Real Madrid ændrer planerne for Pepe, Kroos og Bale
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har ændret planerne for Pepe, Toni Kroos og Gareth Bale.
De skulle i går være vendt tilbage til træning, men i samråd med Pintus har Zinedine Zidane forlænget deres ferie, således at Bale og Kroos vender tilbage til træning den 6. august, altså blot tre dage før den europæiske Super Cup spilles i Trondheim i Norge.
Pepe og Cristiano Ronaldo vender tilbage til træning den 10. august.
Zidane har ønsket at give sine spillere den bedst mulige sommerpause, fordi man går ind til en sæson, hvor man spiller om 5 titler og han ønsker ikke at begå Carlo Ancelottis eklatante fejltrin med at have en helt udmattet trup næste forår, hvor alting skal afgøres.
Gareth Bale får dermed 38 dages ferie, mens Kroos har 35 dage og de portugisiske EM-helte, Pepe og Cristiano Ronaldo, får 33 dages ferie. Kun Mateo Kovacic, Álvaro Morata og Lucas Vázquez har afkortet deres ferie for at komme på træningsbanen i Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SR4 skrev: Carlo Ancelottis eklatante fejltrin.. Zidane og Rafa roterede en hel masse og det hjalp ikke. Hvis klubben fortsat er naive og ikke kigger på hvad der forårsager de her absurd mange skader, så kan vi også afskrive ligaen i år.
Hvad forårsager da de her skader? Jeg har nok sovet i timen, da du fandt ud af problemet :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev:
SR4 skrev: Carlo Ancelottis eklatante fejltrin.. Zidane og Rafa roterede en hel masse og det hjalp ikke. Hvis klubben fortsat er naive og ikke kigger på hvad der forårsager de her absurd mange skader, så kan vi også afskrive ligaen i år.
Hvad forårsager da de her skader? Jeg har nok sovet i timen, da du fandt ud af problemet :)
Jeg er hverken ansat i lægestaben eller den fysiske stab i Real :)
Men ville da ellers være dejligt :P
Men måske kan du i stedet forklar mig hvordan det kan være Ancelotti's skyld, når nu vi igen så samme scenarie sidste sæson uden Ancelotti og en hel masse rotering?
SR4 skrev:
Dios skrev:
Men måske kan du i stedet forklar mig hvordan det kan være Ancelotti's skyld, når nu vi igen så samme scenarie sidste sæson uden Ancelotti og en hel masse rotering?
Lavede vi virkelig en hel masse rotering i sidste sæson? Det mindes jeg ikke!
- Raúl 7
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
Du blander æbler og pærer. VI havde absurd mange skader sidste sæson ja. Det vil rotationer måske ikke ændre på. Men når vi snakker Ancelotti og to glippede mesterskaber, så var det altså mangel på rotation (og måske bredde på bænken) og ikke absurde skader. Så det er to forskellige ting :)
Lars1991 skrev:
SR4 skrev:
Dios skrev:
Lavede vi virkelig en hel masse rotering i sidste sæson? Det mindes jeg ikke!
Så må du have sovet hele sæsonen igennem ;)
Raúl 7 skrev: Det er noget bavl at sige at Zidane roterede, men at det ikke hjalp. Zidane overtog et hold der allerede havde haft masser af skader. Han udtalte selv at truppen ikke var fit nok og måtte bruge mange træningspas på at få spillerne i bedre form. Zidane roterede en del, men det er klart at det ikke hjælper hvis det er for sent. Hvis vi starter den nye sæson med at rotere hele vejen igennem og det ikke virker, så kan du sige at det ikke virker. Men endnu har vi ikke prøvet at spille en sæson, hvor der blev roteret fornuftigt fra start til slut, så vi ved ikke hvordan det vil gå. Den sidste der roterede nogenlunde fornuftigt var vel Mourinho.
What? Rafa roterede tilmed mere end Zidane. Der blev roteret mere end rigeligt over en sæson.
Raúl 7 skrev:
Du blander æbler og pærer. VI havde absurd mange skader sidste sæson ja. Det vil rotationer måske ikke ændre på. Men når vi snakker Ancelotti og to glippede mesterskaber, så var det altså mangel på rotation (og måske bredde på bænken) og ikke absurde skader. Så det er to forskellige ting :)
Det var nu en blanding af begge ting. :) Og når man tænker over, at vi var så tæt på ligaen begge gange, må det hel klart have gjort en forskel, hvis vi havde en stab, der kunne holde skadesraten nede.
Og som jeg husker det, så vi for alvor i slutningen af 15/16 sæsonen, hvor meget Zidane egentlig har taget med sig fra sin tid hos Ancelotti. Jeg mener, at han roterer alt for lidt. Mod hold fra den nederste halvdel af tabellen forstår jeg ikke, hvorfor man ikke lader uprøvede kræfter som Kovacic, Jesé, Lucas Vasques, Danilo, Casilla, Varane, Isco, James, m.v. spille. Vi har noget nær verdens bedste bænk, men vi bruger den ganske enkelt ikke. Det må og skal der laves om på i næste sæson, hvis vi skal gøre os forhåbninger om ligaen.
Btw, Luis Enrique var ved at falde i nøjagtig samme gryde som Ancelotti gjorde, hvilket bevirkede, at han satte 12 point over styr i slutningen af sæsonen. Vi har bare mere at rotere med end Barcelona - så skal det da for pokker også udnyttes.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Hvad kom først - hønen eller ægget? Mange af vores rotationer kom pga. en høj skadeshistorik på mange af de centrale spillere. Træneren var altså påtvunget at skifte meget ud. Det er blot ikke rotation i mine øjne.
Og som jeg husker det, så vi for alvor i slutningen af 15/16 sæsonen, hvor meget Zidane egentlig har taget med sig fra sin tid hos Ancelotti. Jeg mener, at han roterer alt for lidt. Mod hold fra den nederste halvdel af tabellen forstår jeg ikke, hvorfor man ikke lader uprøvede kræfter som Kovacic, Jesé, Lucas Vasques, Danilo, Casilla, Varane, Isco, James, m.v. spille. Vi har noget nær verdens bedste bænk, men vi bruger den ganske enkelt ikke. Det må og skal der laves om på i næste sæson, hvis vi skal gøre os forhåbninger om ligaen.
Btw, Luis Enrique var ved at falde i nøjagtig samme gryde som Ancelotti gjorde, hvilket bevirkede, at han satte 12 point over styr i slutningen af sæsonen. Vi har bare mere at rotere med end Barcelona - så skal det da for pokker også udnyttes.
Sjovt jeg husker ellers at slutningen af sæsonen var det tidspunkt hvor det kørte mest for os.
Og hvorfor har alle fortsat set sig blinde på at skaderne var mange nu under 3 forskellige trænere på 3 år. Under Ancelotti som aldrig roterede. Under Rafa som måske endda roterede for meget. Og så under Zidane, som jeg synes roterede lige tilpas.
Jeg siger ikke at rotering ikke hjælper. Men nogen må snart have åbnet øjnene op for at vi de sidste 3 sæsoner er blevet ramt af helt ekstreme skadeskvaler.