Juventus håber at kunne hente Isco billigt
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Juventus meldes fortsat interesseret i Isco og de italienske mestre håber at kunne drage fordel af Real Madrids påståede interesse i at få tyndet ud på den overbefolkede midtbane.
I princippet er Torino-klubben også interesseret i James, men man mener at Real Madrid ikke vil lade colombianeren gå for mindre end 70 millioner € og derfor er man mere fokuseret på den spanske midtbanespiller, som man håber at kunne hente med et bud på 40 millioner €.
Juventus arbejder dog fortsat med ideen om igen at leje Cuadrado i Chelsea, mens også Matuidi og Sissoko nævnes som muligheder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- eksperten
- Gæst
-
James var et køb som omhandlede trøje-salg og han har aldrig rigtig slået igennem for Real Madrid, og slet ikke for det beløb han er købt ind for. Sælg gerne inden 8 dage.
eksperten skrev: James skal sælges og det er set ud fra et sportsligt perspektiv. For da James blev købt, blev der ikke set på om der var plads til James, eller spillere fra talent afdelingen når denne spiller blev tilført klubben. Der spilles et system som James i forhold til Isco ikke passer ind i. Isco kan sagtens have en mere Di Maria rolle på midtbanen. Isco formår stadig at have flere gennembrud på kanterne end James, for James er generelt ikke særlig hurtig. Isco mangler også fart, men det er mere på længere afstande, på de korte er han super hurtig. Hans tempo skift sætter rigtig mange spillere.
James var et køb som omhandlede trøje-salg og han har aldrig rigtig slået igennem for Real Madrid, og slet ikke for det beløb han er købt ind for. Sælg gerne inden 8 dage.
Fedt at argumentere for at James mangler hurtighed, og at Isco på nogen måde kan udfylde en Dí María rolle er decideret fjollet.
- eksperten
- Gæst
-
BBB skrev:
eksperten skrev: James skal sælges og det er set ud fra et sportsligt perspektiv. For da James blev købt, blev der ikke set på om der var plads til James, eller spillere fra talent afdelingen når denne spiller blev tilført klubben. Der spilles et system som James i forhold til Isco ikke passer ind i. Isco kan sagtens have en mere Di Maria rolle på midtbanen. Isco formår stadig at have flere gennembrud på kanterne end James, for James er generelt ikke særlig hurtig. Isco mangler også fart, men det er mere på længere afstande, på de korte er han super hurtig. Hans tempo skift sætter rigtig mange spillere.
Fedt at argumentere for at James mangler hurtighed, og at Isco på nogen måde kan udfylde en Dí María rolle er decideret fjollet.
Normalt svarer jeg ikke tilbage på onliners, der blot råber efter folk der prøver at argumentere for deres sag. Isco har en arbejdsevne på samme niveau som Di Maria havde, når Di Maria har spillet på sit absolut højeste niveau. Isco arbejder nemlig både defensivt såvel offensivt. Isco har ligeledes et kæmpe talent hvad angår skills med bolden, som Di Maria havde. Ja Iscos hurtighed er da heller ikke at prale af, men han fylder helt anderledes på banen. Isco står for nogle flotte afleveringer og har en god gennembrudskræft. Spilletiden halter og det er synd for han er en kanon spiller.
James er jo næsten mere langsom end Raúl.
Så BBB, jeg overlader dig til at være fjollet her!
eksperten skrev:
BBB skrev:
Normalt svarer jeg ikke tilbage på onliners, der blot råber efter folk der prøver at argumentere for deres sag. Isco har en arbejdsevne på samme niveau som Di Maria havde, når Di Maria har spillet på sit absolut højeste niveau. Isco arbejder nemlig både defensivt såvel offensivt. Isco har ligeledes et kæmpe talent hvad angår skills med bolden, som Di Maria havde. Ja Iscos hurtighed er da heller ikke at prale af, men han fylder helt anderledes på banen. Isco står for nogle flotte afleveringer og har en god gennembrudskræft. Spilletiden halter og det er synd for han er en kanon spiller.
Isco:
... er ikke ligeså hurtig som Dí María
... er ikke arbejdsom som Dí María. Meget kan man beskylde argentineren for, men hvis han mistede bolden, så fulgte han den hele vejen ned til vores venstre back
... har ikke samme løbepensum som Dí María
... har ikke samme gennembrudskraft som Dí María. Du ser ikke Isco lave et raid som Dí María lavede i overtiden af CL-finalen i 2014. Nærmere ser du Isco snyde én mand, holde for længe i bolden og forspilde en omstilling eller et overtal.
Du argumenterer i øvrigt ikke, du påstår (drømmer).
- eksperten
- Gæst
-
BBB skrev:
eksperten skrev:
BBB skrev:
Isco:
... er ikke ligeså hurtig som Dí María
... er ikke arbejdsom som Dí María. Meget kan man beskylde argentineren for, men hvis han mistede bolden, så fulgte han den hele vejen ned til vores venstre back
... har ikke samme løbepensum som Dí María
... har ikke samme gennembrudskraft som Dí María. Du ser ikke Isco lave et raid som Dí María lavede i overtiden af CL-finalen i 2014. Nærmere ser du Isco snyde én mand, holde for længe i bolden og forspilde en omstilling eller et overtal.
Du argumenterer i øvrigt ikke, du påstår (drømmer).
Det gælder jo hele dit indlæg her også. Påstande er der hvert fald nok af !
Nu er det så sjovt at du ender ud i en sammenligning og ikke fokusere på, om Isco kan udfylde samme rolle som Di maria. For det kan han, og jo jeg har set Isco tage nogle lange løb op af banen, hvor han sætter op til 4 mand.
Det er dog ikke en sammenligning jeg kigger på, men jeg mener klart at Isco kan spille på den 3 mands midtbane, og udføre de defensive og offensive pligter der kan tilfredsstille Zidane 100%. Isco har nemlig tit fået den plads og arbejder rigtigt hårdt.
Isco er en anderledes spiller og han tilfører holdet en helt anden kvalitet, hvilket ikke sætter holdet i problemer, men bare giver dem andre strenge at spille på. Lidt ligesom Morata i forhold til Benzema.
Du har stadig ikke underbygget din påstand med andet end "jeg tror".
Ps. Selvfølgelig kan Isco spille på en 3 mands midtbane. Det handler bare om, at Zidane vælger ham og hans kvaliteter (der ikke minder om Dí Marías kvaliteter). Det gælder i øvrigt også for James, så nu er vi lige langt igen.
Pps. Isco "sætter ikke holdet i problemer, men giver det bare andre strenge at spille på". Betyder det at Isco i dine øjne ikke er dårligere til noget, som de andre spillere kan? Eller er påstanden blot at "Isco er en anderledes spiller end Kroos, Modric, James og Casemiro"? For det ene er fjollet og usandt, og det andet er en selvfølgelighed, der også gælder for alle vores andre spillere.
Der er vel ikke grund til at fortsætte de forskellige påstande?
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Når det er sagt, så kan jeg ikke se hvorfor begge spillere ikke skulle blive i Real Madrid og kæmpe for en plads på holdet? (hvis det selvfølgelig antages at begge spillere er villige til dette). Real Madrid er jo langt stærkere med James og Isco på holdkortet, og vi bliver ikke ligefrem svækket af at have dem begge i truppen, så derfor ser jeg simpelthen ingen grund til at sælge dem.
Florentino Pérez
- eksperten
- Gæst
-
BBB skrev: Hvis du påstår, at Isco kan udfylde samme rolle som Dí María, så har du vel også lavet en sammenligning?
Du har stadig ikke underbygget din påstand med andet end "jeg tror".
Ps. Selvfølgelig kan Isco spille på en 3 mands midtbane. Det handler bare om, at Zidane vælger ham og hans kvaliteter (der ikke minder om Dí Marías kvaliteter). Det gælder i øvrigt også for James, så nu er vi lige langt igen.
Pps. Isco "sætter ikke holdet i problemer, men giver det bare andre strenge at spille på". Betyder det at Isco i dine øjne ikke er dårligere til noget, som de andre spillere kan? Eller er påstanden blot at "Isco er en anderledes spiller end Kroos, Modric, James og Casemiro"? For det ene er fjollet og usandt, og det andet er en selvfølgelighed, der også gælder for alle vores andre spillere.
Der er vel ikke grund til at fortsætte de forskellige påstande?
Real Madrid har spillet med 4-3-3 systemet under to trænere (Ancelotti og Zidane) Den rolle har længe været defineret og de forskellige spillere vi har i truppen kan udfylde den. Eksempelvis Kovacic eller Isco. James kan dog ikke på grund af hans manglende forståelse for det defensive arbejde. Han er en 10er og derfor burde han aldrig ligge på den plads. I det hele taget passer James ikke ind i det nuværende system. Derfor snakker vi ikke om sammenligninger, men om spillerne kan udfylde de forskellige roller på holdet, det troede jeg du havde forstået.
Det betyder at Isco kan udfylde den rolle som Di Maria.
" Betyder det at Isco i dine øjne ikke er dårligere til noget, som de andre spillere kan? Eller er påstanden blot at "Isco er en anderledes spiller end Kroos, Modric, James og Casemiro"?
Det betyder at Isco kan udføre rollen som Zidane har tiltænkt ham og det er den rolle Di Maria også lå inde med.
"Du har stadig ikke underbygget din påstand med andet end "jeg tror".
Og du har ikke argumenteret med andet end du synes, at det jeg skriver er fjollet.
Experten har fuldstændig ret i at James er for stor en colombiansk guldkaramel til at overhovedet at gøre sig gældende defensivt (det r strengt taget nødvendigt og udsmidningsgrund i min bog) og som Bbb pointerer r Isco piruetter mere passende i den madrilenske ballet end på Bernabeu. Men mon ikke vores stjernetræner nok skal få det bedste ud af situationen.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos