Truppen mod Atlético Madrid - CL-finale
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Zinedine Zidane har i dag udtaget samtlige spillere til morgendagens store CL-finale mod Atlético Madrid.
Det betyder, at Álvaro Arbeloa og Raphael Varane er med i truppen, selv om de begge er skadede og ikke kan komme i kamp.
Truppen ser således ud:
Målmænd: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yáñez.
Forsvar: Arbeloa (skadet), Carvajal, Danilo, Ramos, Pepe, Varane (skadet), Nacho, Marcelo.
Midtbane: Casemiro, Kroos, Modric, Kovacic, Isco, James, Bale.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Lucas Vázquez, Jesé.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Det gennemsnitlige odds er;
RM: 2,51 X: 3,12 AM: 3,16
Seneste 10 opgør:
RM: 1 vunden
AM: 5 vundne
Uafgjort: 4
Form (5 kampe):
RM: UVVVV (7-2)
AM: VVTTV (6-4)
De fleste af tallene er tankevækkende, og det er sådan set den eneste grund til, at de er sjove at kigge på inden opgøret. I en finale betyder seneste resultater og indbyrdes ikke en skid, selvfølgelig.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
ChrillRM14 skrev: Hold kæft, hvor jeg dog glæder mig....!
Det gennemsnitlige odds er;
RM: 2,51 X: 3,12 AM: 3,16
Seneste 10 opgør:
RM: 1 vunden
AM: 5 vundne
Uafgjort: 4
Form (5 kampe):
RM: UVVVV (7-2)
AM: VVTTV (6-4)
Superfedt odds 8 på Real Madrid-sejr i morgen. Tak, Betfair.
ads.betfair.com/redirect.aspx?pid=1623547&bid=9431
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Kratmus skrev: Skadede spillere på bænken - så kan de være med til at fejre titlen på forreste række(hvis vi vinder). Udover Mayoral kan jeg ikke se, hvem der ellers skulle med til denne kamp, omend jeg tror det er for stor en mundfuld for ham allerede nu. Desværre er Zidane ikke indskrevet i dette års Champions League trup :( En helflugter, der kunne sætte gang i festlighederne ville være fantastisk. Nå, men så må vi nøjes med Ronaldo! Det bliver spændende at se, om Modric, Kroos og Casemiro er valget på midtbanen.. Alle andre positioner kan der ikke være tvivl om!
Hvorfor er du i tvivl om midtbanen?
Daniel skrev:
Kratmus skrev: Skadede spillere på bænken - så kan de være med til at fejre titlen på forreste række(hvis vi vinder). Udover Mayoral kan jeg ikke se, hvem der ellers skulle med til denne kamp, omend jeg tror det er for stor en mundfuld for ham allerede nu. Desværre er Zidane ikke indskrevet i dette års Champions League trup :( En helflugter, der kunne sætte gang i festlighederne ville være fantastisk. Nå, men så må vi nøjes med Ronaldo! Det bliver spændende at se, om Modric, Kroos og Casemiro er valget på midtbanen.. Alle andre positioner kan der ikke være tvivl om!
Ja, midtbanen giver vist sig selv...(?) :)
...........................
Noget helt andet: Jeg ser kampen i aften som meget 50/50. Alligevel virker det som om, synes jeg, at alle eksperter og "neutrale" spillere tror på Atletico.
Fornemmer man lidt, at den rigeste klub per definition er den, som folk ikke vil se vinde? For så klare favoritter kan Atletico da umuligt være....
“The Premier League is end to end; here teams come and sit and you have to learn a different style,” he explains. “I feel like that first season everyone didn’t know fully what I was about so I could do the same thing as in England. Then they knew what I was about and tried to nullify what I do well. I found it more difficult but I’m so happy that season did happen because I learnt a lot: about keeping the ball, movement, intelligence, decision‑making. It’s because of that bad season that I think I’ve had such a good season now. I’ve improved, I have more variety in my game.”
Og lige et andet godt afsnit:
... Bale then added the second, the relief greater because he had missed two good chances, which brings him to a recurring theme in this conversation: confidence, the ebb and flow of belief, his clear sense that so much of football is in the mind. He talks lucky pants, superstitions and pre-game routines, moments when confidence unexpectedly vanishes and moments when it returns, just as unexpectedly. “Before I came to Madrid maybe I would have gone into my shell and hidden,” he admits, “but I kept going until the end.”
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Raúl 7
- Gæst
-
M_linding skrev:
Daniel skrev:
Noget helt andet: Jeg ser kampen i aften som meget 50/50. Alligevel virker det som om, synes jeg, at alle eksperter og "neutrale" spillere tror på Atletico.
Fornemmer man lidt, at den rigeste klub per definition er den, som folk ikke vil se vinde? For så klare favoritter kan Atletico da umuligt være....
Det skyldes vel to ting. 1) vores indbyrdes statistik med Atletico. Siden vi slog dem i finalen i 2014 har vi kun slået dem 1 gang, nemlig i CL sidste år. 2) Atletico har slået de forventede to stærkeste hold ud i form af Bayern og Barcelona, hvor vi på papiret har haft en lidt nemmere vej til finalen.
Jeg tror dog at dem der ser Atletico som favoritter får sig en slem overraskelse. Real Madrid vinder den her. Vores spillere har færre minutter i benene og mere kvalitet. Sidste finale sad vi på det hele og kun afbrændere af Bale og en blunder af Casillas gjorde kampen spændende.
Eksperterne ved ikke mere end vi andre gør. De bliver ved med at udråbe Bayern til vindere hvert år, men se hvordan det er gået. De tager også fejl den her gang. Madrid taber ikke finaler. Vi kan tabe kampe undervejs, vi kan tabe ligaen samlet, men finaler vinder vi. Selvom Barca så stærkere ud og er i deres livs bedste periode, så slog vi dem begge gange i Copa del Rey finalen.
Vi vinder finalen i aften, det kan ikke være anderledes :)
Jaken skrev: Glimrende interview med Gareth Bale af Sid Lowe (www.theguardian.com/football/2016/may/27...tico-madrid-football). Han virker altså som en ret afbalanceret og fornuftig person - og det samme gør Bale! (alright...)
“The Premier League is end to end; here teams come and sit and you have to learn a different style,” he explains. “I feel like that first season everyone didn’t know fully what I was about so I could do the same thing as in England. Then they knew what I was about and tried to nullify what I do well. I found it more difficult but I’m so happy that season did happen because I learnt a lot: about keeping the ball, movement, intelligence, decision‑making. It’s because of that bad season that I think I’ve had such a good season now. I’ve improved, I have more variety in my game.”
Og lige et andet godt afsnit:
... Bale then added the second, the relief greater because he had missed two good chances, which brings him to a recurring theme in this conversation: confidence, the ebb and flow of belief, his clear sense that so much of football is in the mind. He talks lucky pants, superstitions and pre-game routines, moments when confidence unexpectedly vanishes and moments when it returns, just as unexpectedly. “Before I came to Madrid maybe I would have gone into my shell and hidden,” he admits, “but I kept going until the end.”
Jeg var også fanget af det, da jeg læste det, men det er egentlig ikke så meget det Bale siger, men nærmere det Sid Lowe skriver. Der er jo lange passager, hvor der ikke er et citat i, men i stedet en fortælling fra skribenten :-) Jeg også kæmpe fan af hans La Liga podcasts, tsfp, med Phil Kitromilides fra RMTV :-)
M_linding skrev:
Daniel skrev:
Lad os lige være helt ærlige - det er jo klart, at mange tror på dem. Vi har vundet én ud af de sidste ti indbyrdes kampe. Den vandt vi efter Atletico fik et rødt kort. Ét mål er ét mål, men vi var jo også sekunder fra at tabe trofæet for to år siden.
De har slået Barcelona ud. De har slået Bayern ud. Og selvom man hver gang, vi møder dem, tænker: "nu er det nu! vi har et bedre hold, så nu smadrer vi dem", så har de os jo, hvor de vil have os.
BBB skrev: Jeg var også fanget af det, da jeg læste det, men det er egentlig ikke så meget det Bale siger, men nærmere det Sid Lowe skriver. Der er jo lange passager, hvor der ikke er et citat i, men i stedet en fortælling fra skribenten :-) Jeg også kæmpe fan af hans La Liga podcasts, tsfp, med Phil Kitromilides fra RMTV :-)
Jeg synes at det lader til at Gareth Bale har en masse gode overvejelser om både det mentale aspekt, hans tilpasning til klubben, ligaerne, hans fysiske tilstand og de forgangne sæsoner. At Sid Lowe så strikker det rigtig godt sammen og kobler citaterne sammen med fortællinger og vurderinger, gør det bare til en utrolig god og fængende artikel/interview ;)
Ja, det er også en rigtig god podcast, men når man også læser hans klummer og tweets, kan de mange gentagelser godt være små-trættende (men selvfølgelig forståelige). Eduardo Alvarez på bl.a. ESPN er en anden rigtig dygtig, og Real Madrid-orienteret, skribent (og socio).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Zyconith skrev: Det skal nok gå alt sammen, nu kommer Danilo på banen.
Så må Carvajal lade være med at lave idiotiske tacklinger.