Truppen mod Atlético Madrid - CL-finale

10 år 2 måneder siden #25 af ChrillRM14
Vi slog det hold i verden, som vi har det sværest imod - et hold, som har slået Barca og Bayern ud i kvart og semifinalerne i Chl! Jeg er skide ligeglad med, hvilken vej vi kom til finalen på, og hvor godt vi spillede - vi vandt! VI FUCKING VANDT! Fuck spillet, fuck statistikkerne, hvor er det dog bare rart faktisk at vinde Champions League :D :D :D
Vi evaluerer om en uge, vi fester indtil da, så nu er det sgu bare at nyde det! Tillykke til alle madridistas! Det er ikke altid lige nemt at være RM-fan, så det her skal nydes!!!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL, Roesen7, Zyconith, andreashn, Pelle, mohbar

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• rene
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #26 af rene
Besvaret af rene på emne Truppen mod Atlético Madrid - CL-finale
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! fucking YES, 11 triumf tillykke alle madridistas, havde aldrig troet at jeg skulle opleve at vinde champions league for anden gang, ZIDANE du er en legende!!!

10 år 2 måneder siden #27 af Chamartin
Stort tillykke til verdens største klub, Real Madrid og tillykke til alle fans herinde.

Jeg synes ikke, det var nogen stor kamp. Men det var fortjent nok...vi havde de største chancer og burde have afgjort det i de første 90 min.

Men jeg mener fortsat, vi burde have fortsat med at dominere Aletico, som vi gjorde de første 15-20 min. Der var vi klart bedst.

10 år 2 måneder siden #28 af madrid2000
Tag jer nu sammen med at brokke jer over spillet når vi lige har vundet CHL!!! Det er CHL vi har vundet. Så i de grædende Athletico fans? Hvor er taknemligheden?
Folk tror vi spiller mod Hobro at vi skal dominere fra start til slut. Vi vandt og skabte rigtig mange chancer undervejs og kunne have lave 2-3 mål mere, men sådan skulle det ikke være. Helt vildt tilfreds med det hele. Tak til alle spillerne og Zidane.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Real HWL, Doc.juego, andreashn, Sebberg, mohbar, ChrillRM14

10 år 2 måneder siden #29 af SR4
Vi spillede som man nu kan spille mod Atletico. Vi har måske stadig ikke fundet den helt rigtige metode imod dem, men synes de sidste 2 kampe mod dem at vi har vist de ikke er bedre end os. Vi dominere dem måske ikke så meget som vi er vant til, men vi må erkende at Atletico er et stort hold og det en præstation i sig selv at slå dem.

Og vi vandt Champions League. Vi er de bedste i Europa så fuck hvad alle andre siger :D

10 år 2 måneder siden #30 af Raul7-2880

10 år 2 måneder siden #31 af Gray
Har vi en madridista-fejring i København?

10 år 2 måneder siden #32 af BBB

Gray skrev: Har vi en madridista-fejring i København?

Københavns Cibeles har altid været Storkespringvandet! ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Gray

10 år 2 måneder siden #33 af BBB

madrid2000 skrev: Tag jer nu sammen med at brokke jer over spillet når vi lige har vundet CHL!!! Det er CHL vi har vundet. Så i de grædende Athletico fans? Hvor er taknemligheden?

Da folk (jeg inkl.) brokkede sig havde vi ikke vundet. Der er ingen, der rigtig har brokket sig siden.

Så jeg vil da gerne være den første/blandt de første til at brokke mig, nu vi har vundet turneringen: Hvis Benzema er skadet (som jeg et eller andet sted håber - hans indsats taget i betragtning), så skal han fandme ikke starten i Champions League finalen. Vi gjorde præcis, hvad folk herinde har kritiseret Mourinho for at gøre - vi gik tilbage og blev passive, efter at være kommet foran. Forskellen på nu og Mourinho-tiden var, at vi aldrig blev decideret passive dengang, for dengang kørte omstillingsbussen virkelig stærk! Måske det er spillerne og ikke træneren, der trækker sig tilbage, når vi kommer foran?

Vi spiller fantastisk i 30 minutter, og vi spiller elendigt i ca. 90 minutter derefter.
Spillerne løber ikke efter bolden. Hvis man mister bolden i overtiden, og man kun har været på banen i 40 min, så lægger man sig ikke bare ned, VEL ISCO?! Hvis bolden bliver trillet forbi dig, så står man ikke bare og kigger på den, VEL BENZEMA? Det kan simpelthen ikke passe, at Bale og Ronaldo som vores to største offensive stjerner begge laver store tilbageløb (Ronaldo sidste gang omkring 115+ min, Bale flere gange specielt i 1. halvleg), mens at to spillere, der tilsammen knap har været på banen i en hel kamp, bare står og kigger. Det må man godt brokke sig over.
Sidste redigering: 10 år 2 måneder siden ved BBB.

• Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
10 år 2 måneder siden #34 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Truppen mod Atlético Madrid - CL-finale
Wow en attitude mange herinde har. Vi har vundet Champions League, venner! Mod Atletico som slog Barcelona og Bayern ud. Det er et utroligt stærkt hold. Alligevel skabte vi flest chancer og kunne have afgjort kampen i ordinær tid. Det gjorde vi så ikke, men vandt finalen til sidst. Finaler er altid svære og ofte mere lige end man kunne håbe på, men vi vandt - igen. Lad os juble først og så tage kritikpunkterne om et par dage.

10 år 2 måneder siden #35 af Jaken
Casemiro var blændende. Kampens spiller.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Chamartin

10 år 2 måneder siden #36 af Tyskfugl
Come on folkens! CL er i hus og alt brok må vente til efter sommer.
Nyd vi er de bedste i hele verden igen, finaler er ikke altid smuk spillet men viljen og geisten til at vinde overskygger alt dårlig spil på banen.
Ved godt vi er Real og sætter overlæggeren højre end de fleste andre klubber (alle måske) men derfor skal vi heller ikke brokke os når de vinder det trofæ vi elsker mest.
Skål og tillykke alle sammen!!

Leveret af Kunena Forum