Tysk presse: Real Madrid enige med Aubameyang
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ifølge tyske Express er Real Madrid nået til enighed med Pierre-Emerick Aubameyang om en kontrakt gældende fra den kommende sæson.
Den 26-årige angriber fortalte for nogle uger siden, at det ville være en drøm at komme til at spille for Real Madrid og den interesse er gensidig efter at Aubameyang har scoret 32 mål i 38 kampe i denne sæson.
Det menes, at Borussia Dortmund vil kræve op mod 100 millioner € for Gabon-spilleren, hvilket Real Madrid som udgangspunkt ikke er indstillet på at betale og derfor venter der givetvis lange forhandlinger med den tyske klub.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ville ikke engang betale det halve for ham. Maks 30 mio euro.
Vi mangler især nogle spillere som Di Maria og Ozil.. Ååhhh hvor jeg savner de to.. :'( PSG's kamp igår skar i hjertet!!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Kratmus skrev: Er jeg den eneste, der mener det er hul i hovedet?? Vi mangler da netop ikke sådan en type.. Men jeg vil da glæde mig til fifa 17, hvis han kommer ;) Måske er det der, Perez får inspiration fra?
Vi mangler især nogle spillere som Di Maria og Ozil.. Ååhhh hvor jeg savner de to.. :'( PSG's kamp igår skar i hjertet!!
Et køb af endnu en angriber er en gul og våd stribe ned af Mayorals ryg.
Forstærk holdet, hvor det er påkrævet og fyld så op med vores gode Canteranos. Det behøver ikke at blive en ny omgang Pavones y Zidanes, men vi har så gode folk i egne rækker, at vi SKAL bruge dem.
Siempre Madrid skrev:
Kratmus skrev: Er jeg den eneste, der mener det er hul i hovedet?? Vi mangler da netop ikke sådan en type.. Men jeg vil da glæde mig til fifa 17, hvis han kommer ;) Måske er det der, Perez får inspiration fra?
Forstærk holdet, hvor det er påkrævet og fyld så op med vores gode Canteranos. Det behøver ikke at blive en ny omgang Pavones y Zidanes, men vi har så gode folk i egne rækker, at vi SKAL bruge dem.
Ja det er ikke forkert! Vi kan ikke både satse på at tømme markedet for talenter, og samtidig købe de største stjerner, så talenterne ikke får mulighed for at udvikle sig! Det gælder også vores egne, som Mayoral, der selvfølgelig skal have muligheden mod de lidt mindre hold i La Liga og senerehen også de større, når han udvikler sig. Aubameyang kan dog også bruges på kanten, så hvis Bale og/eller Ronaldo sælges, ville han kunne indgå her. Men han virker jo ikke til på nogen måde at være en forstærkning af nogen af disse spillere, men måske kan han bedre indgå i kollektivet. Jeg ser ikke fidusen i ham lige nu, men sq da gerne i FIFA! ;)
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Siempre Madrid skrev:
Al respekt for Mayoral. Men du mener ikke vi har brug for en angriber eller hvad? Det er der i min bog et af de steder hvor vi I HVERT FALD har brug for forstærke holdet. At have én fuldblodsangriber i truppen (der samtidig er fuldblodssenior) er virkelig risikabelt. Man tænker jo ikke, at Mayoral skal starte en CL-semifinale eksempelvis. I øjeblikket betyder det så, at vi skal starte med Ronaldo på toppen, og det har vi vist snakket om før...
At Aubameyang ikke er en type jeg kan se for mig på holdet er så en anden sag. Jeg forestiller mig, at han vil få store problemer 70% af tiden, når vi spiller powerplay rundt om de små modstanderes felt. I Dortmund har man mange år spillet omstillingsfodbold - det har vi selvfølgelig også prøvet, men vi kommer aldrig til at være det på fuld tid.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
El Rojo skrev:
Siempre Madrid skrev:
Al respekt for Mayoral. Men du mener ikke vi har brug for en angriber eller hvad? Det er der i min bog et af de steder hvor vi I HVERT FALD har brug for forstærke holdet. At have én fuldblodsangriber i truppen (der samtidig er fuldblodssenior) er virkelig risikabelt. Man tænker jo ikke, at Mayoral skal starte en CL-semifinale eksempelvis. I øjeblikket betyder det så, at vi skal starte med Ronaldo på toppen, og det har vi vist snakket om før...
At Aubameyang ikke er en type jeg kan se for mig på holdet er så en anden sag. Jeg forestiller mig, at han vil få store problemer 70% af tiden, når vi spiller powerplay rundt om de små modstanderes felt. I Dortmund har man mange år spillet omstillingsfodbold - det har vi selvfølgelig også prøvet, men vi kommer aldrig til at være det på fuld tid.
Nej, jeg mener ikke, at Real Madrid skal have endnu en 30-70 millioner € dyr angriber til en angrebsplads. Borja Mayoral har brug for tillid og regelmæssig spilletid, så skal han nok blive den fuldblods-angriber, som kan supplere Benzema.
Jeg synes at tiden har vist, at det ikke gavner at have to højtprofilerede spillere til samme plads.
Pepe vs. Varane
Isco vs. James
Benzema vs. Higuaín
Som saedvanligt er jeg egentlig fuldstaendig enig med dig - men - Benzema/Higuain 2011/12.Siempre Madrid skrev: Jeg synes at tiden har vist, at det ikke gavner at have to højtprofilerede spillere til samme plads.
Benzema vs. Higuaín
Hvor var det dog smukt.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
R7CR7GB11 skrev:
Som saedvanligt er jeg egentlig fuldstaendig enig med dig - men - Benzema/Higuain 2011/12.Siempre Madrid skrev: Jeg synes at tiden har vist, at det ikke gavner at have to højtprofilerede spillere til samme plads.
Benzema vs. Higuaín
Hvor var det dog smukt.
Det var det, men ingen af dem var specielt lykkelige og de er også begge blevet bedre efter de ikke længere spiller sammen.
Min pointe er egentlig bare, at det ikke hjælper at have en Cristiano Ronaldo siddende på bænken til at afløse Cristiano Ronaldo, hvis han bliver skadet. Lad nogle af de helt unge spiller indgå på helt lige fod med de etablerede. Så kan de godt kastes ind i en CL-semifinale mod Bayern München, men det kan de ikke, hvis forhistorien er de sidste 4 minutter hjemme mod Levante.
Siempre Madrid skrev:
R7CR7GB11 skrev:
Benzema vs. Higuaín
Hvor var det dog smukt.
Det var det, men ingen af dem var specielt lykkelige og de er også begge blevet bedre efter de ikke længere spiller sammen.
Min pointe er egentlig bare, at det ikke hjælper at have en Cristiano Ronaldo siddende på bænken til at afløse Cristiano Ronaldo, hvis han bliver skadet. Lad nogle af de helt unge spiller indgå på helt lige fod med de etablerede. Så kan de godt kastes ind i en CL-semifinale mod Bayern München, men det kan de ikke, hvis forhistorien er de sidste 4 minutter hjemme mod Levante.
Helt enig. Jeg blev bare lige nostalgisk i et oejeblik.
Jeg ser ligesom mange andre et enormt potentiale i specielt Mayoral pt.
Ogsaa Lucas er begyndt at praestere paa et fantastisk niveau paa det seneste, efter jeg egentlig havde afskrevet ham en smule i starten af saesonen.
Derudover har jeg ogsaa fidus til Febas, men det er desvaerre alt for sjaeldent jeg faar set Castilla i aktion.
- Johnson
- Gæst
-