Casillas-kæreste bekræfter uro i Real Madrid
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og angående at Cristiano skulle være en muldvarp, så er der jo baggrund for at sætte ham i søgelyset. Dermed ikke sagt at det ikke kan være andre.
Har valgt at takke af på forum!
Der er i min bog heller ikke meget i vejen med at stille et ultimatum, en smule barnligt formentligt, det skal bare først ske når sæsonen er ovre og ikke midt i årets vigtigste periode.
Og for god ordens skyld, melder jeg mig enig med flere herinde. Carbonero gør sit arbejde og "nyheden" kommer med intet, vi ikke allerede har hørt og kender til i sagaen om uroen i Real Madrid. Så der er ingen som helst grund til at råbe ulven kommer, mere end der allerede var.
Jeg er en smule overrasket over hvor lang en diskussion, en ellers forholdsvis ligegyldig nyhed kan fremtvinge...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Det er jo netop også det Sara udtrykker. Nu skal man jo huske at disse spillere også ser hinanden i privat livet, og har sikkert samtaler omkring de problematikker der med Mourinho i forhold til dem. Sara har en kanon kontakt til det spanske landshold og en masse forskellige spillere, så det er jo klart at hun må ha hørt noget et eller andet sted fra. Jeg tvivler på at Casillas snakker i søvne eller har ladet Sara forklarer sig i medierne.
Og som du siger, så ser spillerne også hinanden i privatlivet, og derfor er det også nærliggende at tro at spillertruppens mest markante og betydningsfulde skikkelse, Casillas, ville være talsmanden for truppen, såfremt de havde noget at klage over, hvilket meget tyder på at de har. Og Sara kom jo ikke med noget insiderviden, hun fortalte kun om den offentlige hemmelighed, at det meste af truppen har problemer med Mourinho.
For mig at se er det spillerne der skal beskyttes først, men selvf kan de ik behandle alle og enhver som de har lyst til.
" Men ingen har haft så mange udbrud og komplikationer med Mourinho som Sergio Ramos og Casillas."
Jeg husker nu at Coentrao, Cristiano, Granero, Xabi Alonso, Higuain (som næsten var på vej væk i sommers), Pedro Leon, Kaka og sikkert nogle jeg har glemt, have komplikationer med Mourinho.
Cristiano har lige haft en batalje, og han var også ude efter Granada kampen at klage. Jeg tror helt bestemt på at muldvarpen er Cristiano, og at han ønsker Mourinho ud. Derfor det kølige forhold mellem ham og perez dengang. Derfor har han ikke skrevet under endnu på kontrakt.
Jeg sagde heller ikke at de var de 2 eneste der har haft en batalje med Mourinho. Bid mærke i at jeg sagde "Men ingen har haft så mange udbrud og komplikationer... som de 2". Du må da være enig i at Sergio Ramos og Casillas har haft et langt mere anstrengt forhold og langt flere bataljer med Mourinho end Coentrao, Granero, Xabi, Higuain, Pedro Leon, Kaka og Cristiano. Det kan der ikke være nogen tvivl om.
Cristiano omfavnede for ikke specielt lang tid siden Mourinho efter en scoring, det har jeg ikke set andre gøre for nyligt (dermed ikke sagt at han ikke også har et anstrengt forhold til Mourinho). Jeg tvivler også på at Cristiano vil tage den magtkamp op ene mand og "sladre" til pressen. Der er langt flere episoder mellem Casillas (og Ramos) og Mourinho end der med Cristiano. Dog synes jeg at dit argument med hvorfor han ikke har skrevet under på en ny kontrakt endnu er et godt et af slagsen. Den er mere interessant at tage op og bide mærke i, end at han har haft et mindre skænderi med Mourinho vedrørende et for hurtigt taget indkast mod Valencia.
Ydermere stod der jo også i SMS'en fra "muldvarpen" hvad de talte om i mødet med Florentino og generaldirektøren.
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Jeg har heller ikke den fjerneste forståelse for hvorfor man skal holde med Mou bare fordi han er træner. Jeg har ikke hørt et eneste argument som holder på rigtig virksomhedsplan for, at beholde træneren bare fordi han er træner.
Antag du ser på et tidligere verdensførende firma, med stor fokus på værdier, som sælger et eller andet. De seneste år har firmaet tabt tærren. Man vælger at ansætte en meget kontroversiel mellemleder. Man har i forvejen nogle verdens bedste og mest loyale medarbejdere men får desuden headhuntet nogle flere af verdens bedste medarbejdere.
Denne massive investering skal selvfølgelig bringe firmaet tilbage i front. Efter en længere afprøvet periode står det klart, at forventnigerne ikke er blevet indfriet. Samtidig giver mellemlederen offenligt medarbejderne skylden for de manglende resultater, han overfalder desuden en mellemleder fra et firma de konkurrerer med. Og generelt bliver firmaets værdier ignoreret.
Efter en rum tid vælger de to længst ansatte, at gå til ledelsen med budskabet om, at under denne leder bliver de sat under nogle arbejdsbetingelser der ligger så langt fra firmaets værdier og at de ikke mener at firmaet bliver ført i den rigtige retning, hvilket firmaets resultater også indikerer.
Hvad skal man gøre? Jeg kender i hvert fald ikke mange firmaer, som ikke ville fyre mellemlederen. Jeg ville fyre mellemlederen uden tøven, hvis mine bedste medarbejdere kom og sagde den var rivende gal.
Min største frygt er dog, at Mou vinder denne tvist og endegyldigt bliver eneherre i Real. Så kan min tiltro til klubben ligge et meget lille sted. Så er mit bud, at vi ser en omvendt Laudrup.
Jeg tror hverken Ramos eller Casillas er interesseret i at spille i andre lande end Spanien og FCB er vel eneste klub som er stor nok til dem. Og FCB mangler på sigt en målmand og Ramos kan de sagtens også bruge.
Jeg håber aldrig dette sker, men er der stillet et ultimatum, betyder at enten skrider Mou eller også ser vi vores stjerner i andre klubber.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Der er heller ikke mange eksempler, men som jeg nævner, så kan det værre et forsøg på at afsat Mou. Hvis Perez ikke har fingeren på pulsen i omklædningsrummet og forstår alvoren - så må der ligges yderligere pres på. Jeg siger heller ikke det er klogt, jeg prøver mig bare at sætte mig i den evt. muldvarpes sted :-)
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
- karsten25
- Gæst
-
PS jeg håber at Pepe bliver solgt. Varane kan sagtens overtage hans plads og så laver han ikke nogle tåblige ting som Pepe desværre oalt for ofte gør.