Varane og Benzema er klar til kamp
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid indledte i går forberedelserne til morgendagens Remontada-forsøg mod Wolfsburg og det var med gode nyheder til Zinedine Zidane.
Hans to franske landsmænd, Raphaël Varane og Karim Benzema, var nemlig med på træningsbanen og de er dermed klar til at komme i kamp i den vitale kamp, hvor kun videre avancement vil være acceptabelt.
Real Madrid har dermed alle mand til disposition og truppen summer af forventning og overbevisning om, at man kan skaffe resultatet, som vil bringe holdet videre i Champions League.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
"Maybe they hate me because I'm too good."
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Ja, vi skal frem og lave 3 mål, men vi må også godt have et par tanker defensivt, så vi ikke pludselig skal op og lave 4 og 5 mål.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Til gengæld bliver man virkelig træt i ansigtet, når man fra Spanien skal læse om, at folk ønsker James i startopstillingen i stedet for Casemiro!
Ja, vi skal frem og lave 3 mål, men vi må også godt have et par tanker defensivt, så vi ikke pludselig skal op og lave 4 og 5 mål.
Helt enig. Man må formode Wolfsburg kommer med nøjagtig samme gameplan som i første kamp.. De kontrastød skal bremses!
Mathiaska skrev: Jeg håber godt nok at Varane er så klar, at han kan sparke Pepe ud af startopstillingen. Jeg magter ikke at se ham losse lange bolde op hele kampen i morgen.
Varane er jo ikke bedre på bolden?
Siempre Madrid skrev: Til gengæld bliver man virkelig træt i ansigtet, når man fra Spanien skal læse om, at folk ønsker James i startopstillingen i stedet for Casemiro!
Meget enig! Der skal desuden helst også være muligheder på bænken for offensive indskiftninger, da det højst sandsynligt bliver nødvendigt for at fuldende Remontada. Skal James og/eller Isco starte inde i morgen, så er det i duel med Kroos og/eller Bale.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Pelle skrev:
Mathiaska skrev: Jeg håber godt nok at Varane er så klar, at han kan sparke Pepe ud af startopstillingen. Jeg magter ikke at se ham losse lange bolde op hele kampen i morgen.
Varane er i mine øjne langt bedre end Pepe til, at overlade de gyldne afleveringer til de mere pasningsstærke spillere.
Mathiaska skrev:
Pelle skrev:
Varane er i mine øjne langt bedre end Pepe til, at overlade de gyldne afleveringer til de mere pasningsstærke spillere.
Det syntes jeg faktisk også - indtil denne sæson. Jeg synes, at han er faldet fuldstændig igennem i sit pasningsspil. Måske fordi han stoler blindt på sin fart. Jeg husker tydeligt kampen hjemme på Bernabeu mod Barcelona, hvor han helt upresset klasker læderet direkte op til en Barca-spiller på vores egen banehalvdel, og dermed igangsætter en større kontra. Om netop denne sekvens udviklede sig til en scoring, husker jeg dog ikke. Men Varanes helt store akilleshæl er hans pasningsspil. Får han styr på det - og sin positionering - så vil han være min kandidat til verdens bedste CB.
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Ramos han sælger os alt for ofte! kunne være rart at han blev smidt af hold - men kommer nok ikke til at ske, da han desværre er vores anføre.
RAUL!!!!
Men håber da arrogance/primadonna attituden er pakket væk og de gider ofre sig og kæmpe lidt for sagen og morgendagens smør på bordet.
Men denne sæson har desværre vist sig fra den sørgelige side:(
asp3200 skrev: 1 mål mod os og vi er ude så derfor skal James være på bænken.
Men håber da arrogance/primadonna attituden er pakket væk og de gider ofre sig og kæmpe lidt for sagen og morgendagens smør på bordet.
Men denne sæson har desværre vist sig fra den sørgelige side:(
Hvis du ser optimistisk på det, kan kampen i morgen blive vendepunktet i en sæson, vi slutter med at vinde ChL og ligaen, gid Barcas formnedgang fortsætter.
... Arg, for meget af det gode