Real Madrid har fået nok: Marca hives i retten
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dagens forside på Marca var dråben, som fik bægeret til at flyde over i Real Madrid.
Her har man i månedsvis forholdt sig passive i forhold til Marcas løgnagtige historier, men da den madrilenske avis i dag valgte at bringe en stort anlagt artikel om et møde mellem fire navngivne personer (Florentino Pérez, José Ángel Sánchez, Iker Casillas og Sergio Ramos) om et ultimatum, som skulle tvinge José Mourinho ud af klubben, fik Florentino Pérez nok og indkaldte til et pressemøde, hvor han utvetydigt fortalte, at visse medier havde til formål at destabilisere Real Madrid, men at den etiske grænse var nået, når det blev til deciderede løgnehistorier med person-navne indblandet.
Men det stopper ikke med pressemødet, for Real Madrids juridiske stab undersøger i øjeblikket muligheden for at slæbe Marca i retten for at skade Real Madrids navn og omdømme, samt bringe spillere og ledere i miskredit.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tænk en gang hvor ofte man har hørt/set i dansk presse, at Marca bliver kaldt utroværdige, når det skriver noget godt om Real Madrid. I virkeligheden er Marca jo ikke Real Madrid-venlige, men derimod Real Madrid OG Barcelona-fokuserede! (Barcelona fylder ca. 45% af deres arbejde - primært med positive historier)...
Det er med til at skabe nogle problematikker der måske kan ses på banen. Adan historien er et rigtig godt eksempel, selvom jeg synes Mourinho har været lidt af en tåbe i denne her sag, med sine udtagelser. Disrespekt over for Iker, Adan og Mourinho. Jeg håber at vi tager dem i retten og denne her sag skal bare vindes i forhold til hvad kaptajnerne har sagt og ikke sagt!
Hala Madrid
Har valgt at takke af på forum!
www.sporten.dk/fodbold/marca-i-krig-med-real-her-er-beviset
Hvis det er sandt, er det jo forfærdeligt.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe skrev: Så for satan, Marca har muligvis beviser.
www.sporten.dk/fodbold/marca-i-krig-med-real-her-er-beviset
Hvis det er sandt, er det jo forfærdeligt.
Skrækkeligt. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige hvis det viser sig at SAN IKER er den omtalte 'Rotte'. Det ville være så surrealistik i min verden og jeg nægter at tro på det før.. Ja før jeg hører det fra hans egen mund!
Hala
Som Madridista, ville jeg have gjort det samme, hvis jeg var Real Madrid-spiller.
Et eller andet sted, så håber jeg at historien er sand. Mourinho skal ud, uanset hvad prisen bliver (næsten)..
M_linding skrev: Er det nu også så slemt?
Som Madridista, ville jeg have gjort det samme, hvis jeg var Real Madrid-spiller.
Et eller andet sted, så håber jeg at historien er sand. Mourinho skal ud, uanset hvad prisen bliver (næsten)..
100%, Jeg er kæmpe tilhænger af at Mourinho fedter af, så hurtigt som muligt faktisk. Men samtidig synes jeg også at det er meget "irreterende" hvis Casillias er en snitch da han vel er Mr. Madridismo på det nuværende hold. Det klæder ham ikke.
Jeg synes personligt at det ville være ærgerligt hvis "beviserne" viser sig at komme fra Casillias selv:/
Jeg er her stadig XOXO
Ja det synes jeg det er. Er helt enig i at Mou skal ud af vagten so bald wie möglich, men det er Perez der skal 'man-up' og ikke San Iker/Ramos. Det er jo på grænsen til mytteri. Det er situationer som disse hvor Casillas og Ramos skal vise format, fremfor at kaste mere brænde på bålet.
Hala
zizou21 skrev:
Ja det synes jeg det er. Er helt enig i at Mou skal ud af vagten so bald wie möglich, men det er Perez der skal 'man-up' og ikke San Iker/Ramos. Det er jo på grænsen til mytteri. Det er situationer som disse hvor Casillas og Ramos skal vise format, fremfor at kaste mere brænde på bålet.
Enig, hvis denne SMS udveksling virkelig har fundet sted (Tror faktisk ikke Marca vil risikere at skrive noget så følsomt uden at der er hold i sagen. Selvom man måske lever af sentationsjournalistik, så er man vel ikke interesseret i at blive bandlyst for evigt og miste al troværdighed), så skal der virkelig ryddes op hurtigt og lukkes for al den ballade. Damn ved næsten ikke hvad man skal tro pt.
De kan jo godt se, at Mourinho skader Madridismoen og nu også det sportslige. Samtidig med det, kan man vel ikke føle sig helt sikker på, hvad Perez vil gøre med Mourinho... Han har jo støttet ham mange gange.
Iker gør hvad han føler er nødvendigt, for at hjælpe Real Madrid. Hvis han er kilden, så stoler jeg 100% på hans dømmekraft!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Er du nu ikke lidt farvet af dit belastede forhold til Mourinho.
Havde det været lige så helte-agtigt, hvis Iker (vi ved ikke hvem det er!) havde stukket eksempelvis Cristiano Ronaldo eller Xabi Alonso?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
M_linding skrev: Jeg synes netop, at Ramos og Iker viser format, og påtager sig et stort ansvar.
De kan jo godt se, at Mourinho skader Madridismoen og nu også det sportslige. Samtidig med det, kan man vel ikke føle sig helt sikker på, hvad Perez vil gøre med Mourinho... Han har jo støttet ham mange gange.
Iker gør hvad han føler er nødvendigt, for at hjælpe Real Madrid. Hvis han er kilden, så stoler jeg 100% på hans dømmekraft!
Hvordan kan man nogensinde tage ansvar og vise format, hvis man i smug går udenom ledelsen og sender 'små tip' til pressen, som er skadelig for sin egen klub, for at forbedre sin egen situation i klubben ?? Det har intet med Madridismo at gøre og er i mine øjne hyklerisk. Som vi alle er enige om er ingen over klubben, heller ikke Casillas. Sådanne problemer skal løses internt, og pressen skal slet ikke have lov til at fremstille vores elskede Real som det galehus der fremstår.
Jeg håber ikke det er sandt, men som det bliver nævnt ville MARCA nok ikke bringe noget så følsomt, hvis der ikke er bevismateriale.
Hala