Varane og Benzema er klar til kamp
10 år 3 måneder siden #25
af BBB
Jeg tror, at du forveksler negativitet med realisme. Der har jo ikke været noget faktuelt forkert, i det Roesen har skrevet, og hans indlæg har ikke ligefrem været holdningsbaserede.
Besvaret af BBB på emne Varane og Benzema er klar til kamp
AmorMadrid skrev: Det kan godt være at jeg overreagerede lidt. Jeg er bare træt af hvordan man kommer ind på en Real Madrid fanside, og får lige så mange negative kommentarer om Real Madrid som hvis man besøgte en Barcelona fanside.
Jeg tror, at du forveksler negativitet med realisme. Der har jo ikke været noget faktuelt forkert, i det Roesen har skrevet, og hans indlæg har ikke ligefrem været holdningsbaserede.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
10 år 3 måneder siden #26
af Roesen7
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Besvaret af Roesen7 på emne Varane og Benzema er klar til kamp
Fantastisk at min negativitet/realisme/skepsis blev gjort til skamme!
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: BBB, AmorMadrid
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
10 år 3 måneder siden #27
af MadridistaPorVida
HVAD SAGDE JEG
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Varane og Benzema er klar til kamp
Roesen7 skrev:
Kratmus skrev:
Roesen7 skrev:
MadridistaPorVida skrev: gleader mig enormt til at se denne kamp. Vi
ervar the comeback kings
Ikke siden 1987 har vi vendt et nederlag i første kamp til sejr i europæisk fodbold....
Så la' da vær at se kampen, hvis du skal være så negativ!
Du har ret, vi vinder 5-0. Vi er også Verdens bedste hold grundet vores ene CL titel de sidste 14 år.
Vi kan sagtens skabe et forum, hvor vi alle sammen gejler hinanden op til den vilde fest og fortæller hinanden at Real Madrid kan gå på vandet, men det er nu sjovere at kunne underbygge det med fakta.
At påstå at vi er comeback kings er jo en decideret løgn, men hvis det glæder dig at høre, så siger vi det :-)
REAL MADRID ER THE COMEBACK KINGS!
Jeg forholder mig til virkeligheden og den er ikke nødvendigvis særlig positiv med hvide briller på før aftens kamp, men jeg håber da virkelig at det bliver gjort til skamme i aften - så kan jeg sikkert også glæde mig til en stikpille fra dig ala "Hvad sagde jeg?" - den tager jeg meget gerne mod et videre avancement.
HVAD SAGDE JEG
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
10 år 3 måneder siden #28
af real89
Nogen gange skal man lære at tro på tingene, og ligge realismen/negativiteten til side for en stund. Ellers kommer man ingen veje.
Besvaret af real89 på emne Varane og Benzema er klar til kamp
Roesen7 skrev: Fantastisk at min negativitet/realisme/skepsis blev gjort til skamme!
Nogen gange skal man lære at tro på tingene, og ligge realismen/negativiteten til side for en stund. Ellers kommer man ingen veje.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida, AmorMadrid