Real Madrid vil gå efter Hazard
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Chelseas belgiske offensiv-stjerne, Eden Hazard, bliver nu – igen – bragt i spil til en fremtid i Real Madrid.
Den 25-årige belgier er blandt Zinedine Zidanes favorit-spillere og allerede for otte år siden anbefalede Zidane, at Real Madrid købte Eden Hazard, men som bekendt havnede han i stedet i Chelsea, hvor han for halvandet år siden forlængede sin kontrakt til 2020 og det menes, at han har en pris i omegnen af 100 millioner €.
Spansk presse mener dog at vide, at han selv har et ønske om at havne i Real Madrid og angiveligt skal han have bedt sin agent om at arbejde videre i den mulighed.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Håbløst transfermål at forfølge. Leder man seriøst efter en erstatning for Ronaldo er Costa i Bayern, Lucas i PSG (som har fundet et stabilt niveau) eller hvad med at se indad og give James den venstrekant. Alle bedre muligheder.
Daniel skrev: Lige NU er Hazard absolut ikke en 100 millioner euro-mand, men kan prisen presses ned i et lidt andet lejde, ville jeg hilse belgierens kvaliteter velkommen!
Hans nuværende form in mente, skal de være heldige at svinge prisen op på over 50 mio. euro.
Florentino Pérez
Vi har bedre og vi har nok midtbane spillere.
Tyskfugl skrev: Nej nej. Ham bør vi ikke købe selvom vi sælger Ronaldo.
Vi har bedre og vi har nok midtbane spillere.
Hazard skal jo bruges på kanten og ikke på midtbanen. Ingen af de spillere, vi har i truppen i dag, kan udfylde Ronaldos sko bare tilnærmelsesvist. Vi er ude i en Hazard, Douglas Costa eller Neymar. Jeg vil gerne have alle tre, men jeg vil hellere betale 190 mio euro for Neymar end 100 mio euro for Hazard. Hvert fald med belgierens nuværende form in mente.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Jeg kan vitterligt ikke se noget bedre alternativ end Hazard. Jo Neymar, men det er jo ikke realistisk på nogen måde desværre. Reus er stadig min yndlings, men hans mange skader ødelægger desværre for meget for ham. Alle spillere i samme klasse vil ligge i nogenlunde samme prisleje, men Hazard har for mig de vigtigste egenskaber for Real Madrid af alle spillere udover Neymar. Gennembrudsstyrke og spil i små rum! Det er der ingen andre som mestre. Alexis Sanchez ville også være et god bud, men han er lige under i mine øjne.
Et lille hurtigt kig i statistikkerne siger, at Barcelona siden 09/10 sæsonen kun har scoret flere mål end Real Madrid 1 gang, og det var i Mourinho's katastrofale sidste sæson i Real Madrid. Ellers er Real Madrid det hold som har scoret flest mål alle andre sæsoner, og faktisk også i denne sæson. 1 titel er det blevet til!
Pointen er, at de mange mål fra Ronaldo eller Bale ikke vil blive savnet af undertegnet, da deres mange mål endnu ikke har betydet et overvæld af titler.
Hazard fås nok ikke billigere end i øjeblikket, og handlen bliver nok heller aldrig lettere end til sommer. Chelsea uden europæisk fodbold til næste sæson er vores billet til at købe Chelsea's bedste spiller, og i mine øjne også Premier League's største profil igennem de seneste 3 sæsoner.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Tror bare ikke det er ham der løfter os forbi Barcelona.
Dios skrev: Hazard vil uden tvivl genfinde sit niveau i Real Madrid, og her vil han igen være en af verdens bedste fodboldspillere. Og selvfølgelig er han 100 mio. Euro værd nu. Han er lige fyldt 25 år, og har alle sine bedste år foran sig. Mourinho har fuldstændig ødelagt Chelsea og holdmoralen, og stort set alle spillerne går ind på banen som tabere, og alle fordi de udmærket godt ved hvilken lorte sæson de går i møde, og hvilken lorte sæson de er igang med. Det er jo ikke fordi Guus Hiddink har banket noget som helst ind i spillerne, og de ser alle ligeså fortabte ud.
Ja, lad os da få en spiller, som knækker, når der er modgang. Det Hazard er ude i, vil en Ronaldo aldrig opleve. Når Ronaldo er dårlig, så er han stadig med i 1 mål per kamp. Når Hazard er dårlig, så er han med i 2 mål på 25 kampe.
Dios skrev: Et lille hurtigt kig i statistikkerne siger, at Barcelona siden 09/10 sæsonen kun har scoret flere mål end Real Madrid 1 gang, og det var i Mourinho's katastrofale sidste sæson i Real Madrid. Ellers er Real Madrid det hold som har scoret flest mål alle andre sæsoner, og faktisk også i denne sæson. 1 titel er det blevet til!
Pointen er, at de mange mål fra Ronaldo eller Bale ikke vil blive savnet af undertegnet, da deres mange mål endnu ikke har betydet et overvæld af titler.
Et kig på sidste sæsoner viser, at vi næsten lukker dobbelt så mange mål ind som Barcelona. Hvad med at vi kiggede på vores defensiv i stedet? Vi scorede 8% flere mål end Barcelona, men vi lukkede 55% flere mål ind.
Hvis du fjerner Ronaldos og Bales mål, så mister vi (48+13=) 61 mål [og (16+9=) 25 assists] for sidste sæson. Hvis vi skal nå samme tal som Barcelona, så må du skifte Ronaldo og Bale ud med to andre spillere, og de skal så tilsammen give os 53 mål OG sørge for at der bliver scoret 17 mål færre mod os. Hvis Hazard kan levere halvdelen af det, så kan vi godt smide 100 mio euro for ham, men i denne sæson har han scoret nul (0!!) mål, og så vidt jeg er orienteret bidrager han måske med mere end Ronaldo i defensiven, men han har ikke sørget for, at der er blevet scoret et to-cifret antal mål mindre mod Chelsea.
Hvorfor skal vi partout skifte en spiller ud med en ringere spiller, bare fordi vores har klaret sig dårligt i 6 måneder? "Dårligt" er i denne sammenhæng stadig langt bedre end Hazard.
Ja, lad os da få en spiller, som knækker, når der er modgang. Det Hazard er ude i, vil en Ronaldo aldrig opleve. Når Ronaldo er dårlig, så er han stadig med i 1 mål per kamp. Når Hazard er dårlig, så er han med i 2 mål på 25 kampe.
Jeg troede du vidste bedre :D Jeg giver ikke en skid for de mål Ronaldo scorer. Ronaldo kan ikke gøre det på egen hånd, men indtil videre, så har hans rekord mange mål bare ikke hjulpet os. Sjovt du i øvrigt kæmper for James, som med en lille kontrovers med Benitez ligner en spiller, som har siddet ude i 10 måneder.
Et kig på sidste sæsoner viser, at vi næsten lukker dobbelt så mange mål ind som Barcelona. Hvad med at vi kiggede på vores defensiv i stedet? Vi scorede 8% flere mål end Barcelona, men vi lukkede 55% flere mål ind.
Hvis du fjerner Ronaldos og Bales mål, så mister vi (48+13=) 61 mål [og (16+9=) 25 assists] for sidste sæson. Hvis vi skal nå samme tal som Barcelona, så må du skifte Ronaldo og Bale ud med to andre spillere, og de skal så tilsammen give os 53 mål OG sørge for at der bliver scoret 17 mål færre mod os. Hvis Hazard kan levere halvdelen af det, så kan vi godt smide 100 mio euro for ham, men i denne sæson har han scoret nul (0!!) mål, og så vidt jeg er orienteret bidrager han måske med mere end Ronaldo i defensiven, men han har ikke sørget for, at der er blevet scoret et to-cifret antal mål mindre mod Chelsea.
Hvorfor skal vi partout skifte en spiller ud med en ringere spiller, bare fordi vores har klaret sig dårligt i 6 måneder? "Dårligt" er i denne sammenhæng stadig langt bedre end Hazard.
Vores defensiv kan vi 2 nok hurtigt blive enige om er vores største problem. Problemet er bare, at debatten, som du selv lige har drejet den over til handler om Hazard's manglende mål, men ikke om mål scoret imod. Ronaldo og Bale er én/to af grundene til vores defensiv er så elendig. Godt nok har Zidane hjulpet dem lidt på vej, men der mangler jo meget endnu før det er godt. Nu når du nærmest insistere på at sammenligne fra Hazard's nuværende sæson, så lad os tage målforskellen fra denne her sæson. Her er vi også bedre end Barcelona, men alligevel er vi 7 point bagud.
De kolde tal hænger bare ikke sammen med antal af titler! Jeg ved godt, at man som Bale og Ronaldo fan skal tænke sådan, for ellers er der desværre ikke meget at holde af, men come on altså.
Vi er bare tilbage til Isco vs. James igen. Vil vi have de kyniske tal, eller spillerne som spiller godt, og som i mine øjne gør holdet langt bedre som helhed. Isco som langt de fleste herinde har været begejstret for under Zidane har lavet 1 assist og 0 mål. James derimod har lavet 2 assist og 1 mål. Alligevel er det Isco som løber med de store roser kamp efter kamp. Jeg synes Hazard er et bedre valg til Real Madrid end Ronaldo og Bale. Og jeg synes ikke vi kun har klaret os dårligt i 6 måneder, men lige knap 3 sæsoner. Det er altid lige ved og næsten, men magtfaktor bliver vi bare aldrig rigtig, og slet ikke mere end 2-3 måneder ad gangen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.