Lewandowski-agent på besøg i Real Madrid

10 år 7 måneder siden #13 af Daniel

Dios skrev:

Fondo_Sur skrev: Altså interessen i en ny angriber kommer vel også af, at vi reelt kun har Benzema. Det er nok nærmere Cristiano, som står til udskiftning.

Det er egenligt også fint med mig. 4-4-2 med Lewan og Benze på toppen og fuldt frem ad!

Nok er jeg ikke til moderne fodbold, men 2 angribere i front hører fortiden til :D

Vi er tilfredse med Zweimal og Enevoldsen i Nordens Paris. Just sayin' ;-)
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Daniel.
Følgende bruger(e) sagde tak: Gåser

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #14 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Lewandowski-agent på besøg i Real Madrid
Sålænge vi har Benz, kan jeg ikke se hvad vi skal med Lewandowski. Det vil være spild af penge ikke at kunne sætte begge spillere på banen samtidig og et luksus problem. Jeg tror ikke vi vil spille med dem begge to på en gang, som en anden bruger skriver. Men kan være Benitez finder på noget sjovt med to frontangribere, hvis han stadig er der til den tid ;) :P
jeg tror der ligger noget strategisk i det fra Lewandowski-agent om at presse Bayern. Lewandowski er en dygtig spiller, men jeg vil nu hellere have en erstatning for Ronaldo i stedet for.
Lewandowski skal tage sig sammen hvis han vil vise at han vil til Real Madrid (evt. betale en del af transferen) og gøre hvad han reklamerer for hos HUAWEI - MAKE IT POSSIBLE :P Men jeg tror det næppe ;)

Men nu må tiden vise sig.

10 år 7 måneder siden #15 af Raul-Madrid
Er jeg den eneste der gerne vil se et bud på Lukaku!!! :-) hold kæft det kunne være stærkt med ham på toppen

RAUL!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #16 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Lewandowski-agent på besøg i Real Madrid

Raul-Madrid skrev: Er jeg den eneste der gerne vil se et bud på Lukaku!!! :-) hold kæft det kunne være stærkt med ham på toppen

Lukaku er et bæst og har en god fysik samt er rimelig ung - 22 år. mht. til alder er jeg meget for at hente gode spillere i en ung alder som man kan beholde på længere sigt. Men hvilken rolle skulle han have? :) backup? eller som starter? og er han egentlig god nok som starter? og sidst ikke mindst vil han passe i Real Madrid? :)

10 år 7 måneder siden #17 af Siempre Madrid

JJ-86 skrev:

Raul-Madrid skrev: Er jeg den eneste der gerne vil se et bud på Lukaku!!! :-) hold kæft det kunne være stærkt med ham på toppen

Lukaku er et bæst og har en god fysik samt er rimelig ung - 22 år. mht. til alder er jeg meget for at hente gode spillere i en ung alder som man kan beholde på længere sigt. Men hvilken rolle skulle han have? :) backup? eller som starter? og er han egentlig god nok som starter? og sidst ikke mindst vil han passe i Real Madrid? :)

Er Lukaku ikke rimeligt overvurderet!? Jeg vil hellere satse butikken på Mayoral og Mariano, som i forvejen er i vores egne rækker.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Zyconith, JJ-86

10 år 7 måneder siden #18 af Raul-Madrid
Sjovt, jeg syntes faktisk næsten han er undervurderet - vi skal altså lige huske han spiller for Everton og ikke City :-)

Tror han ville passe perfekt til madrid han kan jo nogenlunde det samme som benz så det kunne alligevel være rart hvis den "ene" benz ikke havde en god dag så kommer den anden benz ( lukakau ) bare ind ..

Jeg syntes ikke rigtigt man skal se det som vi har gjort tidligere at man køber en reserve - man skal nærmer se det som en forstærkning til angrebet som evt. kan bruges samme tid som benz i 442 eller ihvertfald som udfordrer til Benz og hvis han tager pladsen fra ham så på Benz vel kæmpe sig tilbage... jeg syntes ihvertfald han er en super spiller både til at starte med os som "reserve"

Edit: Deloufeo vil altså også være sjov at se i madrid han er jo sindsyg udfordrende selvom han ikke er voldsom effektiv - men en god back up, og så er han altså kun 21 og barca spiller ;) det gør det lige lidt sjovere ;)

RAUL!!!!
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Raul-Madrid.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 7 måneder siden #19 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Lewandowski-agent på besøg i Real Madrid
Lewandowski er verdens bedste angriber

10 år 7 måneder siden #20 af Raul7-2880

Johnson skrev: Lewandowski er verdens bedste angriber

Ja, enig hvis vi ikke tæller Suarez med.

10 år 7 måneder siden #21 af Zyconith

Raul-Madrid skrev: Sjovt, jeg syntes faktisk næsten han er undervurderet - vi skal altså lige huske han spiller for Everton og ikke City :-)

Tror han ville passe perfekt til madrid han kan jo nogenlunde det samme som benz så det kunne alligevel være rart hvis den "ene" benz ikke havde en god dag så kommer den anden benz ( lukakau ) bare ind ..

Jeg syntes ikke rigtigt man skal se det som vi har gjort tidligere at man køber en reserve - man skal nærmer se det som en forstærkning til angrebet som evt. kan bruges samme tid som benz i 442 eller ihvertfald som udfordrer til Benz og hvis han tager pladsen fra ham så på Benz vel kæmpe sig tilbage... jeg syntes ihvertfald han er en super spiller både til at starte med os som "reserve"

Edit: Deloufeo vil altså også være sjov at se i madrid han er jo sindsyg udfordrende selvom han ikke er voldsom effektiv - men en god back up, og så er han altså kun 21 og barca spiller ;) det gør det lige lidt sjovere ;)

Lewandowski ville være en forstærkning af holdet. Uden tvivl. Lukaku scorede igår sit 50. mål i 100 kampe for Everton, og ligger nr. 2 på topscorerlisten i Premier League. Det er ret flot for en så ung en spiller i det engelske, hvor målene ikke flyder i en så lind en strøm som i Spanien. Han vil være en seriøs konkurrent til Benz om startpladsen, og som fremtidig angriber.

Om han ville passe ind er jo altid et godt spørgsmål, men hvor der er vilje og en indsats, fra både spiller såvel som klub, skal der nok også være en vej.

Mayoral's statistikker, og diverse youtube klip vidner jo om en fantastisk spiller. Er overbevist om at klubben vil gøre alt hvad de kan for at få en Raul v2 ud af ham. Tror mere på ham end Mariano.

Men kan ikke se hvorfor vi skulle have brug for nyindkøb så længe vi har Benzema, Ronaldo, Jese, Mayoral, osv. i klubben. Især ikke af Lewandowski's kaliber. Såfremt det sker, håber jeg at Bad Boy Benz er modnet siden Higuain dagene, og stadig vil levere som vi har set ham gøre siden argentineren forlod klubben. Ikke kun som en bande til Ronaldo, men med den egoisme og ærgerrighed vi har set ham udvise i denne sæson. Det klæder hele holdet (også når eks. Bale gør det) og viser at vi ikke er afhængige af, og ikke nødvendigvis skal begrænses af Ronaldo, som vi i et eller andet omfang også var af Raul, i hans sidste sæson indtil han blev skadet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 7 måneder siden #22 af Vinícius
Med det in mente, at vi altid har skader, burde vi sagtens kunne have 14-15 stamspillere, fx 2 angribere, hvor Ronaldo, Jese osv. lige har vist, at vi INGEN backup har.
Så må Ronaldo jo lære at komme lidt med hjem, hvis vi har 2 på toppen, ellers må han jo komme ud på bænken eller til Paris.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 10 år 7 måneder siden ved Vinícius.

10 år 7 måneder siden #23 af Sebberg
Jeg synes, at vores angreb er for udynamisk. Det er hverken Ronaldo, Benzema eller Bales individuelle skyld, men en effekt af disse tre sammen. Derfor mener jeg, at man til sommer skal ændre i denne konstellation. Vi skal se det i øjnene! Vi kan ikke blive forblændet af en offensiv, der banker fire mål ind mod Getafe i første halvleg, når vi konstant er på hælene i de store kampe. Vi har notorisk haft svært ved at score mål i de sidste MANGE opgør mod Atlético Madrid. Et par 100 km væk løber Barcelona spillerne og kreerer 5-6 kæmpe chancer i hver kamp mod Atlético. Vi havde samme problem mod Juventus sidste sæson og mod Barcelona de sidste par kampe. Og når vi så endelig har skabt chancer og scoret mål i de kampe, så har det oftest været omstillinger eller angreb, hvor vi har fået vores backs med op – det er bare ikke godt nok; vores offensiv skal simpelthen være bedre i de store kampe.

Mit eget håb er, at man i hvert fald sender Ronaldo afsted til sommer. Som erstatning skal vi have en venstrekant, der kan udfordre og bidrage med noget dynamik. Reelt set er der ikke mange bejlere, men jeg mener, at vi bør gå efter Hazard, Reus eller Alexis – hvad enten de er urealistiske eller ej. Helt optimalt ville det have været, hvis vi bare havde spottet Douglas Costa i sommers, men næ nej.

Så er der Bale. Stod det til mig, ville jeg næsten også have et farvel til ham, men det er naturligvis utopisk at forvente et exit til både Ronaldo og Bale. Hvis drømmen gik i opfyldelse, ville Jamés være en klar arvetager på den højrekant.

Centralt kan Benzema stadig varetage med pladsen som frontangriber, hvis Ronaldo bliver erstattet af en dynamisk og driblestærk kant. Vi skal dog have en reserve til Benzema, og der synes jeg, at man bør søge over i en anden type angriber. Med J. Hernandez havde vi en type angriber, der modsat Benzema, var en typisk boksangriber, der blev i feltet og som hele tiden udfordrede den defensive linje med dybdeløb. Sådan en type angriber vil jeg gerne have. Den mest åbenlyse er naturligvis Vardy, omend han nok er urealistisk som reserve. Andre bejlere kan dog være spillere som Aubameyang, Moukandjo eller Sturridge.

Og så er der jo min lille FM-drøm. Farvel til Bale og Ronaldo; velkommen til Hazard og Aguero. Et angreb bestående af Hazard – Aguero – James med en pasningsstærk midtbane bagude med Isco – Modric – Kroos (evt. Casemiro eller anden CDM i store kampe). Så har vi the treble!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 7 måneder siden #24 af Sahinovic

Sebberg skrev: Jeg synes, at vores angreb er for udynamisk. Det er hverken Ronaldo, Benzema eller Bales individuelle skyld, men en effekt af disse tre sammen. Derfor mener jeg, at man til sommer skal ændre i denne konstellation. Vi skal se det i øjnene! Vi kan ikke blive forblændet af en offensiv, der banker fire mål ind mod Getafe i første halvleg, når vi konstant er på hælene i de store kampe. Vi har notorisk haft svært ved at score mål i de sidste MANGE opgør mod Atlético Madrid. Et par 100 km væk løber Barcelona spillerne og kreerer 5-6 kæmpe chancer i hver kamp mod Atlético. Vi havde samme problem mod Juventus sidste sæson og mod Barcelona de sidste par kampe. Og når vi så endelig har skabt chancer og scoret mål i de kampe, så har det oftest været omstillinger eller angreb, hvor vi har fået vores backs med op – det er bare ikke godt nok; vores offensiv skal simpelthen være bedre i de store kampe.

Mit eget håb er, at man i hvert fald sender Ronaldo afsted til sommer. Som erstatning skal vi have en venstrekant, der kan udfordre og bidrage med noget dynamik. Reelt set er der ikke mange bejlere, men jeg mener, at vi bør gå efter Hazard, Reus eller Alexis – hvad enten de er urealistiske eller ej. Helt optimalt ville det have været, hvis vi bare havde spottet Douglas Costa i sommers, men næ nej.

Så er der Bale. Stod det til mig, ville jeg næsten også have et farvel til ham, men det er naturligvis utopisk at forvente et exit til både Ronaldo og Bale. Hvis drømmen gik i opfyldelse, ville Jamés være en klar arvetager på den højrekant.

Centralt kan Benzema stadig varetage med pladsen som frontangriber, hvis Ronaldo bliver erstattet af en dynamisk og driblestærk kant. Vi skal dog have en reserve til Benzema, og der synes jeg, at man bør søge over i en anden type angriber. Med J. Hernandez havde vi en type angriber, der modsat Benzema, var en typisk boksangriber, der blev i feltet og som hele tiden udfordrede den defensive linje med dybdeløb. Sådan en type angriber vil jeg gerne have. Den mest åbenlyse er naturligvis Vardy, omend han nok er urealistisk som reserve. Andre bejlere kan dog være spillere som Aubameyang, Moukandjo eller Sturridge.

Og så er der jo min lille FM-drøm. Farvel til Bale og Ronaldo; velkommen til Hazard og Aguero. Et angreb bestående af Hazard – Aguero – James med en pasningsstærk midtbane bagude med Isco – Modric – Kroos (evt. Casemiro eller anden CDM i store kampe). Så har vi the treble!

Enig i alt, men jeg har aldrig forstået hvorfor man har en drøm om at hente Agüero? Ingen tvivl om at han er en af de absolut bedste angribere i verden, men hans skadeshistorik er simpelthen noget værre rod, han har allerede været skadet i 39 dage og misset 7 af Manchester Citys kampe og mon ikke der kommer flere, jeg orker simpelthen ikke spillere som konstant bliver skadet.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Chamartin, R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum