Derfor har André Gomes høj prioritet
Først når de daler ned på et niveau hvor andre spillere kan følge med, er det relevant at kigge på alternativer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg synes det ville pynte gevaldigt hvis Bale og Benzema kunne tage større del i målscoringen, så det samlede antal mål på en sæson afspejlede en mere ligelig fordeling de tre imellem. Synes at B&B bed fra sig i den forgangne sæson, og det klædte angrebsspillet med noget egoisme fra deres side så den ikke kun går Marcelo->Bale->Ronaldo->mål...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Det kunne være fedt hvis vi havde nogle flere alternativer i angrebsspillet der ikke afhang af at Ronaldo skal have sidste fod på..
Jeg synes det ville pynte gevaldigt hvis Bale og Benzema kunne tage større del i målscoringen, så det samlede antal mål på en sæson afspejlede en mere ligelig fordeling de tre imellem. Synes at B&B bed fra sig i den forgangne sæson, og det klædte angrebsspillet med noget egoisme fra deres side så den ikke kun går Marcelo->Bale->Ronaldo->mål...
Problemet er at Ronaldo er den eneste af de 3 der kan holde sig skadesfri.
Er sikker på at fordelingen ellers ville være mere liglig.
SR4 skrev:
Zyconith skrev: Det kunne være fedt hvis vi havde nogle flere alternativer i angrebsspillet der ikke afhang af at Ronaldo skal have sidste fod på..
Problemet er at Ronaldo er den eneste af de 3 der kan holde sig skadesfri.
Er sikker på at fordelingen ellers ville være mere liglig.
Har han været skadesfri bare en enkelt sæson af de sidste 5?