Real Madrid ændrer planerne for Pepe, Kroos og Bale
Siempre Madrid skrev:
SR4 skrev:
Dios skrev: SR4 skrev:
Jeg ser dog stadig ikke pointen at kritisere Ancelotti for ikke at rotere, når nu han var træner for os et år siden, hvor vi har haft 2 trænere siden der begge roterer langt mere end Ancelotti gjorde. Men well, Siempre bliver nok bare aldrig træt af stikpiller ;)
Ancelotti har i den grad skylden for, at det gik som det gjorde. Han kørte alle mand trætte i efterårssæsonen, fordi han ikke roterede. Benitez havde vel ikke en chance, da han havde 5-6 stamspillere ude allerede i gruppespillet af Chl. Vi har haft en lorte sæson hvad angår skader, men meget af det handler også om, at man fremskynder skaderne, så spillerne ikke får den maksimale hvile og genoptræning.
Jeg forstår ihvertfald godt kritikken af Ancelotti og hans mangel på rotation.
Så forklar mig hvorfor man bringer hans navn frem igen et år efter vi IGEN tabte ligaen pga. skader, hvor vi siden har haft 2 trænere der har roteret.
Så kunne man ud af det blå pludselig nævne i en artikel at "Zidane udtaler han vil spille offensivt, hvilket går imod måden hvorpå vi spillede under Mourinho...".
Helt meningsløst.. Siempre har vist hans holdning til Ancelotti, men det er amatøragtigt at bringe ham i en artikel der intet har med ham at gøre. :)
Det har netop noget med Ancelotti at gøre, eftersom man vil forsøge at undgå at havne i den situation med trætte spillere, som man fik med Ancelotti. Det er såmænd ikke bare noget jeg finder på som en primitiv stikpille til Ancelotti, for det stod såmænd direkte i den artikel, som jeg oversatte fra.
futbol.as.com/futbol/2016/08/01/primera/1470009934_630126.html
Ja den tager jeg selvfølgelig på mig. Jeg har ikke set mig blind på Ancelotti's manglende rotation, tværtimod kunne jeg bare ikke se hvorfor hans fejl skulle nævnes, når nu vi roterede sidste år og vi dermed ikke sidder med det problem længere. Eller hvis man er unig, så i hvertfald langt fra samme grad.
Men hvis det så bare står i artiklen, er det bare mig der snakker sort omkring stikpillen. :D
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mente blot at der skal mere til end blot rotation for at få løst vores skadesproblemer, og jeg håber klubben har fokus på, at der er noget helt andet som er helt galt. Enten med lægestaben eller træningsdoseringen.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev: Et er manglende rotationer, noget jeg synes i ligeså høj grad var skræmmende, var hans manglende kreativitet og manglende evne til at improvisere og foretage taktiske ændringer når tingene så sorte ude.
Enit, Ancelotti var ikke perfekt og det var slet ikke det jeg prøvede at hentyde til.
Zyconith skrev: Et er manglende rotationer, noget jeg synes i ligeså høj grad var skræmmende, var hans manglende kreativitet og manglende evne til at improvisere og foretage taktiske ændringer når tingene så sorte ude.
Helt enig. Jeg synes personligt Ancelotti var en kæmpe skuffelse. Om det hele falder tilbage på Perez skal jeg ikke kunne sige, men jeg fatter ikke hvordan man kan få så lidt ud af en så fantastisk trup. Det samme kan dog siges om Mourinho.
Jeg savner godt nok et Real Madrid hold, hvor alle er indforstået med hvad der skal ske, og hvad der kommer til at ske. Der er godt nok sjældent der er 2-3 kampe i træk som er ens. Hvor vi bare er bedst fra start til slut, og får en god solid sejr. Om det er imod Bayern, Barca og United eller Mallorca, Las Palmas og Girona er jo "ligegyldigt", men følelsen af at vi er favoritter, og når vi så er det, så beviser det på banen. Den følelse savner jeg. Den var der i et kort øjeblik under Ancelotti, og resten må tilskrives som fejl fra Ancelotti's side af.
Du fik den, men håber du kan bære over med det :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
SR4 skrev:
Enit, Ancelotti var ikke perfekt og det var slet ikke det jeg prøvede at hentyde til.
Krikken af ham kører bare ofte på de manglende rotationer og mener at det ikke skal stå som en isoleret årsag. Rotationerne er jo nemme nok at spotte i bagklogskabens lys. Men de manglende taktiske ændringer var graverende fejl og der synes jeg Ancelotti især haltede, måske grundlæggende som træner. Mourinho var i det mindste i stand til at hive en kanin op ad hatten.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
SR4 skrev:
Krikken af ham kører bare ofte på de manglende rotationer og mener at det ikke skal stå som en isoleret årsag. Rotationerne er jo nemme nok at spotte i bagklogskabens lys. Men de manglende taktiske ændringer var graverende fejl og der synes jeg Ancelotti især haltede, måske grundlæggende som træner. Mourinho var i det mindste i stand til at hive en kanin op ad hatten.
Man kan vel sige, at Real kørte fantastisk under Ancelotti, når det hele så også kørte. Men når spillerne så blev trætte eller ikke ramte dagen, så havde han ikke nogen plan B, et andet system eller andre spillere der var varme nok til at kunne præstere.