Casillas-kæreste bekræfter uro i Real Madrid

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #25 af Storken
Besvaret af Storken på emne Casillas-kæreste bekræfter uro i Real Madrid

NDR skrev: Åhh gud, har jeg glemt at nævne dem fra Brasilien...sikke en bummert!!

Jeg ved ikke hvordan du kan leve med skammen. I Japan har de dog en løsning på problemet - harakiri.

Du kan altid tænke over det ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 5 måneder siden #26 af Roesen7
Åh, så skal der igen køre fakkeltog mod en spiller efter han står i dårligt lys.
Som Siempre siger, så har fru Casillas et job og passe. Det job gælder om at fortælle om Real Madrid. Det gør hun og hun gør det uden at bringe en banebrydende historie som kunne falde tilbage på Casillas. Det hun fortæller er ting som vi alle kunne sige. Som hun selv siger, så er det en offentlig hemmelighed at der er splid. Hvem der lækker historierne vides ikke, måske er det Casillas, måske er det Ronaldo? Uanset hvad, så må det vel i højere grad handle om at få løst spliden, for så er der intet at meddele pressen. Selvfølgelig er det problematisk at folk meddeler hemmelige informationer til pressen, men desperate tider kalder desperate løsninger og ingen af os ved præcist hvor skidt det står til i klubben. Hvad hvis størstedelen af spillerne ønsker Mou's afgang, men Perez vil ikke lytte? Skal Mou så igen trumfe i gennem og smide spillerne på porten? Eller skal man forsøge at ligge pres på El Presidente til at træffe "den rette beslutning"?
Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes er bedst, men jeg ved at jeg ønsker Mou's afgang og det er næsten uanset hvad det måtte koste.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

13 år 5 måneder siden #27 af BBB

Roesen7 skrev: Selvfølgelig er det problematisk at folk meddeler hemmelige informationer til pressen, men desperate tider kalder desperate løsninger og ingen af os ved præcist hvor skidt det står til i klubben.

Jeg kan ikke komme på et eksempel, hvor det vil gavne klubben, at man går ud og fortæller alt til pressen.

• Åberg
  • Gæst
  • Gæst
13 år 5 måneder siden #28 af Åberg
Hurra for Casillas og hans kæreste som i den grad gør alt for at slippe at med Real Madrid største klub fejl nogensinde.... Han og her taler vi om MOU. hvis nogen skulle være i tvivl har ødelagt, så meget for klubben at det i den gad er til at græde over. Selvfølgelig er det logisk at Casillas, manden der har været igennem så meget med Madrid, manden der har vundet så meget med Madrid må skamme sig over at klubben i den grad har lagt sig på maven og ikke tør handle. Hvad er perspektivet med MOU... Han vinder ikke noget med et hold han ikke kan holde sammen på.... Okay han viser han kan sætte folk på bænken.... flot. Måske er han dyr at fyrre, men jeg kan stadigvæk ikke se ideen med ham. Måske kan han være heldig at vinde CDR da kampene med Barcelona altid har deres helt eget liv og ikke så meget bygger på stillingen i tabellen, men CHL vindes ikke, hvis man ikke har ro i omklædningsrummet. Casillas taler selvfølgelig med sin kæreste og hans sæson er alligevel stort set slut, da han med genoptræning, en sur træner der har mistet overblikket nu må ser frem mod næste sæson. Bøj bøj til Real´s mest sympatiske mand Casillas og hans Kæreste der åbenbart har mere nosser en Perez.

13 år 5 måneder siden #29 af JSaxtorph

Bugge skrev: Uanset om der er en muldvarp eller ej, understøtter kærestens udtalelser tanken om, at Casillas har det fint med at lade sådanne historier sive ud. Såfremt dette er tilfældet, må jeg, ligesom andre, revurdere hvor meget jeg egentlig holder af Casillas. Det virker i mine øjne både tåbeligt og lusket at tillade dette, når han tidligere har benægtet, og sikkert fremover kommer til at benægte, splid i truppen. Hvis han virkelig ønsker ro i truppen, virker dette bare dumt. Hvis han derimod ønsker at smide mere brænde på bålet er det vel meget smart, at lade fruen gøre det for sig, hvis ikke han har cojones til selv at gøre det.. Ligemeget hvad er jeg overbevist om, at han har noget at skulle sige ift. kvindens udtalelser, og derfor er jeg mindre imponeret - uanset bevæggrunden.

Det kunne også tænkes, at Casillas er en hæderlig mand og respekterer demokratiets spilleregler og derfor ikke udøver censur på sin kæreste. Hvis det ikke er tilfældet, så er det da dét, der er ganske forfærdeligt. Fri presse er sådan riiiiiiimelig vigtigt i min optik.

Carbonero er sportsjournalist og skal give en analyse af Real Madrid. Det er der da ingen, der skal stoppe hende i.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved JSaxtorph. Begrundelse: Stavefejl
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

13 år 5 måneder siden #30 af raul7=kongen

NDR skrev: Raul indlæg 24
Hvis hver eneste lille skænderi skulle betyde problemer for evigt imellem 2 mennesker, så ville det blive svært at stille et hold i noget land. Alle hold har deres små ting kørende, også Barcelona.

Tror i virkelig at de småskænderier har en betydning på længere sigt, prøv at læse om hvordan det går på andre hold i aviserne, dem som nogle tror 100 % på.....det er sku en børnehave herinde fra nogle brugeres side af ...nogle brugere mener at Casillas skal sætte dagsordenen, hvis han er muldvarpen ( hvis der er en muldvarp ), så skal han fanme smides ud af Madrid by, så vil jeg skide på hvordan han står i målet, og hvor længe han har været på holdet. Ham der sladre til pressen, han er problemet, og der skal være 0 tolerance for den slags. Hverken Mourinho eller nogen anden vil nogensiden kunne drive et hold hvis der er sådan noget forræderi tilstede.

Der er intriger på alle hold, men desværre en muldvarp på Real Madrids hold. Det skal stoppes så hurtigt som muligt.

Ja, der er altid intriger i Real Madrid, men det er bemærkelsesværdigt at så meget slipper ud, muldvarp eller ej. Det er trods alt langt fra alt som stammer fra samme mund. Faktisk ved vi end ikke om der er flere 'muldvarper' i truppen. Det er bemærkelsesværdigt at spillerne ikke præsterer. Det er bemærkelsesværdigt at Mourinho har bænket forskellige spillere. Det er bemærkelsesværdigt at Özil giver Ramos sin trøje. Det er bemærkelsesværdigt at Cristiano på intet tidspunkt har bakket op om Mourinho(som åbenbart er Cristianos mand, hvis man skal tro dig).

Real Madrid er en stor organisation med mange egoer, hvorfor der altid vil være intriger. Det er dog i den grad problematisk, når disse intriger bliver for åbenlyse. Udover alt det vi ved, foregår der helt sikkert endnu flere småting. Det er sågar så slemt, at det i perioder i sæsonen har påvirket præstationerne på banen. Når det sker må man se på de bagvedliggende faktorer, og der har altså været ualmindeligt mange problemer i denne sæson, selv for en klub som Real Madrid. Kan man ikke se det, så er det fordi man ønsker at kigge den anden vej.

Og ja, Marca bryder sig ikke om Mourinho, men de har oftere haft ret end uret i størstedelen af deres negative skriverier omkring Real Madrid og Mourinho i de seneste måneder. Nærmest hver eneste gang en negativ vinkel fra avisen er blevet kritiseret vidt og bredt, har den vist sig som værende sand få dage senere. Dette var blot endnu en omgang. Mon ikke Mourinho snart bliver fyret efter teknisk knockout. Perez er efterhånden ved at løbe tør for andre muligheder
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved raul7=kongen.

13 år 5 måneder siden #31 af NDR
En ting er sikkert som amen i kirken...uanset hvilken træner efter sommerferien, uanset hvilke spillere der ønsker at forlænge, eller ikke ønsker at forlænge deres kontrakter, uanset om træneren hedder Mourinho, Laudrup, eller en hel anden...så skal muldvarpen afsløres, og derefter smides ud af klubben, ud af Spansk fodbold...den slags tabere kan ikke bruges på noget hold, og hvis det er Cassilas, så skal han ud!
Det kan i den grad skabe uro...prøv at tænke sig hvis Laudrup blev træner, og han efter et halvt år synes at Casillas stod knap så godt som ønsket, og han så var i besiddelse af en anden målmand som var bedre, som Real Madrid måske allerede er på nuværende tidspunkt, Så ville Casillas måske blive bænket, eller det må man da regne med at han blev...hvad så??...så er Laudrup pludselig fjende med hele den spanske del af truppen, eller hvad, og fjende med halvdelen af alle indbyggere i Madrid??

Jeg er godt klart over at Adan ikke er bedre, jeg er også klar over at mourinho kunne have formuleret sig på en anden måde omkring hvem der er den bedste målmand, men jeg er tilgengæld også klar over at at Casillas ikke stod godt i december måned, og en ting som jeg er helt klar over er, at det er fanme trænerens job og afgøre, ikke spillerenes, hvem der skal på banen.

Tråden her er ved at dreje over på hvilken træner man ønsker og ikke ønsker i fremtiden. Men tråden drejer sig om at Casillas kæreste som ganske vist er journalist har valgt selv at jokke på hele holdet nu hvor Casillas alligevel er skadet og ikke kan deltage imorgen hvor alle er peppet op til det helt store...sindsygt, og iøvrigt kunne hun have ladet en kollega fremlægge situationen i Real Madrid lejren hvis det ellers passer det hun fortæller. Ingen tvivl om at Casillas kunne have stoppet hende, og det her beviser bare at han tilsyneladende er pisse ligeglad med hans holdkammerater til kampen imorgen.

13 år 5 måneder siden #32 af Dios
NDR.

Jeg er faktisk ikke enig. Er der en muldvarpe, så skal han helt klart stå skoleret, men man bliver nødt til og høre begge sider af sagen. Nu er jeg virkelig virkelig anti-Mou, og ville faktisk langt hen ad vejen bakke op om muldvarpen.
Det er en forkert vej at gå, men forstår budskabet fuldt ud. Nogle mener forræderi er grænsen, hvor jeg mener grænsen blev nået for flere år siden.
Mourinho har fået uendelig lang snor, og faktisk håber jeg på, at "manager" rollen aldrig nogensinde er og finde i Real Madrid.

Ingen er over klubben bliver folk ved med og sige, og jeg er da fuldstændig enig, men nogle må altså stå frem og forsvare vores værdier. Som IMO godt nok ikke er tilstede, og ikke har været det i mange år.

Jeg ved ikke om det er mig som har misforstået noget, så vil stille et simpelt spørgsmål til alle dem som læser mit indlæg. Men var der nogle som var decideret sure på Mourinho, fordi han bænkede Casillas? Altså min mening er klar. Casillas havde fortjent en tur på bænken, men den kom et par måneder for sent, og på et tidspunkt hvor Casillas havde stået bedre end på noget andet tidspunkt i denne sæson.
Jeg synes Mourinho var en idiot under hele Casillas sagaen, men det var mest på grund af hans udtalelser om Adan, og desværre for ham, så er han ikke den mest elsket Real Madrid spiller for tiden.
Der bliver piftet af Adan, og ja, han har godt nok ikke gjort det godt, men hvor usselt er det ikke og pifte af en spiller, som altid har været tro mod klubben?. Det er immervæk dårlig mandskabspleje af Mourinho, og derfor er han en kæmpe nar i mine øjne.

Du bliver simpelthen nødt til og se på det store billede. Carbonero er journalist. Det er hendes arbejde, og hun siger intet resten af de spanske aviser ikke allerede har sagt.
Casillas kan intet stille op, og det skal han heller ikke. Havde hun derimod citeret ham, for noget han sagde under gårsdagens aftensmad, så var det en helt anden snak. Men hun siger bare det Marca har skrevet om i et halvt år nu.
Det er altid farligt og komme sammen med en "kollega" (forstå mig ret). Men det skal ikke holde Carbonero tilbage.

Uanset hvor stille der er i medierne frem til sæsonen slutter, så nægter jeg og tro på, at problemerne løser sig internt. Der er tydeligvis enorme konflikter i baggrunden, som selv medie-roen ikke ville kunne løse. Og det skal den heller ikke, for der skal renses ud til sommer. Og det gælder både blandt spillerne, staben og træneren.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, MMM

13 år 5 måneder siden #33 af Raul 4 ever
BBB har allerede skrevet det, men det lader ikke rigtig til at de efterfølgende har taget højde for det, men Sara Carbonero udtaler blot om hvad Marca skriver. Hun udtaler sig altså ikke som Iker's kæreste, men refererer hvad der bliver rapporteret i medierne i Spanien.

Så man skulle nok overveje at rette nyheden til, så den kommer til at reflektere hvad der rent faktisk er sagt, og ikke hvad AS/Marca prøver at bilde os ind.

Og det gør altså en kæmpe forskel synes jeg. Det er dog stadig meget problematisk at hun udtaler som hun gør. Såsom hvis man kender hvordan forholdene rigtigt er i omklædningsrummet, så "gætter" man nok ikke forkert når man skal udvælge hvilke nyheder man skal vidererapportere. Ligesom hvis man allerede kender statsministerens nytårstale, og man så skal gætte på, hvad hun vil tale om...

13 år 5 måneder siden #34 af Vildfaren
Som Raul7=kongen skriver vil der altid være en smule intriger i en klub af Real madrid størrelse.
Hvis man så samtidig har verdens mest intrigante person ansat som manager.
SÅ VIL DER KOMME MERE INTRIGER.... MEGET MERE INTRIGER.
Spillerne har ham jo som chef, så de vil være mere intrigante, det samme med pressen og alle andre der kommer i kontakt med Mou.
Det er en ond cirkel, den skal stoppes. Pressen elsker jo at stikke til Mou netop fordi han udtaler sig hovedløst til tider, som bla. Casillas-Adan episoden. Han kunne bare ha sagt:"Adan spiller i dag.", men han skulle lige lave intriger ved at kalde Adan en bedre målmand. Det er altså Mou selv der tænder bålet.
En person som f.eks. Laudrup ville højst sandsynligt have givet uspændende svar og undgået intriger.
For at sige pænt NDR, så syntes jeg din utaknemmelige middelalder resonering stinker. Man er ikke mere fan eller tilhænger fordi man blindt taler positivt om ting, der er rivende galt. Tværtimod.
Du hæfter dig i Casillas måske videregiver oplysninger og skal brændes. Jeg tror desværre ikke der er muligheder for andet.
Mou sidder så stramt på på Madrid, at selv Florentino er handlingslammet. Så må de personer der har mulighed for agere.
Personligt ser jeg al modstand mod Mourinho som et forsøg på at slukke bålet. Et bål som kun kan slukkes ved at smide Mou ud.
Hvis du tror at Casillas fremadrettet vil opføre sig som en forkællet møgunge, så tro om igen. Han var der da det gik godt og har været her i hele nedturen efter Del Bosque og han har ALDRIG ytret sig negativt om klubben. ALDRIG. Vi snakker om en person der har været hele sin karrierre Real. Vi snakker om en person hvis æresliste overgår stort set alle kendte nuværende og tidligere boldspillere
Se listen heri under Honours og læs gerne resten af hans profil
en.wikipedia.org/wiki/Iker_Casillas

På den anden side har verdens mest intrigante person. Han har et helt afsnit på sin profil der hedder Controversy
en.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Mourinho

Der må sgu da ringe en klokke, hvis man stadig mener Mourinho agerer som han skal.
Og ja selvfølgelig skal træneren sætte holdet, men han evner jo ikke en gang ophold uden intriger. Det er uanset om han skaber resultater eller ej.

On topic
Casillas bolledukke skal selvfølgelig reportere relavante oplysninger om Real det er jo for helvede hendes job.
Hvis hun giver fripas til nogle spillere selvom det er hendes kæreste, ja så passer hun jo altså ikke sit job.

Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Sidste redigering: 13 år 5 måneder siden ved Vildfaren.

13 år 5 måneder siden #35 af NDR
Dios
Jeg synes det er forfærdeligt ærgeligt at Casillas kæreste roder op i det pladder dagen før den kamp som vores spillere har set frem til. Real Madrid lever for Copa Del Rey finalen, da de fleste nok finder det svært at indhente Barcelona i Liga, og derfor er den kamp imorgen en af de vigtige, og så er den på hjemmebane, helt klart en kamp de går og forbereder sig på, så derfor synes jeg det er lidt syndt at der nu skal kastes brænde på bålet. Jeg føler at det virker som om at Casillas er lidt en del af det, og så er det absolut for at skade og ikke motivere. Der bliver nævnt at det er hendes job, ja, det er hendes job, men det der har hun ikke gjort uden at få grønt lys af Casillas først.
Mourinho har faktisk ytret at man ikke kunne være bekendt at pifte af Adan da han blev sat på banen første gang. Så pleje af spillerene i den forbindelse har ikke fejlet noget. I kan sikkert finde interviewet af Mou på deres hjemmeside.

13 år 5 måneder siden #36 af Hugol
Jeg gætter på at muldvarpen er en spiller. Mit gæt er Cristiano

Har valgt at takke af på forum!

Leveret af Kunena Forum