Madridista.dk mener: "Som et plaster på et skudsår

10 år 6 måneder siden #25 af Pelle

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev: @Baggins:

Mener du helt alvorligt, at Ancelotti ikke havde mulighed for at rotere? Såvidt jeg erindrer havde vi både Illarra og Lucas Silva siddende på bænken i stort set en hel sæson. Begge uden skader. Der var mere end muligheder nok for at spille dem imod de mindre hold samt i CdR. Det magtede Ancelotti ikke, hvilket - to sæsoner i træk! - gav os et elendigt forår, som resulterede i sæson uden trofæer.

Man kan sagtens savne Ancelotti, og det skal man have lov til. Manden er en fantastisk træner. Men det er mildelst talt trættende at læse ham omtalt som en eller anden fejlfri Messias, hvilket han langt fra var. Folks hukommelse rækker virkelig ikke særlig langt tilbage :-)

Gad vide hvorfor spillere som Illarramendi og Lucas Silva ikke blev brugt?

Jeg ved ikke om du antager Ancelotti for at være komplet idiot, men jeg tror at med hans trænererfaring kunne han sagtens se at han ikke kunne bruge Illarramendi eller Lucas Silva til noget. Da han så endeligt valgte at bruge Illarramendi, så formåede han at spille sine modstanderne fri - hvis vi nu husker tilbage til Dortmund kampen. Lucas Silva kan ikke engang klare sig i Marseille, og her er der tale om den elendige franske liga.

Jeg ved ikke med dig, men i min verden er der ret stor forskel på en knald eller fald kamp mod Dortmund og så til at benytte spillerne på hjemmebane mod Real Betis. Jeg snakker jo ikke om, at vi skulle benytte disse spillere imod de svære modstandere. Men om Kroos eller Illarra spiller mod Betis eller et Segunda B hold i CdR for den sags skyld - det ændrer ikke på noget som helst. Kampene bliver vundet alligevel.

Ancelotti formåede at køre start 11'eren fuldstændig flad, så da vi kom til februar, var der ikke mere brændstof i tanken og skaderne meldte deres ankomst.

I min verden skal man ikke bruge spillere som kun formår at spille modstanderne fri, eller lige knap og nap formår at ramme medspilleren 2 meter fra en - truppen som en helhed var absolut ikke noget at prale af.

Presset i Real Madrid er så stort, at næsten hver evig eneste kamp er en knald eller fald kamp, det kunne du selv se med Benítez i sidste ende, han blev betragtet som en rotationsmester, men formåede heller ikke rigtigt i sidste ende at bruge det, selvom han havde langt flere dygtigere spillere ude på bænken.

Hver kamp en knald eller fald kamp? Jeg tror ikke, jeg kunne være mere uenig. Det er ikke England, det her. Det er yderst sjældent, at et hold fra plads 15. - 20. taber med mindre end 3-4 mål, når de møder Barca eller Real.
At du bliver ved med at henvise til Illarras fejlaflevering mod Dortmund er jo bare håbløst, sorry :-)
Men vi bliver ikke enige. Personligt er jeg bare ikke fortaler for, at man som træner holder fast i en stamme af 13 spillere, og lader de resterende rådne op.

Nej præcis, det er ikke England, i vores liga hedder modstanderen FC Barcelona og Atletico Madrid. Jeg henviser så til Illarramendis generelle elendighed, han formåede jo aldrig at spille en bold fremadrettet?

Nej det er du sikkert ikke, men du er sikkert fan af kontinuitet - totalt dobbeltmoralsk.

¨

What? Hvordan kan du komme frem til, at jeg er dobbeltmoralsk?

Du mener ikke, at kontinuitet og rotation kan forenes? Det er jo direkte håbløst! Lad os bare antage, at Illarra/Lucas havde fået kampene mod de 5 nederste hold i ligaen under Ancelotti.

Det havde givet os:

1) Mulighed for at rotere og dermed spare spillere, der var flade
2) Beholdt vores kontinuitet, for kampene var blevet vundet uanset
3) Vi havde med al sandsynlighed stået med et mere friskt hold, da sæsonen gik ind i sin afsluttende fase = titler

Det er mig fuldstændig ubegribeligt, at du ikke kan se det.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #26 af Dios
Sahinovic skrev:

Jeg ved ikke om du antager Ancelotti for at være komplet idiot, men jeg tror at med hans trænererfaring kunne han sagtens se at han ikke kunne bruge Illarramendi eller Lucas Silva til noget. Da han så endeligt valgte at bruge Illarramendi, så formåede han at spille sine modstanderne fri - hvis vi nu husker tilbage til Dortmund kampen. Lucas Silva kan ikke engang klare sig i Marseille, og her er der tale om den elendige franske liga.

Altså selvsamme træner som fortsatte med at bruge Pepé som kostede det første mål, fordi han netop spillede Reus helt fri! Eller som så utrolig dum ud i samme sæson imod Barcelona, da Neymar scorede (3-1 kampen). Altså samme spiller som godt nok under en ny træner så utrolig dum ud og kostede det første mål imod Valencia. Dine argumenter halter! Illarra så oftest utrolig dum ud i Real Madrid, men man spillede ham i højre side af midtbanen, og han spillede rent faktisk på det hold som vi havde store problemer imod for nogle kampe tilbage, hvor han spillede ganske glimrende. Så ja, selvfølgelig kunne man give ham minutter imod Betis og andre mindre hold i La Liga, for at give Kroos et hvil. En tidligere professionel fodboldspiller som dig burde jo vide, at der er stor forskel på et oplagt tophold i den tyske liga i en Chl kvartfinale, og et bundhold i den spanske liga, hvor kampen stort set er opgivet på forhånd.

Og ja, hvis du taler om de kæmpe idioter som Ancelotti og Benitez er, fordi de brugte en Pepé, som har kostet et utal af mål de senere sæsoner, så har du ret. Derudover, så taler det vel heller ikke til Ancelotti's fordel, at han rent faktisk havde en sommer til at rette op på bredden i truppen, men han derimod beholdt Illarra, og et halvt år efter købte en total uprøvet Lucas. Hans transfer udeblev, og den fejl kan kun falde tilbage på Ancelotti!
Benitez fik sine breddespillere i Casemiro, Lucas og Denis. Og han gjorde rent faktisk brug af den trup, som han var med til at skabe.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Pelle

10 år 6 måneder siden #27 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Mener du helt alvorligt, at Ancelotti ikke havde mulighed for at rotere? Såvidt jeg erindrer havde vi både Illarra og Lucas Silva siddende på bænken i stort set en hel sæson. Begge uden skader. Der var mere end muligheder nok for at spille dem imod de mindre hold samt i CdR. Det magtede Ancelotti ikke, hvilket - to sæsoner i træk! - gav os et elendigt forår, som resulterede i sæson uden trofæer.

Man kan sagtens savne Ancelotti, og det skal man have lov til. Manden er en fantastisk træner. Men det er mildelst talt trættende at læse ham omtalt som en eller anden fejlfri Messias, hvilket han langt fra var. Folks hukommelse rækker virkelig ikke særlig langt tilbage :-)

Jeg ved ikke med dig, men i min verden er der ret stor forskel på en knald eller fald kamp mod Dortmund og så til at benytte spillerne på hjemmebane mod Real Betis. Jeg snakker jo ikke om, at vi skulle benytte disse spillere imod de svære modstandere. Men om Kroos eller Illarra spiller mod Betis eller et Segunda B hold i CdR for den sags skyld - det ændrer ikke på noget som helst. Kampene bliver vundet alligevel.

Ancelotti formåede at køre start 11'eren fuldstændig flad, så da vi kom til februar, var der ikke mere brændstof i tanken og skaderne meldte deres ankomst.

I min verden skal man ikke bruge spillere som kun formår at spille modstanderne fri, eller lige knap og nap formår at ramme medspilleren 2 meter fra en - truppen som en helhed var absolut ikke noget at prale af.

Presset i Real Madrid er så stort, at næsten hver evig eneste kamp er en knald eller fald kamp, det kunne du selv se med Benítez i sidste ende, han blev betragtet som en rotationsmester, men formåede heller ikke rigtigt i sidste ende at bruge det, selvom han havde langt flere dygtigere spillere ude på bænken.

Hver kamp en knald eller fald kamp? Jeg tror ikke, jeg kunne være mere uenig. Det er ikke England, det her. Det er yderst sjældent, at et hold fra plads 15. - 20. taber med mindre end 3-4 mål, når de møder Barca eller Real.
At du bliver ved med at henvise til Illarras fejlaflevering mod Dortmund er jo bare håbløst, sorry :-)
Men vi bliver ikke enige. Personligt er jeg bare ikke fortaler for, at man som træner holder fast i en stamme af 13 spillere, og lader de resterende rådne op.

Nej præcis, det er ikke England, i vores liga hedder modstanderen FC Barcelona og Atletico Madrid. Jeg henviser så til Illarramendis generelle elendighed, han formåede jo aldrig at spille en bold fremadrettet?

Nej det er du sikkert ikke, men du er sikkert fan af kontinuitet - totalt dobbeltmoralsk.

¨

Du mener ikke, at kontinuitet og rotation kan forenes? Det er jo direkte håbløst! Lad os bare antage, at Illarra/Lucas havde fået kampene mod de 5 nederste hold i ligaen under Ancelotti.

Det havde givet os:

3) Vi havde med al sandsynlighed stået med et mere friskt hold, da sæsonen gik ind i sin afsluttende fase = titler

Åh Gud, jeg hentyder til de konstante trænerfyringer, som man ''åbenbart'' ikke er fan af, og man ønsker kontinuitet, men så snart en træner fejler lidt, så synes man han skal fyres omgående.

Vi er nu oppe Florentions elleven.

Florentino Pérez

10 år 6 måneder siden #28 af Pelle

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

¨

Det havde givet os:

Åh Gud, jeg hentyder til de konstante trænerfyringer, som man ''åbenbart'' ikke er fan af, og man ønsker kontinuitet, men så snart en træner fejler lidt, så synes man han skal fyres omgående.

Vi er nu oppe Florentions elleven.

Fint, men nu flytter du diskussionen over i en helt anden kasse, som vi slet ikke har berørt. Diskussionen gik på Ancelottis dispositioner, hvilke oftest var fuldstændig elendige, når det kom til rotation. Denne elendighed kostede os to mesterskaber. End of story.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 6 måneder siden #29 af Sahinovic

Dios skrev: Sahinovic skrev:

Altså selvsamme træner som fortsatte med at bruge Pepé som kostede det første mål, fordi han netop spillede Reus helt fri! Eller som så utrolig dum ud i samme sæson imod Barcelona, da Neymar scorede (3-1 kampen). Altså samme spiller som godt nok under en ny træner så utrolig dum ud og kostede det første mål imod Valencia. Dine argumenter halter! Illarra så oftest utrolig dum ud i Real Madrid, men man spillede ham i højre side af midtbanen, og han spillede rent faktisk på det hold som vi havde store problemer imod for nogle kampe tilbage, hvor han spillede ganske glimrende. Så ja, selvfølgelig kunne man give ham minutter imod Betis og andre mindre hold i La Liga, for at give Kroos et hvil. En tidligere professionel fodboldspiller som dig burde jo vide, at der er stor forskel på et oplagt tophold i den tyske liga i en Chl kvartfinale, og et bundhold i den spanske liga, hvor kampen stort set er opgivet på forhånd.

Og ja, hvis du taler om de kæmpe idioter som Ancelotti og Benitez er, fordi de brugte en Pepé, som har kostet et utal af mål de senere sæsoner, så har du ret. Derudover, så taler det vel heller ikke til Ancelotti's fordel, at han rent faktisk havde en sommer til at rette op på bredden i truppen, men han derimod beholdt Illarra, og et halvt år efter købte en total uprøvet Lucas. Hans transfer udeblev, og den fejl kan kun falde tilbage på Ancelotti!
Benitez fik sine breddespillere i Casemiro, Lucas og Denis. Og han gjorde rent faktisk brug af den trup, som han var med til at skabe.

Dios, skal vi sidde her og opremse samtlige fejl som hver enkelt spiller har lavet imens de har spillet for Ancelotti, nej vel? Jeg håber vi alle kan blive enige om at Pepe har et langt højere niveau som fodboldspiller end Illarramendi nogensinde kommer til at få, og Pepe var i lang tid vores bedste spiller under Ancelotti, men han er så faldet fuldstændigt fra her i nuværende sæson.

Hvis Ancelotti nogensinde fik lov til at bestemme over transfers, så ville vi aldrig have haft en Illarramendi eller Lucas Silva, men vi kan da godt lege, eller nej du må gerne selv lege den leg, at trænerne i Real Madrid rent faktisk får det sidste ord hvad angår transfers.

Lige en ting mere, nej jeg ville sgu aldrig nogensinde spille Illarramendi mod et Betis hold, så hellere spille med en mand mindre.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: LasseRMD

10 år 6 måneder siden #30 af FranciscoISCO

Pelle skrev:

FranciscoISCO skrev:

Pelle skrev: Man kan sagtens savne Ancelotti, og det skal man have lov til. Manden er en fantastisk træner. Men det er mildelst talt trættende at læse ham omtalt som en eller anden fejlfri Messias, hvilket han langt fra var. Folks hukommelse rækker virkelig ikke særlig langt tilbage :-)

Det er jo lige præcis hér problemet ligger. I Real Madrid er det ikke nok 'bare' at være en fantastisk træner... Du skal være fejlfri, sæson efter sæson. Forventningerne er forskruede og umenneskelige.

Jeg vil altid ærge mig over afskedigelsen af en fantastisk træner. Livet er for kort til at vente på Messias. Det er der flere som kan skrive under på.

Netop min pointe! Men Ancelotti indfriede jo ikke forventningerne. Han stod med bolden på 11-meter pletten 2 år i træk - han skulle bare sparke den ind, så havde vi to La Liga titler yderligere på CV'et. I stedet pissede han chancen væk, fordi han kun havde øje for 13 spillere.

Godt nok missede han fra 11-meter pletter to år i træk, modsat størstedelen af klubbens forrige trænere, over det seneste årti, så fik han dog ført bolden hen til pletten.

Ancelottis tid i Madrid var bl.a. præget af nogle mildest talt uheldige transfervinduer, hvor spilleres navn, af 'presi', blev prioriteret langt før deres gavn. At Ancelotti aldrig fik en bred nok trup til rådighed blev i sidste ende hans undergang... Hans fyringsseddel skyldtes ikke, at han ikke var nogen Messias, men nærmere at djævlen var hans arbejdsgiver ;)

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe, LasseRMD

10 år 6 måneder siden #31 af Sebberg
Jeg er enig i, at Ancelottis tid i klubben ikke var pletfri, men pas nu på med at skriv det ud af proportioner.

Folk nævner CHL-finalen som værende en walkover, som vi var ved at smide i havet – rolig nu. Atlético var et utroligt stærkt hold på det daværende tidspunkt (netop vundet ligaen i Barcelona), så det ville nu ikke være nogen skandale at have tabt den kamp, omend det havde været ekstremt ærgerligt.

I stedet kunne man jo ligeså sætte fokus på, at vi forinden havde maltrakteret psykohypede Bayern 5-0 i en semifinale, hvor vi forinden var underdogs – det var stort!

Det samme var 3-1 sejren over Barcelona, hvor vi havde den bedste Clasicó i et årti. Og så tør man spørge sig selv; hvorfor det netop gik op i en højere enhed der. Et muligt svar er faktisk et argument mod Pelles kritik af den manglende rotation. For i samme omfang som det slider spillerne, så skaber det kontinuitet og spilforståelse. Vi kom bagud, mens i stedet for at give op, så kridtede vi skoene. Det kan der være mange grunde til, men én af dem kan være en sammenhængende start 11’er, der kæmpede uge efter uge.

Der er ikke et entydigt svar på, om rotation eller mangel på samme er godt eller dårligt – måske man bare skal finde en mellemvej? Men husk på, at man ikke kan sige, at den manglende rotation kostede et La Liga mesterskab. Det er mere abstrakt end som sådan. Kontinuitet koster i længden, men det må formodes at kaste af sig i starten i modsætning til rotation. Altså; når vi vinder 18 kampe i streg i efteråret – men taber point i foråret pga. manglende rotation, så kan man ligeledes antage, at den manglende rotation også var grundkilden til de 18 kampes winningstreak :)
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sebberg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe, SR4, LasseRMD, Sahinovic, FranciscoISCO

10 år 6 måneder siden #32 af FranciscoISCO

Dios skrev: Derudover, så taler det vel heller ikke til Ancelotti's fordel, at han rent faktisk havde en sommer til at rette op på bredden i truppen, men han derimod beholdt Illarra, og et halvt år efter købte en total uprøvet Lucas. Hans transfer udeblev, og den fejl kan kun falde tilbage på Ancelotti!

En sommer hvor der stod VM på programmet?? Come on... Jeg er godt klar over, at du vil have skylden til i sidste ende at falde tilbage på Ancelotti, da han ikke var mand nok til holde Perez' fingre fra fadet i denne sammenhæng. Men at holde Perez' fingre fra fadet i denne sammenhæng, er det samme som, at holde en narkoman fra sprøjten. Her vil de fleste komme til kort.

Altid Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

10 år 6 måneder siden #33 af Dios
Sahinovic skrev:

Dios, skal vi sidde her og opremse samtlige fejl som hver enkelt spiller har lavet imens de har spillet for Ancelotti, nej vel? Jeg håber vi alle kan blive enige om at Pepe har et langt højere niveau som fodboldspiller end Illarramendi nogensinde kommer til at få, og Pepe var i lang tid vores bedste spiller under Ancelotti, men han er så faldet fuldstændigt fra her i nuværende sæson.

Hvis Ancelotti nogensinde fik lov til at bestemme over transfers, så ville vi aldrig have haft en Illarramendi eller Lucas Silva, men vi kan da godt lege, eller nej du må gerne selv lege den leg, at trænerne i Real Madrid rent faktisk får det sidste ord hvad angår transfers.

Lige en ting mere, nej jeg ville sgu aldrig nogensinde spille Illarramendi mod et Betis hold, så hellere spille med en mand mindre.

Du er tydeligvis meget interesseret i, at nævne Illarra's fejl, fordi det selvfølgelig falder ud til din fordel. At du hellere vil spille med en mand mindre end Illarra, og indforstået med overdrivelsen fremmer forståelsen, så vil jeg igen stille spørgsmålstegn ved din fodboldforståelse. Nu har jeg ikke statistikken ved min side, men jeg tør godt og lægge hovedet på blokken, og sige at Illarra ikke direkte var impliceret i alle vores nederlag, eller generelt var nøglen til vi tabte med ham på holdet.
Det er jo fatalt, og dit had overskygger alt andet. Illarra var en udmærket spiller, som uden tvivl ville kunne spille i stedet for Kroos imod de mindre modstandere i ligaen. Nej han spillede aldrig en bold frem i banen, men hvis det er kriteriet for succes, så vil jeg næsten have æren af at kalde dig Perez :D

Pepé er nok faldet i niveau, men det ændre ikke på, at han var skyld i ufattelig mange mål under Ancelotti, og han egentlig altid har været det. Nu var det også bare for at komme et eksempel om, at Illarra på ingen måder var skyld i nederlaget imod Dortmund, selvom du prøver at gøre ham til syndebukken alene.

Jeg tror ikke træneren får frie tøjler på transfermarkedet under Perez, men jeg tror på, at spillere som Casemiro, Lucas Silva, Danilo, Lucas Vázquez, Denis, Chicharito og hvad resten af breddespillerne hedder ikke er spillere som Perez har trumfet igennem. Illarra blev købt lige på grænsen af Ancelotti's ansættelse, så kan ikke huske om han var købt, eller blev købt under ham.
Min pointe er bare, at Ancelotti nok ikke selv valgte salget af Di María eller købet af James, men alle små indkøb tror jeg da helt sikkert på, at træneren selv kan bestemme.
Så jo, jeg vil faktisk godt lege den leg, at træneren rent faktisk har noget at sku ha sagt i Real Madrid.

Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

10 år 6 måneder siden #34 af Dios
Sebberg skrev:

Der er ikke et entydigt svar på, om rotation eller mangel på samme er godt eller dårligt – måske man bare skal finde en mellemvej? Men husk på, at man ikke kan sige, at den manglende rotation kostede et La Liga mesterskab. Det er mere abstrakt end som sådan. Kontinuitet koster i længden, men det må formodes at kaste af sig i starten i modsætning til rotation. Altså; når vi vinder 18 kampe i streg i efteråret – men taber point i foråret pga. manglende rotation, så kan man ligeledes antage, at den manglende rotation også var grundkilden til de 18 kampes winningstreak :)

Er det ikke bare lidt for tilfældigt, at man 2 sæsoner i træk taber mesterskabet på nogenlunde samme tid på sæsonen, og faktisk også af samme grund? Svaret er stort set altid en mellemvej, men kan man ikke forvente, at holdet bare sådan nogenlunde er sammenspillet i løbet af 2. sæson? Her behøver man vel ikke at stille med de samme 11 i 20 kampe i streg, fordi holdet ikke kan spille sammen.
Rotation er jo heller ikke, at man skifter alle 11 i hver kamp. Jeg tvivler på, at holdet ville falde helt sammen, hvis man i én kamp sparede Kroos og spillede med Illarra. I kampen efter, så spillede med Kroos igen, men så sparede Modric i stedet for Isco. At man i kampen efter igen så spiller med både Modric og Kroos.
Det er jo ikke sværere end som så. Hvis holdet faldt med en spiller, så er det jo dømt til at gå galt på forhånd. At det så også blev sådan er jo trænerens problem i sidste ende.
Problemet for Ancelotti var bare, at holdet mistede deres 2 bærende kræfter i Modric og Kroos. Modric grundet en skade, men Kroos på grund af træthed.
Lad mig lige minde dig om den ligegyldige kamp imod Cruz Azul! Kroos spillede så vidt jeg husker alle 90 min. i en kamp vi stort set ikke kunne tabe, og en kamp som allerede efter 1. halvleg var vundet. Det er jo i disse situationer, som for mig er kritiske. Det er jo ikke, fordi jeg ville spare spillere i en ude kamp imod Sevilla, At. Madrid eller Bayern.
Kroos og Modric blev spillet i hver kamp, og det var uanset modstanderen og resultaterne. Hvor mange gange sad man seriøst ikke og tog sig til hovedet over, at en træt Kroos som han selv sagde i et interview ikke blev taget ud i en kamp som var afgjort efter 50 min.? Han spillede jo konsekvent alle 90 min. i alle kampe, og det kostede. Det kan alle se, men selvfølgelig skulle der en mellemvej til hvad angår kontinuitet og rotation.

Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

10 år 6 måneder siden #35 af Sahinovic
Dios skrev:

Du er tydeligvis meget interesseret i, at nævne Illarra's fejl, fordi det selvfølgelig falder ud til din fordel. At du hellere vil spille med en mand mindre end Illarra, og indforstået med overdrivelsen fremmer forståelsen, så vil jeg igen stille spørgsmålstegn ved din fodboldforståelse. Nu har jeg ikke statistikken ved min side, men jeg tør godt og lægge hovedet på blokken, og sige at Illarra ikke direkte var impliceret i alle vores nederlag, eller generelt var nøglen til vi tabte med ham på holdet.
Det er jo fatalt, og dit had overskygger alt andet. Illarra var en udmærket spiller, som uden tvivl ville kunne spille i stedet for Kroos imod de mindre modstandere i ligaen. Nej han spillede aldrig en bold frem i banen, men hvis det er kriteriet for succes, så vil jeg næsten have æren af at kalde dig Perez :D

Pepé er nok faldet i niveau, men det ændre ikke på, at han var skyld i ufattelig mange mål under Ancelotti, og han egentlig altid har været det. Nu var det også bare for at komme et eksempel om, at Illarra på ingen måder var skyld i nederlaget imod Dortmund, selvom du prøver at gøre ham til syndebukken alene.

Jeg tror ikke træneren får frie tøjler på transfermarkedet under Perez, men jeg tror på, at spillere som Casemiro, Lucas Silva, Danilo, Lucas Vázquez, Denis, Chicharito og hvad resten af breddespillerne hedder ikke er spillere som Perez har trumfet igennem. Illarra blev købt lige på grænsen af Ancelotti's ansættelse, så kan ikke huske om han var købt, eller blev købt under ham.
Min pointe er bare, at Ancelotti nok ikke selv valgte salget af Di María eller købet af James, men alle små indkøb tror jeg da helt sikkert på, at træneren selv kan bestemme.
Så jo, jeg vil faktisk godt lege den leg, at træneren rent faktisk har noget at sku ha sagt i Real Madrid.

Vi kan også se bort fra den ene fejl, selvom jeg grinede højlydt! af den da jeg så den første gang, men hans generelle niveau var jo katastrofalt dårligt, og sammen med Lucas Silva gav det altså ikke særlig mange muligheder til Ancelotti, selv mod Betis. Man har altså ikke råd til at miste point når rivalen hedder FC Barcelona, derfor kan jeg godt forstå at han ikke brugte manden som ikke kunne slå en bold frem i banen.

Ja hvad bilder jeg dog mig ind, at kræve, at en midtbanespiller som spiller for Real Madrid skal kunne skål en bold frem i banen – jeg selv er målløs over mit krav. Det er da vidst dig der kører Pérez logik, fordi du så da det samme lys i Illarramendi som Pérez gjorde :'-D

Mærkeligt at du fremhæver Pepe, som var en af vores bedste spillere under Ancelotti og havde sin bedste tid i Real Madrid under Ancelotti, ja selvfølgelig laver han også fejl, lidt ligesom Ramos og alle de andre, men hans generelle niveau var højt.

Så leg du bare videre, for det er i hvert fald ikke den fornemmelse jeg sidder med.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 6 måneder siden #36 af BBB

Higuain99 skrev: www.goal.com/en/news/722/la-liga/2016/01...ion-and?ICID=HP_BN_3

Er dette blot spil for galleriet, eller tror i også bale vil være fredet under vores nye træner, for hvis ja, så ændrer det jo ikke meget på problemerne angående manglende brug af Isco?

Udtalte Zidane ikke, at Bale var skabt til Real inden han blev købt? Så er det i fin tråd med tidligere.

Angående Isco så er Real Madrid ikke til for Isco, Isco er til for Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Dios

Leveret af Kunena Forum