Real Madrid vil gå efter Hazard
asp3200 skrev: Ham fra Leicester som ligner den nye makelele kunne være meget interessant. Nu når verratti er så dyr.
Han er virkelig god med bolden. Kan ikke huske hans navn men nu har jeg fulgt ham i tre,fire top kampe og han imponere virkelig.
N'Golo Kanté
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- AmorMadrid
- Guld bruger
-
Er det Kante du tænker på?asp3200 skrev: Ham fra Leicester som ligner den nye makelele kunne være meget interessant. Nu når verratti er så dyr.
Han er virkelig god med bolden. Kan ikke huske hans navn men nu har jeg fulgt ham i tre,fire top kampe og han imponere virkelig.
asp3200 skrev: Ham fra Leicester som ligner den nye makelele kunne være meget interessant. Nu når verratti er så dyr.
Ja det ser slet ikke dumt ud. Selvom han begår et par straffe spark i løbet af denne video, så laver dæleme også meget godt.
Khasama77 skrev: Han ser faktisk særdeles spændene ud. Han pris ville heller ikke være helt hen i vejret. Præcis den type spiller vi i øjeblikket mangler!
Så skal vi bare vente på at grise begynder at flyve, eller helvede fryser til før Perez gider købe en defensiv midtbane
En fin artikel som understreger min pointe om Ronaldo's mange ligegyldige mål. Real Madrid ville i denne her sæson have samme antal point uden Ronaldo's 30 mål. Det giver altså bare stof til eftertanke uanset hvor stor fan man er af manden.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Han laver kun mål mod små hold, og sparker ikke sine frispark ind.Dios skrev: en.as.com/en/2016/02/09/football/1455017984_116710.html
En fin artikel som understreger min pointe om Ronaldo's mange ligegyldige mål. Real Madrid ville i denne her sæson have samme antal point uden Ronaldo's 30 mål. Det giver altså bare stof til eftertanke uanset hvor stor fan man er af manden.
Men syntes ikke helt du kan sætte det på en spids på den måde, for så tæller det jo at lave det første mål. Eller den der giver sejren.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Dios skrev: en.as.com/en/2016/02/09/football/1455017984_116710.html
Det er nok mig, der er gammeldags, men et mål kan aldrig være ligegyldigt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
ordnet.dk/ddo/ordbog?query=ligegyldig
"Betydninger:
1. som er uden større interesse eller betydning (for nogen)"
Det var så lidt :) Og da Ronaldo's personlige rekorder på ingen måder interessere mig, hvis de ikke falder ud til Real Madrid's fordel, som de ikke gør her, så har hans mål ingen betydning for mig :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
Siempre Madrid skrev:
ordnet.dk/ddo/ordbog?query=ligegyldig
"Betydninger:
1. som er uden større interesse eller betydning (for nogen)"
Det var så lidt :) Og da Ronaldo's personlige rekorder på ingen måder interessere mig, hvis de ikke falder ud til Real Madrid's fordel, som de ikke gør her, så har hans mål ingen betydning for mig :)
Jeg vil naturligvis ogsaa hellere have at han scorer betydningsfulde maal, men det kan vel naeppe have noget paa sig at du er fuldstaendigt ligeglad om vi vinder hver kamp 1-0 eller 5-0? Vi foelger vel allesammen fodbold baade for at se vores hold vinde, men ogsaa for at se spektakulaer fodbold og maalrige kampe?
- Johnson
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Johnson skrev: Real Madrid handler om at vinde titler og det gør vi ikke sålænge Ronaldo er med. Han bidrager med for lidt til holdet.
Nu bliver jeg simpelthen nødt til at spørge: Det er da ikke dig, der bor i Delfi, er det!?
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.