ABC: Real Madrid har budt 190 millioner € på Neymar

10 år 5 måneder siden #13 af Sahinovic

Dios skrev:

Sahinovic skrev:

Dios skrev: Haha, det er jo bare så komisk. Den officielle forklaring lød på, at man ikke ville betale så mange penge for ham som han kostede. Det her lugter jo langtvæk af, at Neymar fravalgte Real Madrid i stedet for Barcelona, hvis man få år efter nu er villig til at give det dobbelte.
Real Madrid er igen til grin, og igen er det Barcelona som trækker sig som vindere!

Real Madrid er efterhånden blevet et synonym for sørgelig og patetisk klub.

Altså, hvis man skal vælge at tro på rygterne og Neymars egne ord, så var ham den lille mand med nummer ti på ryggen en af hovedgrundene til at han valgte FC Barcelona, hvilket man jo godt kan forstå. Jeg er ret sikker på at Florentino også smed en stor pose penge efter ham da valget stod mellem FC Barcelona og Real Madrid, men han valgte desværre FC Barcelona, det er jo ikke Florentinos skyld. Så jeg kan ikke se det pinlige i, at Real Madrid så efterfølgende køber ham for en sum på €190 mio. hvis det nu skulle være at han eventuelt har nogle interne problemer med FC Barcelona.

Det pinlige ligger i, at Perez offentligt var ude og sige, at man trak sig fordi handlen ville blive for dyr! Så købte vi Bale, som 3 år efter har floppet enormt sammenlignet med Neymar, og nu er man alligevel klar på at betale det dobbelte af hvad Neymar kostede dengang. Jeg forstår såmænd godt hvorfor Neymar valgte Barcelona, men det er nu heller ikke her det pinlige for mig ligger. Perez kom til kort igen, og han løj sig ud af det på sædvanlig vis, og købte et andet stort navn, for at lukke røven på de fleste.
Det er sådan det fungere med Perez. Han giver de små liderdrenge hvad de vil have, så de glemmer alle de fejl og ødelæggelser han laver i Real Madrid bag kulissen.

Tja, det virker ihvertfald gang på gang.

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #15 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne h
Hvad Barcelona betalte den gang og hvad han er værd i dag er vel to forskellige ting. De købte en spiller, der ikke endnu havde spillet i Europa og stadig kunne floppe. Sådan er det jo ikke i dag.
Neymar valgte efter sigende Barcelona, så han kunne spille sammen med Messi. Men det har han jo så prøvet nu. Han ved vel også godt, at han aldrig bliver sin klubs største stjerne, så længe han spiller sammen med en Messi på nogenlunde højt niveau, hvilket vel vil sige i omkring 2-4 år endnu. Måske han godt kunne tænke sig at træde ud af Messis skygge og blive stjernen på holdet, hvilket han ville kunne blive i Madrid, specielt hvis et salg af Ronaldo kommer på tale for at finansiere købet. Desuden vil et økonomisk attraktivt tilbud vel passe den pengeglade familie glimrende, hvis han kan få mere i Madrid end han kan i Barcelona. Så alt i alt synes jeg egentligt, at et skifte ville give god mening.
Ud over det, har vi så ikke en mundtlig "ikke-angrebspagt" med Barcelona, forstået på den måde at vi har en gentlemanaftale om ikke at forsøge at købe hinandens spillere?

10 år 5 måneder siden #16 af BBB

Sahinovic skrev:

BBB skrev:

Sahinovic skrev:

Dios skrev: Haha, det er jo bare så komisk. Den officielle forklaring lød på, at man ikke ville betale så mange penge for ham som han kostede. Det her lugter jo langtvæk af, at Neymar fravalgte Real Madrid i stedet for Barcelona, hvis man få år efter nu er villig til at give det dobbelte.
Real Madrid er igen til grin, og igen er det Barcelona som trækker sig som vindere!

Real Madrid er efterhånden blevet et synonym for sørgelig og patetisk klub.

Altså, hvis man skal vælge at tro på rygterne og Neymars egne ord, så var ham den lille mand med nummer ti på ryggen en af hovedgrundene til at han valgte FC Barcelona, hvilket man jo godt kan forstå. Jeg er ret sikker på at Florentino også smed en stor pose penge efter ham da valget stod mellem FC Barcelona og Real Madrid, men han valgte desværre FC Barcelona, det er jo ikke Florentinos skyld. Så jeg kan ikke se det pinlige i, at Real Madrid så efterfølgende køber ham for en sum på €190 mio. hvis det nu skulle være at han eventuelt har nogle interne problemer med FC Barcelona.

Vi skal på ingen måder lave en fordobling af transferrekorden, hvis han har problemer i Barcelona. Vi skal jo ikke løse de problemer, som de har. Næste gang Messi har problemer med ledelsen, skal vi da betale 400 mio euro?

Vi skal købe Neymar, hvis det giver mening sportsligt og økonomisk.

What, hvordan fik du det til at vi skal købe Neymar udelukkende for at ''hjælpe'' FC Barcelona og Neymar ud af deres problemer?

Det at Neymar kan have interne problemer med FC Barcelona ville kunne resultere i et skifte, hvilket først og fremmest er godt for os, for det siger jo sig selv at Neymar ville blive en kæmpe gevinst rent sportsligt og økonomisk.

Det siger sig selv, at en mand, som koster det dobbelte af Ronaldo, vil være en sportslig og økonomisk gevinst? Hvis han kommer bare i nærheden af, hvad Ronaldo har gjort, så er det meget muligt at prisen er fair, men skal vi ikke være lidt realistiske?

@Dios:
Perez udtalte at 150 millioner, som Neymar angiveligt ville koste os, var for dyrt. Perez ville være blevet svinet til herinde, hvis han havde lagt €150 millioner for en 'boldkunstner' fra midten af den brasilianske liga.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid

10 år 5 måneder siden #17 af nono
Besvaret af nono på emne h

Gribben skrev: Hvad Barcelona betalte den gang og hvad han er værd i dag er vel to forskellige ting. De købte en spiller, der ikke endnu havde spillet i Europa og stadig kunne floppe. Sådan er det jo ikke i dag.
Neymar valgte efter sigende Barcelona, så han kunne spille sammen med Messi. Men det har han jo så prøvet nu. Han ved vel også godt, at han aldrig bliver sin klubs største stjerne, så længe han spiller sammen med en Messi på nogenlunde højt niveau, hvilket vel vil sige i omkring 2-4 år endnu. Måske han godt kunne tænke sig at træde ud af Messis skygge og blive stjernen på holdet, hvilket han ville kunne blive i Madrid, specielt hvis et salg af Ronaldo kommer på tale for at finansiere købet. Desuden vil et økonomisk attraktivt tilbud vel passe den pengeglade familie glimrende, hvis han kan få mere i Madrid end han kan i Barcelona. Så alt i alt synes jeg egentligt, at et skifte ville give god mening.
Ud over det, har vi så ikke en mundtlig "ikke-angrebspagt" med Barcelona, forstået på den måde at vi har en gentlemanaftale om ikke at forsøge at købe hinandens spillere?

Det var den forsmædelige præsident Calderons "ting" at lave disse aftaler med gud og hver klub. Florentino Perez tror på det frie marked, min ven ;)

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #18 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne h

nono skrev:

Gribben skrev: Hvad Barcelona betalte den gang og hvad han er værd i dag er vel to forskellige ting. De købte en spiller, der ikke endnu havde spillet i Europa og stadig kunne floppe. Sådan er det jo ikke i dag.

Det var den forsmædelige præsident Calderons "ting" at lave disse aftaler med gud og hver klub. Florentino Perez tror på det frie marked, min ven ;)

Derfor bliver Perez trynet til det sidste, han køber flop efter flop til sindsyg mange penge, og når det kommer til en spillere der kan blive til noget så trækker han sig fordi spilleren er dyr
Vi skal ikke glemme at Ronaldo aftalen vat i hus på grund af calderon selvom den godt nok forgik i Perez diktatorisk tid

10 år 5 måneder siden #19 af Sahinovic
BBB skrev:

Det siger sig selv, at en mand, som koster det dobbelte af Ronaldo, vil være en sportslig og økonomisk gevinst? Hvis han kommer bare i nærheden af, hvad Ronaldo har gjort, så er det meget muligt at prisen er fair, men skal vi ikke være lidt realistiske?

Det kommer vel lidt an på hvad du mener med gevinst.

Hvis vi tager udgangspunkt i det sportslige, så synes jeg ærgerlig talt ikke Ronaldo har været den helt store gevinst for Real Madrid. Et skifte fra Manchester United til Real Madrid har helt sikkert været godt for Ronaldos personlige karriere, og han har formået at skrive sig ind i historiebøgerne, hvilket virkeligt er flot, men omvendt synes jeg ikke han har fået Real Madrid op på det niveau som jeg ihvertfald forventede, og det kan man bare se på de manglende titler, at han alt for tit falder ud i de helt store kampe og ikke rigtigt tager ansvaret når det ikke lige køre på skinner. Det er netop her Neymar skiller sig ud, da han er en spiller som gøre forskellen i de helt store kampe, han tager ansvar og ifølge mig er en rigtig leder (allerede i så ung en alder), bare se på det brasilianske landshold, hvor han alene mand blandt elleve kegler (minus Marcelo) løfter dem til et niveau de aldrig ville have nået uden ham.

Så hvis en spiller kan komme ind og løfte Real Madrid et niveau eller to, som så vil fører til mange titler, så er han i mine øjne helt klart en større sportslig gevinst for Real Madrid. Alt dette er selvfølgelig gisninger, men jeg mener absolut at Neymar ville kunne få Real Madrid op på et niveau som Ronaldo aldrig har kunnet gøre.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

• Bindslev
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #20 af Bindslev
ti dog stille Dios???? du minder virkelig om en der har store problemer "uden for kridtstregerne" det eneste der er sørgeligt og patetisk er dine altid farverige og total impotente kommentarer :) hvorfor fedter du ikke bare ind på det catalanske bøsse site, vi ved jo alle at du gerne vil være der??? der er ingen her der magter at læse dit talentløse BS :0) KOM NU IND I KAMPEN OG få ja hatten på....du kan simpelthen ikke få det forkerte ben ud af køjen hver eneste dag, du er intet mindre end en belastning på det her site og du ved det godt :0)

10 år 5 måneder siden #21 af mat_hattrick

Bindslev skrev: ti dog stille Dios???? du minder virkelig om en der har store problemer "uden for kridtstregerne" det eneste der er sørgeligt og patetisk er dine altid farverige og total impotente kommentarer :) hvorfor fedter du ikke bare ind på det catalanske bøsse site, vi ved jo alle at du gerne vil være der??? der er ingen her der magter at læse dit talentløse BS :0) KOM NU IND I KAMPEN OG få ja hatten på....du kan simpelthen ikke få det forkerte ben ud af køjen hver eneste dag, du er intet mindre end en belastning på det her site og du ved det godt :0)

Haha, så fik han den! ;)

10 år 5 måneder siden #22 af Siempre Madrid

Bindslev skrev: ti dog stille Dios???? du minder virkelig om en der har store problemer "uden for kridtstregerne" det eneste der er sørgeligt og patetisk er dine altid farverige og total impotente kommentarer :) hvorfor fedter du ikke bare ind på det catalanske bøsse site, vi ved jo alle at du gerne vil være der??? der er ingen her der magter at læse dit talentløse BS :0) KOM NU IND I KAMPEN OG få ja hatten på....du kan simpelthen ikke få det forkerte ben ud af køjen hver eneste dag, du er intet mindre end en belastning på det her site og du ved det godt :0)

Ind i mellem skal man feje for egen dør først.

Dios var her i går, Dios er her i dag og Dios vil være her igen i morgen.....hvis altså han selv vil.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7, BBB, Chamartin, R7CR7GB11

10 år 5 måneder siden #23 af Sahinovic

Gid jeg lige fik lov til at være administrator i bare to minutter (-:

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, R7CR7GB11

10 år 5 måneder siden #24 af R7CR7GB11

Bindslev, det er jo det glade vanvid det der :-)..................
I min optik er Dios i top 10 her paa siden, naar det kommer til at bidrage til diskussioner paa saglig vis.

Leveret af Kunena Forum