Cristiano Ronaldo: Jeg behøver ikke at invitere Bale på middag

10 år 5 måneder siden #13 af Friisen
Jeg kan da godt forstå at Messi gjorde det – hans interesser er naturligvis andre end Ronaldos. Og det ved Ronaldo da også godt – er det egentlig ikke også det han siger?

At Ronaldo så ALDRIG kunne finde på at gøre det omvendt, og give Benz sådan en aflevering, er en helt anden diskussion :D!

Siempre - du er admin herinde :) Emnet er pt. Ronaldo, som folk kan have deres holdninger til, hvilket du naturligvis kan være uenig i. Men kunne du ikke holde dig til emnet, og lade være med at angribe personer, også selvom de har en primitiv mening. Du burde om nogen være forgangsmand for den gode tone herinde :) Gå efter bolden - ikke manden ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 5 måneder siden #14 af Sebberg
Det er egentligt som sådan fint, at Ronaldo ikke anser det som nødvendigt at gå udover det professionelle relation til sin medspillere, men det 'ærger' mig lidt, at han udtrykker det som i interviewet, og jeg synes faktisk, at det siger mere om ham end om virkeligheden.

Det er naturligvis ikke helt muligt at sammenligne, men vi har sikkert alle prøvet at arbejde på en arbejdsplads med et godt socialt sammenhold og en arbejdsplads med et dårligt socialt sammenhold. Mine erfaringer fortæller mig, at det gode sammenhold altid har haft en positiv indflydelse på arbejdet.

Så det er som sådan fint, at Ronaldo absolut ikke ser det som en nødvendighed, men det er ærgerligt, at han udtrykker det som værende et faktum - så hellere lade være med at kommentere på det. Jeg synes, det er synd, at Ronaldo har det sådan, for det er måske det, der er problemet med ham - og det, der gør, at han netop ikke instinktivt jubler med holdkammeraterne eller ikke laver sådan et straffe som Messi.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 5 måneder siden #15 af Siempre Madrid

Friisen skrev: Jeg kan da godt forstå at Messi gjorde det – hans interesser er naturligvis andre end Ronaldos. Og det ved Ronaldo da også godt – er det egentlig ikke også det han siger?

At Ronaldo så ALDRIG kunne finde på at gøre det omvendt, og give Benz sådan en aflevering, er en helt anden diskussion :D!

Siempre - du er admin herinde :) Emnet er pt. Ronaldo, som folk kan have deres holdninger til, hvilket du naturligvis kan være uenig i. Men kunne du ikke holde dig til emnet, og lade være med at angribe personer, også selvom de har en primitiv mening. Du burde om nogen være forgangsmand for den gode tone herinde :) Gå efter bolden - ikke manden ;)

Jeg indrømmer blankt, at jeg nok lod mig irritere over, at Tyskfugl hæftede sig ved, at "Cristiano Ronaldo kalder os børn". Undskyld, Tyskfugl! Og du har ret, Friisen, jeg skal prøve at gå foran med et godt eksempel!

Man kan naturligvis altid diskutere om Cristiano Ronaldo skal sige det eller om det er bedre helt at svare undvigende, men uanset hvor god arbejdspladsen er, så kender vi alle godt til, at der er nogen vi går bedre i spænd med end andre, men det er jo ikke ensbetydende med, at dem man ikke går så godt i spænd med, er nogle idioter.

Derfor behøver Cristiano Ronaldo ikke stå i køkkenet med Bale og hans datter eller låne en 17-årig luder af Benzema for at få samspillet til at fungere på banen.

Og det er vel i virkeligheden bare det, som han prøver at få folk til at forstå.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL, Zyconith, Jelle, MMM, ElMadrid, 2:18, Friisen, MadridistaPorVida, AmorMadrid og 1 flere

10 år 5 måneder siden #16 af Madridista28

10 år 5 måneder siden #17 af Sahinovic

Doc.juego skrev:

Sahinovic skrev: - Jeg ved, hvorfor Lionel Messi gjorde det, men jeg vil ikke sige det. Du kan tænke hvad du vil.

Det er lidt ligesom, når man er sammen med en k*****g og hun lige pludseligt ud af den blå luft bliver sur, hun vil gerne bringe det på banen at hun netop er sur, men hun vil sgu ikke fortælle hvorfor hun er sur - hvorfor i helvede så bringe det på banen.

Jeg synes du er urimelig over for Ronaldo nu, dels tænker jeg, som en anden bruger var inde på, at det handler om at Ronaldo ikke skal være top scorer. Så selv om Messi ikke kan komme over ham i denne sæson, kunne ham så få en anden til at være det.
Dels bringer han det vel ikke selv på banen? (Som en sur k******g i din sammenligning) - Betyder den linje oven over citatet ikke at han er blevet spurgt om det? Skulle han så bare havde ladet være med at svare på det?? Isåfald havde folk sku nok bitched over dét. Desuden svarer han helt stille og roligt på det spørgsmål.

Fair nok ikke at være fan af CR7, men folk generelt har det med at være fuldstændig uobjektive og unuanceret i meget kritik af ham synes jeg. Han skal sku høre meget hate over alt hvad han gør og siger :p

Jeg kan godt forstå at Ronaldo føler sig provokeret i given situation, for når alt kommer til alt, så sidder han til en pressekonference som skal omhandle Champions League og Real Madrid, også kommer der et så tåbeligt spørgsmål som hvad han synes om Messis straffespark, men at han kommer med et hjernedødt svar er jo netop det journalisterne venter på, og i sidste ende er det Ronaldo som fremstår som en jaloux voksenbaby som ikke har fået sin sutteflaske i meget lang tid. Hvorfor ikke bare svare, det var et flot mål? Eller ingen kommentar til målet? Eller gør journalisten opmærksom på, at man sidder til en pressekonference som omhandler Champions League og Real Madrid og derfor kun vil svare på spørgsmål som omhandler disse emner? Så er den lukket og Ronaldo fremstår ikke som en kæmpe idiot.

Jeg ville have meget mere respekt for hans udtalelse, hvis han nu forklarede hvorfor Messi gjorde det? Han siger han ved det, så fortæl det, eller lad være med overhovedet at bringe på banen at du ved det.

Samme eksempel som da han var ''ked af det/sur'' i Real Madrid, han havde gentagende gange fortalt pressen at han var ked af det/sur på Real Madrid, men han ville ikke fortælle hvorfor, hvorfor så bringe det på banen!?

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sahinovic.

• Sir
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #18 af Sir
Enig med Sahinovic. Selvfølgelig bliver Cristiano irriteret over de (irrelevante, dumme) spørgsmål, men det må man i hans position altså have prøvet en million gange før. Jeg kan i hvert fald ikke tidligere huske, han har været så konkret (ja, det var han så alligevel ikke...) omkring Messi og MSN generelt. Under alle omstændigheder var det et mystisk svar - hvordan skulle han kunne vide, hvorfor Messi gjorde det?

Som jeg ser det, kan han hinte til tre muligheder:
1) For at Suarez skal blive topscorer.
2) Fordi Barca ikke har været gode på straffe i den seneste periode.
3) For at skabe opmærksomhed/underholde/show-off.

De to første muligheder anser jeg som tæt på faktuelle forkert:
1: I de umiddelbare jubelscener er det ret tydeligt, at Suarez er forvirret, og at der er sket noget, der ikke var vendt med ham. Desuden nærmer vi os det absurde, hvis dette skulle være planlagt for at camouflere Suarez' vej til topscorertitlen med efterfølgende udtalelser fra Neymar og Suarez (som udtalte hhv., at assist'en var til ham, og at han ikke vidste noget om det), der yderligere skjuler den sande baggrund for manøvren.
2: Suarez har ikke taget straffe, og han er meget skarp fra pletten. Jeg har derudover tidligere argumenteret for, hvorfor dette ikke er den nemmeste måde at tage straffe på, hvilket hovedsagligt begrundes med de få fortilfælde samt fodboldmediernes begejstring for finten (og i mit hoved: sund fornuft).

Jeg tror ikke, det var mulighed 3) Cristiano hentydede til, men jeg finder den værende den eneste plausible grund. Fordelingen af opmærksomhed, underholdning og show-off er nok svær at blive enige om for RM- og Barca-fans, og vi ved det i sidste ende heller ikke.

10 år 5 måneder siden #19 af mohbar
flest udebane mål i Champions League : Christiano Ronaldo, 39 stk

10 år 5 måneder siden #20 af Madridista28
Og der kommer forhåbentlig flere i aften

10 år 5 måneder siden #21 af Tyskfugl

Siempre Madrid skrev:

Tyskfugl skrev: Han kalder os børn. WTF
Syntes godt nok ikke det er særlig smart at lukke sådan noget ud.

Enig. Jeg synes heller ikke at du er særlig smart at høre på.

Det var nu ikke lige citatet om børnene jeg mente der var dumt, men det meste af det han siger er da dumt.
Holdånd, samarbejde og respekt er en vigtig ting i fodbold(efter min mening) og det er der ikke meget af i det Ronaldo siger der.
Jeg ville da hellere at han gemte sandheden til at han var i omklædnings rummet, eller ikke spillede i den hvide trøje mere hvis det absolut skal ud i offentligheden.

• Sir
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #22 af Sir
Haha, fantastisk timing. Indlæg af undertegnede for 7,5 time siden: "2: Suarez har ikke taget straffe, og han er meget skarp fra pletten."

Lige nu:
Gijon - Barcelona
'62 Luis Suarez (Brændt straffespark)
Sidste redigering: 10 år 5 måneder siden ved Sir.

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 5 måneder siden #23 af Tore Hansen
Hvis aldrig vi havde haft Ronaldo havde vi aldrig vundet La Decima og uden hans scoringer havde det her hold ikke været end skid så tænk over hvad i siger for Cris er kongen og uden ham havde vi aldrig været så gode som vi er.

10 år 5 måneder siden #24 af AmorMadrid

Tore Hansen skrev: Hvis aldrig vi havde haft Ronaldo havde vi aldrig vundet La Decima og uden hans scoringer havde det her hold ikke været end skid så tænk over hvad i siger for Cris er kongen og uden ham havde vi aldrig været så gode som vi er.

Flere af de her fans som er ligeglade med Real Madrid, men som kun følger dem på grund af deres besættelse af Ronaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Leveret af Kunena Forum