Tysk presse: Real Madrid enige med Aubameyang

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #13 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Tysk presse: Real Madrid enige med Aubameyang
Jeg tror ikke det er fodboldmæssige argumenter der spiller den største rolle for Florentinos Perez ageren på markedet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #14 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Tysk presse: Real Madrid enige med Aubameyang

Johnson skrev: Lur mig om ikke Benzema bliver solgt til sommer. Real Madrid er blevet til en sælgende klub. (Higuain, Øzil, Di Maria) Der er efterhånden ikke mange i den nuværende trup der kan sælges for rigtig mange penge. James har tabt værdi, Isco har tabt værdi. Danilo har tabt værdi. Ronaldo er formentlig svær at sælge. Det er vel kun Kroos og Benzema der kan sælges for mange penge. Er sikker på at mindst én af dem bliver solgt og ville ikke blive overrasket hvis det bliver Benzema.

Så vi sælger en spiller, som delte spilletid med en anden angriber, en spiller, som ikke passede ind i Ancelottis 4-3-3 og en spiller, som kom lidt i overskud efter tilgangen af James, og pludselig er vi blevet til en sælgende klub, som sælger ud af de helt store profiler? Og netop derfor skulle Benzema være i fare for at ryge ud? Come on.

10 år 4 måneder siden #15 af R7CR7GB11

Brylle skrev:

Johnson skrev: Lur mig om ikke Benzema bliver solgt til sommer. Real Madrid er blevet til en sælgende klub. (Higuain, Øzil, Di Maria) Der er efterhånden ikke mange i den nuværende trup der kan sælges for rigtig mange penge. James har tabt værdi, Isco har tabt værdi. Danilo har tabt værdi. Ronaldo er formentlig svær at sælge. Det er vel kun Kroos og Benzema der kan sælges for mange penge. Er sikker på at mindst én af dem bliver solgt og ville ikke blive overrasket hvis det bliver Benzema.

Så vi sælger en spiller, som delte spilletid med en anden angriber, en spiller, som ikke passede ind i Ancelottis 4-3-3 og en spiller, som kom lidt i overskud efter tilgangen af James, og pludselig er vi blevet til en sælgende klub, som sælger ud af de helt store profiler? Og netop derfor skulle Benzema være i fare for at ryge ud? Come on.

Jeg ville ikke laegge for meget i det Brylle,
Han er ved at have foreslaaet alle taenkelige opstillinger med nuvaerende spillere, saa han er begyndt at taenke i hvem han, i de mest utaenkelige scenarier, kan skifte ud ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #16 af Johnson
Det kan ikke have undgået de herrers opmærksomhed at den økonomiske magtbalance i international fodbold er tippet og at Real Madrid langt fra kan spille med de økonomiske muskler som de gjorde tidligere. Jeg ved ikke om i er i stand til at følge med i de spanske medier, men dér er det ihvertfald ganske vel beskrevet at både Real Madrid og Barcelona er hårdt presset af den store kapitaltilførsel til Premier League. Af denne årsag er Real Madrid nødt til at sælge dyrt inden de kan købe dyrt. Det er i øvrigt af netop denne årsag at Real Madrid har skiftet strategi og er begyndt at købe en masse unge talenter. Det er ganske enkelt ikke økonomisk muligt i fremtiden at fortsætte med galactico-strategien. Alt dette er som sagt ganske vel beskrevet men fair nok, hver fugl pipper med sit næb.

PS.

Nu vi er i gang Brylle. Jeg ved at du flere gange er blevet ret provokeret over at jeg har foreslået at man skulle prøve med Marcelo på midtbanen. Måske skulle du kigge nærmere på dette link:
www.marca.com/futbol/real-madrid/2016/03...68e3e16768b461f.html
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Johnson.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #17 af Johnson

Brylle skrev:

Lad mig lige for sjovt kigge lidt på din argumentation. "Vi sælger en angriber som deler spilletid med en anden angriber" Det er da et helt utænkeligt scenarie i en storklub. To angribere med kvalitet der skal konkurrere om pladsen. Det har man da aldrig hørt om før. Vi sælger en " spiller som ikke passede ind i Ancelottis 4-3-3" Sikke en korttidshukommelse. Vi brugte en stor del af efteråret i den sæson på at nå frem til netop 4-3-3 med Di Maria på midten. Det vil altså sige længe efter at Øzil blev solgt. Vi sælger " en spiller som kom i overskud efter tilgangen af James" Mon ikke det mere handlede om at købet af James skulle finansieres med salget af Di Maria? Og hvordan er du i øvrigt kommet frem til at Di Maria blev overflødiggjort af James? Hvornår har vi set at holdet har opnået balance med James på midtbanen? Det nærmest skriger til himlen at vi har behov for en Di Maria type på midtbanen som med fart løber begge veje. Det er nok også derfor at en middelmådig spiller som Lucas Vazquez er en bedre løsning end James og Isco.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Johnson.

10 år 4 måneder siden #18 af Vinícius

R7CR7GB11 skrev:

Brylle skrev:

Jeg ville ikke laegge for meget i det Brylle,
Han er ved at have foreslaaet alle taenkelige opstillinger med nuvaerende spillere, saa han er begyndt at taenke i hvem han, i de mest utaenkelige scenarier, kan skifte ud ;-)

Dårlig stil... Dit indlæg bidrager, ligesom dette indlæg, heller ikke til noget som helst konstruktivt. Alligevel skriver jeg, fordi jeg synes, at det er ekstremt dårlig stil af dig at skrive så nedladende... I øvrigt Brylle, at "takke" for sådan et indlæg synes jeg er noget værre rygklapperi.

I øvrigt så synes jeg, at enhver skal deltage i en debat på sin egen måde. Hvis du ikke kan lide andres, behøver du ikke gøre dem opmærksom på det, hver gang du skriver et indlæg til dem. Det er ikke første gang.

Jeg synes ikke, at James har været i nærheden af Di Maria.. Målt på de parametre er James et flop. Og nogle tendenser kunne godt tyde på, at du har lidt ret Johnson, hvad angår økonomien. Tiden må vise det. RMA har ikke uendeligt med penge.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Vinícius.

10 år 4 måneder siden #19 af R7CR7GB11

Kratmus skrev: I øvrigt så synes jeg, at enhver skal deltage i en debat på sin egen måde. Hvis du ikke kan lide andres, behøver du ikke gøre dem opmærksom på det, hver gang du skriver et indlæg til dem. Det er ikke første gang.

Moral er godt - dobbeltmoral er dobbelt saa godt :-)

Ioevrigt - hvem Soeren har tisset paa din sukkermad?
Jeg siger jo ikke til Johnson, at han kan stikke sine indlaeg op, hvor solen ikke skinner.
Du er tilsyneladende herinde lige saa ofte som jeg selv, saa du maa ogsaa vide at det bare er en generel lille velment joke mod Johnson.
Jeg forestiller mig ikke, at det er noget, der goer ham frygteligt ked af det. Skulle det vaere tilfaeldet, vil jeg gerne vaere den foerste til at sige: "Undskyld Johnson".

Alt det sagt, saa er det dejligt at se, at vi har autonome betjente som dig her paa forum.
Tom Clancy's: The Division er et eminemt spil hvis du er til den slags.

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #20 af Johnson
I slipper sgu ikke for mine opstillinger endnu ;-) Ingen grund til at undskylde noget som helst.

10 år 4 måneder siden #21 af R7CR7GB11

Johnson skrev: I slipper sgu ikke for mine opstillinger endnu ;-) Ingen grund til at undskylde noget som helst.

Det var praecis, hvad jeg forestillede mig.
Jeg synes nu ogsaa det er et meget muntert indslag, saa bliv du endelig ved med det. Haha :-D

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #22 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Tysk presse: Real Madrid enige med Aubameyang

Johnson skrev:

Brylle skrev:

Lad mig lige for sjovt kigge lidt på din argumentation. "Vi sælger en angriber som deler spilletid med en anden angriber" Det er da et helt utænkeligt scenarie i en storklub. To angribere med kvalitet der skal konkurrere om pladsen. Det har man da aldrig hørt om før. Vi sælger en " spiller som ikke passede ind i Ancelottis 4-3-3" Sikke en korttidshukommelse. Vi brugte en stor del af efteråret i den sæson på at nå frem til netop 4-3-3 med Di Maria på midten. Det vil altså sige længe efter at Øzil blev solgt. Vi sælger " en spiller som kom i overskud efter tilgangen af James" Mon ikke det mere handlede om at købet af James skulle finansieres med salget af Di Maria? Og hvordan er du i øvrigt kommet frem til at Di Maria blev overflødiggjort af James? Hvornår har vi set at holdet har opnået balance med James på midtbanen? Det nærmest skriger til himlen at vi har behov for en Di Maria type på midtbanen som med fart løber begge veje. Det er nok også derfor at en middelmådig spiller som Lucas Vazquez er en bedre løsning end James og Isco.

Jeg ser lige bort fra din kommentar om din "Marcelo på midten", for det er stadig mere sjovt end det er seriøst. Jeg har før haft stor glæde af det i diverse FIFA-turneringer, men i virkeligheden er det bare så forkert som noget kan være...

Higuain: Husker du, hvor "kede af det" de begge var og at Higuain allerede var rygtet meget væk pga. den manglende spilletid? Derudover er de begge (ifølge mig) begyndt at blomstre endnu mere efter de begge er blevet førstevalg.
Øzil: Uanset hvor længe det tog os at nå frem til, at Di Maria skulle spille derinde, ændrer det ikke på, at 4-3-3 også blev benyttet i opstarten. Godt nok var det noget vekslende mellem denne og 4-2-3-1, men jeg husker blandt andet et par kampe i pre-season, hvor Øzil gik rundt på en højrekant og virkelig ikke blomstrede på nogen måde. Det har altså intet med Di Maria at gøre, men derimod det faktum, at du jo ikke kan placere Øzil så langt tilbage, da han defensivt og fysisk ikke kan forsvare, ikke kan vinde dueller og heller ikke kan løbe på samme måde som Di Maria gjorde det. Godt nok er Di Maria heller ikke stærk defensivt, men han var god til at tage hovedet under armen og løbe rundt til han ramte en bold.
Di Maria: Det har jo intet at gøre med deres niveau, men derimod, at James netop blev købt og Di Maria heller ikke var klar til at sidde på bænken efter hans gode sæson. Med Bale, Ronaldo og Benzema som "urørlige" og en James, der blev købt ind og skulle spille fra første sekund (Perez, you know), så var Di Maria netop kommet i overskud. Så det har igen intet med niveauet eller balancen at gøre, men simpelthen den (hjernedøde) måde, Perez bygger et hold op på og tvinger træneren til at forvalte hans indkøb.

Så min konklusion er, at hver af disse salg har en grund og simpelthen ikke kan koges sammen til, at vi nu pludselig er en sælgende klub og bliver ædt op af Premier League, som dog er en middelmådig liga.

Kratmus: Jeg beklager, hvis du følte dig lidt forundret over "takket". Jeg ser den mere som en "enig"-knap, og jeg måtte jo erklære mig enig i noget, jeg føler, at han har ret i og som samtidig var ret så sjovt skrevet i mine øjne :)

EDIT:
R7CR7GB11: Jeg følger din anbefaling og køber spillet som det første, når jeg står op i morgen, og hvis jeg bliver skuffet, så bliver du den første til at få en sviner ;)
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Brylle.

10 år 4 måneder siden #23 af R7CR7GB11
Brylle der er absolut ingen chance for at det spil skuffer.
Jeg har haft det i to dage, hvor jeg har:
Arbejdet i 18 timer
Sovet i 10 timer
Spillet i 20 timer

Og normalt spiller jeg egentlig meget sjaeldent.
Det er et vanvittigt spil, saa god fornoejelse!

For lige at komme tilbage OT:
Jeg ser gerne Aubameyang i den hvide troeje.
Primaert fordi han altid arbejder for sagen samt pga. hans fantastiske speed og gennembrudsstyrke.
Jeg synes dog ikke, vi skal ud og betale 100 mio EUR for ham, men det burde heller ikke vaere noedvendigt.

Det er godt nok svaert at faa puslespillet til at gaa op i aar, i forhold til hvem jeg gerne vil have ind og ud, og hvilket opstilling jeg kunne taenke mig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

10 år 4 måneder siden #24 af Sebberg

R7CR7GB11 skrev:
For lige at komme tilbage OT:
Jeg ser gerne Aubameyang i den hvide troeje.
Primaert fordi han altid arbejder for sagen samt pga. hans fantastiske speed og gennembrudsstyrke.
Jeg synes dog ikke, vi skal ud og betale 100 mio EUR for ham, men det burde heller ikke vaere noedvendigt.

Det er godt nok svaert at faa puslespillet til at gaa op i aar, i forhold til hvem jeg gerne vil have ind og ud, og hvilket opstilling jeg kunne taenke mig.

Jeg kender en, der kan give dig et par idéer :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, R7CR7GB11

Leveret af Kunena Forum