Varane og Benzema er klar til kamp

10 år 3 måneder siden #13 af asp3200

Mathiaska skrev:

asp3200 skrev: 1 mål mod os og vi er ude så derfor skal James være på bænken.

Men håber da arrogance/primadonna attituden er pakket væk og de gider ofre sig og kæmpe lidt for sagen og morgendagens smør på bordet.

Men denne sæson har desværre vist sig fra den sørgelige side:(

Hvis du ser optimistisk på det, kan kampen i morgen blive vendepunktet i en sæson, vi slutter med at vinde ChL og ligaen, gid Barcas formnedgang fortsætter.

... Arg, for meget af det gode

Håber da de vinder men den her sæson har været en katastrofe. Hvis vi er utroligt heldige vinder vi chl, men ligaen er tabt. Der skal hentes 5 point og vi er stadig kun nr 3!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 år 3 måneder siden #14 af Pelle
Men Asp - vi har jo vist længe, at ligaen var tabt. Har du ikke affundet dig med det endnu?

"Maybe they hate me because I'm too good."

10 år 3 måneder siden #15 af asp3200

Pelle skrev: Men Asp - vi har jo vist længe, at ligaen var tabt. Har du ikke affundet dig med det endnu?

Jo da langt tid siden. Vi har været håbløst ringe hele sæsonen. Smidt alt for mange point for ikke at tale om cdr skandalen. Chl er eneste håb som vi muligvis allerede smed sidste onsdag pga arrogance og useriøsitet.

10 år 3 måneder siden #16 af BBB
Jeg håber, at Benzema starter på bænken. Det ville være ærgerligt at bruge en udskiftning i det 41. minut igen.

10 år 3 måneder siden #17 af Siempre Madrid
Der vil heller ikke rigtig være råd til at ryge ud af Champions League, så jeg mener at man er nødt til at tage chancen med Benzema. Til gengæld skal man lade Varane blive på bænken.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

10 år 3 måneder siden #18 af MadridistaPorVida
gleader mig enormt til at se denne kamp. Vi er the comeback kings

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

10 år 3 måneder siden #19 af Roesen7

MadridistaPorVida skrev: gleader mig enormt til at se denne kamp. Vi er var the comeback kings

Ikke siden 1987 har vi vendt et nederlag i første kamp til sejr i europæisk fodbold....

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

10 år 3 måneder siden #20 af Vinícius

Roesen7 skrev:

MadridistaPorVida skrev: gleader mig enormt til at se denne kamp. Vi er var the comeback kings

Ikke siden 1987 har vi vendt et nederlag i første kamp til sejr i europæisk fodbold....

Så la' da vær at se kampen, hvis du skal være så negativ!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

10 år 3 måneder siden #21 af Roesen7

Kratmus skrev:

Roesen7 skrev:

Du har ret, vi vinder 5-0. Vi er også Verdens bedste hold grundet vores ene CL titel de sidste 14 år.
Vi kan sagtens skabe et forum, hvor vi alle sammen gejler hinanden op til den vilde fest og fortæller hinanden at Real Madrid kan gå på vandet, men det er nu sjovere at kunne underbygge det med fakta.
At påstå at vi er comeback kings er jo en decideret løgn, men hvis det glæder dig at høre, så siger vi det :-)

REAL MADRID ER THE COMEBACK KINGS!

Jeg forholder mig til virkeligheden og den er ikke nødvendigvis særlig positiv med hvide briller på før aftens kamp, men jeg håber da virkelig at det bliver gjort til skamme i aften - så kan jeg sikkert også glæde mig til en stikpille fra dig ala "Hvad sagde jeg?" - den tager jeg meget gerne mod et videre avancement.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Pelle, MadridistaPorVida

10 år 3 måneder siden #22 af AmorMadrid

Roesen7 skrev:

Kratmus skrev:

Roesen7 skrev:

Du har ret, vi vinder 5-0. Vi er også Verdens bedste hold grundet vores ene CL titel de sidste 14 år.
Vi kan sagtens skabe et forum, hvor vi alle sammen gejler hinanden op til den vilde fest og fortæller hinanden at Real Madrid kan gå på vandet, men det er nu sjovere at kunne underbygge det med fakta.
At påstå at vi er comeback kings er jo en decideret løgn, men hvis det glæder dig at høre, så siger vi det :-)

Jeg forholder mig til virkeligheden og den er ikke nødvendigvis særlig positiv med hvide briller på før aftens kamp, men jeg håber da virkelig at det bliver gjort til skamme i aften - så kan jeg sikkert også glæde mig til en stikpille fra dig ala "Hvad sagde jeg?" - den tager jeg meget gerne mod et videre avancement.

Er du snart færdig med at være så negativ?
Du har helt sikkert ret i at det bliver svært og vores chancer for at gå videre ikke er så store som man kunnet have håbet på. Men synes du ikke at der i forvejen er rigelig med negativitet på den her side? Bare fordi nogen ser positivt på det herinde, behøver vi vel ikke slagte dem ned, for ikke at forvente det værste inden hver kamp?
Ja, det bliver svært at få videre avancement men derfor må man vel stadig godt håbe det bedste, eller hvad?

10 år 3 måneder siden #23 af Roesen7

AmorMadrid skrev:

Roesen7 skrev:

Kratmus skrev:

Roesen7 skrev:

Du har helt sikkert ret i at det bliver svært og vores chancer for at gå videre ikke er så store som man kunnet have håbet på. Men synes du ikke at der i forvejen er rigelig med negativitet på den her side? Bare fordi nogen ser positivt på det herinde, behøver vi vel ikke slagte dem ned, for ikke at forvente det værste inden hver kamp?
Ja, det bliver svært at få videre avancement men derfor må man vel stadig godt håbe det bedste, eller hvad?

Du kritiserer mig for at være for negativ, for så at give mig ret? Altså er du også for negativ eller hvad?
Lige præcis som du skriver det, så påpeger jeg blot at det bliver utroligt svært at gå videre og begynde på floskler om at vi er "The comeback kings", når det er så langt fra at være sandt, det giver jeg ikke meget for.

Nu har jeg ikke haft megen tid den sidste måned til hverken at skrive og læse herinde, så hvordan stemningen har været i mens skal jeg ikke sige, men de sidste par dage har jeg oplevet mere jubeloptimisme end negativitet - paradoksalt nok når vi står i en næsten historisk dårlig position med et tabt mesterskab, en meget svær situation i CL og et exit i CdR.

Og naturligvis må du da håbe på det bedste - det gør vi alle går jeg ud fra, men hvor ser du mig også skrive andet?

Sidste redigering: 10 år 3 måneder siden ved Roesen7.

10 år 3 måneder siden #24 af AmorMadrid

Roesen7 skrev:

AmorMadrid skrev:

Roesen7 skrev:

Kratmus skrev:

Roesen7 skrev:

Du kritiserer mig for at være for negativ, for så at give mig ret? Altså er du også for negativ eller hvad?
Lige præcis som du skriver det, så påpeger jeg blot at det bliver utroligt svært at gå videre og begynde på floskler om at vi er "The comeback kings", når det er så langt fra at være sandt, det giver jeg ikke meget for.

Nu har jeg ikke haft megen tid den sidste måned til hverken at skrive og læse herinde, så hvordan stemningen har været i mens skal jeg ikke sige, men de sidste par dage har jeg oplevet mere jubeloptimisme end negativitet - paradoksalt nok når vi står i en næsten historisk dårlig position med et tabt mesterskab, en meget svær situation i CL og et exit i CdR.

Og naturligvis må du da håbe på det bedste - det gør vi alle går jeg ud fra, men hvor ser du mig også skrive andet?

Det kan godt være at jeg overreagerede lidt. Jeg er bare træt af hvordan man kommer ind på en Real Madrid fanside, og får lige så mange negative kommentarer om Real Madrid som hvis man besøgte en Barcelona fanside.

Ja, vi er igang med en meget pinlig sæson og meget få af vores spillere har præsteret på et niveau der er Real Madrid værdigt. Men når der endelig sker et par ting som man kan være glad for som Real Madrid fan (El Clasico, pointtab fra Barcelona) så synes jeg at det er mærkeligt at der kun bliver fokuseret på de dårlige ting, i stedet for de gode. Og hvis man så er en af dem som faktisk prøver at se noget positivt ved sæsonen, så er det åbenbart ikke godt nok, og man får straks at vide hvordan man skal tænke på hvor dårligt det går for Real Madrid.

Men man må selvfølgelig tænke hvad man vil, og selv bestemme hvordan man ser på det. Synes bare ikke at det er retfærdigt at klandre nogen for at være for positive inde på en Real Madrid fanside. :)

Synes også generelt at det er en god ting, at der er langt flere objektive og saglige holdninger her end inde på diverse Barca forums, men jeg mener dog at det godt kan tage overhånd. :)

Leveret af Kunena Forum