Real Madrid har fået nok: Marca hives i retten

13 år 6 måneder siden #13 af BBB

M_linding skrev: Jeg synes netop, at Ramos og Iker viser format, og påtager sig et stort ansvar.

De kan jo godt se, at Mourinho skader Madridismoen og nu også det sportslige. Samtidig med det, kan man vel ikke føle sig helt sikker på, hvad Perez vil gøre med Mourinho... Han har jo støttet ham mange gange.

Iker gør hvad han føler er nødvendigt, for at hjælpe Real Madrid. Hvis han er kilden, så stoler jeg 100% på hans dømmekraft!

Det her synes jeg er bekymrende. Hvor går grænsen?
  1. Må spillerne gøre som hos Chelsea, hvor et par gamle gutter udnytter deres forhold til klubben til at presse manden ud?
  2. Må spillerne sætte et ultimatum op?
  3. Må spillerne gå til pressen med hvad de har gjort?

Det 3. ser jeg helt klart som det værste, det var hvad Ronaldo blev kritiseret for, da han sagde at han var trist - og det var langt fra så slemt som det her. Jeg mener helt klart at det er en illoyal måde, at gøre tingene på, og deres fremtid i klubben bør absolut overvejes - uanset at det måske drejer sig om Mr. Madrid.

Jeg vil gerne understrege, at jeg ikke ser Casillas forlade Madrid, men man kan heller ikke have en stikker i blandt sig. Jeg ville i hvert fald ikke have en stikker i min omgangskreds (så længe der intet ulovligt sker), og det er uanset hvor rigtigt jeg nu engang opfører mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #14 af M_linding
Siempre

Jo, jeg er farvet af min holdning omkring Mourinho og min kærlighed til Iker og Ramos. Det skal der ikke være nogen tvivl om;)

zizou21

Som sagt, så stoler jeg på Casillas og hans dømmekraft. Hvis han vil tvinge Mourinho ud på denne måde, så gætter jeg på, at han først har snakket mere diplomatisk med ledelsen - uden resultat.

13 år 6 måneder siden #15 af Siempre Madrid
Men nu er det jo ikke spillerne, som sætter dagsordenen for, hvem der er træner og hvem der ikke er.

Det er ene og alene ledelsen, men de har naturligvis også et ansvar over for spillerne. Men som spiller kan man ikke gå ud på egen hånd og hjælpe til med at få træneren fyret, blot fordi ledelsen har afvist det. Det er uholdbart.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: NDR

13 år 6 måneder siden #16 af zizou21

M_linding skrev: Siempre

zizou21

Som sagt, så stoler jeg på Casillas og hans dømmekraft. Hvis han vil tvinge Mourinho ud på denne måde, så gætter jeg på, at han først har snakket mere diplomatisk med ledelsen - uden resultat.

Venligst forklar hvorfor det er Casillas ansvar at bestemme hvem der skal træne holdet og hvem der ikke skal ?
Casillas ansvar og interesse er at dyrke madridismoen og det gør han på banen, i omklædningsrummet etc...

Hala

13 år 6 måneder siden #17 af M_linding
Jeg er enig i, at det er forkert, når spillerne begynder at lege præsidenter.

Men hvis det er det, som der skal til, så kan jeg ikke lade vær' med, at glæde mig lidt over deres oprør... Selvom det selvfølgelig er noget værre rod.

Grunden til at jeg støtter Casillas i denne sag er også, at jeg pludselig bliver lidt bekymret omkring Perez' planer... For hvis Iker har følt sig tvunget til, at stille et ultimatum - betyder det så, at Perez ellers IKKE ville have fyret Mourinho til sommer?!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved M_linding.

13 år 6 måneder siden #18 af BBB

M_linding skrev: Men hvis det er det, som der skal til, så kan jeg ikke lade vær' med, at glæde mig lidt over deres oprør... Selvom det selvfølgelig er noget værre rod.

Målet helliger ikke midlet.

Hvis vi lader som om at konsensus er at Mourinho er dårlig for Madrid, så er det nemt at ordne problemet, man fjerner simpelthen Mourinho. Det er dog ikke situationen i øjeblikket, nuvel, måske er Mourinho dårlig for Madrid, men man kan ikke længere fjerne hele problemet ved at afskedige Mourinho, man skal også have fat i spillertruppen og fundet en muldvarp. En muldvarp, der tydeligvis bruger kontakter i pressen til at udstille en træner han ikke kan lide.

Det er et imageproblem, som IKKE vil gå væk til sommer, nærmest uanset hvad der sker. Det er noget af det mest nederdrægtige jeg har hørt om i fodboldverdenen, og der er alligevel et par historier. At det så sker i en institution, som skal være hævet over den slags, det gør mig godt nok deprimeret, og det får mig til at tvivle på om personen vil det bedste for Madrid eller sig selv. Jeg vælger - indtil videre - at tro personen vil det bedste for Madrid, men, i mangel af bedre ord, er så stor en idiot faret vild i sin egen overbevisning, at personen tror han gør det rigtige.

13 år 6 måneder siden #19 af Hugol
Hvis der r en muldvarp, saa er han næppe madridista

Har valgt at takke af på forum!

13 år 6 måneder siden #20 af zizou21

M_linding skrev:
Grunden til at jeg støtter Casillas i denne sag er også, at jeg pludselig bliver lidt bekymret omkring Perez' planer... For hvis Iker har følt sig tvunget til, at stille et ultimatum - betyder det så, at Perez ellers IKKE ville have fyret Mourinho til sommer?!

Aaahhhh, med et upcoming præsident valg, mon ikke Perez har et lækkert navn klar til os til sommer.. Ville have meget svært ved at se Mou i Real efter sommeren. Tror jeg heller ikke han er interesseret i selv.

Vides det hvor længe denne muldvarp har været i stalden hos MARCA? Eller er denne tilfældigvis kommet op af jorden efter Mou's 'Adan er bedre end Casillas' udtalelse? Gad vide om Casillas har følt sig så meget trådt over tæerne at han er gået i personlig vendetta mod Mou og ikke stopper før han er fortid i klubben.

- Og i så fald, hvad bør konsekvensen for Casillas være? Hvis det vel og mærke viser sig det er ham der er Mulvarpen.

Hala
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved zizou21.

13 år 6 måneder siden #21 af zizou21
- Og i så fald, hvad bør konsekvensen for Casillas være? Hvis det vel og mærke viser sig det er ham der er Mulvarpen.

Hala

• Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #22 af Rubæk

zizou21 skrev: Casillas ansvar og interesse er at dyrke madridismoen og det gør han på banen, i omklædningsrummet etc...

Men kan vi ikke blive enige om at det er lidt af en opgave, når han modarbejdes af træneren især til pressemøderne?

13 år 6 måneder siden #23 af Dios
Hvad ville man egentlig selv gøre i sådan en situation? Hvis man vitterligt ikke kunne med sin træner. Jeg er helt med på det er total uholdbart, men ville man ikke selv stille det ultimatum? Kan man ikke med træneren, så må man videre. Problemet er bare, at det er vores 2 anfører som ikke kan med træneren. Personligt har jeg intet imod anførerne, spillerne eller hvem det nu er, tager snakken med præsidenten.

Jeg har noget imod man går til pressen bag klubbens ryg. Det er uværdigt og rigtig lidt fedt uanset hvem det så er.

Hvis der er så stor utilfredshed med Mourinho i truppen, så er det helt på sin plads Iker og Ramos mander sig op, og kræver det møde med Perez. Og helt fint de stiller det ultimatum. Vi kan ikke sælge halvdelen af holdet, fordi de ikke kan med træneren.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

13 år 6 måneder siden #24 af BBB

zizou21 skrev: - Og i så fald, hvad bør konsekvensen for Casillas være? Hvis det vel og mærke viser sig det er ham der er Mulvarpen.

Nu vil jeg ikke sige, at der kun er én mulighed, for der skal selvfølgelig være plads til forsoning, men hvis Casillas har taget noget internt til pressen, så er det illoyalt, og langt de fleste firmaer i Danmark vil (som minimum overveje at) bortvise en sådan medarbejder.

Dios skrev: Hvad ville man egentlig selv gøre i sådan en situation? Hvis man vitterligt ikke kunne med sin træner. Jeg er helt med på det er total uholdbart, men ville man ikke selv stille det ultimatum? Kan man ikke med træneren, så må man videre. Problemet er bare, at det er vores 2 anfører som ikke kan med træneren. Personligt har jeg intet imod anførerne, spillerne eller hvem det nu er, tager snakken med præsidenten.

At Marca har trukket lidt land, og ikke siger det var et ultimatum gør det bedre, men hvis der er en person man ikke kan med, så vil det være naturligt, at fortælle det til personens overordnede, og derefter sige at man trækker sig pga. det. Så har man vist hvor alvorligt det er, uden at give et ultimatum. Vi ved selvfølgelig ikke hvordan det er foregået, så det kan man blot spekulere om (og derfor bliver denne del ret hurtigt uinteressant).

Dios skrev: Jeg har noget imod man går til pressen bag klubbens ryg. Det er uværdigt og rigtig lidt fedt uanset hvem det så er.

Hvis der er så stor utilfredshed med Mourinho i truppen, så er det helt på sin plads Iker og Ramos mander sig op, og kræver det møde med Perez. Og helt fint de stiller det ultimatum. Vi kan ikke sælge halvdelen af holdet, fordi de ikke kan med træneren.

Jeg er enig i den første del, det er uværdigt (jeg mener, at det nok er en smule mere end det, med lad det ligge), og jeg synes også det er fint man kræver et møde, men hvis det har handlet om at man vil stille et ultimatum fremfor at finde en løsning - og der er stor forskel på de to ting - så er det uacceptabelt. At man så ovenikøbet, angiveligt, går til pressen... Tja.. Man har vel nærmest ført sig selv ud af døren så.

Det jeg drømmer om nu, det er det vilde tvist, hvor det viser sig at muldvarpen er Mourinho. Filmen har jo nærmest skrevet sig selv så.
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved BBB. Begrundelse: overblik

Leveret af Kunena Forum