Casillas ude i 6-8 uger

13 år 6 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Dårligt nyt for Real Madrid.

Iker Casillas har brækket en knogle i hånden og han bliver opereret i morgen og forventes ude i 6-8 uger.

Real Madrids håb er, at man med lidt held kan have ham klar til første kamp i Champions League, når Manchester United kommer på besøg på Estadio Santiago Bernabéu den 13. februar, men sandsynligvis kan han først være klar til returkampen på Old Trafford den 5. marts.

Real Madrid har fortsat mulighed for at købe en målmand, inden transfervinduet lukker den 31. januar.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #2 af pm
Besvaret af pm på emne Casillas ude i 6-8 uger
Hvor er det trist med endnu en skade i truppen, er der nogen der har et overblik over hvor mange skader der har været i sæsonen hidtil?

13 år 6 måneder siden #3 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Casillas ude i 6-8 uger
Synes godt nok ikke, at der er meget der går vores vej lige pt.

Men vi må se fremad. Jeg mener personligt ikke, at Adan er god nok til at stå på mål mod United i den første kamp (såfremt Casillas ikke bliver klar) og jeg mener altså at vi skal ud og hente en erstatning på en kort kontrakt der kan stå på mål i de vigtige kampe der nu engang må komme i tiden hvor Casillas er væk. Ved godt, at en evt. ny målmand jo skal spilles ind på holdet og skal kunne samarbejde og kommunikere med sit forsvar.. Men med den tanke, at Adan skal stå på mål så er jeg alt andet end tryg - man burde kunne finde en på markedet der er bedre end Adan.

Mange af jer vil sikkert påstå at, ihhh og åhh, hvor skal vi dog tro på vores canteranos men i den her situation er der altså ikke plads til at være sød overfor vores upcoming spillere. Det er alvor det her. Jeg vil ikke være tryg ved, at se Adan på mål når det er Van Persie mfl. vi står overfor.

Adan har fået nok chancer - og skal ikke have flere af slagsen!

13 år 6 måneder siden #4 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Casillas ude i 6-8 uger
Adan er ganske rigtigt Madrid-mand - med det gør ham ikke i sig selv ønsket i startopstillingen. Han er ganske enkelt dårlig.

Vi må ud og leje en "dyr" spiller - trist men muligvis nødvendigt. For Hvis Adan skal stå mod United og Barcelona, er det i sig selv et +1/2 mål i forspring til de to giganter, inden kampen er startet.

Jeg kender ikke til Julio Cesar's form lige pt. Men han kunne vel være et realistisk bud på en keeper, som har CL-erfaring, bør være til at få fat på og var Europas bedste målmand i 2010.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #5 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Casillas ude i 6-8 uger

M_linding skrev: Adan er ganske rigtigt Madrid-mand - med det gør ham ikke i sig selv ønsket i startopstillingen. Han er ganske enkelt dårlig.

Vi må ud og leje en "dyr" spiller - trist men muligvis nødvendigt. For Hvis Adan skal stå mod United og Barcelona, er det i sig selv et +1/2 mål i forspring til de to giganter, inden kampen er startet.

Jeg kender ikke til Julio Cesar's form lige pt. Men han kunne vel være et realistisk bud på en keeper, som har CL-erfaring, bør være til at få fat på og var Europas bedste målmand i 2010.

Det skulle man også tro, da det bør være rimelig svært at falde så meget på tre år som keeper, men mit indtryk af ham har været, at han er blevet piv elendig. Jeg har set nogle stykker af QPRs kampe, og han har godt nok overrasket mig negativt.

Jeg tænkte evt., at man skal til Spurs, hvor man måske kunne forsøge sig med Brad Friedel eller Gomes? Så vidt jeg husker, så skulle de stadig være i klubben.

13 år 6 måneder siden #6 af M_linding
Friedel kunne være en mulighed... Måske Diego Alves eller Diego Lopez?

Og her kommer den frække:

Perez betaler United 6 mio. euro for, at leje De Gea i 6 måneder...(!) Arh måske ikke - men den kunne være fiffi;)

13 år 6 måneder siden #7 af mortenj
Har også hørt, at Julio Cesars niveau skulle være faldet en hel del efter skiftet til QPR. Er ikke sikker på, at han er den rette...

Af dem der er nævnt her synes jeg at Friedel, Diego Alves og Diego Lopez allesammen lyder som rigtig gode bud.

13 år 6 måneder siden #8 af Siempre Madrid
Friedel? Hvorfor?

Alves og López? Er der ikke noget med, at når de har spillet et vist antal kampe for deres respektive klubber, så må de ikke deltage i Liga BBVA for andre klubber før i næste sæson? Derudover er de også for dyre at hente.

Jeg holder på Adán. Det vil være et helt forkert signal at sende, at hente en spiller udefra, blot fordi målmanden er skadet i nogle uger. Især med det scenarie, som har udspillet sig, hvor Iker Casillas har været sat af til fordel for netop Adán.

13 år 6 måneder siden #9 af mortenj

Siempre Madrid skrev: Friedel? Hvorfor?

Alves og López? Er der ikke noget med, at når de har spillet et vist antal kampe for deres respektive klubber, så må de ikke deltage i Liga BBVA for andre klubber før i næste sæson? Derudover er de også for dyre at hente.

Jeg holder på Adán. Det vil være et helt forkert signal at sende, at hente en spiller udefra, blot fordi målmanden er skadet i nogle uger. Især med det scenarie, som har udspillet sig, hvor Iker Casillas har været sat af til fordel for netop Adán.

Kan virkelig ikke se hvordan man kan forsvare Adan efter de præstationer han har leveret. JA - han har været et offer for det her cirkus og er blevet gjort til syndebuk i Casillas/Adan sagen..

Men se på hvordan Adan har leveret i de kampe han har fået som afløser for Casillas - han har jo været pivringe og været utrolig usikker.

Det er da ligegyldigt, hvilket signal det sender.. Det er altså mindre væsentligt når det her gælder om avancement i CL og Copa Del Rey. Der skal sejre til - ikke medlidenhed med vores canterano, Adan.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

13 år 6 måneder siden #10 af Siempre Madrid
Det vil være endog meget svært at tage José Mourinho alvorligt i fremtiden - nogen har svært ved det allerede nu - hvis han først sætter Casillas af til fordel for Adán og efterfølgende henter en afløser for Casillas, fordi Adán ikke vurderes god nok.

Herudover, så har man valgt en trup til denne sæson og den bør man vise lidt større tiltro. Det var noget andet, hvis Casillas var ude af spillet resten af sæsonen med et brækket ben, men nu er det altså blot nogle uger.

Adán har ikke været overbevisende, det er korrekt, men jeg har fuld tillid til ham og holdet.

Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #11 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Casillas ude i 6-8 uger
At tage Mourinho alvorligt er allerede for sent, så den skid er slået ;)

I min verden er jeg ikke engang sikker på om Adan kunne spille sig på noget som helst La Liga hold, og er det sådan en mand, som man sætter sin lid til i en CL kamp mod United? Vi kan da godt lade Adan stå mod Barcelona og United, men det ville da også være pisse ærgeligt ikke at have noget at spille for resten af sæsonen når Casillas kommer tilbage.

13 år 6 måneder siden #12 af M_linding
Siempre har muligvis ret på flere punkter. Mourinho har malet sig selv inde i et hjørne, så han er "tvunget" til at bruge Adan.

Men Casillas laver 1-2 klasseredninger i hver eller hver anden kamp, og disse redninger bliver til mål, når vi har Adan på kassen. Det er muligvis lidt for firkantet stillet op, men vi får i den grad brug for Ramos, som skal "beskytte" Adan i nogen grad...

Leveret af Kunena Forum