ABC: Real Madrid har budt 190 millioner € på Neymar

10 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske ABC er det Real Madrid, som har budt 190 millioner € på Neymar.

Under retssagen mod Neymar og hans far kom det frem, at en unavngiven klub har budt frikøbs-klausulen på den brasilianske stjernespiller og selv om hans far fortalte, at Neymar helst vil blive i Barcelona, så kan det blive et voldsomt problem for den catalonske klub at opfylde løn-kravene fra Neymar.

Real Madrid skal nemlig eftersigende være klar til at betale 20 millioner € netto og for at få lønbudgettet til at gå op, skal man ligeledes være klar til at ofre en af spillerne i BBC-trioen, fordi man er overbeviste om, at Neymar i løbet af kort tid vil blive kåret som verdens bedste spiller.

Real Madrid vil dog ikke offcielt indlede forhandlinger med Barcelona før Neymar har udtrykt ønske om at skifte og derfor er det fortsat meget usikkert, om det overhovedet fører til mere, men under alle omstændigheder kan brasilianeren måske bruge det i sine kontraktforhandlinger med Barcelona.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #2 af Sahinovic
Make it happen Florentino!

Florentino Pérez

10 år 5 måneder siden #3 af Damholt
Pengene på bordet lige med det samme. Med hans værdi rent marketingmæssigt i Sydamerika, så er selv et så astronomisk beløb ikke noget problem (udover, at det naturligvis er perverst mange penge at sende til vores største konkurrent)...

• Predrag Mijatović
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #4 af Predrag Mijatović
Besvaret af Predrag Mijatović på emne ABC: Real Madrid har budt 190 millioner € på Neymar
Det er voldsomt mange penge at sende til Barca, som selvom de mistede Neymar, stadig ville være gode (læs: på niveau eller bedre end Real M) de næste par år. Hverken Messi eller kanibalen er tæt på at være "over the hill" i min optik (se bare på gårsdagens kamp...).

Skulle denne handel give mening, så skulle det være fordi man sender Ronaldo videre til PSG og så for at skade Barca på den længere bane. Men er det pengene værd?

Om han så passer ind i Real's spillestil vil jeg ikke kloge mig på, da jeg pt. har svært ved at se at vi har en fast spillestil, hvilken igen skyldes den hyppige udskiftning på trænerposten.

10 år 5 måneder siden #5 af Damholt
Link til video med hans highlights fra kampen i går: streamable.com/updn

Perez, du smider bare pengene på bordet, tak.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Damholt.

10 år 5 måneder siden #6 af Dios
Haha, det er jo bare så komisk. Den officielle forklaring lød på, at man ikke ville betale så mange penge for ham som han kostede. Det her lugter jo langtvæk af, at Neymar fravalgte Real Madrid i stedet for Barcelona, hvis man få år efter nu er villig til at give det dobbelte.
Real Madrid er igen til grin, og igen er det Barcelona som trækker sig som vindere!

Real Madrid er efterhånden blevet et synonym for sørgelig og patetisk klub.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL

10 år 5 måneder siden #7 af Daniel

Dios skrev: Haha, det er jo bare så komisk. Den officielle forklaring lød på, at man ikke ville betale så mange penge for ham som han kostede. Det her lugter jo langtvæk af, at Neymar fravalgte Real Madrid i stedet for Barcelona, hvis man få år efter nu er villig til at give det dobbelte.
Real Madrid er igen til grin, og igen er det Barcelona som trækker sig som vindere!

Is på, Dios :-)

Det er bare et rygte....

10 år 5 måneder siden #8 af Sahinovic

Dios skrev: Haha, det er jo bare så komisk. Den officielle forklaring lød på, at man ikke ville betale så mange penge for ham som han kostede. Det her lugter jo langtvæk af, at Neymar fravalgte Real Madrid i stedet for Barcelona, hvis man få år efter nu er villig til at give det dobbelte.

Altså, hvis man skal vælge at tro på rygterne og Neymars egne ord, så var ham den lille mand med nummer ti på ryggen en af hovedgrundene til at han valgte FC Barcelona, hvilket man jo godt kan forstå. Jeg er ret sikker på at Florentino også smed en stor pose penge efter ham da valget stod mellem FC Barcelona og Real Madrid, men han valgte desværre FC Barcelona, det er jo ikke Florentinos skyld. Så jeg kan ikke se det pinlige i, at Real Madrid så efterfølgende køber ham for en sum på €190 mio. hvis det nu skulle være at han eventuelt har nogle interne problemer med FC Barcelona.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: R7CR7GB11

10 år 5 måneder siden #9 af BBB

Sahinovic skrev:

Altså, hvis man skal vælge at tro på rygterne og Neymars egne ord, så var ham den lille mand med nummer ti på ryggen en af hovedgrundene til at han valgte FC Barcelona, hvilket man jo godt kan forstå. Jeg er ret sikker på at Florentino også smed en stor pose penge efter ham da valget stod mellem FC Barcelona og Real Madrid, men han valgte desværre FC Barcelona, det er jo ikke Florentinos skyld. Så jeg kan ikke se det pinlige i, at Real Madrid så efterfølgende køber ham for en sum på €190 mio. hvis det nu skulle være at han eventuelt har nogle interne problemer med FC Barcelona.

Vi skal på ingen måder lave en fordobling af transferrekorden, hvis han har problemer i Barcelona. Vi skal jo ikke løse de problemer, som de har. Næste gang Messi har problemer med ledelsen, skal vi da betale 400 mio euro?

Vi skal købe Neymar, hvis det giver mening sportsligt og økonomisk.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved BBB.

10 år 5 måneder siden #10 af Sahinovic

BBB skrev:

Sahinovic skrev:

Vi skal på ingen måder lave en fordobling af transferrekorden, hvis han har problemer i Barcelona. Vi skal jo ikke løse de problemer, som de har. Næste gang Messi har problemer med ledelsen, skal vi da betale 400 mio euro?

Vi skal købe Neymar, hvis det giver mening sportsligt og økonomisk.

What, hvordan fik du det til at vi skal købe Neymar udelukkende for at ''hjælpe'' FC Barcelona og Neymar ud af deres problemer?

Det at Neymar kan have interne problemer med FC Barcelona ville kunne resultere i et skifte, hvilket først og fremmest er godt for os, for det siger jo sig selv at Neymar ville blive en kæmpe gevinst rent sportsligt og økonomisk.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

10 år 5 måneder siden #11 af Dios

Sahinovic skrev:

Det pinlige ligger i, at Perez offentligt var ude og sige, at man trak sig fordi handlen ville blive for dyr! Så købte vi Bale, som 3 år efter har floppet enormt sammenlignet med Neymar, og nu er man alligevel klar på at betale det dobbelte af hvad Neymar kostede dengang. Jeg forstår såmænd godt hvorfor Neymar valgte Barcelona, men det er nu heller ikke her det pinlige for mig ligger. Perez kom til kort igen, og han løj sig ud af det på sædvanlig vis, og købte et andet stort navn, for at lukke røven på de fleste.
Det er sådan det fungere med Perez. Han giver de små liderdrenge hvad de vil have, så de glemmer alle de fejl og ødelæggelser han laver i Real Madrid bag kulissen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, Zyconith

10 år 5 måneder siden #12 af Real HWL
Det er ikke for at være negativ, men det kommer ALDRIG til at ske...

Leveret af Kunena Forum