Real Madrid kan være færdige i Copa del Rey

10 år 7 måneder siden #37 af Siempre fiel
"Når alt kommer til alt, håber jeg egentlig bare at alt den ballade er for meget for Perez, så han trækker stikket som i '06, og lader bedre folk komme til."

Problemet sidst var så bare at det med al ønskelig tydelighed viste at der er personer der er langt værre til at lede klubben end Florentino. Jeg har altid været kæmpe fan af Florentino og jeg er reelt stadig ik interesseret i at der skiftes præsident, men jeg må da erkende at alt sejler og at mange af de ting der er sket, som eksempelvis helt håbløse indkøb, en manglende sportsdirektør og det værste trænervalg i mands minde, lægger helt og aldeles på hans bord - og af den grund forstår jeg fint at man kræver hans hoved på et fad.

Men går det ligesom sidst at vi får en tosse som Calderon og det i den periode virkede som om at vi reelt ik ku hente spillere fra øverste hylde fordi klubbens tiltrækningskraft og evne til at hente spillere faldt så dramatisk uden Perez/med Calderon, så er det altså en krise på et helt andet niveau end nu hvor vi i det mindste oplever krisen/latterliggørelsen fra øverste hylde - hvis det da er nogen trøst :-D

Jeg må indrømme at jeg trækker lidt på smilebåndet af det hele lige pt - jeg har afskrevet sæsonen da jeg ik ser noget håb for klubben på det sportslige plan, så længe Benitez står i spidsen for holdet - han er jo en tragikomisk figur som er totalt overmatchet i Real Madrid. Han formår ik at sætte så meget som én fod rigtigt og alt hva han ik har magt over, såsom skader (ja det er så måske gså hans skyld) og De Gea-tosserierne og Denisgate, ja de kommer også flyvende nedover ham med lynets hast - det er næsten morsomt for han fremstår lige pt som den mest uheldige og uduelige mand i fodboldverdenen - ja det er lige før man får ondt af ham. Og stakkels Florentino blir nødt til at holde fast i ham pga endnu et ellers stort prestigetab - gal et kaos. Så Benites er nu endt ligesom trænernes svar på Illarramendi - man ka ik komme af med ham pga det vil være at indrømme et kolossalt nederlag - forskellen var self bare at Illarra ik på egen hånd ku køre holdet i sænk selv om han forsøgte når han endelig kom på banen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #38 af asp3200

Brylle skrev:

asp3200 skrev: De har allerede klaget. Vi er ude.

Kæft en amatør klub. Hvor er det flovt at være fan. Sikke en inkompetent ledelse.

Der skal fyres og det fra i morgen af. Benitez ansvar ikke at have nogle ordentligt teamledere.

7 måneder endnu til ny sæson starter....

Man er jo komplet idiot, hvis man skylder skylden på Benitez. Hav en god aften.

Det er da ham som har ansvaret for truppen og især kommunikation med teamledere som har styr på de her sager, evt vores såkaldte sportslige ledelse. Hvis der er den mindste tvivl så skal han ikke være på bænken overhovedet. Man må da gå ud fra at en klub af Real Madrids størrelse SKAL have styr på så simple informationer og statistikker, og ikke stoler blindt på det spanske fodbold forbund.

10 år 7 måneder siden #39 af asp3200

Roesen7 skrev: - 0-4 mod Atletico Madrid
- 0-4 mod Barcelona
- En spiller af egen avl slår Real ud af CL semifinalen
- Ancelotti fyres
- Benitez ansættes
- Casillas forlader klubben efter 25 år
- De Gea handlen går i vasken
- Sandsynligvis taberdømt mod Cadiz i Copa del Rey

Måske jeg er i mine følelsers vold, men i mine 17 år som Real fan, så føles 2015 lige nu, som det pinligste og værste af dem alle. Utroligt nok efter et 2014, som var et af de allerbedste jeg husker.

- Læge teamet kaos
- Benzema kriminalitet

osv osv.
Godt nok en svær tid at være fan når ens klub er til grin i verden ustandseligt.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved asp3200.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #40 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrid kan være færdige i Copa del Rey

Chamartin skrev:

Raúl 7 skrev:

Raúl Madrid skrev: I de 16 år, jeg har fulgt holdet, tror jeg ALDRIG, at jeg har oplevet noget lignende (Måske lige det pinlige 6-1 nederlag til Zaragoza, men stadig ikke helt)!

Selvom jeg er ikke er meget for at give Benitez skylden, så er det sgu alligevel ret pudsigt, at det er anden gang det sker med lige netop ham.

Når alt kommer til alt, håber jeg egentlig bare at alt den ballade er for meget for Perez, så han trækker stikket som i '06, og lader bedre folk komme til.
Indtil da, vil Real Madrid altid være et galehus

2. gang med Benitez, men også 2. gang at det sker for Madrid (selvom det var en udlændinge regel under Valdano)

Det er på en måde imponerende og smukt at Benitez og Madrid begge har en lignende fejl i bagagen, og så mødes for at lave en lignende fejl sammen.

Men det er jo ikke samme fejl - det kan da ikke være så svært at forstå.

Det er selvfølgelig en træners ansvar at have overblik over, hvor mange udlændinge, han har på banen samtidigt. Det var så det, der glippede for Valdano i Madrid og Benitez i Valencia.
Det her drejer sig jo om noget helt andet, og er åbenlyst noget, som træneren ikke har ansvar for. Madrid har en træner - ikke en manager som fx. i England, der har meget videre beføjelser og også har et administrativt ansvar.

Is på.

Jeg er sådan set ligeglad hvis skyld det er. Jeg synes stadig det er morsomt at Benitez har lavet en lignende fejl før (ikke ens, bevares) og Madrid har lavet en lignende (ikke ens!) fejl før. Og nu sker der så det her. Hvor begge parter er involveret.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #41 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Real Madrid kan være færdige i Copa del Rey

Siempre fiel skrev: "Når alt kommer til alt, håber jeg egentlig bare at alt den ballade er for meget for Perez, så han trækker stikket som i '06, og lader bedre folk komme til."

Problemet sidst var så bare at det med al ønskelig tydelighed viste at der er personer der er langt værre til at lede klubben end Florentino. Jeg har altid været kæmpe fan af Florentino og jeg er reelt stadig ik interesseret i at der skiftes præsident, men jeg må da erkende at alt sejler og at mange af de ting der er sket, som eksempelvis helt håbløse indkøb, en manglende sportsdirektør og det værste trænervalg i mands minde, lægger helt og aldeles på hans bord - og af den grund forstår jeg fint at man kræver hans hoved på et fad.

Men går det ligesom sidst at vi får en tosse som Calderon og det i den periode virkede som om at vi reelt ik ku hente spillere fra øverste hylde fordi klubbens tiltrækningskraft og evne til at hente spillere faldt så dramatisk uden Perez/med Calderon, så er det altså en krise på et helt andet niveau end nu hvor vi i det mindste oplever krisen/latterliggørelsen fra øverste hylde - hvis det da er nogen trøst :-D

Jeg må indrømme at jeg trækker lidt på smilebåndet af det hele lige pt - jeg har afskrevet sæsonen da jeg ik ser noget håb for klubben på det sportslige plan, så længe Benitez står i spidsen for holdet - han er jo en tragikomisk figur som er totalt overmatchet i Real Madrid. Han formår ik at sætte så meget som én fod rigtigt og alt hva han ik har magt over, såsom skader (ja det er så måske gså hans skyld) og De Gea-tosserierne og Denisgate, ja de kommer også flyvende nedover ham med lynets hast - det er næsten morsomt for han fremstår lige pt som den mest uheldige og uduelige mand i fodboldverdenen - ja det er lige før man får ondt af ham. Og stakkels Florentino blir nødt til at holde fast i ham pga endnu et ellers stort prestigetab - gal et kaos. Så Benites er nu endt ligesom trænernes svar på Illarramendi - man ka ik komme af med ham pga det vil være at indrømme et kolossalt nederlag - forskellen var self bare at Illarra ik på egen hånd ku køre holdet i sænk selv om han forsøgte når han endelig kom på banen.

Der er vel forhåbentlig andre præsident-emner i verden end Calderon ;)

Selvom man skal kunne stille garanti på 100 trilliarder og ens ene nyre, så må der simpelthen findes bedre præsident-kandidater end Perez. Evt. folk der er under pensionsalderen. Evt. folk der har en smule forstand på sport og ikke kun økonomi.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #42 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Real Madrid kan være færdige i Copa del Rey

asp3200 skrev:

Brylle skrev:

Kæft en amatør klub. Hvor er det flovt at være fan. Sikke en inkompetent ledelse.

Der skal fyres og det fra i morgen af. Benitez ansvar ikke at have nogle ordentligt teamledere.

Det er da ham som har ansvaret for truppen og især kommunikation med teamledere som har styr på de her sager, evt vores såkaldte sportslige ledelse. Hvis der er den mindste tvivl så skal han ikke være på bænken overhovedet. Man må da gå ud fra at en klub af Real Madrids størrelse SKAL have styr på så simple informationer og statistikker, og ikke stoler blindt på det spanske fodbold forbund.

Du skriver, at det er Benitez' ansvar, at han ikke har ordentlige teamledere... Hvor mange medlemmer i staffet har Benitez fået lov at ansætte?
Men selvom man må gå ud fra, at de SKAL have styr på simple ting, så holder jeg fast i, at man er idiot, hvis man giver Benitez skylden for denne.

10 år 7 måneder siden #43 af Vinícius

Brylle skrev:

asp3200 skrev:

Brylle skrev:

Du skriver, at det er Benitez' ansvar, at han ikke har ordentlige teamledere... Hvor mange medlemmer i staffet har Benitez fået lov at ansætte?
Men selvom man må gå ud fra, at de SKAL have styr på simple ting, så holder jeg fast i, at man er idiot, hvis man giver Benitez skylden for denne.

Fuldstændig enig! Benitez har ikke dummet sig denne gang. Det er svært at placere skylden. Denis bærer en del af ansvaret - man bør simpelthen vide, at man har karantæne! Men hvor det så ellers er, at skylden ligger? Der var jo nogen, som påstår, at Villareal sendte et notits om, at Denis havde karantæne i Copa'en(har jeg hørt).. De kan tage en del af skylden, hvis det passer, altså dem som modtog notitsen..

Ellers så lad os da endelig give skylden til Ronaldo.. Han er jo skyld i alverdens ulykke ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, ElMadrid

10 år 7 måneder siden #44 af asp3200

Brylle skrev:

asp3200 skrev:

Brylle skrev:

Uanset hvem som er idiot, så har Benitez da et ansvar sammen med sit "staff". Det kan da ikke være så svært at holde øje med 25 spilleres evt karantæner og generelt sætte sig ind i sine spillere som kommer tilbage fra udlån, så bør man da have en oversigt over hver spiller. Om det er fordi vi mangler en sportsdirektør eller om den såkaldte "karantæne" afdeling som åbenbart kun tager sig af disse sager hvilket jeg meget tvivler på vi har så er det amatøragtigt og idiotisk.

Fint du kalder mig idiot, men man skal selv være en idiot hvis man ikke kan se han har en del af ansvaret.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved asp3200.

10 år 7 måneder siden #45 af Higuain99
Perez went on to add that even if the suspension was valid, it would not stand in any case because Article 112 states that "all bookings are automatically deemed void after the third round, with a new cycle beginning for all of the teams in the last 32." (kilde goal; www.goal.com/en/news/722/la-liga/2015/12...ame-for?ICID=AR_FS_3)

Er der nogen der ved om denne regel er valid?

10 år 7 måneder siden #46 af MMM

Higuain99 skrev: Perez went on to add that even if the suspension was valid, it would not stand in any case because Article 112 states that "all bookings are automatically deemed void after the third round, with a new cycle beginning for all of the teams in the last 32." (kilde goal; www.goal.com/en/news/722/la-liga/2015/12...ame-for?ICID=AR_FS_3)

Er der nogen der ved om denne regel er valid?

Det er den ikke. Den regel, som det også fremgår af dens kontekst, finder alene anvendelse for hold der har deltaget i CdR siden første runde og ikke for hold der som os først træder ind i turneringen i 4. runde.

10 år 7 måneder siden #47 af Higuain99
Tak MMM - hvad skulle vi dog gøre uden vores personlige madridista-jurist ;)

Ufatteligt at han bliver ved med at komme op med en masse love, som ikke giver mening, når man ser på konteksten.. Håbløst at finde rundt i.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

• Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #48 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Real Madrid kan være færdige i Copa del Rey

Higuain99 skrev: Tak MMM - hvad skulle vi dog gøre uden vores personlige madridista-jurist ;)

Ufatteligt at han bliver ved med at komme op med en masse love, som ikke giver mening, når man ser på konteksten.. Håbløst at finde rundt i.

Det er faktisk skræmmende, at han ikke er bedre rådgivet af sine nærmeste medarbejdere. Medmindre dette er et pinagtigt spil for galleriet for at få Real Madrid til at fremstå som et offer i denne sag.

Leveret af Kunena Forum