ABC: Real Madrid har budt 190 millioner € på Neymar

10 år 5 måneder siden #25 af Pelle
A

R7CR7GB11 skrev:

Bindslev skrev: ti dog stille Dios???? du minder virkelig om en der har store problemer "uden for kridtstregerne" det eneste der er sørgeligt og patetisk er dine altid farverige og total impotente kommentarer :) hvorfor fedter du ikke bare ind på det catalanske bøsse site, vi ved jo alle at du gerne vil være der??? der er ingen her der magter at læse dit talentløse BS :0) KOM NU IND I KAMPEN OG få ja hatten på....du kan simpelthen ikke få det forkerte ben ud af køjen hver eneste dag, du er intet mindre end en belastning på det her site og du ved det godt :0)

Bindslev, det er jo det glade vanvid det der :-)..................
I min optik er Dios i top 10 her paa siden, naar det kommer til at bidrage til diskussioner paa saglig vis.

Ikke fordi jeg partout SKAL være spydig, men det siger jo ikke så meget, når der ikke er mere end ca. 15 aktive debattører herinde ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: mat_hattrick

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• FigoJensen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #26 af FigoJensen
Besvaret af FigoJensen på emne h

Tobiasillas skrev: Derfor bliver Perez trynet til det sidste, han køber flop efter flop til sindsyg mange penge, og når det kommer til en spillere der kan blive til noget så trækker han sig fordi spilleren er dyr
Vi skal ikke glemme at Ronaldo aftalen vat i hus på grund af calderon selvom den godt nok forgik i Perez diktatorisk tid

Hmm... Var Figo da et flop? Zidane? Ronaldo (el fenomeno)?, Beckham måske? ... Vi kan også prøve med Claude Makélélé? Sergio Ramos? Cambiasso?
Er overhovedet ikke enig i din betragtning af Pérez.

10 år 5 måneder siden #27 af BBB
Besvaret af BBB på emne h

FigoJensen skrev:

Tobiasillas skrev: Derfor bliver Perez trynet til det sidste, han køber flop efter flop til sindsyg mange penge, og når det kommer til en spillere der kan blive til noget så trækker han sig fordi spilleren er dyr
Vi skal ikke glemme at Ronaldo aftalen vat i hus på grund af calderon selvom den godt nok forgik i Perez diktatorisk tid

Hmm... Var Figo da et flop? Zidane? Ronaldo (el fenomeno)?, Beckham måske? ... Vi kan også prøve med Claude Makélélé? Sergio Ramos? Cambiasso?

Ærgerligt eksempel alligevel ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #28 af Tobiasillas
Besvaret af Tobiasillas på emne h

FigoJensen skrev:

ALLE de nævnt spillere er fra hans første periode som præsident det var derfor han blev valgt ind i anden periode derfor synes jeg man skal dømme ham på resultater (hvis det skal handle om spillerindkøb) som han opnået i anden periode. Og der er det flop efter flop
og selvom vi tage hans første periode i betragtning så var Owen, woodgate, robinho ......osv nogle store flops

De spiller som han købt i anden periode
Ronaldo (calderon havde aftalen i huset, Perez/Real var tvunget til at købe ham).... Gudskelov for det.
Higuain*
Benzema (havde en lange periode med nedtur)
Alonso
De Maria
Isco*
Bale*
Illaramendi*
Albiol*
Arbeloa*
Modric
Kroos
James (jeg kan stadigvæk ikke se fidusen i han)
Øzil
Sahin*
Khedira*
Pedro Leon *
Canales*
Altintop*
Spillere med stjernen er dem jeg mener enten floppet eller ikke tilført Real noget slagkraft.
Så kig på dem uden stjernen og fortælle mig hvor mange af dem er du 100% tilfreds med?
jeg har altid været modstander af Perez, jeg har aldrig set hvad godt han gør for klubben. Hans lederskab stinker og det har han bevist med den behandling han gav mskalele, Raul Casillas og del bosque
Han er ikke en dygtig klub leder
Perez er ligesom en militære General der har fået en ministerpost som f.ex finans minister, det er klart at Generalen vil smide mange penge i forsvaret (det er det områd en general ved mere om). Sådan er det med Perez han er dygtig til forretninger men stinker til sport så han køber spillere der generer penge men flopper totalt eller delvis på boldbanen
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Tobiasillas.

10 år 5 måneder siden #29 af Neye

Bindslev skrev: ti dog stille Dios???? du minder virkelig om en der har store problemer "uden for kridtstregerne" det eneste der er sørgeligt og patetisk er dine altid farverige og total impotente kommentarer :) hvorfor fedter du ikke bare ind på det catalanske bøsse site, vi ved jo alle at du gerne vil være der??? der er ingen her der magter at læse dit talentløse BS :0) KOM NU IND I KAMPEN OG få ja hatten på....du kan simpelthen ikke få det forkerte ben ud af køjen hver eneste dag, du er intet mindre end en belastning på det her site og du ved det godt :0)

primitivt!

10 år 5 måneder siden #30 af BBB

Tobiasillas skrev: De spiller som han købt i anden periode
Ronaldo (calderon havde aftalen i huset, Perez/Real var tvunget til at købe ham).... Gudskelov for det.
Higuain*
Alonso
De Maria
Isco*
Bale*

Illaramendi*
Albiol*
Arbeloa*
Modric
Kroos
Øzil
Sahin*
Khedira*
Pedro Leon *
Canales*
Altintop*
Spillere med stjernen er dem jeg mener enten floppet eller ikke tilført Real noget slagkraft.
Så kig på dem uden stjernen og fortælle mig hvor mange af dem er du 100% tilfreds med?

Vildt nok at du konkluderer, at Bale har været et flop/ikke tilført Real Madrid noget slagkraft. Det samme gælder for Khedira og Isco. Higuain er jeg fuldstændig tabt på, for så vidt jeg husker, så var han som meget ung med til at vinde et mesterskab. Bale var med til at vinde CL og CdR. Han var faktisk ét mål imod os fra at vinde the treble i første sæson. Målmanden, som ikke reddede et skud fra midten, kan du passende på din flop liste.

Af dem uden stjerner er jeg næsten 100% tilfreds med dem alle.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Pelle

10 år 5 måneder siden #31 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne h

BBB skrev:

Tobiasillas skrev: De spiller som han købt i anden periode
Higuain*
Alonso
De Maria
Isco*
Bale*

Illaramendi*
Albiol*
Arbeloa*
Modric
Kroos
Øzil
Sahin*
Khedira*
Pedro Leon *
Canales*
Altintop*

Vildt nok at du konkluderer, at Bale har været et flop/ikke tilført Real Madrid noget slagkraft. Det samme gælder for Khedira og Isco. Higuain er jeg fuldstændig tabt på, for så vidt jeg husker, så var han som meget ung med til at vinde et mesterskab. Bale var med til at vinde CL og CdR. Han var faktisk ét mål imod os fra at vinde the treble i første sæson. Målmanden, som ikke reddede et skud fra midten, kan du passende på din flop liste.

Af dem uden stjerner er jeg næsten 100% tilfreds med dem alle.

Og en lille anden tilføjelse. Perez hentede Ikke Pipita. Argentineren var endvidere ikke et flop i Real Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

10 år 5 måneder siden #32 af BBB

Daniel skrev: Og en lille anden tilføjelse. Perez hentede Ikke Pipita. Argentineren var endvidere ikke et flop i Real Madrid.

Du ødelægger min pointe, når du bruger det der "fakta". Pls stop!

• Tobiasillas
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #33 af Tobiasillas
Higuain blev hentet som et stort talent der skulle blive til fremtidige Real stjerne. Knapt nok nået han at blive stjerne blev han solgt, det er i denne sammenhæng jeg stempler ham som flop, til samligning vil jeg tage Zlatans et årig ophold i Barcelona hvor han scoret 15-18 mål og mange vil mene at han ikke floppet, men floppet ligger at det mål som Barcelona havde med Zlatan ikke blev opfyldt. Jeg har det sådan at det personlig mål Real havde med higuain ikke blev opfyldt. Jeg ved godt at samligning kan diskuteres på grund af zlatans et års Barca opholde og higuains seks år. Men jeg prøver at skære det i klare kontraste. Altså selvom en spillere ikke er et flop så gør Perez ham til et.

10 år 5 måneder siden #34 af BBB

Tobiasillas skrev: Higuain blev hentet som et stort talent der skulle blive til fremtidige Real stjerne. Knapt nok nået han at blive stjerne blev han solgt, det er i denne sammenhæng jeg stempler ham som flop, til samligning vil jeg tage Zlatans et årig ophold i Barcelona hvor han scoret 15-18 mål og mange vil mene at han ikke floppet, men floppet ligger at det mål som Barcelona havde med Zlatan ikke blev opfyldt. Jeg har det sådan at det personlig mål Real havde med higuain ikke blev opfyldt. Jeg ved godt at samligning kan diskuteres på grund af zlatans et års Barca opholde og higuains seks år. Men jeg prøver at skære det i klare kontraste. Altså selvom en spillere ikke er et flop så gør Perez ham til et.

Higuain er stadig den eneste Real-spiller, som over en sæson har scoret flere mål end Ronaldo, siden Ronaldo ankom. Så kan du jo ligeså godt kalde alle vores angribere for flops.
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel

10 år 5 måneder siden #35 af Daniel
Som jeg skrev tidligere. Higuain var ikke et flop i Real Madrid. Han var en enorm succes. Det vidner den senere salgspris også om.

10 år 5 måneder siden #36 af Dios
Higuain er i mine øjne ikke et flop. Han var/er bare ikke god nok til Real Madrid. Dertil er der langt til et flop.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum