Casillas ude i 6-8 uger
Men Mourinho valgte jo at sætte Casillas på bænken pga. svingende præstationer (ifølge Mourinho) og valgte så at sætte den 2. bedste målmand på holdet (ifølge Mourinho) på banen. Jeg mener altså ikke, at han er tvunget så meget op i et hjørne, at han er tvunget til at bruge Adan. Han satte Casillas af holdet og smed den 2. bedste målmand på banen - han havde jo ikke rigtig andre målmænd som han kunne sætte på banen - det har han nu, hvis han vælger at gå ud og hente en målmand i transfervinduet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Hvilken målmand kan han hente nu, som kan gøre det markant bedre end Adán. Her tænker jeg både på pris og den pågældende målmands egen lyst til at være stand-in i 6-8 uger.
Der er jo ikke frit valg på alle hylder og har vi i det hele taget lyst til at vælge på de hylder, som er realistisk tilgængelige for os.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Casillas' skade kommer virkelig på et uheldigt tidspunkt, og havde Adán bare overbevist mig en lille smule, havde jeg også været OK fortrøstningsfuld, men følelsen pt. er bare fuldstændig modsat. Adán er en målmand med afsindig mange mangler, som er blevet udstillet gevaldigt på det seneste. Desværre.
Real Madrid henter formentlig ikke en stand-in, men selv Mourinho må grue lidt i sin egen hule over, at han har udvist så stor en tillid til, Adán. Karma har indhentet ham.
Jeg har ikke tiltro til Adán, overhovedet. Jeg er bekymret. Sæsonen står og falder med kampene de næste to måneder.
- Huss
- Gæst
-
Hvis det var vi ikke skulle møde United, kunne man passende leje Lindegaard,
Men ellers er der en anden dansker i Leicester som man kunne leje.
Real Madrid kan tabe nok så mange kampe, få nok så mange skader og karantæner, men den må aldrig miste sin personlige integritet ;)
Andrés Fernández (17/12/1986): He has played two seasons in the top flight with Osasuna, having proven that he has great reflexes. Although with no experience in Europe, he would have no problems playing in the Champions League.
Roberto (10/02/1986): His performances with Zaragoza have sparked interest from other clubs. His greatest strength is his agility, and also has valuable European experience with Benfica.
Moyá (2/4/1984): The home-grown Mallorca player has consolidated his place between the Getafe sticks. He has saved many points for 'Los Azulones' with his commendable performances. He has had a long career in the First Division.
Diego López (3/11/1981): An all too familiar figure with Madrid, having come up through its ranks, López has been unable to secure a regular place at Sevilla.
Hugo Lloris (26/12/1986): The France team's first goalkeeper has embarked on a new adventure with Tottenham, but has yet to secure a regular place. Signing him would not be easy, given that Spurs paid out over €10 million for him.
Julio Cesar (3/9/1979): This goalkeeping veteran knows Mourinho from their Inter days. He currently plays for QPR.
Rui Patricio (15/2/1982): The Portuguese international goalie is not enjoying his best form at Sporting Lisbon. Reliable and experienced in Europe.
Sergio Romero (22/2/1987): A highly respected keeper who made the leap into Italian football at Sampdoria. His performances have led him to become Argentina's first choice.
René Adler (15/1/1985): A calm and collected German netminder with extensive experience in the Bundesliga and in European competitions with Bayer Leverkusen. He currently plays for Hamburg.
- Martinlee18
- Gæst
-
Han er klart en vigtig mand mod en modstander som Man Utd som vi snart skal op mod. Når nu Casillas er blevet skadet, synes jeg man kan gå ud og invistere sig i en ny ung målmand. Jeg har længe håbet på at de ville kigge nærmere på Marc Andre Ter-Stegen fra Gladbach, og jeg ser ham som Casillas kommende afløser!
- James Bond
- Gæst
-
Diego Lopez vender hjem, og tager over imens Iker kommer sig... Jeg synes at det er en fornuftig løsning, selvom jeg er lidt spændt på hans form.
- Benzema09
- Gæst
-
Selvom jeg ikke var/er specielt tryg ved Adan, så har jeg nu ret ondt af ham. Han må da nu for alvor have mistet al selvtillid og være godt og grundigt demoraliseret. Det pres han har været under som 2. keeper har også været helt uhørt. Nok ikke lige det bedste signal at sende fra klubben, men rent sportsligt er det formentlig den rette beslutning.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también