Casillas-kæreste bekræfter uro i Real Madrid
- Storken
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Siempre Madrid skrev: Nyheden er ganske relevant - synes vi - i og med, at netop Iker Casillas mistænkes for at være muldvarpen i Real Madrids omklædningsrum og derfor er det værd at have med, når hans kæreste bekræfter Marcas historie.
Jeg synes ikke det fremgår af nyheden - bortset fra overskriften - at hun bekræfter noget. Det lyder nærmere til, at hun blot videregiver hvad der er beskrevet i Spanien, og det kan man altså ikke holde hende til last for.
Bortset fra at hun har nemmere adgang til kilder, holder med Madrid og forhåbentlig er en bedre journalist, så ser jeg hende ikke som andet end en spansk Luna.
Hvis hun vitterligt har bekræftet en historie (jeg har hverken set eller hørt hvad hun skulle have sagt), så er det problematisk. Iker burde om nogen vide, at hvad der sker i et omklædningsrum kun hører til i et omklædningsrum - specielt når man har en journalist som kæreste.
- Morientes2012
- Gæst
-
Storken skrev: Jeg på fornemmelsen, at man ikke laver snobrød og synger Tue West ved det bål...
Hahahaha, nej - nærmere noget al á den sidste Beatles-plade. Hver deres sang vel at mærke.
Edit: Det kan sagtens være, at jeg kræver for meget af madridista.dk, men jeg ved, da jeg har været bruger af Jeres nyheder og forum i en længere periode, at I kan levere bedre, mere farverige og indholdsrige nyheder.
- Bugge
- Gæst
-
Uanset om der er en muldvarp eller ej, understøtter kærestens udtalelser tanken om, at Casillas har det fint med at lade sådanne historier sive ud. Såfremt dette er tilfældet, må jeg, ligesom andre, revurdere hvor meget jeg egentlig holder af Casillas. Det virker i mine øjne både tåbeligt og lusket at tillade dette, når han tidligere har benægtet, og sikkert fremover kommer til at benægte, splid i truppen. Hvis han virkelig ønsker ro i truppen, virker dette bare dumt. Hvis han derimod ønsker at smide mere brænde på bålet er det vel meget smart, at lade fruen gøre det for sig, hvis ikke han har cojones til selv at gøre det.. Ligemeget hvad er jeg overbevist om, at han har noget at skulle sige ift. kvindens udtalelser, og derfor er jeg mindre imponeret - uanset bevæggrunden.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Du kræver ikke for meget af Madridista.dk og du er i din fulde ret til din holdning. Vi kan dog ikke gøre alle tilfredse i hver eneste nyhed og denne gang er det så blevet din tur til at blive skuffet, men jeg fastholder at jeg synes at Carbonero-vinklen er interessant, fordi den står i direkte modstrid med Iker Casillas og Sergio Ramos´ pressemeddelelse om, at man bakkede 100% op om José Mourinho.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Når man snakker om oprør imellem nogle spillere og træner, så er der forskel på om oprøret kommer fra 2 spillere ud af 25 og på 24 spillere ud af 25, så lad os klappe hesten og se om ikke der inden så længe bliver ro på. Medierne er eksperter til at blæse alting op, og læserene er lige så gode til at forvandle få ord til en længere roman.
- Storken
- Gæst
-
NDR skrev: Hvis det passer at der er nogle problemer imellem nogle spillere og træneren, så kan det jo være at Portugiserne, franskmændene, tyskerene, argentinerene og ham fra Ghana og Kroatien er enige med træneren, så er der så Spaniolerne tilbage...
Der går rygter om, at Kaka og Marcelo er fra Brasilien ;-)
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det er temmelig åbenlyst, at det vist ikke kun er spanierne som tager parti imod Mourinho. Spanierne har bare en helt anden mulighed for at gøre 'oprør', grundet deres bedre forhold til medierne og noget højere status i klubben.
- Tobiasillas
- Gæst
-
Sagen er den at mange udlændinge i klubben er med Mourinho selvom der opstået konflikter så var det sportsligt, her snakker jeg om konflikten med Ronaldo og dimaria contra mou. Tilgengæld var det noget helt andet hvad angå de spanske spilleres konflikten
Hvis jeg skal analysere det så vil jeg påstår at spanierne går mere op i traditioner og klubbens værdier som Mourinho fjernet ved hans ankomst mens de udenlandske spiller er kun interesseret i titlerne og er ligeglad med måden det kommer på
Åhh gud, har jeg glemt at nævne dem fra Brasilien...sikke en bummert!!
Raul indlæg 24
Hvis hver eneste lille skænderi skulle betyde problemer for evigt imellem 2 mennesker, så ville det blive svært at stille et hold i noget land. Alle hold har deres små ting kørende, også Barcelona.
Tror i virkelig at de småskænderier har en betydning på længere sigt, prøv at læse om hvordan det går på andre hold i aviserne, dem som nogle tror 100 % på.....det er sku en børnehave herinde fra nogle brugeres side af ...nogle brugere mener at Casillas skal sætte dagsordenen, hvis han er muldvarpen ( hvis der er en muldvarp ), så skal han fanme smides ud af Madrid by, så vil jeg skide på hvordan han står i målet, og hvor længe han har været på holdet. Ham der sladre til pressen, han er problemet, og der skal være 0 tolerance for den slags. Hverken Mourinho eller nogen anden vil nogensiden kunne drive et hold hvis der er sådan noget forræderi tilstede.
Der er intriger på alle hold, men desværre en muldvarp på Real Madrids hold. Det skal stoppes så hurtigt som muligt.