Kroos og Modric klar igen

10 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Real Madrid har i dag indledt træningen frem mod tirsdagens returkamp i Champions League mod AS Roma.

Her kunne Zinedine Zidane glæde sig over, at Toni Kroos og Luka Modric var tilbage og dermed er de klar til den vigtige kamp, hvor Real Madrid har en føring på 2-0 med i bagagen.

Til gengæld er Karim Benzema fortsat ude og den franske angriber bliver ikke klar til på tirsdag.

Ved dagens træning var der deltagelse fra Borja Mayoral, Martin Ødegaard og Marcos Llorente.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #2 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Kroos og Modric klar igen
Lucas Vazquez, Casemiro og Kovacic fortjener at få en plads i startopstillingen sammen med Modric. Så kan vi spille 4-4-2 med Bale og Ronaldo på toppen. Det kan godt være at vi ikke har de bedste spillere, men så må vi gøre som Atletico: Kæmpe røven ud af bukserne. De tre førstnævnte spillere har vist at de har løbevilligheden.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Johnson.

10 år 4 måneder siden #3 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Kroos og Modric klar igen
Nu så jeg ikke kampen mod Celta, så jeg you-tubede mig lige frem til kampen i dag. Casemiro havde vel sin bedste kamp i den hvide trøje, jeg synes han var en helt eminent bølgebryder i denne kamp. Generelt var det høje genpres eminent - især de første 20 min. Af anden halvleg var helt fantastiske. Var jeg i Zidanes dyre forretningssko, så havde jeg stillet med en midtbane med Casemiro, Modric og Isco. Det må simpelthen være sluppet igennem hjernecellerne hos de fleste Madridistas, at vi SKAL have en 6'er på banen - ellers opnår vi ganske enkelt ikke den nødvendige balance.

Kroos er en fin spiller. Men jeg synes, at vi skal takke ja til det påståede United-bud til sommer.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 4 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Kroos og Modric klar igen
Kovacic skuffede mig gevaldigt i Celta kampen, så jeg håber ikke der bliver genvalg til ham. Tilgengæld håber jeg genvalg til Casemiro, Isco og Lucas.
Lad os prøve med Modric og Casemiro på den centrale midtbane. Isco på den offensive midtbane, Bale på venstre, Lucas på højre og Ronaldo centralt.

Lucas er ikke den bedste spiller i verden, og bliver det heller aldrig. Han kommer bare med noget helt andet end Bale og James. Der er ingen tvivl om Lucas rent kvalitetsmæssigt kommer dårligst ud af den konkurrence, men hvis hans 2 seneste kampe ikke fortjener genvalg, så ville jeg personligt ikke have modet til at fortsætte i Real Madrid, hvis jeg var ham. Han bliver jo ikke meget bedre end det, men han giver hjerte, blod og sved for trøjen. Han er utrolig nærgående og driblestærk og har faktisk et udmærket overblik. For ikke at glemme at James på ingen måder imponere!
Det kunne også være interessant og se Jesé på den venstrekant, men forhåbentlig har vi lukket kampen inden 2. halvleg, hvor der ikke skal tages unødvendige chancer med Bale's skrøbelige krop, så en halvleg for Bale burde være en god start på en forhåbentlig lang skadesfri periode!
Er også faldet en del for Moyaral. Man skal bare lige vænne sig til, at vores angriber er så flyvsk :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Sahinovic

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #5 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Kroos og Modric klar igen
Kovacic var ikke vildt imponerende mod Celta, men det var Isco helt sikkert heller ikke. Sagen er bare at Kovacic løber flere kilometre end Isco og desuden tager flere sprints. En anden årsag til at jeg foretrækker Kovacic er at han er mere defensiv hvilket betyder at vi kan få frigjort Modric som er vores bedste spiller.
Lad os prøve med Kovacic og Casemiro på den centrale midtbane. Modric på den offensive midtbane, Bale på venstre, Lucas på højre og Ronaldo centralt.

10 år 4 måneder siden #6 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Kroos og Modric klar igen

Johnson skrev: Kovacic var ikke vildt imponerende mod Celta, men det var Isco helt sikkert heller ikke. Sagen er bare at Kovacic løber flere kilometre end Isco og desuden tager flere sprints. En anden årsag til at jeg foretrækker Kovacic er at han er mere defensiv hvilket betyder at vi kan få frigjort Modric som er vores bedste spiller.
Lad os prøve med Kovacic og Casemiro på den centrale midtbane. Modric på den offensive midtbane, Bale på venstre, Lucas på højre og Ronaldo centralt.

Begge opstillinger er spændende, man kunne også bare lade casemiro være det centrale defensive bolværk, og så have både Kroos og Modric med lidt mere offensiv rolle. Især Kroos vil nok have godt af at have lidt mere frihed, tror det ville gøre rigtig meget for hans spil.
Altså:

Modric Kroos
Casemiro

Dette giver også mulighed for at skifte Isco og/eller Kovacic ind, men jeg synes ikke de har gjort sig fortjent til en start plads.
Men du har ret i at det også er en mulighed med:

Modric
Casemiro kovacic

Det bliver spændende om toppen bliver:
CR7 mayoral bale
CR7 mayoral Lucas
Eller
Bale CR7 Lucas .
Tror mest på det sidste. Med mulighed for at skifte Jese eller mayoral ind.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Doc.juego.

10 år 4 måneder siden #7 af Siempre Madrid
Lucas og Mayoral skal helt klart have genvalg, synes jeg.

De har begge spillet og kæmpet rigtig godt i deres to seneste kampe og Zidane viser vejen, hvis han belønner det i en stor CL-kamp også.

Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

10 år 4 måneder siden #8 af Ellehamp
Besvaret af Ellehamp på emne Kroos og Modric klar igen
Vi fører 2-0, så der er ingen grund til at stille med Kroos/Modric. Vi skal bare holde buret rent; parkere bussen. Tag en Casemiro og Kovacic ind på en den centrale og Luka på en lav 10'er. Lav vær med et stille med Marcelo, da han er alt for angrebsivrig.
Vi skal bare holde skansen! Kom så!

Liv: Real Madrid
Sjæl: Ringens Herre

10 år 4 måneder siden #9 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Kroos og Modric klar igen

Ellehamp skrev: Vi fører 2-0, så der er ingen grund til at stille med Kroos/Modric. Vi skal bare holde buret rent; parkere bussen. Tag en Casemiro og Kovacic ind på en den centrale og Luka på en lav 10'er. Lav vær med et stille med Marcelo, da han er alt for angrebsivrig.
Vi skal bare holde skansen! Kom så!

Vil du ikke godt stoppe?
Real Madrid skal jo aldrig parkere bussen. Det er gennemført absurd, at du bliver ved med at trolle på det her niveau. Stop dog dig selv.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7, ElMadrid, R7CR7GB11

10 år 4 måneder siden #10 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Kroos og Modric klar igen
Med tanke på at en lidt mere skarp Howedes havde ekspederet Real Madrid ud i sidste sæsons ottendedelsfinale, så er det godt nok imponerende, at folk kan sælge kampen så nemt, som det gøres.

Roma er et bedre hold end Schalke, og jeg tror SAGTENS, at vi kan komme i seriøse problemer i morgen. Vi har notorisk svært ved at motivere os i disse kampe.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 4 måneder siden #11 af MatiasP
Besvaret af MatiasP på emne Kroos og Modric klar igen

Sebberg skrev: Med tanke på at en lidt mere skarp Howedes havde ekspederet Real Madrid ud i sidste sæsons ottendedelsfinale, så er det godt nok imponerende, at folk kan sælge kampen så nemt, som det gøres.

Roma er et bedre hold end Schalke, og jeg tror SAGTENS, at vi kan komme i seriøse problemer i morgen. Vi har notorisk svært ved at motivere os i disse kampe.

Helt enig, jeg forstår det heller ikke. Der er bestemt ingen grund til at tro det bliver en nem kamp, og vi skal angribe kampen på samme måde som i Rom. Med offensiv kontrol, men jeg er ved at se fidusen i Casamiro. Både fordi han faktisk er en bedre fodboldspiller end jeg lige troede, og samtidig dækker rollen foran forsvaret lidt bedre. Vi skal selvfølgelig spille med Marcelo, Bale osv. for at gå efter et mål eller 2. Vi kan ikke undgå at Roma kommer frem til en chance eller 2, og hvis de første får scoret 1 mål så bliver der sindssyg med tryk på. Samtidig skal vi også vise vores publikum at vi kan underholde dem, så ind med det store hold og så spar bale + diverse i anden holdleg når vi gerne skulle have lukket den.

Jeg håber personligt på CR7-Monrayal-Bale oppe foran, Isco-Casamiro-Modric på midten. Og så Varane i forsvaret.

10 år 4 måneder siden #12 af Siempre Madrid

Sebberg skrev: Med tanke på at en lidt mere skarp Howedes havde ekspederet Real Madrid ud i sidste sæsons ottendedelsfinale, så er det godt nok imponerende, at folk kan sælge kampen så nemt, som det gøres.

Hvem sælger kampen nemt?

Alle kampe skal tages seriøst, men med en indsats a la den i weekenden, bør Roma vist ikke blive et problem. Derfor stemmer jeg på Lucas og Borja i startopstillingen.

Leveret af Kunena Forum