Juventus håber at kunne hente Isco billigt
Her til slut. Hedder din far Dybro?
Nej, "Kemiske Ali" ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Manden har haft tre sæsoner i klubben til at bevise, at han skal have fast spilletid. Han har haft sine perioder, men aldrig nok til at blive fast. Hvis jeg var Presi ville jeg give ham maks én sæson yderligere i klubben. Til næste sommer er der sikkert en klub som Liverpool, der vil betale overpris for ham.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Numeredoce
- Ekspert bruger
-
.
James' to sæsoner:
Kampe: 78
Fra start: 65
Mål: 25
Assists: 25
Trukne friskpark: 101
Isco i de samme to sæsoner:
Kampe: 97
Kampe fra start: 71
Mål: 11
Assists: 13
Trukne frispark: 134
Jeg ved godt statistik er som et miniskørt osv. men 2 ting kan der simpelthen ikke være tvivl om:
1. Isco HAR fået chancen, også efter James er kommet til
2. James er ganske simpelt mere afgørende for vores hold, da det trods alt er mål der skal til for at vinde
Jeg vil vædde med at Isco kan tage flere på foden end James, han kan sikkert også drible mere snævert om flere kegler. Men skulle jeg vælge, vil jeg til hver en tid have James på holdet. Statistikken er påvirket af (tror jeg) at Isco har spillet mere centralt end James, når de har fået chancen. Men selvom de begge er naturlige 10'ere, virker det til at Isco KUN kan ramme sit topniveau på 10'eren, alt imens James trods alt er farlig på kanten. Så ja.... Jeg mister ikke søvn hvis begge ryger, så længe der hentes forstærkninger for pengene, men det er for meget at beholde begge.
Jeg ved godt der er stavefejl i mit brugernavn...... Mit spansk er heldigvis blevet bedre siden ;-)
Selvfølgelig er der plads til dem begge, for udover BBC, så har vi altså kun Asensio og Morata til de 3 forreste og Kovacic til den centrale midtbane. Nuvel, så er Mariano da en fin herre at have på bænken, og han har ligesom Asensio efterladt et godt indtryk, men der er altså stadig langt til det niveau der kræves når vi rammer foråret.
James og Isco er hver især inde i en rigtig skidt periode, men de har begge klassen, når de for alvor får chancen! og selvtilliden tilbage, og jeg tør ikke og sætte min lid til Castilla spillerende i 2 sæsoner. Nej, jeg mener ikke et kvarter her og der er en fair chance. En fair chance er den Bale fik forrige sæson, eller ihvertfald den tillid han fik.
Det er Real Madrid, den er jeg helt med på, men hvad nytter det, hvis vores spillere ikke præstere, fordi de ikke må spille under niveau i 2-4 hele kampe i træk, for derefter at blive isoleret på bænken, og få et kvarter i ny og næ. Spillerende bærer også et kæmpe ansvar, men faktisk synes jeg de begge har klaret det til perfektion udadtil. De har begge flere gange udtalt, at de vil blive for at kæmpe for sin plads.
Jeg forstår ihvertfald ikke hvorfor man altid skal sammenligne dem, når de besidder 2 vidt forskellige kvaliteter på 2 vidt forskellige postioner!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Fordi James bare er bedreDios skrev: Jeg forstår ihvertfald ikke hvorfor man altid skal sammenligne dem, når de besidder 2 vidt forskellige kvaliteter på 2 vidt forskellige postioner!
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Men at "fryse" en spiller ud som James der er ung og har stort potentiale og så meget mere kvalitet end de fleste af vores midtbanespillere...ja han kunne tilmed bruges som angriber - det virker bare idiotisk.
Underligt..han virker til ikke at kunne lide 10er typer selvom han selv var en...
MadridistaPorVida skrev:
Fordi James bare er bedreDios skrev: Jeg forstår ihvertfald ikke hvorfor man altid skal sammenligne dem, når de besidder 2 vidt forskellige kvaliteter på 2 vidt forskellige postioner!
Jeg synes også Benzema er bedre end Ronaldo, men hvor vil du hen med den ligegyldige snak?
- eksperten
- Gæst
-
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
Dios skrev:
MadridistaPorVida skrev:
Jeg synes også Benzema er bedre end Ronaldo, men hvor vil du hen med den ligegyldige snak?
Jeg giver dig ret i at det var ligegyldigt sagt og ret dumt, ment ikke så dumt som at du synes at Benz er bedre end ham der lige har vundet prisen som europas bedste spiller
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
MadridistaPorVida skrev:
Dios skrev:
MadridistaPorVida skrev:
Jeg giver dig ret i at det var ligegyldigt sagt og ret dumt, ment ikke så dumt som at du synes at Benz er bedre end ham der lige har vundet prisen som europas bedste spiller
Min pointe er, at James og Isco har 2 vidt forskellige roller, og det samme har Benzema og Ronaldo. Derfor kan og skal de ikke sammenlignes.
Jeg har aldrig nogensinde syntes James er fantastisk inde centralt på den gamle klassiske 10'er position. Han har ihvertfald aldrig for alvor imponeret mig på den position i Real Madrid, men det har han tilgengæld på Bale's plads. Isco har aldrig imponeret på de 3 forreste pladser, men det har han tilgengæld på den centrale midtbane.
Nu gør man åbenbart James til den sublime presspiller herinde, og Isco til den sløve, men her synes jeg det er lige omvendt. Isco's presspil er helt fantastisk, og flere af hans aggressive løb fører faktisk til mål, eller chancer. James er alt for offensiv og fylder for lidt inde i maskinerummet, hvor jeg mener Isco fylder langt bedre.
Derfor vil jeg beholde begge 2, da de godt nok konkurrer indbyrdes, men det er Zidane's skyld, fordi han har fredet BBC!