Juventus håber at kunne hente Isco billigt

9 år 11 måneder siden #13 af BBB

eksperten skrev:

BBB skrev: Hvis du påstår, at Isco kan udfylde samme rolle som Dí María, så har du vel også lavet en sammenligning?

Du har stadig ikke underbygget din påstand med andet end "jeg tror".

Ps. Selvfølgelig kan Isco spille på en 3 mands midtbane. Det handler bare om, at Zidane vælger ham og hans kvaliteter (der ikke minder om Dí Marías kvaliteter). Det gælder i øvrigt også for James, så nu er vi lige langt igen.

Pps. Isco "sætter ikke holdet i problemer, men giver det bare andre strenge at spille på". Betyder det at Isco i dine øjne ikke er dårligere til noget, som de andre spillere kan? Eller er påstanden blot at "Isco er en anderledes spiller end Kroos, Modric, James og Casemiro"? For det ene er fjollet og usandt, og det andet er en selvfølgelighed, der også gælder for alle vores andre spillere.

Der er vel ikke grund til at fortsætte de forskellige påstande?

Real Madrid har spillet med 4-3-3 systemet under to trænere (Ancelotti og Zidane) Den rolle har længe været defineret og de forskellige spillere vi har i truppen kan udfylde den. Eksempelvis Kovacic eller Isco. James kan dog ikke på grund af hans manglende forståelse for det defensive arbejde. Han er en 10er og derfor burde han aldrig ligge på den plads. I det hele taget passer James ikke ind i det nuværende system. Derfor snakker vi ikke om sammenligninger, men om spillerne kan udfylde de forskellige roller på holdet, det troede jeg du havde forstået.

Det betyder at Isco kan udfylde den rolle som Di Maria.

" Betyder det at Isco i dine øjne ikke er dårligere til noget, som de andre spillere kan? Eller er påstanden blot at "Isco er en anderledes spiller end Kroos, Modric, James og Casemiro"?

Det betyder at Isco kan udføre rollen som Zidane har tiltænkt ham og det er den rolle Di Maria også lå inde med.

"Du har stadig ikke underbygget din påstand med andet end "jeg tror".

Og du har ikke argumenteret med andet end du synes, at det jeg skriver er fjollet.

Bortset fra at Isco og Dí María begge spiller på en 3 mands midtbane, så er der intet sammenlignelige mellem deres roller. Så kan du ligeså godt skrive, at Isco skal tage Modrics, Kroos' eller Casemiros rolle. Specielt det sidste kan alle se vil være fjollet, og de fleste kan også se, at Isco ikke kan overtage fx Modric's rolle.

Jeg behøver vel ikke underbygge, hvorfor det er fjollet, hvis du bare påstår. Hvorfor skal jeg arbejde for at modbevise din påstand, når du ikke engang selv argumenterer for, at du har ret? Indtil videre har dit argument bygget på at vi har 3 mand på midten. Uden hensyntagen til deres rolle og uden at skrive andet end at "James er langsom, og det er Isco også, men det er på en anden måde".

Kan du ikke selv se det?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #14 af Lars1991
Pointen var at Isco passer meget bedre på en tremands midtbane end James gør, og det er det vel forhåbentlig ikke nogen der er uenige i. At du ikke synes hans rolle minder om Di Marias er ikke særlig relevant ifht pointen om James vs Isco.

Der ER plads til James på Reals hold og det er på en af kanterne. Ja, han er bedst som 10er, men det ikke særligt populært at spille med nu til dags. Derfor bliver de typer rykket ud som kanter. Det er der mange såkaldte 10'er der gør med succes og det kan James også. Ja, han mangler fart, men det gør Mata og Silva også, men de plejer nu stadig at være meget gode når de spiller derude.

9 år 11 måneder siden #15 af Siempre Madrid
Zidane har efterlyst mål fra anden række. Det får han (måske) fra James, men det gør han helt sikkert ikke fra Isco.

Skal Real Madrid af med en af de to, bliver mit valg derfor helt klart Isco. I mit naive stille sind drømmer jeg dog stadig om at høre Isco og James´ navne gjalde fra tilskuerpladserne.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, BBB, andreashn, Chamartin

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #16 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Juventus håber at kunne hente Isco billigt

Lars1991 skrev: Pointen var at Isco passer meget bedre på en tremands midtbane end James gør, og det er det vel forhåbentlig ikke nogen der er uenige i. At du ikke synes hans rolle minder om Di Marias er ikke særlig relevant ifht pointen om James vs Isco.

Der ER plads til James på Reals hold og det er på en af kanterne. Ja, han er bedst som 10er, men det ikke særligt populært at spille med nu til dags. Derfor bliver de typer rykket ud som kanter. Det er der mange såkaldte 10'er der gør med succes og det kan James også. Ja, han mangler fart, men det gør Mata og Silva også, men de plejer nu stadig at være meget gode når de spiller derude.

Lars1991.
Jeg er enig i at der er plads til James, men jeg vil hellere se Lucas Vazquez derude end James, fordi James kun kan trække ind af i banen fra kanten. Han vil aldrig kunne sætte en back uden at være i kombination med en medspiller. James skal sælges og det ville han skulle selvom der ikke var en Isco på holdet.

9 år 11 måneder siden #17 af Kassow-Rossing

MadridistaPorVida skrev: James er jo klart bedre at have end isco. Det er jo ikke for sjovt at James stadig er dyrere.

Forestil dig det her scenarie: Du har to stereoanlæg. De er ens. Den ene kan du sælge for 70 kr. Den anden kan du sælge for 40 kr.
Hvilken er bedre at have?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 11 måneder siden #18 af Siempre Madrid

Kassow-Rossing skrev:

MadridistaPorVida skrev: James er jo klart bedre at have end isco. Det er jo ikke for sjovt at James stadig er dyrere.

Forestil dig det her scenarie: Du har to stereoanlæg. De er ens. Den ene kan du sælge for 70 kr. Den anden kan du sælge for 40 kr.

Forestil dig en virkelighed, hvor Isco og James ikke er ens.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, andreashn, ElMadrid, Pelle, MadridistaPorVida

9 år 11 måneder siden #19 af Kassow-Rossing

Siempre Madrid skrev:

Kassow-Rossing skrev:

Forestil dig en virkelighed, hvor Isco og James ikke er ens.

Hele debatten går ud på, at folk er uenige og at der ikke er en klar vinder. Hvilken beholder man så, hvis man ikke kan blive enig om hvilken, der er bedst?

Argumentet er i hvert fald ikke at man beholder den dyreste.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, MadridistaPorVida

9 år 11 måneder siden #20 af El_Juan
Væk med James. Hvis Chelsea virkelig vil betale 70 mio. € for ham, så skal de have lov til det. Så kan Isco få lov at blive. Under ingen omstændigheder skal de begge blive i klubben, hvis de blot skal sidde på bænken og endda er bag Asensio, Kovacic, Morata og Lucas Vazquez i køen om spilletid.

Keylor Navas, Kiko Casilla, Rubén Yáñez

Dani Carvajal, Danilo
Pepe, Raphaël Varane
Sergio Ramos, Nacho
Marcelo, Fábio Coentrão

Casemiro, Mateo Kovačić
Toni Kroos, Isco
Luka Modrić, Marco Asensio

Gareth Bale, Lucas Vázquez
Karim Benzema, Álvaro Morata
Cristiano Ronaldo, Mariano Díaz

En mere en kompetent trup på 23 mand. Endda angiveligt med muligheden for at hente Marcos Llorente tilbage til januar hvis det kniber på den defensive midtbane. Hvorfor Mariano får en plads i truppen forstår jeg til gengæld ikke helt. Dermed ikke sagt, at han ikke har gjort sig fortjent til det, for det synes jeg. Jeg mener dog en udlejning ville have været mere optimalt lige nu, men det kan selvfølgelig stadig nås endnu. Og så er det mig en gåde hvorfor Coentrão ikke er blevet skiftet ud med ny venstre back, men lad det være ved det.

Bottom line, så burde det være soleklart for en hver, at der ikke er plads i truppen til både Isco og James. Og hvis en af dem skal sælges, så foretrækker jeg at den af de to som man kan hive flest penge hjem på bliver solgt.

PS. Vi har vores 4-3-3 som er udgangspunktet, men ligeledes med muligheden for at skifte til 4-4-2 (4-2-2-2) eller 4-2-3-1 i de lidt "nemmere" kampe, hvor Casemiros kundskaber måske ikke er så nødvendige.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

• Paulochichon
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #21 af Paulochichon
Besvaret af Paulochichon på emne Juventus håber at kunne hente Isco billigt
Nu bliver jeg nød til at blande mig.
Fans er så gode til at glemme hvad der blot er 2-3 år siden!!
Iscos navn er på alles læber og han laver en 6-8 mål i den første månedstid i kongeklubben - sprudlende, hurtigere og både målfarlig og god til at assistere!!
Et år efter ser i den nogenlunde samme start hos James og i denne sæson hedder manden Asensio. All im saying is - i bør have mere tålmodighed med 2 af de største 10'ere og kælne teknikere i verden - nu har de fået 1 ringe sæson lad dem bare få en mere og lad den værste and blive solgt ;-)

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #22 af eksperten

Kassow-Rossing skrev:

Real har begået nok fejl i forhold til at at købe spillere til enorm pris, eller sælge de forkerte spillere. Så vurdere klubben, at det er bedst at beholde James, så skal de gøre dette.

Min egen holdning er at, sportsligt får Real Madrid meget mere ud af at beholde Isco end James. Økonomisk ser jeg ikke en vigtighed, for vi kan ikke købe spillere alligevel de næste 1½ år. Så er det måske en sjat penge der skal gå til gælden i stedet.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved eksperten.

9 år 11 måneder siden #23 af Doc.juego
Hvis det er sandt at både Ac Milan og Juventus vil have Isco, så send dem ud i en bud krig og se om man ikke kan presse prisen op på en 50+.

Isco kunne sikkert være god på en 10'er position, i en klub der er mere bygget op omkring ham, men det er ikke tilfældet her. Sidste kamp synes jeg at der var gode takter fra James, men Isco lignede godt nok en selvtillidsforladt mand. Det er hårde kritterier at dømme på 10-20 minutter i åbningskampen, men de er bare ude i en kamp om hvem der skal blive.
Folk er altid ømme omkring Isco, og mange mener at det ikke er hans skyld osv. Men jeg mener at han har haft sine chancer, han har ofte været første valget til indskiftning (nu Vazquez), men har ikke vist noget længe.
Jeg foretrækker pt. James, især hvis man kan få 50 for Isco. Det ville nok også være bedre for Isco.

Men det er bare min mening

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #24 af eksperten
"Men jeg mener han har haft sine chancer"

Har du set på hvilke forhold det har været under ?
3 forskellige trænere, hvor den ene af dem bænker ham fast pga en situation på bænken. Isco har ikke haft de optimale forhold i Real Madrid for at blomstre, mens han skulle spille på positioner han skulle vende sig til. Positioner der allerede har været optaget. Isco har aldrig spillet den offensive midt fast som han gjorde i Malaga, så han er bestemt berettiget en chance mere. Samme kan det siges om James!
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved eksperten.

Leveret af Kunena Forum