Cristiano Ronaldo: Jeg behøver ikke at invitere Bale på middag

10 år 5 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Cristiano Ronaldo mødte i dag international presse forud for morgendagens CL-opgør mod AS Roma.

Her kom han ind på følgende emner:

Champions League starter igen:

- Jeg ser holdet i god stand, vi gør et fænomenalt arbejde, de seneste tre uger har vi trænet og spillet godt. Vi vinder og scorer mange mål, jeg ser holdet i rigtig god stand. Det er en anderledes turnering, meget vigtig for os og for Real Madrid, vi har store forventninger og vi ved at det bliver meget svært. Udekampene er mere komplicerede, men jeg ser holdet klar til kampen, vi skal starte godt.

Messis straffe:

- Jeg ved, hvorfor Lionel Messi gjorde det, men jeg vil ikke sige det. Du kan tænke hvad du vil.

Tvivl om Cristiano Ronaldos præstationer:

- Det er normalt, jeg tager det som en normal til, jeg har forvænt folk på en forkert måde, det er som et barn, at hvis man giver ham en ting hele tiden og lige pludselig holder op, så begynder han at græde, jeg har forvænt jer for meget og når jeg ikke gør det, så græder I ikke, men I skriver for meget. Jeg ville med glæde fortsætte i min ”dårlige” form resten af sæsonen.

BBC har ikke samme gode forhold som MSN?

- I Manchester vandt jeg Champions League og jeg snakkede ikke med Ferdinand, Giggs og Scholes. Vi sagde hej til hinanden og det var det. På banen forsvarede vi holdets interesse. De små middage, de små kys og omfavnelserne betyder ikke noget. Det er ikke bedre, at Bale kommer hjem og spiser hos mig eller vi laver små middage. Vi er professionelle.

Er du glad?

- Jeg har det godt, føler mig glad, jeg er i en klub, som giver mig glæde, jeg spiller altid, scorer en gang i mellem, jeg kan ikke være mere glad, i den største klub i verden.

Champions League er anderledes:

- Jeg føler det samme i hver kamp for Real Madrid, jeg vil glæde, hjælpe Real Madrid til at vinde, vise noget, dette er en speciel turnering, men i mit hoved ønsker jeg altid at gøre et godt arbejde, uanset hvilket turnering, det er. I morgen er en god kamp, Champions League, mod et godt hold, men vi vil forsøge at spille vores fodbold og vinde.

Totti:

- Han er en reference for alle. Alder i fodbold er ikke vigtigt. Det er ligegyldigt, at han er 40, for hvis han ønsker at fortsætte med at spille og føle sig godt tilpas, så er det bare om at fortsætte. I fodbold er der ingen grænser.

Score på udebane:

- Fortæl mig en spiller, som har scoret mere på udebane, siden jeg kom til Spanien. Det er der ikke.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #2 af Sahinovic
- Jeg ved, hvorfor Lionel Messi gjorde det, men jeg vil ikke sige det. Du kan tænke hvad du vil.

Det er lidt ligesom, når man er sammen med en k*****g og hun lige pludseligt ud af den blå luft bliver sur, hun vil gerne bringe det på banen at hun netop er sur, men hun vil sgu ikke fortælle hvorfor hun er sur - hvorfor i helvede så bringe det på banen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

10 år 5 måneder siden #3 af asp3200
Han er simpelthen så arrogant og usympatisk. Kunne være dejligt han svarede stille og roligt, evt med lidt humor.

Hold nu bare kæft..

10 år 5 måneder siden #4 af FanOfMagicalTeams
Haha, nu tolker jeg så lidt på hvad han mener med Messi, som han så hånligt siger man blot kan gøre. Men virker det ikke til at han mener Messi gjorde som han gjorde for at CR7 ikke skulle blive topscorer? I så fald er det jo patetisk da afleveringen var tiltænkt Neymar hvilket "fede" - som Neymar kalder ham - kom i vejen for...
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved FanOfMagicalTeams.

10 år 5 måneder siden #5 af Tyskfugl
Han kalder os børn. WTF
Syntes godt nok ikke det er særlig smart at lukke sådan noget ud.

10 år 5 måneder siden #6 af Siempre Madrid

Tyskfugl skrev: Han kalder os børn. WTF
Syntes godt nok ikke det er særlig smart at lukke sådan noget ud.

Enig. Jeg synes heller ikke at du er særlig smart at høre på.

Følgende bruger(e) sagde tak: kamaldo

10 år 5 måneder siden #7 af Pelle
Hold nu op hvor kan folk gå i selvsving over ingenting! Hvis alle Real fans takler Ronaldos interview på samme måde som brugerne herinde, så er ordet "børn" hvert fald ikke skudt helt ved siden af.

"Maybe they hate me because I'm too good."

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #8 af Johnson
Kritikken af Ronaldo er pinlig. Intet er for småt at kommentere på. Jeg er selv ikke begejstret for Ronaldo fordi vi vinder utroligt lidt med ham på holdet, men den der barnagtige kritik af alt ved hans gøren og laden siger ærligt talt mere om jer der kritiserer ham. I udstiller jer selv på den mest pinlige facon. Anyway det må i sgu selv om.

10 år 5 måneder siden #9 af Siempre Madrid

Pelle skrev: Hold nu op hvor kan folk gå i selvsving over ingenting! Hvis alle Real fans takler Ronaldos interview på samme måde som brugerne herinde, så er ordet "børn" hvert fald ikke skudt helt ved siden af.

Der var en gang en bruger, som sidestillede disse "børn" med "14-årige piger med bøjle på tænderne". Det var nærliggende at bruge igen.

Følgende bruger(e) sagde tak: kamaldo, Pelle

10 år 5 måneder siden #10 af Dios

FanOfMagicalTeams skrev: Haha, nu tolker jeg så lidt på hvad han mener med Messi, som han så hånligt siger man blot kan gøre. Men virker det ikke til at han mener Messi gjorde som han gjorde for at CR7 ikke skulle blive topscorer? I så fald er det jo patetisk da afleveringen var tiltænkt Neymar hvilket "fede" - som Neymar kalder ham - kom i vejen for...

Min første tanke var faktisk, at han mente Messi var en elendig skytte, så derfor afleverede bolden. Men det er nok noget nærmere, at Suarez skal have el pichichi og ikke Ronaldo :)

Jeg ville dog elske, hvis der var plads til sådan nogle ting i Real Madrid. Bare engang imellem.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #11 af Raúl 7
Messi er på 299 mål i La Liga, han gad ikke score nr. 300 på straffe. Er jeg helt forkert på den?

10 år 5 måneder siden #12 af Doc.juego

Sahinovic skrev: - Jeg ved, hvorfor Lionel Messi gjorde det, men jeg vil ikke sige det. Du kan tænke hvad du vil.

Det er lidt ligesom, når man er sammen med en k*****g og hun lige pludseligt ud af den blå luft bliver sur, hun vil gerne bringe det på banen at hun netop er sur, men hun vil sgu ikke fortælle hvorfor hun er sur - hvorfor i helvede så bringe det på banen.

Jeg synes du er urimelig over for Ronaldo nu, dels tænker jeg, som en anden bruger var inde på, at det handler om at Ronaldo ikke skal være top scorer. Så selv om Messi ikke kan komme over ham i denne sæson, kunne ham så få en anden til at være det.
Dels bringer han det vel ikke selv på banen? (Som en sur k******g i din sammenligning) - Betyder den linje oven over citatet ikke at han er blevet spurgt om det? Skulle han så bare havde ladet være med at svare på det?? Isåfald havde folk sku nok bitched over dét. Desuden svarer han helt stille og roligt på det spørgsmål.

Fair nok ikke at være fan af CR7, men folk generelt har det med at være fuldstændig uobjektive og unuanceret i meget kritik af ham synes jeg. Han skal sku høre meget hate over alt hvad han gør og siger :p
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Leveret af Kunena Forum