AS: Real Madrid vil sætte Isco og James til salg

10 år 4 måneder siden #13 af Dios

M_linding skrev:

Dios skrev: Det er decideret uambitiøst at sælge Isco! Specielt hvis Bale stadig får lov til at spille for Real Madrid.

Uambitiøst? Den forstår jeg ikke...? ;)

Det kan der sgu skrives tykke bøger om ;D Den lå alt for godt :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 4 måneder siden #14 af Dios

Pelle skrev:

Dios skrev: Det er decideret uambitiøst at sælge Isco! Specielt hvis Bale stadig får lov til at spille for Real Madrid.

Stop nu med de farvede briller. Iscos sæson har været decideret håbløs - langt dårligere end Bales. Så kan du komme med alle de undskyldninger om placering på banen, osv, men Isco er selv skyld i, at han står hvor han gør. Han er bare ikke bedre! Og så er det bedre at afhænde ham og få en, der ikke sætter sig ud på bænken og surmuler fordi man bliver pillet ud efter 60 minutters rædderligt spil.

Isco spiller rædselsfuldt, men det gør Pepé, Ramos, Varane, Danilo, Casemiro, Kroos, Kovacic, Jesé, Ronaldo, James og Bale også. Bale's 4-6 gode kampe denne sæson gør ham jo ikke fredet og en af verdens bedste fodboldspillere. For at det ikke skal være løgn, så sidder Bale også ude i hver 3. kamp på grund af sine latterlige skader.

Problemet med det er, at man ikke kan lade alle spillere smutte. Man bliver nødt til at holde på dem som ikke skaber problemer og har forholdsvis god moral og løbevilje og som samtidig besidder kvaliteter til Real Madrid. Vi er uenige om Isco, så fair nok, for længere er den jo ikke. Der er bare langt større problemer i truppen end Isco, og her vil jeg klart mene at Ronaldo, Bale og James står langt foran ham i køen!

Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

10 år 4 måneder siden #15 af Pelle

Dios skrev:

Pelle skrev:

Stop nu med de farvede briller. Iscos sæson har været decideret håbløs - langt dårligere end Bales. Så kan du komme med alle de undskyldninger om placering på banen, osv, men Isco er selv skyld i, at han står hvor han gør. Han er bare ikke bedre! Og så er det bedre at afhænde ham og få en, der ikke sætter sig ud på bænken og surmuler fordi man bliver pillet ud efter 60 minutters rædderligt spil.

Isco spiller rædselsfuldt, men det gør Pepé, Ramos, Varane, Danilo, Casemiro, Kroos, Kovacic, Jesé, Ronaldo, James og Bale også. Bale's 4-6 gode kampe denne sæson gør ham jo ikke fredet og en af verdens bedste fodboldspillere. For at det ikke skal være løgn, så sidder Bale også ude i hver 3. kamp på grund af sine latterlige skader.

Problemet med det er, at man ikke kan lade alle spillere smutte. Man bliver nødt til at holde på dem som ikke skaber problemer og har forholdsvis god moral og løbevilje og som samtidig besidder kvaliteter til Real Madrid. Vi er uenige om Isco, så fair nok, for længere er den jo ikke. Der er bare langt større problemer i truppen end Isco, og her vil jeg klart mene at Ronaldo, Bale og James står langt foran ham i køen!

Hvorfor er det, at Isco står foran Bale i køen? Bale har den mest fantastiske ydmyge attitude overfor både klubben og holdkammerater. Noget andre spillere kunne lære meget af. Derudover har Bale og Benzem været vores klart bedst spillende offensiv i den sørgelige sæson. Jeg ser som heller ikke Isco have større løbevilighed end Bale. Han er placeret længere tilbage på banen, hvorfor det ofte ser sådan ud i et pres, men det har jo ikke noget med Bale at gøre - det har noget at gøre med Zidanes manglende evne til at få implementeret et ordentligt genpres. Bale er dog stadig den af de tre i front, der har klart størst løbevillighed.
Du kan ikke lide Bales spillestil - derfor vil du af med ham. Det er fair nok. Men så kald da en spade for en spade istedet for at pakke det ind i noget så dumt som argumenter om moral og løbevillighed.

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 4 måneder siden #16 af Zyconith

Numeredoce skrev: Jeg synes ikke der er grund til at skifte Navas, Carvajal, Modric eller Marcelo ud (meget farvet, da han er min absolutte favoritspiller i truppen).

Nu forstår jeg...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 4 måneder siden #17 af Dios
Pelle skrev:

Hvorfor er det, at Isco står foran Bale i køen? Bale har den mest fantastiske ydmyge attitude overfor både klubben og holdkammerater. Noget andre spillere kunne lære meget af. Derudover har Bale og Benzem været vores klart bedst spillende offensiv i den sørgelige sæson. Jeg ser som heller ikke Isco have større løbevilighed end Bale. Han er placeret længere tilbage på banen, hvorfor det ofte ser sådan ud i et pres, men det har jo ikke noget med Bale at gøre - det har noget at gøre med Zidanes manglende evne til at få implementeret et ordentligt genpres. Bale er dog stadig den af de tre i front, der har klart størst løbevillighed.
Du kan ikke lide Bales spillestil - derfor vil du af med ham. Det er fair nok. Men så kald da en spade for en spade istedet for at pakke det ind i noget så dumt som argumenter om moral og løbevillighed.

Jeg prøver da lige igen :)

Jeg skrev: "Bale's 4-6 gode kampe denne sæson gør ham jo ikke fredet og en af verdens bedste fodboldspillere. For at det ikke skal være løgn, så sidder Bale også ude i hver 3. kamp på grund af sine latterlige skader.".

Jeg har på intet tidspunkt nævnt noget som helst om Bale's løbevillighed, som jeg dog ikke mener er så fantastisk som du synes, men ej heller om hans attitude. Jeg vil af med Bale, fordi jeg ikke er tilfreds med det han levere. Han har gjort det rigtig fint over 2 gange i denne sæson. Fælles for begge perioder har været, at det kun har varet i 3-4 kampe som maximum. Det er ikke en spiller som jeg vil sætte min lid til! Bale spillede rigtig godt lige i starten af sæsonen, og lige i starten af Zidane blev træner, men alle kampene imellem har han været kedelig, forudsigelig og dårlig, og alle hans perioder er afsluttet med en skade.
Om jeg kan lide Bale eller ej som type har intet at gøre med at jeg ikke ser ham i Real Madrid. 700 millioner for en spiller som har leveret det Bale har gjort i Real Madrid hidtil har seriøst været en skandale i mine øjne.
Fantastisk han fik scoret 2 fantastisk vigtige mål i hans tid, men Reyes fik heller ikke en ny kontrakt og æresport fordi han sikrede os mesterskabet tilbage i 07, og med god grund!

Bale har stadig til gode, at løbe mere end Benzema! Sat på spidsen, men selv Navas løber mere end Ronaldo, så at løbe mere end 7-8 km får han altså ikke store klapsalver af.

Jeg håber du fik med, at det ikke har noget med moral og løbevillighed at gøre. Nyt afsnit, nyt emne :)

Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

10 år 4 måneder siden #18 af Zyconith
Er vi ude i en Benz/Higuain situation igen? Isco spillede jo fint indtil James kom, og James har det bedst når han r untouchable i startopstillingen.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

10 år 4 måneder siden #19 af Sahinovic
Klubben udstiller jo sig selv som en kæmpe joke hvis de sælger Isco, han bliver ihvertfald ikke svær at sælge.

James derimod :'-D ja jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte, han har jo løbet rundt som en hovedløs flue fra dag ét af, og ja han har indimellem scoret et mål eller to fra distancen, men det imponerer mig altså ikke, hvis jeg stadig var tolv år, så ville det nok, men de fleste af os bliver med tiden klogere på fodbold og ser det som en helhed.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

10 år 4 måneder siden #20 af BBB

Sahinovic skrev: Klubben udstiller jo sig selv som en kæmpe joke hvis de sælger Isco, han bliver ihvertfald ikke svær at sælge.

James derimod :'-D ja jeg ved ikke engang hvor jeg skal starte, han har jo løbet rundt som en hovedløs flue fra dag ét af, og ja han har indimellem scoret et mål eller to fra distancen, men det imponerer mig altså ikke, hvis jeg stadig var tolv år, så ville det nok, men de fleste af os bliver med tiden klogere på fodbold og ser det som en helhed.

12 år: "Orv, han scorede et flot mål. Verdens bedste, oeoeoe!"

13 år: "Nøørh mand, det er jo ikke mål der er vigtige. Er du 12 eller hvad?"

15 år: "Mål er i sidste ende det vigtigste."

18 år: "Mål er vigtige. Flotte mål gør det hele mere underholdende."

20 år: "Hvis han kan sparke den virkelig hårdt til siden og bagud, så er han virkelig god. Han mister jo aldrig bolden!"

22 år: "Hvis han kunne aflevere frem i banen, så ville det være sjovt at se på igen."

25 år: "Det er vigtigt med en balancespiller. Hvis den def. midt kan aflevere fremad i banen, så er han tydeligvis ikke stærk nok/fokuseret nok i det defensive."

27 år: "Isco er bedst ligemeget hvad. Sælg James, Ronaldo og Bale!!"

Som de 27-årige vil jeg nu ophøje ovenstående til noget samfundskritisk. Det giver måske ikke så meget mening, men det gør de 27-årige heller ikke. Der er jo ikke en eneste herinde, som kan underbygge et argument for, at Isco er fantastisk, baseret på fakta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

10 år 4 måneder siden #21 af Jaken
Nu er jeg nok meget vel den største James-fanboy på siden, så I kan frit tage hvad jeg siger med et gran salt. Men hvis vi skal være helt ærlige, så har James da vist bedre takter (højere topniveau) over længere perioder end både Bale og Isco?

Jeg synes i hvert fald at det ville være urimeligt at miste tålmodigheden til, og ville skille sig af med, ham før Bale eller Isco.

Isco har haft fantastiske momenter, men sjældent hele kampe eller i længere perioder. Bale havde en OK første sæson, en under-middel anden sæson og nu en tredje sæson bestående af serier af 4-5 anonyme kampe, 2-3 virkelig flotte kampe og så et par uger/måneder på briksen.

James derimod havde en strålende første sæson og har så nu en anden sæson startende med en længere skadespause, få rigtig gode præstationer (eks. indhoppet mod Sevilla og anden halvleg mod Villarreal) og nu en lang periode på en 3-4 måneders tid med, overordnet set, temmelig svage præstationer.

Det er så naturligvis mere kompliceret (de er end ikke ens typer) og der er flere forklaringer, der gør sig gældende (som deres mentale tilstand, kontinuitet, holdets sammenhæng i perioder og trænernes taktiske dispositioner). Egentlig kunne jeg godt se, at der fortsat kunne være plads til alle 3, men det er nogle taktiske overvejelser der skal gøres, og hvorvidt man vurderer en decideret udrensning nødvendig eller ej.

I øvrigt, Sahinovic, burde ingen af de 3 være svære sælge - der skulle gerne dannes lange køer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved Jaken.

10 år 4 måneder siden #22 af Dios
BBB skrev:

27 år: "Isco er bedst ligemeget hvad. Sælg James, Ronaldo og Bale!!"

Som de 27-årige vil jeg nu ophøje ovenstående til noget samfundskritisk. Det giver måske ikke så meget mening, men det gør de 27-årige heller ikke. Der er jo ikke en eneste herinde, som kan underbygge et argument for, at Isco er fantastisk, baseret på fakta.

Jeg stillede dig samme spørgsmål for en del uger siden efterhånden uden du svarede, så nu spørger jeg igen. Er Özil en bedre fodboldspiller end Zidane? Hvis vi taler om fakta, som i dine øjne er statistikker, så siger alle statistikker nemlig at Özil er en langt bedre fodboldspiller end Zidane målt på driblinger, nøgleafleveringer og assist. Zidane har et lidt højere gennemsnit på mål, men hvis det er så nemt og vurdere spillere efter fakta, så må Özil jo også være en af verdens bedste fodboldspillere nogensinde. Synes nu han er det?

Man prøvede også ved en slutrunde (kan ikke huske hvilken) at kåre MOM via statistikker og succesrater. Det giver bare ikke samme helhedsindtryk som langt størstedelen af folks meninger. Jeg ved ikke med dig, men når jeg ser fodbold, så kigger jeg på selve fodboldbanen, og ikke den graf du har kørende på din computer, som viser alle statistikker og derefter vurdere hvem der har været gode.

Men venter spændt på dit svar :)

10 år 4 måneder siden #23 af BBB

Dios skrev: Jeg stillede dig samme spørgsmål for en del uger siden efterhånden uden du svarede, så nu spørger jeg igen. Er Özil en bedre fodboldspiller end Zidane? Hvis vi taler om fakta, som i dine øjne er statistikker, så siger alle statistikker nemlig at Özil er en langt bedre fodboldspiller end Zidane målt på driblinger, nøgleafleveringer og assist. Zidane har et lidt højere gennemsnit på mål, men hvis det er så nemt og vurdere spillere efter fakta, så må Özil jo også være en af verdens bedste fodboldspillere nogensinde. Synes nu han er det?

Hvilke statistiker har du fundet? Jeg kan ikke tage stilling til noget, som du ikke har præsenteret mig for :-)
Helt generelt kan vi hurtigt blive enige om, at Özil har store mangler (fx i sit afslutningsspil).

Dios skrev: Man prøvede også ved en slutrunde (kan ikke huske hvilken) at kåre MOM via statistikker og succesrater. Det giver bare ikke samme helhedsindtryk som langt størstedelen af folks meninger.

EM 2012 gjorde man det. Her var Ramos den bedste spiller ifølge Castrol (tror jeg nok det var). Hvem var den bedste ifølge "langt størstedelen af folk"? Og er det muligt, at "langt størstedelen af folk" kunne tage fejl?

Jeg glæder mig til dit svar!

10 år 4 måneder siden #24 af Dios
BBB skrev:

Hvilke statistiker har du fundet? Jeg kan ikke tage stilling til noget, som du ikke har præsenteret mig for :-)
Helt generelt kan vi hurtigt blive enige om, at Özil har store mangler (fx i sit afslutningsspil).

EM 2012 gjorde man det. Her var Ramos den bedste spiller ifølge Castrol (tror jeg nok det var). Hvem var den bedste ifølge "langt størstedelen af folk"? Og er det muligt, at "langt størstedelen af folk" kunne tage fejl?

Jeg glæder mig til dit svar!

Jeg har fundet statistikker for det jeg skrev? Nej, du plejer nu også at være god til at holde dig væk når du ikke rigtig har noget at komme efter :) Özil har kæmpe mangler, men er han en bedre spiller end Zidane? For det er jo de facts du bedømmer udfra når du siger James er bedre end Isco. Og nej glem det. Jeg finder ikke de statistikker frem igen. Du kan lede i alle tråde, hvis du tør ;)

Det var nu ikke turnerings bedste spiller jeg mente. Jeg husker det ikke tydeligt nok, så jeg er ude :) Alle kan tage fejl, for sådan er det som regel med subjektive holdninger ;)

Leveret af Kunena Forum