ABC: Real Madrid har budt 190 millioner € på Neymar
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Higuain er i mine øjne ikke et flop. Han var/er bare ikke god nok til Real Madrid. Dertil er der langt til et flop.
Lur mig om ikke Higuain stadig havde været i klubben, hvis vi havde haft en anden præsident.
AmorMadrid skrev: Tobiasillas, jeg tror du har misforstået definitionen af et flop. Et flop er ikke hvis spilleren har spillet godt, men måske ikke lige opfyldte alle forventningerne. Et flop er hvis man forventede en hel masse fra en spiller, men endte med at være en total fiasko, og egentlig ikke bidragede med noget til holdet. Jeg synes ikke rigtig at man kan sætte Bale ind i den kategori da han trods alt var en stor faktor, i forhold til CHL og CDR pokalerne. Isco kan jeg slet ikke se hvorfor du har puttet på den liste. Han er da en af de bedste spillere i vores nuværende trup.
Isco er ikke et såkaldt galcticos indkøb men har bevist, at han er på det niveau, så han kan aldrig betegnes som et flop. Tværtimod!
BBB skrev:
Dios skrev: Higuain er i mine øjne ikke et flop. Han var/er bare ikke god nok til Real Madrid. Dertil er der langt til et flop.
Lur mig om ikke Higuain stadig havde været i klubben, hvis vi havde haft en anden præsident.
Jeg tror faktisk også, at Mourinho helst ville bruge Higuain, men han måtte ikke få spilletid af Perez. Alligevel render vores venstreback rundt og elsker livet i Real Madrid, men han blev jo også købt af Perez :D Fik jeg sagt han er vice-anføre på holdet? :)
Pepé har også været meget truet af Perez.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Higuain var dygtig, hans form blev ikke dårligere, den politik Perez kørt med gjort at han så higuain som et flop
Et flop for mig er ikke om spilleren få succes eller ej, flop er når spilleren ikke når de mål klubben har sat for spilleren, også er jeg ligeglad hvis skyld
Men nok om higuain, synes i virkelig at indkøb af spiller har været succes nå man kigger på listen af de spillere Perez købte?
Helt ærligt han har købt flop efter flop og kom af med legender på den skammeligste måde han skal bare ud
Vil aldrig glemme Higuain i Real Madrid. Et stort lyspunkt i årene 07-10, hvor vi havde en miserabel trup.
At kalde ham for et flop er uværdigt.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Fondo_Sur skrev: Hvor er jeg i grunden træt af at præsidenter bruger Real Madrid som et selvrealiseringsprojekt. I Higuains sidste år i klubben var en slags "andenrangsborger", da han ikke var Perez' indkøb.
Vil aldrig glemme Higuain i Real Madrid. Et stort lyspunkt i årene 07-10, hvor vi havde en miserabel trup.
At kalde ham for et flop er uværdigt.
Higuaín var ikke et flop, han var bare en argentinsk mercenario. Det kan han lige så godt være i Napoli.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.