Juventus håber at kunne hente Isco billigt
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Velkommen hjem, El Juan. Du har, som sædvanligt, været savnet i din pause.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- eksperten
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: I Real Madrid er chancer ikke noget man får. Det er noget man tager.
Velkommen hjem, El Juan. Du har, som sædvanligt, været savnet i din pause.
Ja hvis træneren giver lov eller præsidenten. Især når holdningen i Real Madrid har været, at dem med de højeste lønninger, eller højeste prisskilt skal spille først uanset præstation. Der er mange spillere i Real Madrid, der ikke har fået chancer som fortjent.
Jeg har det fint med at begge ryger eller begge bliver. Optimalt set var ingen af dem købt i sin tid.
- eksperten
- Gæst
-
El_Juan skrev: Væk med James. Hvis Chelsea virkelig vil betale 70 mio. € for ham, så skal de have lov til det. Så kan Isco få lov at blive. Under ingen omstændigheder skal de begge blive i klubben, hvis de blot skal sidde på bænken og endda er bag Asensio, Kovacic, Morata og Lucas Vazquez i køen om spilletid.
Keylor Navas, Kiko Casilla, Rubén Yáñez
Dani Carvajal, Danilo
Pepe, Raphaël Varane
Sergio Ramos, Nacho
Marcelo, Fábio Coentrão
Casemiro, Mateo Kovačić
Toni Kroos, Isco
Luka Modrić, Marco Asensio
Gareth Bale, Lucas Vázquez
Karim Benzema, Álvaro Morata
Cristiano Ronaldo, Mariano Díaz
En mere en kompetent trup på 23 mand. Endda angiveligt med muligheden for at hente Marcos Llorente tilbage til januar hvis det kniber på den defensive midtbane. Hvorfor Mariano får en plads i truppen forstår jeg til gengæld ikke helt. Dermed ikke sagt, at han ikke har gjort sig fortjent til det, for det synes jeg. Jeg mener dog en udlejning ville have været mere optimalt lige nu, men det kan selvfølgelig stadig nås endnu. Og så er det mig en gåde hvorfor Coentrão ikke er blevet skiftet ud med ny venstre back, men lad det være ved det.
Bottom line, så burde det være soleklart for en hver, at der ikke er plads i truppen til både Isco og James. Og hvis en af dem skal sælges, så foretrækker jeg at den af de to som man kan hive flest penge hjem på bliver solgt.
PS. Vi har vores 4-3-3 som er udgangspunktet, men ligeledes med muligheden for at skifte til 4-4-2 (4-2-2-2) eller 4-2-3-1 i de lidt "nemmere" kampe, hvor Casemiros kundskaber måske ikke er så nødvendige.
James vs. Isco: Er fuldstændig enig med at man bør beholde Isco. Problemet med begge er at de er for langsomme til den forreste kæde og for svage defensivt til at spille sig på midtbanen. Isco ser ud til at gennemgå en udvikling rent defensivt og jeg tror man har en ide om at han skal agere backup for Kroos og Modric, og måske på sigt kan udvikle sig som Guti og Pirlo har gjort det. James er i ingenmandsland, tydeligt illustreret i weekenden hvor han kommer ind som tredje indskifter. Og hvis man kan få 70 mio euro for ham, så er det en no-brainer.
Dem som sammenligner Asensio med disse to glemmer at Asensio er hurtigere og mere direkte, og en mere fair sammenligning ville være med Vasquez.
Mariano kan næppe være tiltænkt nogen større rolle, da han i min vurdering kommer til at stå i kø efter Asensio, Vasquez og Morata. Det virker til et noget følelsesladet valg af ham at blive. Fra ledelsens side er der vel dårligt noget negativt i at han bliver og arbejder for bredden, med en minimal risiko for at han kommer til at brokke sig. Man kan jo altid udleje ham i januar.
En sidste ting, som jeg tror Zidane føler truppen mangler er en fighter til midtbanen, som kan slide og give styrke i Casemiro's fravær, og skiftes ind når resultater skal forsvares. Moussa Sissoko kunne meget vel blive dette køb. Problemet er at han ingen 6 er, nok nærmere en 8. Det ser jeg dog ikke som et større problem, da man så kan sætte Kroos ned på den kontrollerende plads flankeret af Sissoko med masser af fysik og en Modric/Kovacic/Isco med teknisk snilde.
- Raúl 7
- Gæst
-
Vi kunne nok få flest penge for James, men samtidig betyder han mere pr mæssigt.
Rent spillemæssigt viste James i sine første sæson mange gode ting i 4-4-2 opstillingen under Ancelotti. Han var vores top assistmager. Men i en 4-3-3 har har utroligt svært ved at fungere. Han virker desuden rimelig glad for bare at hæve sin løn, sætte sit hår og så ellers spille lidt hist og her. Jeg ser ikke nok sult hos ham. I could be wrong.
Isco har ikke rigtigt været imponerende over længere perioder. Han er en god spiller, men min største anke er egentlig at hans spillemæssige intelligens er for lav. Hver gang han har bolden så løber han ned i hjørnet, får tre mand i ryggen og prøver at lave noget smart. Hvis hand endelig får sat en mand eller to, så forsøger han sig også med nr. tre eller fire. Han varmer bolden alt for meget! Og hvis han ikke kan indordne sig i systemet, så må det være ud. Jeg har ingen tålmodighed med ham mere. Han tager al tempo ud af en kamp og det fører ingen steder.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.
eksperten skrev: I ligaen har han stort set fået ligeså meget spilletid som alle de andre offensive holdkammerater, undtagen Cristiano. Fandt en statistik over ligaen, men kender ikke en over ChL eller pokalen.. Det skal nok siges, Isco ikke får det fulde udbytte af sit talent, fordi han spiller i et andet type system og på en anden plads. Nu kender han jo sin rolle, så det kan ske at det går bedre fremover.
Godt du fandt den. Så er det vel også usandt, at personer med højere løn har fået chancen på bekostning af Isco?
Lidt underligt at han nu ikke får fuldt udbytte af sit talent, når han vil passe så godt ind på en 3 mands midtbane. Kan det også ske, at det vil gå James bedre fremover? Eller mangler han at få chancen på 3 mands midtbanen?
- eksperten
- Gæst
-
BBB skrev:
eksperten skrev: I ligaen har han stort set fået ligeså meget spilletid som alle de andre offensive holdkammerater, undtagen Cristiano. Fandt en statistik over ligaen, men kender ikke en over ChL eller pokalen.. Det skal nok siges, Isco ikke får det fulde udbytte af sit talent, fordi han spiller i et andet type system og på en anden plads. Nu kender han jo sin rolle, så det kan ske at det går bedre fremover.
Godt du fandt den. Så er det vel også usandt, at personer med højere løn har fået chancen på bekostning af Isco?
Lidt underligt at han nu ikke får fuldt udbytte af sit talent, når han vil passe så godt ind på en 3 mands midtbane. Kan det også ske, at det vil gå James bedre fremover? Eller mangler han at få chancen på 3 mands midtbanen?
Det skal vurderes på om skader og karantæner har haft indflydelse. James, Bale og flere andre har jo haft skader og så har Isco spillet.
Isco er blevet rokeret rundt og han skal nok finde sig bedre til rette i år, på midtbanen nu, hvor han kender rollen bedre.
eksperten skrev:
BBB skrev: Hvis du påstår, at Isco kan udfylde samme rolle som Dí María, så har du vel også lavet en sammenligning?
Du har stadig ikke underbygget din påstand med andet end "jeg tror".
Ps. Selvfølgelig kan Isco spille på en 3 mands midtbane. Det handler bare om, at Zidane vælger ham og hans kvaliteter (der ikke minder om Dí Marías kvaliteter). Det gælder i øvrigt også for James, så nu er vi lige langt igen.
Pps. Isco "sætter ikke holdet i problemer, men giver det bare andre strenge at spille på". Betyder det at Isco i dine øjne ikke er dårligere til noget, som de andre spillere kan? Eller er påstanden blot at "Isco er en anderledes spiller end Kroos, Modric, James og Casemiro"? For det ene er fjollet og usandt, og det andet er en selvfølgelighed, der også gælder for alle vores andre spillere.
Der er vel ikke grund til at fortsætte de forskellige påstande?
Real Madrid har spillet med 4-3-3 systemet under to trænere (Ancelotti og Zidane) Den rolle har længe været defineret og de forskellige spillere vi har i truppen kan udfylde den. Eksempelvis Kovacic eller Isco. James kan dog ikke på grund af hans manglende forståelse for det defensive arbejde. Han er en 10er og derfor burde han aldrig ligge på den plads. I det hele taget passer James ikke ind i det nuværende system.
.
Under Anchelotti var James da helt suveræn! Og de få minutter han har fået på banen viser at han er langt mere direkte end Isco, mere visionær og skaber mere kvalitet, end f.eks. Isco
- eksperten
- Gæst
-
mohbar skrev:
eksperten skrev:
BBB skrev: Hvis du påstår, at Isco kan udfylde samme rolle som Dí María, så har du vel også lavet en sammenligning?
Du har stadig ikke underbygget din påstand med andet end "jeg tror".
Ps. Selvfølgelig kan Isco spille på en 3 mands midtbane. Det handler bare om, at Zidane vælger ham og hans kvaliteter (der ikke minder om Dí Marías kvaliteter). Det gælder i øvrigt også for James, så nu er vi lige langt igen.
Pps. Isco "sætter ikke holdet i problemer, men giver det bare andre strenge at spille på". Betyder det at Isco i dine øjne ikke er dårligere til noget, som de andre spillere kan? Eller er påstanden blot at "Isco er en anderledes spiller end Kroos, Modric, James og Casemiro"? For det ene er fjollet og usandt, og det andet er en selvfølgelighed, der også gælder for alle vores andre spillere.
Der er vel ikke grund til at fortsætte de forskellige påstande?
Real Madrid har spillet med 4-3-3 systemet under to trænere (Ancelotti og Zidane) Den rolle har længe været defineret og de forskellige spillere vi har i truppen kan udfylde den. Eksempelvis Kovacic eller Isco. James kan dog ikke på grund af hans manglende forståelse for det defensive arbejde. Han er en 10er og derfor burde han aldrig ligge på den plads. I det hele taget passer James ikke ind i det nuværende system.
.
Under Anchelotti var James da helt suveræn! Og de få minutter han har fået på banen viser at han er langt mere direkte end Isco, mere visionær og skaber mere kvalitet, end f.eks. Isco
James var meget skadet under Ancelotti. Isco spiller mere spektakulært fodbold end James, bare se det link længere oppe. Det har vi også set en del af i kampene og Isco er en af de få som kan det der.
James er en en top spiller, men han har ikke været afgørende for Real madrid, det har Isco i to omgange, hvor han har været mere en del af holdet i forhold til de titler vi hat vundet.
Men at du beskylder Isco for at være mere afgørende end James, det er altså - subjektivt, objektivt og faktuelt - noget sludder.
Hvorfor har Isco større anden af de titler, vi har vundet, end James har?
Og er du seriøs, når du fremhæver et indslag fra en Real Madrid træning som beviset på, at Isco er mere spektakulær?
Ydermere "kan Isco bare det der" - men hvad er det nøjagtigt Isco er så fortrinlig til? Og hvorfor har han ikke bevist det efter 3 år i klubben?
Du må have en lidt broget hukommelse, for under Bales lange skadesforløb under Carlo, spillede James fuldstændig magisk.
Her til slut. Hedder din far Dybro?
"Maybe they hate me because I'm too good."