AS: Real Madrid vil sætte Isco og James til salg

10 år 4 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Ifølge spanske AS har Real Madrid besluttet sig for at sætte både Isco og James til salg til sommer.

Klubbens sportslige ledelse er ikke tilfreds med den indsats – eller mangel på samme – som de to spillere har leveret i løbet af året og derfor er man indstillet på at lytte til tilbud fra andre klubber og altså klar på et salg, hvis der indløber et tilfredsstillende bud.

Efter en særdeles flot debut-sæson har James været en af sæsonens helt store skuffelser og det har på ingen måde imponeret Real Madrid-ledelsen, at colombianeren bad om en lønforhøjelse efter blot en sæson i klubben og der synes da heller ikke at blive problemer med at få solgt James, idet flere store klubber meldes interesserede.

For Isco er sagen lidt anderledes. Spanieren har fået chancen under Zinedine Zidane med 10 gange i startopstillingen ud af de foreløbig 13 kampe, som franskmanden har stået i spidsen for Real Madrid, men Isco har ikke grebet chancen og indsatserne har hidtil i bedste fald kun kunnet kaldes gennemsnitlige.

Isco kan også forvente interesse fra flere klubber og angiveligt skal Juventus have bedt Álvaro Morata om at lægge et godt ord ind for Torino-klubben.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #2 af Siempre Madrid
Jeg har sagt det før. Det skal gøre ondt denne sommer.

Og det kommer det til med James og Isco, som jo i bund og grund har talent nok til Real Madrid. De viser det bare ikke.

Og tager man et kig ind i deres øjne, så ser man det tydeligt: De har det bare ikke i sig.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Siempre Madrid.

• rene
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #3 af rene
Afsted med dem TAK!

10 år 4 måneder siden #4 af Numeredoce
Jeg kunne ikke være mere enig. Begge spillere kan en masse tricks og finter, har kælen boldbehandling og er som typer rigtig underholdende at se spille, når det kører for dem. De falder bare alt for ofte ud af kampene, der kommer alt for ofte intet ud af deres anstrengelser. Isco har aldrig været den store mål/assistmager i Madrid og James holdte én sæson før han faldt gevaldigt i niveau.

Jeg må indrømme, at jeg ikke vil lægge søvnløs over at miste begge to. Faktisk er der meget få spillere jeg mener vi ikke burde skille os af med under nogen omstændigheder. Jeg synes ikke der er grund til at skifte Navas, Carvajal, Modric eller Marcelo ud (meget farvet, da han er min absolutte favoritspiller i truppen). Resten af start 11-eren er IMO oppe til debat. Synes ikke i skal sælge og købe 20 spillere, men en udrensning må der simpelthen til. Vi skal kun have spillere som virkelig vil Madrid.

Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)

• PaulBreitnersAfro
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #5 af PaulBreitnersAfro
Besvaret af PaulBreitnersAfro på emne AS: Real Madrid vil sætte Isco og James til salg
Personligt ville jeg være lidt ked af at miste Isco. Det har dog nok mest at gøre med en romantisk forestilling jeg havde om, at han skulle være med til at udgøre den unge, spanske kerne på fremtidens Real Madrid hold som et offensivt omdrejningspunkt. Men realiteten er jo desværre sådan, at han ikke har holdt niveau denne sæson, det må selv en Isco-fanboy som mig acceptere.
Jeg synes tidligere han har udvist masser hjerte, fighter- og løbvilje, men der er efterhånden blevet langt mellem snapsene. Jeg har stadig en lille forhåbning om, at Isco kan nå at vende skuden, men præsterer han ikke må han ud. Det er klart. Det samme bør gælde for James, Bale, Ronaldo osv. Ingen skal være hellige og slet ikke med den tilstand klubben befinder sig i for tiden.

Og jeg skal da ikke være for fin til at indrømme, at mit forhold til Isco nok havde været lidt anderledes hvis han ikke var spansk; jeg er vild med tanken om at stjernerne på det spanske landshold har sin gang i Real Madrid, men her må jeg nok fæstne min lid til Marco Asensio.

10 år 4 måneder siden #6 af asp3200
Hvis budene er i orden så afsted med dem. Kunne være vi for en gang skyld kunne få plus på transfer kontoen hvis også Ronaldo og andre ryger på porten. Frem med talenterne og køb 2-3 stjerner.

10 år 4 måneder siden #7 af Real HWL
Afsted med Isco. Jeg syntes James skal have en chance til i næste sæson. Han havde en kanon første sæson. Hvad der er gået galt i år ved jeg simpelthen ikke. Om det er noget privat eller hvad det er. Men han skal have en chance til at vise at han gerne vil kæmpe for logoet på den hvide trøje.

10 år 4 måneder siden #8 af MatiasP
Jeg må også erkender at Isco er meget mere min spiller, og han har til tider når spillet har været mere centreret om ham spiller god fodbold og samtidig får vi noget af den vilje og løbeindsats fra ham som vi mangler fra nogen af de andre etableret spillere. Jeg ville hjertens gerne af med James da han ikke virker som om han interessere sig for meget andet end penge og prestige.
Min fornemmelse med Isco er faktisk at han elsker madrid, klubben og har hjertet på det rigtige sted og lige præcis derfor skal han have flere chancer for mig at se. Jeg ser slet ikke ham som værende en af dem der skaber den dårlige kultur og giver os "problemer", så jeg synes helt bestemt at han skal have en sæson mere til at overbevise.

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
10 år 4 måneder siden #9 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne AS: Real Madrid vil sætte Isco og James til salg

Real HWL skrev: Afsted med Isco. Jeg syntes James skal have en chance til i næste sæson. Han havde en kanon første sæson. Hvad der er gået galt i år ved jeg simpelthen ikke. Om det er noget privat eller hvad det er. Men han skal have en chance til at vise at han gerne vil kæmpe for logoet på den hvide trøje.[/

James skal ikke have en chance til synes jeg. Han ser fuldstændig ligeglad og ugidelig ud når han spiller. Det er som om han bare tænker på penge og berømthed. Og så synes jeg simpelthen heller ikke at han giver sig nok for Real Madrid og den hvide trøje. Væk med ham ville jeg mene.

Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Tore Hansen.

10 år 4 måneder siden #10 af Dios
Det er decideret uambitiøst at sælge Isco! Specielt hvis Bale stadig får lov til at spille for Real Madrid.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

10 år 4 måneder siden #11 af M_linding

Dios skrev: Det er decideret uambitiøst at sælge Isco! Specielt hvis Bale stadig får lov til at spille for Real Madrid.

Uambitiøst? Den forstår jeg ikke...? ;)

10 år 4 måneder siden #12 af Pelle

Dios skrev: Det er decideret uambitiøst at sælge Isco! Specielt hvis Bale stadig får lov til at spille for Real Madrid.

Stop nu med de farvede briller. Iscos sæson har været decideret håbløs - langt dårligere end Bales. Så kan du komme med alle de undskyldninger om placering på banen, osv, men Isco er selv skyld i, at han står hvor han gør. Han er bare ikke bedre! Og så er det bedre at afhænde ham og få en, der ikke sætter sig ud på bænken og surmuler fordi man bliver pillet ud efter 60 minutters rædderligt spil.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, ElMadrid, Tore Hansen

Leveret af Kunena Forum