Optakt: Næsen i sporet
zigriaosmani skrev: Ronaldo er godt nok forrygende i kampen!!! Kæft han kan det hele!! Han virker som en hel ny spiller
Han er heller ikke så meget på midten som tidligere. Måske idéen med at Ronaldo kan vokse ind i en 9'er bare skal droppes. Det sker i hvert fald ikke uden James og Bale på banen, ellers står 3 mand bare omkring Ronaldo.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- zigriaosmani
- Senior bruger
Mølbat skrev: Jeg skulle lige til at svine James til for sit manglende engagement, men så scorer han det smukke mål, og så nænner man næsten ikke at skrive noget negativt. Det skal dog nævnes, at han til tider vandrer ugideligt rundt, og har umådeligt svært ved at sætte en mand pga. sin manglende speed.
Ronaldo har været god, Benzema har været rimelig usynlig indtil videre, og Kovacic har bevist, hvorfor han fortjener mere spilletid. Han udviser i den grad det engagement og den løbevillighed, som James ikke gør.
Midtbanen fungerer måske i dag, men mod Roma er det simpelthen nødvendigt at spille med en decideret 6'er. Athletic har i flere omgange vadet igennem uden de store problemer, så jeg håber lidt på, at Casemiro får chancen i Champions League.
Jeg synes godt nok, at James har været kampens spiller indtil videre.. Eller er du bare helt naiv? :D
zigriaosmani skrev:
Mølbat skrev: Jeg skulle lige til at svine James til for sit manglende engagement, men så scorer han det smukke mål, og så nænner man næsten ikke at skrive noget negativt. Det skal dog nævnes, at han til tider vandrer ugideligt rundt, og har umådeligt svært ved at sætte en mand pga. sin manglende speed.
Ronaldo har været god, Benzema har været rimelig usynlig indtil videre, og Kovacic har bevist, hvorfor han fortjener mere spilletid. Han udviser i den grad det engagement og den løbevillighed, som James ikke gør.
Midtbanen fungerer måske i dag, men mod Roma er det simpelthen nødvendigt at spille med en decideret 6'er. Athletic har i flere omgange vadet igennem uden de store problemer, så jeg håber lidt på, at Casemiro får chancen i Champions League.
Jeg synes godt nok, at James har været kampens spiller indtil videre.. Eller er du bare helt naiv? :D
Naiv? Inden sit mål havde han ikke lavet andet end at tabe bolden, være doven og generelt fortsætte sin dårlige form fra de seneste par kampe.
Meget enig.
Jeg har det selv lidt ambivalent med James's præstation
Dios skrev: Er det ikke snart bedre og spille uden keeper? Han er på skovtur konstant alligevel! Varane skal orientere sig bedre, men Navas skal råbe så højt, så selv jeg ville kunne høre det med mute på fjerneren, hvis han kommer ud af sit mål. Jeg bliver så træt af og se ham vogte vores mål uge efter uge. Elendig med benene, bokser mere end Casillas i hans sidste dage og er så fantastisk usikker, så jeg frygter for et mål scoret imod når vi selv har bolden omkring modstandernes straffesparksfelt.
Kan vi ikke bare få en god målmand tilbage i Real Madrid, tak.
Stop dog, Navas står en udemærket kamp og han fik lige reddet en stor chance til Bilbao her i det 67:30 minut.
Varane alene har ansvaret for så stupid en handling. Han har mange valgmuligheder i situationen, men vælger at spille bolden tilbage uden at kigge op.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Dios skrev: Er det ikke snart bedre og spille uden keeper? Han er på skovtur konstant alligevel! Varane skal orientere sig bedre, men Navas skal råbe så højt, så selv jeg ville kunne høre det med mute på fjerneren, hvis han kommer ud af sit mål. Jeg bliver så træt af og se ham vogte vores mål uge efter uge. Elendig med benene, bokser mere end Casillas i hans sidste dage og er så fantastisk usikker, så jeg frygter for et mål scoret imod når vi selv har bolden omkring modstandernes straffesparksfelt.
Kan vi ikke bare få en god målmand tilbage i Real Madrid, tak.
Stop dog, Navas står en udemærket kamp og han fik lige reddet en stor chance til Bilbao her i det 67:30 minut.
Varane alene har ansvaret for så stupid en handling. Han har mange valgmuligheder i situationen, men vælger at spille bolden tilbage uden at kigge op.
Navas havde vist også en stor redning i 1. halvleg.
- ChrillRM14
- Platin bruger
Udvisningen opsummerer meget godt hans præstation i dag...
Usikker, dårlig til at kommunikere og så det her...
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Man kan jo ikke andet end at grine.
Hvis det tæller mindre, at vi scorer mod hold, som er to mand nede, tæller det så mere, når vi scorer mod hold, som er en mand oppe?
James har simpelthen bare ikke det der skal til for at spille på kanten, manden er jo forhelvede langsommere end arbeloa :s. Jeg skal da også lige love for at benzema havde en offdag, det var ikke meget han fik gjort rigtigt i dag. Afslutningsvis er varane’s nuværende niveau skræmmende lavt – han har jo teknik som en ” potato” : ).