Cristiano Ronaldo: Jeg behøver ikke at invitere Bale på middag
- Tore Hansen
- Gæst
-
AmorMadrid skrev:
Det er også helt fint, men måden du formulerede dit indlæg på, fik det til at lyde som om at du var fuldstændig ligeglad med Real Madrid, og at du egentlig kun holdt med dem, på grund af Ronaldo. Jeg er da også stor fan af Ronaldo, men resten af holdet betyder ligeså meget for mig, og jeg har ikke brug for at sige at "uden Ronaldo ville det her hold ikke være en skid", da jeg ikke mener at det er rigtigt på nogen måde :)Tore Hansen skrev: Du har ret i armormadrid at jeg er Cr7 fan men jeg har været real fan siden jeg var 6 år.
Kan godt se at jeg måske lød lidt for Ronaldo optaget
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SR4 skrev:
Sahinovic skrev:
SR4 skrev:
Sahinovic skrev:
Doc.juego skrev:
Sahinovic skrev: - Jeg ved, hvorfor Lionel Messi gjorde det, men jeg vil ikke sige det. Du kan tænke hvad du vil.
Det er lidt ligesom, når man er sammen med en k*****g og hun lige pludseligt ud af den blå luft bliver sur, hun vil gerne bringe det på banen at hun netop er sur, men hun vil sgu ikke fortælle hvorfor hun er sur - hvorfor i helvede så bringe det på banen.
Jeg synes du er urimelig over for Ronaldo nu, dels tænker jeg, som en anden bruger var inde på, at det handler om at Ronaldo ikke skal være top scorer. Så selv om Messi ikke kan komme over ham i denne sæson, kunne ham så få en anden til at være det.
Dels bringer han det vel ikke selv på banen? (Som en sur k******g i din sammenligning) - Betyder den linje oven over citatet ikke at han er blevet spurgt om det? Skulle han så bare havde ladet være med at svare på det?? Isåfald havde folk sku nok bitched over dét. Desuden svarer han helt stille og roligt på det spørgsmål.
Fair nok ikke at være fan af CR7, men folk generelt har det med at være fuldstændig uobjektive og unuanceret i meget kritik af ham synes jeg. Han skal sku høre meget hate over alt hvad han gør og siger :p
Jeg kan godt forstå at Ronaldo føler sig provokeret i given situation, for når alt kommer til alt, så sidder han til en pressekonference som skal omhandle Champions League og Real Madrid, også kommer der et så tåbeligt spørgsmål som hvad han synes om Messis straffespark, men at han kommer med et hjernedødt svar er jo netop det journalisterne venter på, og i sidste ende er det Ronaldo som fremstår som en jaloux voksenbaby som ikke har fået sin sutteflaske i meget lang tid. Hvorfor ikke bare svare, det var et flot mål? Eller ingen kommentar til målet? Eller gør journalisten opmærksom på, at man sidder til en pressekonference som omhandler Champions League og Real Madrid og derfor kun vil svare på spørgsmål som omhandler disse emner? Så er den lukket og Ronaldo fremstår ikke som en kæmpe idiot.
Jeg ville have meget mere respekt for hans udtalelse, hvis han nu forklarede hvorfor Messi gjorde det? Han siger han ved det, så fortæl det, eller lad være med overhovedet at bringe på banen at du ved det.
Samme eksempel som da han var ''ked af det/sur'' i Real Madrid, han havde gentagende gange fortalt pressen at han var ked af det/sur på Real Madrid, men han ville ikke fortælle hvorfor, hvorfor så bringe det på banen!?
Han gjorde det en enkelt gang, og vi ved ikke hvad det var han havde på hjertet. Sidenhen har han endda unskyldt og tilmed flere gange udtalt at han er glad i Real, senest dette interview og flere gange skudt alle rygter ned som sender ham væk.
Når man nu engang blæser det så langt ud af proportioner som han gjorde, så er det en gang for meget, og ja selvfølgelig gjorde han det efter han fik noget af en lønforhøjelse.
Han sagde en sætning i medierne og kom aldrig frem med det igen. Så en ting er hvad medierne blæser det op til, men det kan han ikke stå til regnskab for.
Ift. pengene, udtalte han endda at han håber at folk vil forstå, at det aldrig handlede om penge, men nogen vil vidst stadig holde fast på det.
Men hvis du tror han havde lyst til at gøre sig uvenner med hele ledelsen og Real pga. en lønforhøjelse han alligevel ville få, så er det selvfølgelig op til dig at tro :)
Ja, det er jo problemet med alt det her. Man får noget information fra klubben. Medierne (og folk på debattråde) tolker og spekulerer og 'jeg tror' og 'jeg synes' og bla bla. Men hvad de ikke ved, er, at den information, de fik, måske var ét stykke af tusinde. Kanhænde man kun får en brøkdel af hele sandheden, hvilket gør både os og medierne ude af stand til at dømme personen på grundlag af det éne stykke information.
Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!