Zidane i samtaler med Cristiano Ronaldo

10 år 6 måneder siden #37 af Pelle

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev:

Sahinovic skrev: Messi er en yderst ydmyg og sympatisk person, om i så kan lide det eller ej er jo jeres problem. Man finder hurtigt ud af hvordan Ronaldo er som type via hans opførsel på banen og eventuelle interviews, mens i to sladder-tanter definere Messi på baggrund af det der bliver skrevet i avisen.

At i ikke kan lide Messi af den ene eller anden uforklarlige grund, er jo ikke ensbetydende med at han ikke er en ydmyg person.

Ydmyg person??, der er da utallige episoder hvor han er yderst arrogant både på banen og udenfor. Åbn øjnene.

Sympatisk.. Er målløs..

Utallige episoder, men du fremhæver ikke en eneste - nice.

Et eksempel er den gang, hvor Messi ikke kunne nå bolden inden den løb ud over sidelinjen, hvor manden istedet vælger at losse den ud mod en gruppe tilskuere. Super sympatisk!

Og jeg kan huske dengang Zidane nikkede Materazzi en skalle i brystet + en masser andet, men derfor synes jeg stadig han er en sympatisk person. Det kan altid koge over for selv de mest sympatiske personer, så stop dog grøntsag logikken :'-D

Sorry, men det er fandme dumt skrevet! Vi snakker om Messi, ikke Zidane. Det nemmeste i hele verden er at fremhæve andre i en sådan debat, men det ændrer bare ikke på sagens kerne - Messi er ikke videre sympatisk. Han er stille og genert - det er ikke det samme! Jeg husker også Messi stange ud efter andre, hvad så? Står der så 2-1 til mig i eksempler nu? Level up please!

Nu nævnte jeg Modric som værende meget sympatisk i mine øjne, jeg tror aldrig vi ville se ham opføre sig på den måde. Modric er for mig en vanvittig sympatisk og likeable personlighed - både på og uden for banen. Jeg ville elske, hvis Ronaldo besad samme ydmyghed (hvilket var det, diskussionen omhandlede til at starte med).

Grunden til at jeg fremhævede Zidane var jo netop, at man ikke skal bedømme en sympatisk person på enkelte gerninger som får dem til at fremstå knap så sympatiske, da det ikke er så tit det sker. Men, ja fuck logic er jo åbenbart det nye.

Messi er for mig og millioner af andre en sympatisk og likeable personlighed, end of story (-;

*Jeg ved ikke hvilken diskussion du hentyder til, men jeg var ihvertfald ikke en del af den.

Fuck logic? Vi snakker subjektive holdninger, din logik vil naturligvis være markant anderledes end min. Men det er naturligvis mig, der er ulogisk og dig, der er den logiske ;-)
Men jeg kan godt se, at når både du - OG MILLIONER AF ANDRE - synes han er sympatisk, så må det forholde sig sådan. End of story.

Næe, det var du ikke, men du kan da bladre et par sider tilbage i netop denne tråd, så ville du finde det. Den del kan du formentlig godt selv finde ud af.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 6 måneder siden #38 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev:

asp3200 skrev:

Sahinovic skrev: Messi er en yderst ydmyg og sympatisk person, om i så kan lide det eller ej er jo jeres problem. Man finder hurtigt ud af hvordan Ronaldo er som type via hans opførsel på banen og eventuelle interviews, mens i to sladder-tanter definere Messi på baggrund af det der bliver skrevet i avisen.

At i ikke kan lide Messi af den ene eller anden uforklarlige grund, er jo ikke ensbetydende med at han ikke er en ydmyg person.

Ydmyg person??, der er da utallige episoder hvor han er yderst arrogant både på banen og udenfor. Åbn øjnene.

Sympatisk.. Er målløs..

Utallige episoder, men du fremhæver ikke en eneste - nice.

Et eksempel er den gang, hvor Messi ikke kunne nå bolden inden den løb ud over sidelinjen, hvor manden istedet vælger at losse den ud mod en gruppe tilskuere. Super sympatisk!

Og jeg kan huske dengang Zidane nikkede Materazzi en skalle i brystet + en masser andet, men derfor synes jeg stadig han er en sympatisk person. Det kan altid koge over for selv de mest sympatiske personer, så stop dog grøntsag logikken :'-D

Sorry, men det er fandme dumt skrevet! Vi snakker om Messi, ikke Zidane. Det nemmeste i hele verden er at fremhæve andre i en sådan debat, men det ændrer bare ikke på sagens kerne - Messi er ikke videre sympatisk. Han er stille og genert - det er ikke det samme! Jeg husker også Messi stange ud efter andre, hvad så? Står der så 2-1 til mig i eksempler nu? Level up please!

Nu nævnte jeg Modric som værende meget sympatisk i mine øjne, jeg tror aldrig vi ville se ham opføre sig på den måde. Modric er for mig en vanvittig sympatisk og likeable personlighed - både på og uden for banen. Jeg ville elske, hvis Ronaldo besad samme ydmyghed (hvilket var det, diskussionen omhandlede til at starte med).

Grunden til at jeg fremhævede Zidane var jo netop, at man ikke skal bedømme en sympatisk person på enkelte gerninger som får dem til at fremstå knap så sympatiske, da det ikke er så tit det sker. Men, ja fuck logic er jo åbenbart det nye.

Messi er for mig og millioner af andre en sympatisk og likeable personlighed, end of story (-;

*Jeg ved ikke hvilken diskussion du hentyder til, men jeg var ihvertfald ikke en del af den.

Fuck logic? Vi snakker subjektive holdninger, din logik vil naturligvis være markant anderledes end min. Men det er naturligvis mig, der er ulogisk og dig, der er den logiske ;-)
Men jeg kan godt se, at når både du - OG MILLIONER AF ANDRE - synes han er sympatisk, så må det forholde sig sådan. End of story.

Næe, det var du ikke, men du kan da bladre et par sider tilbage i netop denne tråd, så ville du finde det. Den del kan du formentlig godt selv finde ud af.

Okay, du giver jo ingen mening? Hvorfor skulle jeg bladre et par sider tilbage i denne tråd, når jeg ikke var en del af diskussionen, jeg refererede til en andens bruger indlæg som nævnte mit brugernavn, det var der den startede - Guuuud :'-D

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 6 måneder siden #39 af Pelle
Jeg ville altså tage dig væsentligt mere seriøst, hvis du stoppede med at lave smileys som en 13-årig skolepige :-)

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, ElMadrid, MadridistaPorVida

10 år 6 måneder siden #40 af Dios
Skal vi ikke alle blive enige om, at der er kæmpe forskel på om man er på banen eller i det private når vi taler om arrogance, sympatisk, empatisk etc.?
Jeg anser Ronaldo sympatisk og arrogant på og udenfor banen, hvor jeg anser Messi som sympatisk og arrogant på banen. Hvorfor skal den ene hele tiden gøres bedre end den anden? Ronaldo er den kække dreng, hvor Messi virker til at være den mere indadvendte dreng udenfor banen, men der er immervæk også forskel på de 2 scenarier. Den generelle fordom er københavneren vs. jyden.
Ronaldo viser altid sin sympati med skadet spillere, tilskuere som får bolden i hovedet og sågar baneløbere. Det samme gør Messi.

Begge kan dog også være dybt usympatiske, hvor de kan lave grimme svinestreger. Ronaldo kan råbe og skrige af sine holdkammerater, hvor Messi i mine øjne har et langt mere aggressivt temperament. Bedst illustreret da han prøvede at nikke en Shakhtar? spiller en skalle, eller da han spyttede efter Duda. Jeg synes da også hans mål med hånden kan nævnes som en yderst usympatisk handling.

Den ene er ikke bedre end den anden på banen, for Ronaldo har også spyttet efter folk i United tiden. Ronaldo vil sikkert også tage hånden i brug, hvis han kunne og hvor mange gange har vi ikke set Ronaldo bevidst svinge albuer i hovedet på folk, og endda at slå efter modstanderen med det hårde på håndfladen, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder haha :D

Vigtigst af alt, så er de begge yderst sympatiske udenfor banen, hvor de begge støtter rigtig mange gode formål. At Ronaldo er arrogant i hans udtalelser ser jeg ikke som en negativt ting, men som en positiv ting.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid

10 år 6 måneder siden #41 af Ellehamp

Ja, for man kan nemlig vurdere, hvor "sympatisk og ydmyg" en person er på baggrund af opførslen på fodboldbanen ...

I de interviews jeg har læst af Ronaldo virker han faktisk yderst sympatisk og nede på jorden (han har også humor). Man kan finde klip på youtube, hvor man næsten bliver helt rørt. Plus han gør rigtig meget for velgørenhed. Så vidt jeg har forstået, har han undladt tatoveringer, så han kunne donere blod.

Han virker godt nok ond ...

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, MadridistaPorVida

10 år 6 måneder siden #42 af Robot
Øv, hvor er det ærgerligt at debattens bundniveau er så lavt. Jeg er sikker på, at det ville gavne læseoplevelsen for os alle, hvis vi kan vise mere respekt for hinandens holdninger.

Jeg er Real Madrid fan og overordnet på side med Sahinovic. Såfremt der er konsensus om at sympati er evnen til at have og vise positive følelser overfor andre mennesker undrer det mig at der ikke er større opbakning om, at kredittere Messi for hans generelle opførsel på fodboldbanen. Jeg forholder mig til hvad der sker på banen da debatten udsprang heraf.

Sammenlignet med Ronaldo ser jeg en spiller der er bedre til at stikke en tommelfinger op når en medspillers pasning ikke når frem, eller når dennes egen frispilning ikke bliver omsat af en medspiller. Jeg ser en spiller som næsten altid fejrer medspilleres scoringer og som førstevalg i et par tilfælde har ladet en medspiller eksekvere straffespark. Der er en fundamental forskel på spillernes opførsel under kampe og forskellene bliver bekræftet næsten hver gang. Jeg må konstatere at det i min optik fortæller mere om Ronaldo end det gør om Messi.

Vi kan vidst alle nævne en håndfuld eksempler fra begge lejre, hvor spillerne opfører sig meget lidt eksemplarisk i kampens hede og sparker en bold mod tilskuerne eller slår ud efter en modspiller. Meget få fodboldspillere kan over en årrække se sig helt fri fra disse episoder, men fortæller det ikke mere om temperament end sympati?

Jeg er klar over at ovenstående kun forholder sig til hvilke følelser spillerne hver især viser og ikke hvad de ellers måtte gemme på. Jeg vil ikke gå ind i en debat om hvilke følelser de har, eller udtalelser fra holdkammerater og deslige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

10 år 6 måneder siden #43 af Sebberg
Jeg må da også indrømme, at jeg i høj grad tilslutter mig Sahinovic.

Det er klart mit indtryk, at Messi er langt mere sympatisk end Ronaldo - på og udenfor banen. Det er fint, at Ronaldo donerer 0,0001 procent af hans formue i ny og næ, og at han krammer en baneløber - men der er noget falsk over det. Jeg kan ikke forklare det, og det er helt sikkert ubegrundet, men jeg føler, at det er spil for galleriet. Man får nemlig et andet indtryk - synes jeg - når man ser hans dokumentar, når man kender til hans generelle ageren overfor holdet og medspillere på banen (vindermentalitet my ass), og når man youtuber nogle af hans 'mislykkedes interviews', hvor han fremtræder pissehamrende arrogant, hvis han ikke lige kan overskue intervieweren.

Så er der på banen. Vi kender jo alle forskellen på de tos reaktioner ved mål og missede afleveringer; allerede der er der jo en verden - lad os sige galakse - til forskel for de to. Så er der en bruger, der nominerer Messi til et større temperament end Ronaldo - af hvad? Lad mig minde om, at Ronaldo har intet mindre end ni røde kort i sin karriere; Messi har ét, og det fik han for en menneskealder tilbage i en landskamp. Vi har flere gange i de sidste sæsoner set, Ronaldo sparke ud efter modstandere i kontraer, dele flade ud og der var også episoden i El Derbí sidste sæson, hvor han seriøst langer to knytnæver ud mod Godin i en hjørnesparksduel. Så er det rigtigt, at Messi for syv år siden sparkede bolden ud mod Real tilskuerne, og at han et par gange har været op i nogle 'skaldedyster' - men helt ærligt, sammenlignet med Ronaldo er det jo ingenting. Det kan vel heller ikke diskuteres, når den ene løber rundt med ni gange så mange røde kort på CV'et - det må vel omtvisteligt være en god indikator, selvom de største fanboys nok enten vil henvise sig til Ronaldos vindermentalitet, eller at Messi er beskyttet af dommerne - ja ja.

Se på sådan en som Bale. Han er fandme sympatisk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic

10 år 6 måneder siden #44 af Pelle
Jamen for f..... Forstå nu diskussionen!
Der er ingen, der betvivler, at Messi er mere sympatisk end Ronaldo, men det var aldrig det, diskussionen startede med!

I en Messi vs. Ronaldo sympati-debat, vil Messi altid vinde, da Ronaldo om nogen formår at fremstå usympatisk.
Men vi talte om det generelle indtryk af Messi og her fremstår argentineren bare ikke videre sympatisk for ret mange brugere.

Bale er et fantastisk eksempel på en sympatisk mand og fodboldspiller. Det samme er Modric. Men vi bliver simpelthen nødt til at lade være med at sidde og diskutere i øst og vest. Vi diskuterede om Messi var sympatisk. Ikke om han var mere sympatisk end Ronaldo. Så må folk forholde sig til det.

Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, SR4, ElMadrid, MadridistaPorVida

10 år 6 måneder siden #45 af Sebberg
Så så - ro på drengen :b :b :b

Nu valgte Dios jo at skrive et indlæg, der på mange måder sammenlignede de to - derfor mit indlæg. Dernæst skulle mit indlæg jo også blot vise, at jeg er uenig i, at Messi kan anses som usympatisk, hvilket du og andre brugere åbenbart tænker, fordi han i 2007 sparkede en bold ud mod tribunerne, ligesom når vi slår ned i sofapuderne, når FIFA bugger igen igen :b :i :@

10 år 6 måneder siden #46 af SR4

Well en spiller der skyder en bold efter fans, fordi de buher af ham, en som kalder sportsdirektøren for idiot fordi han ikke for 21. gang på kort tid forlænger hans kontrakt osv.
Messi er ingen engel og er også et kæmpe ego.
Den eneste forskel er dog, at Messi ikke ser "grim" ud når han brænder en chance og nok heller ikke virker ligeså besat af at scorer (længere).

10 år 6 måneder siden #47 af Sebberg

SR4 skrev:

Well en spiller der skyder en bold efter fans, fordi de buher af ham, en som kalder sportsdirektøren for idiot fordi han ikke for 21. gang på kort tid forlænger hans kontrakt osv.
Den eneste forskel er dog, at Messi ikke ser "grim" ud når han brænder en chance og nok heller ikke virker ligeså besat af at scorer (længere).

Du bekræfter jo bare vores hypoteser. Du argumenterer for hans usympatiske side ved at bringe en episode op for fem-syv år siden, hvor han SPARKER en bold ud mod tilskuerne, og så bringer du en sag op, hvor forlydender går på, at han har været lidt kritisk overfor sportsdirektøren. Mig bekendt har han ikke offentligt kaldt sportsdirektøren en idiot, så lad venligst vær' med at brug argumenter, som ingen substans har.

10 år 6 måneder siden #48 af Siempre Madrid

Sebberg skrev:

SR4 skrev:

Du bekræfter jo bare vores hypoteser. Du argumenterer for hans usympatiske side ved at bringe en episode op for fem-syv år siden, hvor han SPARKER en bold ud mod tilskuerne, og så bringer du en sag op, hvor forlydender går på, at han har været lidt kritisk overfor sportsdirektøren. Mig bekendt har han ikke offentligt kaldt sportsdirektøren en idiot, så lad venligst vær' med at brug argumenter, som ingen substans har.

Skulle det betyde noget, om episoden er 5-7 år gammel (den er "kun 4 år gammel!), når det er så svinsk en handling?

Og så for din hukommelses skyld:

www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...nowing-football.html

Det forklarer jo en hel del om brugerne, at de synes at Messi er sympatisk, når deres hukommelse svigter dem i visse henseender.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 6 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, SR4

Leveret af Kunena Forum