Optakt: Med historien i baghovedet
- Raúl 7
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mølbat skrev: Al den respekt, jeg havde for Niels Christian Frederiksen inden dette opgør (og inden opgøret mente jeg altså, at manden var DKs næstbedste kommentator) er nu pistvæk. Sjældent, eller faktisk aldrig, har jeg overværet en mere useriøs, misinformerende og direkte skadesfro kommentering af en kamp.
I flere sekvenser under opgøret kunne man høre manden nærmest sidde og fryde sig over alle de ting, der er hændt Real Madrid på det seneste. Benzemas sag, Florentino Pérez' retssag, El Clásico-nederlaget, ja alt skulle lige pludselig nævnes, selvom det intet har med den administrative fejl, der her er begået, har med at gøre. Det er sgu ikke acceptabel journalistik, hvis du spørger mig.
Frederiksen og Frimann får desuden draget Martin Ødegaard (for det var jo som om, de ikke havde helt trash-talk'et Real Madrid nok), og hans manglende udtagelse til kampen ind i det. Igen, så synes jeg det er decideret usagligt og ufattelig pinligt, at de kalder sig selv professionelle.
Nå, det havde jeg ligesom behov for at komme af med ovenpå den amatøragtige administrative fejl, der er blevet begået. Der må og skal rulle hoveder efter dette.
De er jo begge Barcelona fans, hvad havde du regnet med ;)
Real Madrid er dybt til grin i øjeblikket, og det er da selvfølgelig sjovt og latterligt på samme tid. Hvis man ikke vil have negativ omtale, så skal man nok agere anderledes. Det er lige fra præsidenten, resten af ledelsen, staben, spillerne og fansene.
At man kalder Niels Christian Frederiksen, Per Frimann, Luna Christofi etc. Barcelona elskere, fordi de roser Barcelona er jo dybt til grin. Jeg kan da sagtens forstå deres fascination af det gamle Pep hold. Jeg kan da sagtens forstå, hvis de betragter det som det bedste hold i historien. De spillede smukt fodbold kombineret med en masse titler. Noget som ingen andre hold har præsteret før. De har voldtaget os så mange gange de seneste par år, at man bare er begyndt at tage bukserne af på forhånd.
De har har/haft de klart 2 bedste individuelister de seneste 10 år, som begge bliver regnet for 2 af de absolut bedste i historien. Messi og Ronaldinho, hvis nogle skulle være i tvivl. De har Neymar som ingen længe står med ballon d'or de næste 10 år. Hvad er der ikke at kunne lide? De vinder the treble når de vil, og og de har bare evnen til, at få en smal trup med en elendig defensiv til at komme sejrsrigt ud af opgørene.
Det gør da ondt som Real Madrid mand, men vi er jo selv skyld i vi er en katastrofe. Inkompetent præsident som ansætter inkompetente ledere, fordi de er venner af familien. Vi har inkompetente fans, som vil fyre træneren efter 1 trofæløs sæson, eller for Benitez vedkommende efter 2 uger.
Det ville klæde klubben at forsvare sig med ære og respekt. I den her sag skal man ikke snige sig uden om systemet, for hullet er der 100%. Vi skal stå frem og erkende vores fejl som mænd. Hvis man ikke begår fejl, så tar man intet ansvar. Fejlen er begået, så lad os forhelvede nu stå sammen og tage ansvaret sammen.
Hvis man føler sig stødt over sandheden, så giv BBB et kald, så han kan pakke jer ind i bobleplast hjemme hos ham :D
Det er rigtig irriterende at høre på alle de tosser der sviner Real Madrid til, men det er mere irriterende at høre på de tosser som forsvarer Real Madrid, selvom de inderst inde bare lyver for dem selv.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Officielt er jeg forarget over Benitez-stikpillen, men der udover rammer du fandeme plet med dine pointer ;-)
Daniel skrev: Dios
Officielt er jeg forarget over Benitez-stikpillen, men der udover rammer du fandeme plet med dine pointer ;-)
Altså sådan objektivt, hvor vi lige glemmer kærligheden til Ancelotti og Benitez' fortid. Hvad er der så at blive forarget over? :) Det er jo kun i Real Madrid, hvor man 2 kampe inden i sæsonen skal læse, at de overhovedet ikke kan se forskel på Ancelotti og Benitez stilarter. Det er jo så surealistisk som det overhovedet kan være. Hvis du ikke var én af de mange herinde som skrev det, så grin af det, for hvad skal man ellers stille op :D
P.S Ok Han roste vist Modric en gang, måske er jeg helt væk. Men som Holmstrøm jo så ofte siger "hvad med AB Friman" (ja det er udenfor emne, men jeg elsker det)
- Raúl 7
- Gæst
-
Dios skrev: Jeg bliver direkte stødt af, at der stadig findes fans uden selvironi og selverkendelse.
Real Madrid er dybt til grin i øjeblikket, og det er da selvfølgelig sjovt og latterligt på samme tid. Hvis man ikke vil have negativ omtale, så skal man nok agere anderledes. Det er lige fra præsidenten, resten af ledelsen, staben, spillerne og fansene.
At man kalder Niels Christian Frederiksen, Per Frimann, Luna Christofi etc. Barcelona elskere, fordi de roser Barcelona er jo dybt til grin. Jeg kan da sagtens forstå deres fascination af det gamle Pep hold. Jeg kan da sagtens forstå, hvis de betragter det som det bedste hold i historien. De spillede smukt fodbold kombineret med en masse titler. Noget som ingen andre hold har præsteret før. De har voldtaget os så mange gange de seneste par år, at man bare er begyndt at tage bukserne af på forhånd.
De har har/haft de klart 2 bedste individuelister de seneste 10 år, som begge bliver regnet for 2 af de absolut bedste i historien. Messi og Ronaldinho, hvis nogle skulle være i tvivl. De har Neymar som ingen længe står med ballon d'or de næste 10 år. Hvad er der ikke at kunne lide? De vinder the treble når de vil, og og de har bare evnen til, at få en smal trup med en elendig defensiv til at komme sejrsrigt ud af opgørene.
Det gør da ondt som Real Madrid mand, men vi er jo selv skyld i vi er en katastrofe. Inkompetent præsident som ansætter inkompetente ledere, fordi de er venner af familien. Vi har inkompetente fans, som vil fyre træneren efter 1 trofæløs sæson, eller for Benitez vedkommende efter 2 uger.
Det ville klæde klubben at forsvare sig med ære og respekt. I den her sag skal man ikke snige sig uden om systemet, for hullet er der 100%. Vi skal stå frem og erkende vores fejl som mænd. Hvis man ikke begår fejl, så tar man intet ansvar. Fejlen er begået, så lad os forhelvede nu stå sammen og tage ansvaret sammen.
Hvis man føler sig stødt over sandheden, så giv BBB et kald, så han kan pakke jer ind i bobleplast hjemme hos ham :D
Det er rigtig irriterende at høre på alle de tosser der sviner Real Madrid til, men det er mere irriterende at høre på de tosser som forsvarer Real Madrid, selvom de inderst inde bare lyver for dem selv.
Vel sagt.
Kommentatorer er sgu vores mindste problem lige nu.
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Vi har inkompetente fans, som vil fyre træneren efter 1 trofæløs sæson, eller for Benitez vedkommende efter 2 uger.
Interessant. Har du skiftet mening omkring det 'kloge' i at man fyrede Ancelotti i sommers? ;)
Ellers fremragende indlæg :)
Altid Real Madrid.
FranciscoISCO skrev:
Dios skrev: Vi har inkompetente fans, som vil fyre træneren efter 1 trofæløs sæson, eller for Benitez vedkommende efter 2 uger.
Interessant. Har du skiftet mening omkring det 'kloge' i at man fyrede Ancelotti i sommers? ;)
Ellers fremragende indlæg :)
Jeg takker :)
Klogt eller ej kan vi jo diskutere til evigheder, og noget vi 2 også har gjort, så vidt jeg husker? :P :D
Det var klogt i den forstand, at Bale formåede at spille 2 fremragende kampe i træk. Noget Ancelotti ikke formåede i 2 sæsoner :D