Real Madrid vil gå efter Hazard

10 år 5 måneder siden #13 af BBB
Besvaret af BBB på emne Real Madrid vil gå efter Hazard

Dios skrev: Vores defensiv kan vi 2 nok hurtigt blive enige om er vores største problem. Problemet er bare, at debatten, som du selv lige har drejet den over til handler om Hazard's manglende mål, men ikke om mål scoret imod. Ronaldo og Bale er én/to af grundene til vores defensiv er så elendig. Godt nok har Zidane hjulpet dem lidt på vej, men der mangler jo meget endnu før det er godt. Nu når du nærmest insistere på at sammenligne fra Hazard's nuværende sæson, så lad os tage målforskellen fra denne her sæson. Her er vi også bedre end Barcelona, men alligevel er vi 7 point bagud.
De kolde tal hænger bare ikke sammen med antal af titler! Jeg ved godt, at man som Bale og Ronaldo fan skal tænke sådan, for ellers er der desværre ikke meget at holde af, men come on altså.

Vi er bare tilbage til Isco vs. James igen. Vil vi have de kyniske tal, eller spillerne som spiller godt, og som i mine øjne gør holdet langt bedre som helhed. Isco som langt de fleste herinde har været begejstret for under Zidane har lavet 1 assist og 0 mål. James derimod har lavet 2 assist og 1 mål. Alligevel er det Isco som løber med de store roser kamp efter kamp. Jeg synes Hazard er et bedre valg til Real Madrid end Ronaldo og Bale. Og jeg synes ikke vi kun har klaret os dårligt i 6 måneder, men lige knap 3 sæsoner. Det er altid lige ved og næsten, men magtfaktor bliver vi bare aldrig rigtig, og slet ikke mere end 2-3 måneder ad gangen.

Har vi klaret os så dårligt i denne sæson fordi James spillede dårligt, eller fordi han ikke spillede? Har vi klaret os så dårligt i denne sæson, fordi at selv når Isco får ros, så gør han ikke holdet bedre? Nu er det Isco's tredje år, og hvad har han egentlig været med til at vinde? Han spillede - modsat Ronaldo og Bale - en mindre rolle i CL triumfen, hvis vi ser bort fra kampen mod Bayern. Er holdet blevet bedre med ham?

Du kan lave den sammenligning med alle spillerne, men du laver den kun med Ronaldo og Bale.

Ift. det i fed så ved jeg ikke, hvilken forskel det gør.

Ift. det understregede så kan jeg jo ikke gøre ved, at personer herinde ikke forstår fodbold ;-) I spansk presse er det en klar fordel at være spanier. Det siger sig selv.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved BBB.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #14 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid vil gå efter Hazard
BBB skrev:

Har vi klaret os så dårligt i denne sæson fordi James spillede dårligt, eller fordi han ikke spillede? Har vi klaret os så dårligt i denne sæson, fordi at selv når Isco får ros, så gør han ikke holdet bedre? Nu er det Isco's tredje år, og hvad har han egentlig været med til at vinde? Han spillede - modsat Ronaldo og Bale - en mindre rolle i CL triumfen, hvis vi ser bort fra kampen mod Bayern. Er holdet blevet bedre med ham?

Du kan lave den sammenligning med alle spillerne, men du laver den kun med Ronaldo og Bale.

Ift. det i fed så ved jeg ikke, hvilken forskel det gør.

Ift. det understregede så kan jeg jo ikke gøre ved, at personer herinde ikke forstår fodbold ;-) I spansk presse er det en klar fordel at være spanier. Det siger sig selv.

Isco har nok haft den mindste rolle af alle i offensiven, og det var jo bevist under Ancelotti, at uanset Isco's præstationer, så gik der politik i den, og Isco blev smidt ud på bænken. Og var det ikke noget med, at vi rent faktisk præsterede bedre uden James og Bale under Benitez? :D Men for at svare på dit spørgsmål, så synes jeg helt klart Isco forstærker holdet når han spiller. Der kommer et langt bedre flow med ham end uden ham.
Jeg laver ofte sammenligningen med Ronaldo og Bale, fordi det er de 2 spillere som jeg mener fylder for meget. Vi kan sagtens forstærke defensiven og midtbanen, men det har jeg jo også talt om mange gange før. Specielt De Gea, Laporte og en defensiv midtbanespiller. Det er bare aldrig rigtig dem der fejler i de store kampe. Her ser jeg helt klart Ronaldo og Bale som de 2 største syndere. De bidrager med for lidt i defensiven, og er slet ikke synlige nok. Lad os pt. sammenligne dem med de 2 spillere i Barcelona, hvis vi skal sammenligne på fair vilkår. Her er Neymar og Messi langt mere fremtrædende og aktive på holdet. Ronaldo og Bale står oftest bare stille og skal have alt serveret på et fad før det bliver virkelig farligt. Omvendt, så kan Messi og Neymar skabe chancer ud af ingenting, og det er oftest dem som slår til når Barcelona har brug for det.
Samme følelse har jeg slet ikke med Ronaldo og Bale, og derfor savner jeg noget kreativitet fra de 3 forreste spillere. Og her passer Hazard til perfektion IMO.

Jeg må indrømme, at alle mine holdninger er præget af spansk presse, eller? :D Strammer bobleplasten igen haha :D

"Hvis dit argument er, at du altid har ret, så vil jeg gøre det til mit livs mission, at finde et sted du tager fejl, for at bevise Benzema ikke er verdens bedste. Jeg vender tilbage om et par år!
I løbet af de par år kan det være, at Benzema vil overbevise dig om, at du tager fejl"
Men hey, hvor står vi henne med denne besked snart 2 år efter? Haha :D Igen kommer du ud som taberen. Jeg forstår sgu godt hvorfor du altid er så bitter og sur haha :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

10 år 5 måneder siden #15 af BBB

Dios skrev: Samme følelse har jeg slet ikke med Ronaldo og Bale, og derfor savner jeg noget kreativitet fra de 3 forreste spillere. Og her passer Hazard til perfektion IMO.

Fair nok at du vil have kreativitet og mål fra de tre forreste, men hvad skal midtbanen (altså Isco) så bidrage med? Skal han bare flytte bolden rundt? Skal han arbejde defensivt? Medmindre at din forventning til hans succes er, at han bare skal være marginalt mere nyttig end en kegle, så kan du ikke rose ham og skose de to andre.

Dios skrev: Jeg må indrømme, at alle mine holdninger er præget af spansk presse, eller? :D Strammer bobleplasten igen haha :D

Det var ikke, hvad jeg skrev. Jeg forstår godt, at du kan misforstå, når du læser og svarer på beskederne, imens du drøner rundt på E20 i den forkerte vejbane.

Dios skrev: "Hvis dit argument er, at du altid har ret, så vil jeg gøre det til mit livs mission, at finde et sted du tager fejl, for at bevise Benzema ikke er verdens bedste. Jeg vender tilbage om et par år!
I løbet af de par år kan det være, at Benzema vil overbevise dig om, at du tager fejl"
Men hey, hvor står vi henne med denne besked snart 2 år efter? Haha :D Igen kommer du ud som taberen. Jeg forstår sgu godt hvorfor du altid er så bitter og sur haha :D

Beviser Agüero ikke at han er bedre hver eneste gang han spiller? ;-)

10 år 5 måneder siden #16 af Neye
Besvaret af Neye på emne Real Madrid vil gå efter Hazard

BBB skrev: Fair nok at du vil have kreativitet og mål fra de tre forreste, men hvad skal midtbanen (altså Isco) så bidrage med? Skal han bare flytte bolden rundt? Skal han arbejde defensivt? Medmindre at din forventning til hans succes er, at han bare skal være marginalt mere nyttig end en kegle, så kan du ikke rose ham og skose de to andre

Det er muligt jeg ikke forstår hvad du mener men jeg har umådelig svært ved at forstå din logik. Hvad bidrager Iniesta f.eks. med hos Barcelona, der spiller med 3 ualmindelig kreative spillere foran? Han er da mere end blot en avanceret kegle!
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 5 måneder siden #17 af Neye
Besvaret af Neye på emne Real Madrid vil gå efter Hazard

BBB skrev: Beviser Agüero ikke at han er bedre hver eneste gang han spiller? ;-)

Som Mick Øgendahl ville have sagt det: "aaarrghhhhh......."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 5 måneder siden #18 af Dios
Besvaret af Dios på emne Real Madrid vil gå efter Hazard
BBB skrev:

Fair nok at du vil have kreativitet og mål fra de tre forreste, men hvad skal midtbanen (altså Isco) så bidrage med? Skal han bare flytte bolden rundt? Skal han arbejde defensivt? Medmindre at din forventning til hans succes er, at han bare skal være marginalt mere nyttig end en kegle, så kan du ikke rose ham og skose de to andre.

Han skal bare gøre som han gør det nu, så er jeg fint tilfreds :) Selvfølgelig vil jeg da godt se ham være mere effektiv foran mål, men så længe han bringer den balance, som jeg synes han bringer, så er jeg mere end tilfreds. Isco er den offensive spiller, som bringer mest til defensiven.
Og bare lige for at slå det fast, så behøver jeg ikke at se så firkantet på det som du åbenbart gør :)

Det var ikke, hvad jeg skrev. Jeg forstår godt, at du kan misforstå, når du læser og svarer på beskederne, imens du drøner rundt på E20 i den forkerte vejbane.

E20? Haha :D Det er sgu da kun landsbytosser og københavnere som er faret vild, som kan finde på at udsætte sin bil for så meget skidt. Men hvad skrev du så? :D

Beviser Agüero ikke at han er bedre hver eneste gang han spiller? ;-)

Kan du ikke snart tage en pause fra at avle grise? :D
En mand som dig, som aldrig har sine briller på under en kamp (som jeg så da vi fejrede vores smukke La Decima), men efterfølgende bruger diverse medier for at bakke sine holdninger op via statistikker, så kan jeg da lige hurtigt fortælle dig, at Benzema har scoret 18 mål i 16 kampe, og Agüero har scoret 14 mål i 17 kampe. Ergo må Benzema jo være bedre? :) Og ja, du har ret, for det er han selvfølgelig.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Dios.

10 år 5 måneder siden #19 af BBB

Dios skrev: En mand som dig, som aldrig har sine briller på under en kamp (som jeg så da vi fejrede vores smukke La Decima)

Hvis du ikke kan se mine briller, når du er ½ meter fra mig, så forstår jeg da godt, at du har et forskruet syn på vores hold!

Jeg kom ikke kun ind i Tivoli for at holde i hånd med dig og Jimmy. ;-)

10 år 5 måneder siden #20 af Real HWL
Drop Hazard, Lewandowski, Neymar, Pogba og hvad de ellers hedder... Gå all-in på De Gea og Dybala, så køre bussen.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #21 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Real Madrid vil gå efter Hazard
....................De Gea................
Carvajal..Varane ..Ramos..Marcelo
.............Modric ..Kroos..................
Bale........Benzema..............Hazard
...............Lewandowski.............

Det hold bør kunne true Barca

10 år 5 måneder siden #22 af AmorMadrid

Johnson skrev: ....................De Gea................

Kan godt se ideen i at spille med Benzema bag angriberen, meeeen han mangler alligevel nogen kvaliteter for at han kan spille 10'er. Ville meget hellere have Isco på den rolle, men så ville det også se godt ud.

10 år 5 måneder siden #23 af Tyskfugl

Johnson skrev: ....................De Gea................

æ

I bedste fald står vi kun lige så godt som vi gør nu!
Defensiven er stadig ikke eksisterende, som jeg ser det er der Carvajal, varane og Ramos som tænker på defensiven først.
Måske med en spiller som Matic fra Chelsea ville et bæst i la liga.

10 år 5 måneder siden #24 af asp3200
Ham fra Leicester som ligner den nye makelele kunne være meget interessant. Nu når verratti er så dyr.

Han er virkelig god med bolden. Kan ikke huske hans navn men nu har jeg fulgt ham i tre,fire top kampe og han imponere virkelig.

Leveret af Kunena Forum