AS: Real Madrid vil sætte Isco og James til salg
10 år 4 måneder siden #25
af BBB
Jeg er faktisk ikke sikker på, at der er ligeså gennemgribende statistikker fra Zidane's tid. Det er egentlig derfor, at jeg ikke gider lede efter dem.
Hvis du ikke har statistikkerne, hvordan ved du så, at Özil er bedre end Zidane iflg. statistikkerne? Er det en af den slags argumenter som "langt størstedelen af folk" er enige om? :-D
Jeg siger i øvrigt ikke at James er bedre end Isco til alt, jeg henviser bare til statistikkerne, som fortæller, hvad han er bedre til. Hvis du kan konkretisere, hvad der gør Isco bedre end James, så kan vi måle det. Hvis vi kan måle det, så kan vi afgøre det. Fra den sidste diskussion der var vi omkring emner som afleveringspræcision, afleveringsretning, afleveringslængde, skudpræcision, bevægelse i km, tacklinger og driblinger. Hvis det er de ting, som fortæller, hvilken spiller som er bedst, så ser det ikke godt ud for Isco. Hvis det er noget andet, så må du jo konkretisere det.
Besvaret af BBB på emne AS: Real Madrid vil sætte Isco og James til salg
Dios skrev: Jeg har fundet statistikker for det jeg skrev? Nej, du plejer nu også at være god til at holde dig væk når du ikke rigtig har noget at komme efter :) Özil har kæmpe mangler, men er han en bedre spiller end Zidane? For det er jo de facts du bedømmer udfra når du siger James er bedre end Isco.
Jeg er faktisk ikke sikker på, at der er ligeså gennemgribende statistikker fra Zidane's tid. Det er egentlig derfor, at jeg ikke gider lede efter dem.
Hvis du ikke har statistikkerne, hvordan ved du så, at Özil er bedre end Zidane iflg. statistikkerne? Er det en af den slags argumenter som "langt størstedelen af folk" er enige om? :-D
Jeg siger i øvrigt ikke at James er bedre end Isco til alt, jeg henviser bare til statistikkerne, som fortæller, hvad han er bedre til. Hvis du kan konkretisere, hvad der gør Isco bedre end James, så kan vi måle det. Hvis vi kan måle det, så kan vi afgøre det. Fra den sidste diskussion der var vi omkring emner som afleveringspræcision, afleveringsretning, afleveringslængde, skudpræcision, bevægelse i km, tacklinger og driblinger. Hvis det er de ting, som fortæller, hvilken spiller som er bedst, så ser det ikke godt ud for Isco. Hvis det er noget andet, så må du jo konkretisere det.
Sidste redigering: 10 år 4 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raúl 7
- Gæst
-
10 år 4 måneder siden #26
af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne AS: Real Madrid vil sætte Isco og James til salg
Hvis Chelsea er med på en James/Hazard byttehandel så gogogo for it. Så mangler vi bare en bedre defensiv midtbane og så har vi måske en chance.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen