Real Madrid har fået nok: Marca hives i retten

13 år 6 måneder siden #25 af zizou21

Rubæk skrev:

zizou21 skrev: Casillas ansvar og interesse er at dyrke madridismoen og det gør han på banen, i omklædningsrummet etc...

Men kan vi ikke blive enige om at det er lidt af en opgave, når han modarbejdes af træneren især til pressemøderne?

Næh. Casillas vurderes ikke i min bog efter, hvad Mourinho siger/ikke siger til pressemøder. Casillas burde lade Mourinho kører sit eget medieshow, holde fanen højt og (forsat) bevise at han er den rigtige første målmand. Han skal vise på banen og i omklædningsrummet at han er den bedste, IKKE ved at presse Mourinho ud af klubben. Det klarer han fint selv i øjeblikket!!

Dios, jeg kan godt følge din tankegang, dog uden at være enig. Sådan et ultimatum (hvis det er sandt) er helt uhørt i min bog. Det skal være dem en ære at trække i den hvide trøje hvergang og hvis de ikke nyder at spille i Real af den ene eller anden årsag, må de videre. Det er selvfølgelig en pikant sag når det drejer sig om så markante spillere som Ramos og Casillas, men jeg mener at de burde vente til sommer og se situationen an, for som det forløber nu, er Mou jo færdig i Real til sommer = ét problem løst. At stille sådan et ultimatum midt i sæsonen, hvor fokus burde være på spillet, er hovedeløst. Kan slet ikke se hvad meningen med sådan et ultimatum skulle være nu. Det er så uprofessionelt.

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #26 af NDR
Jeg ved ikke hvem der er muldvarpen, men jeg ved hvilken medicin der er til den slags forræderi, dyppet i tjære, rullet i fjer, og 5 kolde tær i røven og ud af Madrid, og det er uanset om det er Casillas, Mourinho, eller min egen favorit Karim
No mercy.
Det er jo fuldstændigt umuligt at køre sådan en "butik" hvis der forgår sådan noget svineri, og prøv at tænke sig hvis det hele er løgn.
Hvordan skulle en træner, uanset hvem det er kunne få succes med hans spillere hvis der hver eneste gang der forgår noget intern er en der sladder til pressen.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved NDR.

13 år 6 måneder siden #27 af NDR
Hele tråden har taget den drejning at det er sandt omkring hvad mødet var om ifølge Marca, men efterfølgende, så har de 2 spillere nægtet at det passer, så hvad er der egentligt at diskutere andet end at der er en stikker, som skal ud hurtigst muligt!!

13 år 6 måneder siden #28 af Dios
BBB skrev:

At Marca har trukket lidt land, og ikke siger det var et ultimatum gør det bedre, men hvis der er en person man ikke kan med, så vil det være naturligt, at fortælle det til personens overordnede, og derefter sige at man trækker sig pga. det. Så har man vist hvor alvorligt det er, uden at give et ultimatum. Vi ved selvfølgelig ikke hvordan det er foregået, så det kan man blot spekulere om (og derfor bliver denne del ret hurtigt uinteressant).

Og hvad vil du så kalde dit eksempel? En mulighed? hehe. Om det er et ultimatum eller ej, så er det i sidste ende det samme.
1. Ramos siger, at han trækker sig fra Real Madrid til sommer, fordi Mourinho er træneren.
2. Det er enten Mourinho eller Ramos.

Begge meninger ender ud i det samme. Måske er det mere formelt, og sige det på din måde, men hensigten og konklusionen til sommer forbliver den samme.

Det jeg drømmer om nu, det er det vilde tvist, hvor det viser sig at muldvarpen er Mourinho. Filmen har jo nærmest skrevet sig selv så.

Se det ville være genialt :D Så ville jeg alligevel have lidt respekt for Mourinho. Kan man mindfucke så godt, så kræver det fandme et stående bifald :).

zizou21 skrev:

Dios, jeg kan godt følge din tankegang, dog uden at være enig. Sådan et ultimatum (hvis det er sandt) er helt uhørt i min bog. Det skal være dem en ære at trække i den hvide trøje hvergang og hvis de ikke nyder at spille i Real af den ene eller anden årsag, må de videre. Det er selvfølgelig en pikant sag når det drejer sig om så markante spillere som Ramos og Casillas, men jeg mener at de burde vente til sommer og se situationen an, for som det forløber nu, er Mou jo færdig i Real til sommer = ét problem løst. At stille sådan et ultimatum midt i sæsonen, hvor fokus burde være på spillet, er hovedeløst. Kan slet ikke se hvad meningen med sådan et ultimatum skulle være nu. Det er så uprofessionelt.

Nu bliver det lidt for rosenrødt. Selvfølgelig skal det være en ære, men det er nu ikke kun en dans på roser og spille i Real Madrid. Man er vel heller ikke mindre Madridista, fordi man er utilfreds med hvad der sker i klubben.

Så Ramos og Iker skal smaske rygterne i sig? De selv samme rygter alle fansene nægter? Haha :D. Det såkaldte ultimatum drejede sig om næste sæson. Timingen er uheldig, men det er den altid midt i en sæson. Uanset hvor fokuseret man ønsker og være, så vil problemet altid ligge i baghovedet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 måneder siden #29 af BBB

Dios skrev: Og hvad vil du så kalde dit eksempel? En mulighed? hehe. Om det er et ultimatum eller ej, så er det i sidste ende det samme.
1. Ramos siger, at han trækker sig fra Real Madrid til sommer, fordi Mourinho er træneren.
2. Det er enten Mourinho eller Ramos.

Begge meninger ender ud i det samme. Måske er det mere formelt, og sige det på din måde, men hensigten og konklusionen til sommer forbliver den samme.

Helt enig. I sidste ende er det det samme, men det er mindre bombastisk at stille det op som i #1, og det giver samtidig mulighed for at træneren selv går efter sæsonen, hvorefter der så ikke burde være noget problem mellem klubben og spilleren. I #2 kommer tid til at spille en faktor. Hvor længe tror du en spiller kan holde ud at være uafklaret omkring sin situation. Skal han lede efter en klub eller ej, hvornår kommer udmeldingen fra klubben etc.

Derudover ser jeg det også værende mere ærefuldt at gøre som Valdano gjorde, hvor han tilbød at gå. Så kan spiller/sportsdirektør og præsidenten stadig have et godt forhold, for præsidenten er ikke tvunget ud i at vælge side, men kan blot sige at han ønsker dem begge i klubben og dermed lade spiller/sportsdirektør vælge hvad de vil gøre..

13 år 6 måneder siden #30 af zizou21

Dios skrev: BBB skrev:
[quote

Nu bliver det lidt for rosenrødt. Selvfølgelig skal det være en ære, men det er nu ikke kun en dans på roser og spille i Real Madrid. Man er vel heller ikke mindre Madridista, fordi man er utilfreds med hvad der sker i klubben.

Så Ramos og Iker skal smaske rygterne i sig? De selv samme rygter alle fansene nægter? Haha :D. Det såkaldte ultimatum drejede sig om næste sæson. Timingen er uheldig, men det er den altid midt i en sæson. Uanset hvor fokuseret man ønsker og være, så vil problemet altid ligge i baghovedet.

Rosenrødt? Venligst forklar......

Nej, man er ikke mindre madridista hvis man er utilfreds, men er mindre madridista hvis man tager de midler i brug som Casillas/Ramos har og reagere på den måde som de MÅSKE har gjort. Man er ikke fokuseret hvis man allerede nu tænker på næste sæson og hvem der skal være ens træner. Er ikke et sekund i tvivl om at de to spillere kan finde en ny topklub, der vil have dem, på et split sekund. Så det med at de ikke ved hvor de står, køber jeg ikke.

Hala

Leveret af Kunena Forum