Derfor har André Gomes høj prioritet
Vi har en rigtig solid og stærk trup, og egentlig er den også verdensklasse, hvis vi ikke foretager os nogle indkøb, men i stedet lejer nogle flere spillere ud. Her tænker jeg umiddelbart på Asensio og evt. Jesé. Så mangler vi dog en "kant", hvis Jesé bliver lejet ud. Problemet er så bare, hvis Kovacic, Isco og James stadig ikke har præsteret næste sæson, så ender vi ud i alle de lejede spillere som ny-indkøb, og så står vi for 3. sommer i træk uden decideret forstærkninger til start 11'eren, som jeg anser som vores største problem. Det er ikke skader, manglende rotation og jeg ved ikke hvad, men 5 spillere som ikke passer ind i systemet og for at finde plads, så skal spilles ude af position.
Jeg håber stadig til det sidste man hiver Hazard op af hatten, og man så lejer Jesé ud og sælger James. Tanken om BBC virker bare som et tvangsægteskab, og det kommer der sjældent noget godt ud af.
Gomes og Rakitic bliver 2 lidt for gode spillere synes jeg.
Jeg elsker man ikke køber bare for at købe, men truppen som jeg ser den er så uharmonisk og ukorrekt sat sammen, så jeg frygter det værste. Det der transfer-ban gør heller ikke udsigten bedre.
Alt kan dog reddes, hvis bare Kovacic, Isco og James finder deres bedste niveau frem, selvom jeg tvivler på de 2 sidstnævnte kan gøre det, fordi rollerne på holdet ikke passer dem.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Barcelonas pris kan ende i 70 millioner €, så de har ikke fået ham billigt. Real Madrid kunne have fået ham lige så "billigt", hvis vi ville have inkluderet 3-4 spillere i handlen.
Har du link? Synes de fleste medier melder en pris på 30-35 + variabler der løber op på 20.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
SR4 skrev:
Siempre Madrid skrev: Barcelonas pris kan ende i 70 millioner €, så de har ikke fået ham billigt. Real Madrid kunne have fået ham lige så "billigt", hvis vi ville have inkluderet 3-4 spillere i handlen.
Har du link? Synes de fleste medier melder en pris på 30-35 + variabler der løber op på 20.
Fra Marca:
El Valencia ha cerrado el acuerdo verbal del traspaso sn 35 millones de euros fijos, a los que hay que añadir otros 20 que se irán abonando conforme se cumplan unas variables tan asequibles que en Mestalla los dan por asegurados. Los otros 15 sí que forman parte de un clausulado que sí se puede considerar variable de verdad, como número de partidos y objetivos individuales y colectivos del jugador y del propio Barcelona.
Siempre fiel skrev:
BBB skrev: Pogba er bedre end Isco på mange områder, Dios, men det virker lidt fjollet, når Siempre Fiel kun diskuterer, hvad vi får med Pogba's styrker. Dios er den eneste, som har diskuteret, hvad vi rent faktisk mister, når vores €120 mio's indkøb skal spille fast. Det er som om, at du, Siempre Fiel, fuldstændig glemmer/ignorerer det tradeoff der er, hvis der skal gøres plads til Pogba. Du kan ikke bare udskifte Kroos med Pogba, og derefter forvente at alt løser sig.
Om André Gomes skal købes, har jeg ikke så vilde meninger omkring, men der er et par lidt mere profilerede journalister, der har spået hans udvikling til at gå i retning af prisen på €65 mio.
Jeg har flere gange skrevet hva jeg synes Kroos bringer - og jeg er nogenlunde klar over at hvis man eksempelvis sætter en Pogba ind, så må man jo uundgåeligt skifte en anden spiller ud. Så jo, jeg er fint klar over at vi mister kroos og de ting han bringer. Og jeg har jo igen og igen og igen plæderet for at vi imo mangler de ting Pogba (eller en anden type som ka bringe det, eksempelvis Vidal) og jeg har sagt min holdning til den nuværende konstallation som i laaaaaang tid har været uendelig statisk, ik mindst fordi at både Kroos og Modric leverer meget af det samme. Jeg ved ik om du vil ha jeg ska skrive en kronolog omkring hva jeg mener vi mister ved Kroos, men jeg synes jeg igen og igen har skrevet hva jeg synes om vores nuværende midtbane - altså virkelig fremragende spillere hver for sig - men bare for ens typer, og så mangler vi bare fysik, energi, målfarlighed, så det trade off ift Kroos' placeringsevne, fodboldintelligens, fine præcise pasninger i form af sideskift (altsammen noget jeg HAR skrevet i tidligere indlæg) er jeg bestemt villig til at gøre.
www.espnfc.com/german-bundesliga/10/blog...nd-effective-passing
Vi mister mere end blot fine sideskift og placeringsevne, hvis Kroos smutter. Det er selvfølgelig ikke alt, men det betyder helt klart noget. Der er i øvrigt også et afsnit om Pelle, Hazard og Özil. Og selvfølgelig Griezmann som jeg har kastet min kærlighed efter.
Siempre Madrid skrev:
SR4 skrev:
Fra Marca:
El Valencia ha cerrado el acuerdo verbal del traspaso sn 35 millones de euros fijos, a los que hay que añadir otros 20 que se irán abonando conforme se cumplan unas variables tan asequibles que en Mestalla los dan por asegurados. Los otros 15 sí que forman parte de un clausulado que sí se puede considerar variable de verdad, como número de partidos y objetivos individuales y colectivos del jugador y del propio Barcelona.
Nu kan jeg ikke spansk, men grundprisen som jeg forstår det er 35 mio. Så ved jeg selvfølgelig ikke hvor sikre variablerne er på at blive udløst. Men hvis variablerne er usikre synes jeg nu de har fået ham billigt i forhold til rygterne om at man blev afvist for 60 mio, fordi man krævede 80? Så kan jeg ikke forstå man ikke gør det samme mod Barca.
Der skal mere til end det er fordi man er gode venner med dem. Især med tanke på at Valencia langt fra er på niveau med andre storklubber økonomisk.
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
SR4 skrev:
Siempre Madrid skrev:
SR4 skrev:
Fra Marca:
Nu kan jeg ikke spansk, men grundprisen som jeg forstår det er 35 mio. Så ved jeg selvfølgelig ikke hvor sikre variablerne er på at blive udløst. Men hvis variablerne er usikre synes jeg nu de har fået ham billigt i forhold til rygterne om at man blev afvist for 60 mio, fordi man krævede 80? Så kan jeg ikke forstå man ikke gør det samme mod Barca.
Der skal mere til end det er fordi man er gode venner med dem. Især med tanke på at Valencia langt fra er på niveau med andre storklubber økonomisk.
35 millioner € nu, 20 millioner i let-opnåelige klausuler og så 15 millioner €, hvis han vinder Guldbolden! Den ender vist i en pris på 55 millioner €.
Jeg ofrer hellere 120 millioner € på Paul Pogba end 55 millioner € på André Gomes.
Siempre Madrid skrev:
SR4 skrev:
Siempre Madrid skrev:
SR4 skrev:
Fra Marca:
35 millioner € nu, 20 millioner i let-opnåelige klausuler og så 15 millioner €, hvis han vinder Guldbolden! Den ender vist i en pris på 55 millioner €.
Jeg ofrer hellere 120 millioner € på Paul Pogba end 55 millioner € på André Gomes.
Angiveligt har United tilbudt €120-125 millioner for Pogba, og yderligere €20-25 millioner til Mino Raiola til sammenlagt €145 millioner. Er du klar til at give det?
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Hvis Pogba nægte at skifte nedad til en rig Europa League klub fordi han i stedet vil opad til en rigere Champions League vinder, så kan han blot nægte at skifte til United. Dermed står Juventus med muligheden for at sælge for 120, som Siempre vil give og undlade at sælge.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev: Man behøver ikke altid slå den højeste pris for at få købet.
Hvis Pogba nægte at skifte nedad til en rig Europa League klub fordi han i stedet vil opad til en rigere Champions League vinder, så kan han blot nægte at skifte til United. Dermed står Juventus med muligheden for at sælge for 120, som Siempre vil give og undlade at sælge.
Juve har længe stået fast på, at de skal have 120 millioner, og at agentens fee skal betales af den købende klub. Alternativt sælger de jo bare ikke. Så er de også så meget stærkere i næste sæson.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Forsøger at overtale RM til at betale hvad Juve kræver, forsøger at overtale Juve til at sænke prisen og ellers væver sig med tålmodighed. Han kan jo altid lade kontrakten løbe ud og få sig en flot sign-on fee i Madrid. Det tager bare nogle år. Juventus har kun den magt, som kontrakten giver dem.
Jeg tror dog ikke på at Pogbas eneste drømmemål er Real Madrid. Jeg tror faktisk han gerne vil spille for United (Så snart de er i CHL regelmæssigt), City, RM, Barcelona, Juventus og Bayern München. Faktisk bare de største scener i verden. De klubber man kan stole på holder et vidst niveau i fremtiden. Vi har ofte læst om hvordan Pogba og Raiola værdsætter kontinuerlighed.
Jeg tror ikke RM er interessant for ham, hvis han forventer at Zidane bliver fyret om et år eller to.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)