Lewandowski-agent på besøg i Real Madrid
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har længe været meldt interesseret i Bayern Münchens polske målræv, Robert Lewandowski, og i weekenden var angriberens agent, Cezary Kucharski, på besøg i den spanske hovedstad, hvor han var inviteret til at se kampen mellem Real Madrid og Getafe fra præsident-logen, hvilket man naturligvis kun får lov til, hvis man er inviteret personligt af klubben.
Her fik Kucharski lejlighed til at tale med både Florentino Pérez og José Ángel Sánchez om mulighederne for at hente Robert Lewandowski til den kommende sæson. Betingelserne er ikke lette, for angriberen har kontrakt med sin tyske klub frem til 2019 og den ønsker man at forlænge med den 27-årige Robert Lewandowski, som dog menes at have afvist det første kontrakt-udspil fra Bayern München.
Real Madrid skal være klar til at tilbyde Lewandowski en årsløn på 12 millioner € netto, hvilket vil betyde at han bliver den næstbedst betalte i klubben, kun overgået af Cristiano Ronaldo.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg kunne heller ikke forestille mig et rotationssystem med Benzema og Lewandowski, de er begge alt for gode til nogensinde at skulle sidde på bænken.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev: Jeg kan egentligt ikke forstå hvorfor man har en trang, til at hente en så stor profil som Lewandowski? Han spiller jo på samme position som Benzema og taget hans egenskaber i betragtning (som ligner Benzemas utroligt meget) kunne jeg godt forestille mig, at han ville få samme rolle som Benzema. Han er cirka 9 måneder yngre end Benzema, men det at han har kontrakt frem til år 2019 med FC Bayern, gør det så heller ikke bedre, da han så vil komme til at koste kassen - lige umiddelbart kan jeg ikke se ideen i at hente ham, medmindre man sælger Benzema, men det er jo typisk Real Madrid.
Jeg kunne heller ikke forestille mig et rotationssystem med Benzema og Lewandowski, de er begge alt for gode til nogensinde at skulle sidde på bænken.
Du er med på alt det, der foregår omkring Benzema uden for banen i øjeblikket, ikke?
Pelle skrev:
Sahinovic skrev: Jeg kan egentligt ikke forstå hvorfor man har en trang, til at hente en så stor profil som Lewandowski? Han spiller jo på samme position som Benzema og taget hans egenskaber i betragtning (som ligner Benzemas utroligt meget) kunne jeg godt forestille mig, at han ville få samme rolle som Benzema. Han er cirka 9 måneder yngre end Benzema, men det at han har kontrakt frem til år 2019 med FC Bayern, gør det så heller ikke bedre, da han så vil komme til at koste kassen - lige umiddelbart kan jeg ikke se ideen i at hente ham, medmindre man sælger Benzema, men det er jo typisk Real Madrid.
Du er med på alt det, der foregår omkring Benzema uden for banen i øjeblikket, ikke?
Den er jeg helt med på, kort og godt - jeg er fuldstændigt ligeglad med så lille en bagatel.
Kommer han i fængsel, så ser jeg da gerne Lewandowski i Real Madrid, men så længe det er fysisk muligt for Benzema at spille for Real Madrid, så finder jeg interessen for Lewandowski som intetsigende, ihvertfald på det sportslige plan.
Florentino Pérez
Hvis han så gerne vil til Real Madrid, så skal han selv betale transfersummen, for han afviste Real Madrid, da han var gratis. Jeg er træt af spillere som ikke brænder for klubben, men hellere vil hæve sin usle løn, som f.eks. James! Jeg bliver så træt altså.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hazard er manden der skal gås efter hvis vi er oppe i de 700+
Dios skrev: Kald mig gerne gammeldags og stædig, men han afviste os, så må det være vores tur til at afvise ham. Jeg kan slet ikke se hvad vi skal bruge ham til. Han ender som reserve alligevel, medmindre vi selvfølgelig køber ham fri for 800 millioner, for så skal man uanset kvalitet være fast starter i Real Madrid.
Hvis han så gerne vil til Real Madrid, så skal han selv betale transfersummen, for han afviste Real Madrid, da han var gratis. Jeg er træt af spillere som ikke brænder for klubben, men hellere vil hæve sin usle løn, som f.eks. James! Jeg bliver så træt altså.
Men er man ikke selv lidt skyld i det, når man ser på hvordan vores forrige klublegender er blevet behandlet?
Florentino Pérez
Det er egenligt også fint med mig. 4-4-2 med Lewan og Benze på toppen og fuldt frem ad!
Fondo_Sur skrev: Altså interessen i en ny angriber kommer vel også af, at vi reelt kun har Benzema. Det er nok nærmere Cristiano, som står til udskiftning.
Det er egenligt også fint med mig. 4-4-2 med Lewan og Benze på toppen og fuldt frem ad!
Nok er jeg ikke til moderne fodbold, men 2 angribere i front hører fortiden til :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.