Real Madrid kan være færdige i Copa del Rey

10 år 7 måneder siden #49 af MMM

Casper HN skrev:

Higuain99 skrev: Tak MMM - hvad skulle vi dog gøre uden vores personlige madridista-jurist ;)

Ufatteligt at han bliver ved med at komme op med en masse love, som ikke giver mening, når man ser på konteksten.. Håbløst at finde rundt i.

Det er faktisk skræmmende, at han ikke er bedre rådgivet af sine nærmeste medarbejdere. Medmindre dette er et pinagtigt spil for galleriet for at få Real Madrid til at fremstå som et offer i denne sag.

Forstå mig ret, men det er ikke en kompleks juridisk problemstilling. Klubben har både en pensioneret (fodbold)dommer og et hold af velbetalte jurister ansat og jeg nægter at tro de ikke ved bedre. Jeg tror nærmere problemet opstår når de er tvunget til at starte med en konklusion, der per definition hedder "vi har handlet fuldstændigt korrekt og ikke begået nogen fejl overhovedet, alt andet er utænkeligt" og så tilpasse analysen derefter. Men hvis de som os andre havde skulle sætte deres navn på, så tror jeg de var kommet op med nogle bedre argumenter. Og hvis der rent faktisk var en kultur i klubben hvor medarbejderne og ledelsen tog ansvar for fejl og ikke bare sendte aben videre så kunne det være vi undgik at ende i managen helt så ofte.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 7 måneder siden #50 af MMM
Det her er altså seriøst underholdende (og tåkrummende pinlig) læsning. Dommeren piller vores argumenter fra hinanden og tager næsten glæde i at udstille hvor tynde de er: cdn1.sefutbol.com/sites/default/files/sa...y_cadiz-r.madrid.pdf

10 år 7 måneder siden #51 af Fondo_Sur
Perfekt. Mon Perez stadig kan undgå publikum? Klart at det nok ikke er hans skyld, men det stiller ham ikke ligefrem i bedre lys end før.

10 år 7 måneder siden #52 af Pelle
Retorisk spørgsmål. Ville Perez have selvindsigt nok til at udskrive valg, hvis der kommer et så massivt pres på lægterne i morgen, som diverse medier spår?

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Pelle.

10 år 7 måneder siden #53 af Vinícius

Pelle skrev: Retorisk spørgsmål. Ville Perez have selvindsigt nok til at udskrive valg, hvis der kommer et så massivt pres på lægterne i morgen, som diverse medier spår?

Om han så fik en pistol for tindingen, ville manden være stædig nok til at påstå, at den ikke var ladt...

Så nej, det tror jeg virkelig ikke.. Selvindsigt hører ikke hjemme i hans økonomiske verden.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Pelle

10 år 7 måneder siden #54 af HHB65

MMM skrev: Det her er altså seriøst underholdende (og tåkrummende pinlig) læsning. Dommeren piller vores argumenter fra hinanden og tager næsten glæde i at udstille hvor tynde de er: cdn1.sefutbol.com/sites/default/files/sa...y_cadiz-r.madrid.pdf

Her er den engelske oversættelse og ja det er pinligt læsestof. Kunne klubben ikke droppe deres appel korstog så historien så hurtigt som muligt ryger væk fra pressen. Det gavner ingen det her: www.marca.com/en/2015/12/04/en/football/...drid/1449264426.html
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

10 år 7 måneder siden #55 af asp3200

Kratmus skrev:

Pelle skrev: Retorisk spørgsmål. Ville Perez have selvindsigt nok til at udskrive valg, hvis der kommer et så massivt pres på lægterne i morgen, som diverse medier spår?

Om han så fik en pistol for tindingen, ville manden være stædig nok til at påstå, at den ikke var ladt...

Så nej, det tror jeg virkelig ikke.. Selvindsigt hører ikke hjemme i hans økonomiske verden.

Er der en aldersgrænse for president pladsen i madrid, tænker bare hvor mange år vi skal leve med Perez. Han er jo oppe i årene og lever nok ikke så lang tid endnu, er bare nysgerrig. Om 5 år er messi og Perez nok væk, så lysner det nok for real fans ;)

10 år 7 måneder siden #56 af SR4
Jeg kan ikke se hvorfor folk er vrede over at Perez faktisk en kæmper for at beholde Real i CdR?
Hvis Real har den mindste chance, skal de gå efter den. Så længe han selvfølgelig ikke bortforklare og gør sig selv til grin, men rent faktisk har klare pointer.

www.realmadrid.com/en/news/2015/12/offic...tified-about-his-ban

Mon der er håb?

10 år 7 måneder siden #57 af MMM

SR4 skrev: Jeg kan ikke se hvorfor folk er vrede over at Perez faktisk en kæmper for at beholde Real i CdR?
Hvis Real har den mindste chance, skal de gå efter den. Så længe han selvfølgelig ikke bortforklare og gør sig selv til grin, men rent faktisk har klare pointer.

www.realmadrid.com/en/news/2015/12/offic...tified-about-his-ban

Mon der er håb?

Der er intet håb og han har ingen pointer. Klubbens svar er decideret pinligt og rent fagligt er det på et niveau du ikke ville slippe afsted med på første årsprøve. Jeg ville blive fyret på stedet for at levere noget så elendigt og jeg er ret sikker på, at jeg er ringere betalt end klubbens advokater. Dagens afgørelse er en 11 siders lang latterliggørelse af Real Madrid, det er en ren ydmygelse og det kan kun blive værre af en anke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios, HHB65

• daffy
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #58 af daffy
Hvorfor er det ikke en pointe, at forbndet ikke har overholdt en artikel i reglerne?

Jeg siger ikke, at det ændrer udfaldet, men jeg ville derimod nok fyre mine advokater, hvis de ikke kæmpede, med alt hvad de havde.

10 år 7 måneder siden #59 af Daniel
Jeg har mange blandede følelser i kroppen i skrivende stund. Jeg er indigneret over ledelsens ageren HELE denne sæson. Jeg er irriteret over, at truppen (læs: spillerne) ikke magter - qua dens enorme kvalitet - at sende et sportsligt statement til omverden. Jeg er uforstående over for, hvorfor Benitez famler i blinde, og det er i alle henseender (han har intet at gøre med CdR-exiten) - han virker til at tabe den ene spillers tillid efter den anden.... seneste skud på stammen skulle eftersigende være Marcelo.

Tilbage til ledelsen. For det er vel sagtens det helt store problem og dér, der skal ske en masse selvransagelse(?). Grønborg postede et meget sigende tweet i går morges; Perez på forsiden af Sport med teksten " El Madrid de Florentino sigue haciendo el ridículo". og overskriften "Annus Horribilis", hvilket vist ikke behøver yderligere oversættelse. Nå, men til forsiden, med Perez i front, hører sig fem små billeder.

1. Casillas - han fortjente OG fortjener stadig en mere værdig afsked.
2. De Gea - ja, hvad skete, der egentlig? Det eneste jeg ved, er, at papirarbejdet blev håndteret af en flok amatører.
3. Benzema - den står franskmanden nok alene med.
4. Barcelona - flovt var det.
5. Cheryshev - det dummeste jeg nogensinde har oplevet i min tid, som Real Madrid-fan.

Det er altså mange fadæser, på én sæson, med samme ledelse. Jeg håber, at næste gang Perez kalder til pressemøde, at det er for at 1) udskrive til valg eller 2) melde sin afgang. Jeg gider ham ikke længere.

Edit: Jeg vil forresten gerne tilføje endnu et punkt:

6. Muskelskader - jeg har aldrig set noget lignende. Hvad fanden sker der?
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kaká8, Pelle

10 år 7 måneder siden #60 af Pelle

Daniel skrev: Jeg har mange blandede følelser i kroppen i skrivende stund. Jeg er indigneret over ledelsens ageren HELE denne sæson. Jeg er irriteret over, at truppen (læs: spillerne) ikke magter - qua dens enorme kvalitet - at sende et sportsligt statement til omverden. Jeg er uforstående over for, hvorfor Benitez famler i blinde, og det er i alle henseender (han har intet at gøre med CdR-exiten) - han virker til at tabe den ene spillers tillid efter den anden.... seneste skud på stammen skulle eftersigende være Marcelo.

Tilbage til ledelsen. For det er vel sagtens det helt store problem og dér, der skal ske en masse selvransagelse(?). Grønborg postede et meget sigende tweet i går morges; Perez på forsiden af Sport med teksten " El Madrid de Florentino sigue haciendo el ridículo". og overskriften "Annus Horribilis", hvilket vist ikke behøver yderligere oversættelse. Nå, men til forsiden, med Perez i front, hører sig fem små billeder.

1. Casillas - han fortjente OG fortjener stadig en mere værdig afsked.
2. De Gea - ja, hvad skete, der egentlig? Det eneste jeg ved, er, at papirarbejdet blev håndteret af en flok amatører.
3. Benzema - den står franskmanden nok alene med.
4. Barcelona - flovt var det.
5. Cheryshev - det dummeste jeg nogensinde har oplevet i min tid, som Real Madrid-fan.

Det er altså mange fadæser, på én sæson, med samme ledelse. Jeg håber, at næste gang Perez kalder til pressemøde, at det er for at 1) udskrive til valg eller 2) melde sin afgang. Jeg gider ham ikke længere.

Edit: Jeg vil forresten gerne tilføje endnu et punkt:

6. Muskelskader - jeg har aldrig set noget lignende. Hvad fanden sker der?

Problemet er, at der simpelthen er så mange ting i vejen i klubben i øjeblikket. Sportsligt, ledelsesmæssigt, socialt, m.v. Som fan har jeg fuldstændig mistet overblikket, men jeg kommer til samme facit hver gang jeg tænker problemstillingerne igennem. Perez. Det står og falder med ham. Og i øjeblikket falder vi simpelthen så dybt, at jeg er deprimeret og ked af at være fan af denne klub.

Jeg stoler ikke på Benitez længere, og det hænger sammen med, at spillerne ikke stoler på ham - det er så tydeligt. Men igen falder det tilbage på Perez. Som fan er man altid magtesløs i disse situationer, men der må da for pokker være bare et kompetent medlem af bestyrelsen, der snart banker i bordet? Nåh nej, det er jo allesammen Perez venner og familie.

Det her er den mørkeste tid i min tid som Real fan. Jeg kan simpelthen ikke se lys for enden af tunnellen.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Pelle.

Leveret af Kunena Forum