Tysk presse: Real Madrid enige med Aubameyang
Sebberg skrev:
R7CR7GB11 skrev:
For lige at komme tilbage OT:
Jeg ser gerne Aubameyang i den hvide troeje.
Primaert fordi han altid arbejder for sagen samt pga. hans fantastiske speed og gennembrudsstyrke.
Jeg synes dog ikke, vi skal ud og betale 100 mio EUR for ham, men det burde heller ikke vaere noedvendigt.
Det er godt nok svaert at faa puslespillet til at gaa op i aar, i forhold til hvem jeg gerne vil have ind og ud, og hvilket opstilling jeg kunne taenke mig.
Jeg kender en, der kan give dig et par idéer :)
Og med ét er vi tilbage off topic.
Hahahaha!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg beklager, at jeg læste situationen forkert. Det er svært at gennemskue ironi på skrift, og derfor tolkede jeg det mere over i det hånlige. Fejlen ligger hos mig.
Og for at holde det on topic:
Er der nogen, der har en god video(eller youtubelink hertil) med hans evner inden for det sidste års tid, for jeg kunne godt tænke mig at se, hvordan han har spillet det sidste års tid :) Hans umiddelbare styrke, hurtigheden, virker ikke som noget vi mangler.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Benzema/Mayoral er en ganske fin duo for undertegnede, og hvis Perez da vil ud smide rundt med en masse ligegyldige millioner, er Lukaku et meget stærkere bud på en konkurrencedygtig konkurrent til Benzema - fremragnede spiller....
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Daniel skrev: Det SKAL fandeme være en and. Ja, undskyld mit sprog. Aubameyang er ganske vist en dygtig angriber med en OK portion mål i støvlerne, men det ville være absurd at smide en så stor pose penge, der med al sandsynlighed vil sende Mayoral ud i en mere perifer rolle i truppen. Spanieren er et enormt talent og det skal dyrkes!
Benzema/Mayoral er en ganske fin duo for undertegnede, og hvis Perez da vil ud smide rundt med en masse ligegyldige millioner, er Lukaku et meget stærkere bud på en konkurrencedygtig konkurrent til Benzema - fremragnede spiller....
Jojo, men er Mayoral ikke kun 18? Han bliver næppe en åbenbaring rent statistisk lige næste sæson, hvis han er andetvalg. Han skal derimod holdes i ilden ved at være omkring førsteholdstruppen de næste par år.
Men vi har ofte stået i situationer, hvor vi uden Benz eller Bale eller hvem der ellers falder for en muskelskade, har måtte skæve ud til bænken og tænke; shit! hvor er plan-b???? Her ville det være rart at have en nogenlunde erfaren angriber - Personligt var en type som Javier Hernandez for mig en fin idé.
Mayoral er et lysende talent, og han er fremtiden, men den fremtid er ikke nu! Med tanke på vores skadeshelvede de seneste par sæsoner, hvor mesterskaber er blevet tabt, så synes jeg ikke, at Mayoral bør have den byrde på skuldrene at være det direkte andetvalg på angriberpositionen. Jeg ville i hvert fald svede i hænderne, hvis vi skulle fæstne vores lid tid en spiller i afgørende faser i sæsonen, der har haft så få kampe på førsteholden, at de kan tælles på én hånd.
On topic: Aubameyang bør ikke hentes til RM. Der er andre gode muligheder, men en ny halvung angriber synes jeg bør være på prioriteringslisten til sommer.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu