Status på James’ 2016 – en falmet stjerne

9 år 7 måneder siden #13 af Dios
Kratmus skrev:

@Dios, Men så må du jo elske spillere som Neymar og Isco? Lige netop de to kan jeg også godt lide, og jeg foretrækker Isco frem for James selvom statistikken siger noget andet. Men de er jo heller ikke angribere. :)

Jeg forguder Isco. Utrolig du ikke har lagt mærke til det :D

Neymar var jeg klar fortaler for, da det mislykkedes at hente ham. Nu interessere han mig faktisk ikke så meget længere. Han laver utrolig lækre ting, men jeg ville gå amok over al hans skuespil og overdramatisering. Derudover har han fået en tendens til at gå mere efter frisparket end målet.

Det her er hvad tallene aldrig viser. Det her magi er langt over statistikkerne, hvis du spørger mig :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #14 af Vinícius

Dios skrev: Kratmus skrev:

@Dios, Men så må du jo elske spillere som Neymar og Isco? Lige netop de to kan jeg også godt lide, og jeg foretrækker Isco frem for James selvom statistikken siger noget andet. Men de er jo heller ikke angribere. :)

Neymar var jeg klar fortaler for, da det mislykkedes at hente ham. Nu interessere han mig faktisk ikke så meget længere. Han laver utrolig lækre ting, men jeg ville gå amok over al hans skuespil og overdramatisering. Derudover har han fået en tendens til at gå mere efter frisparket end målet.

Det her er hvad tallene aldrig viser. Det her magi er langt over statistikkerne, hvis du spørger mig :)

EDIT: Skal vi ikke flytte samtalen til sæson 2016 diskussion. Det er ret off-topic, og for vi ikke behøver forholde os til James hver gang, synes jeg vi skal flytte den dertil :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Vinícius.

9 år 7 måneder siden #15 af Zyconith

Hmmm... Måske er det en måde at beskytte sig selv på og forebygge fremtidige tacklinger, istedet for at lade den ene vanvidstackling efter den anden gå upasseret hen. I samme kategori kan man også tænke Ronaldo og til dels Messi og Hazard... Spillere der har evnerne til at sætte forsvarsspillere af. ... og Busquets:P

Tit ærgrer jeg mig også over de frispark der bliver begået imod dem, da målene og lækkerierne er dét det hele handler om for mit vedkommende.

Jeg synes stadig Neymar er interessant, da han nok er den dygtigste "Ronaldinho-like" spiller i øjeblikket, med et spændende felt af spillere i hælene som Bruma (Galatasarays med afstand bedste spiller i år), Gelson Martins, Dembele, Cerny, Zaha, Inaki, etc. Det er altid spændende når Neymar får bolden og se hvad han nu trækker ud af hatten. Ligesom C. Ronaldo, engang...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Zyconith.

9 år 7 måneder siden #16 af Zyconith

Kratmus skrev:

EDIT: Skal vi ikke flytte samtalen til sæson 2016 diskussion. Det er ret off-topic, og for vi ikke behøver forholde os til James hver gang, synes jeg vi skal flytte den dertil :)

Eller lave en "fanboy" tråd for Hazard aficionados hvor de kan dele deres fantasier...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Zyconith.

9 år 7 måneder siden #17 af Neye
Jeg tror ikke Hazard længere er i spil for Real Madrid. Skal man nævne en fra Chelsea, så må Thibaut Courtois være i spil for Real
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Neye.

9 år 7 måneder siden #18 af Kassow-Rossing

Neye skrev: Jeg tror ikke Hazard længere er i spil for Real Madrid. Skal man nævne en fra Chelsea, så må Thibaut Courtois være i spil for Real

What? Hvor står det?

Jeg husker Courtois være i spil for Real da han spillede i Atlético. Og også året efter. Man talte om en klausul i hans kontrakt, der holdt ham fra et direkte skifte til Real Madrid. Spol så nogle år frem. David de Gea er nu Premier Leagues bedste målmand og han rygtes naturligvis også til Real Madrid, hans store drøm. Året efter går skiftet næsten igennem men falder til jorden pga uoverensstemmelser mellem United-Real ledelserne. Vi vinder Champions League og har en stille somme. Nu er vi her, mange år efter. Courtois har ikke vist opadgående formkurve. Giver det ikke bedre mening at gå efter den bedste målmand, der samtidig også er Madrid mand? Eller beholde vores altid-overpræsterende Keylor 'Spiderman' Navas?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 7 måneder siden #19 af Real HWL
I stedet for Hazard bude man hellere gå efter Reus. Reus er ekstremt fodboldintelligent. Han er sindssyg dygtig uden bold, og altid god til at gøre sine medspillere bedre. Hvilket jeg syntes vi har manglet lidt på de forreste pladser. Hans blik for spillet og tekniske niveau er virkelig højt. Han falder heller aldrig rigtig ud af en kamp. Og han er altid indblandet. Og så har han selfølgelig fart, og kan spille flere positioner. Hazard har også mange af de ting. Syntes bare Reus har et bedre niveau rent teknisk og bedre spilforståelse.

9 år 7 måneder siden #20 af Sebberg
Jeg har det sgu lidt sjovt med Reus. Det er lidt som om, at folk har prøvet at spille ham i FIFA, og derfor har lidt for store forventninger til ham.

Jeg tager tit mig selv i at tænke på ham, men helt ærligt - hvad er det lige, han har bevist de seneste mange sæsoner? Han er da uanfægteligt en dygtig fodboldspiller, men han er jo skadet ALTID. Hver eneste gang Dortmund eller Tyskland spiller en vigtig kamp, så er han ikke med.

Og når han så spiller? Jo - dygtig spiller, men det kan sgu undre mig, at man kan sætte ham højere end Hazard.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 7 måneder siden #21 af Real HWL

Sebberg skrev: Jeg har det sgu lidt sjovt med Reus. Det er lidt som om, at folk har prøvet at spille ham i FIFA, og derfor har lidt for store forventninger til ham.

Jeg tager tit mig selv i at tænke på ham, men helt ærligt - hvad er det lige, han har bevist de seneste mange sæsoner? Han er da uanfægteligt en dygtig fodboldspiller, men han er jo skadet ALTID. Hver eneste gang Dortmund eller Tyskland spiller en vigtig kamp, så er han ikke med.

Og når han så spiller? Jo - dygtig spiller, men det kan sgu undre mig, at man kan sætte ham højere end Hazard.

Haha, nu er det ikke pga fifa jeg fortrækker Reus. Men fordi jeg ser mange Dortmund kampe. Jeg kan godt lig deres spillestil.

Jeg siger ikke han er bedre en Hazard. Han er en anden type end Hazard. En type som jeg (personligt) har savnet i Real.

9 år 7 måneder siden #22 af mat_hattrick

Real HWL skrev:

Sebberg skrev: Jeg har det sgu lidt sjovt med Reus. Det er lidt som om, at folk har prøvet at spille ham i FIFA, og derfor har lidt for store forventninger til ham.

Haha, nu er det ikke pga fifa jeg fortrækker Reus. Men fordi jeg ser mange Dortmund kampe. Jeg kan godt lig deres spillestil.

Jeg siger ikke han er bedre en Hazard. Han er en anden type end Hazard. En type som jeg (personligt) har savnet i Real.

Men man kommer ikke udenom, at en fremtid der bygger på Reus på den ene kant og Bale på den anden, er en meget usikker fremtid grundet begges skadeshistorik.

9 år 7 måneder siden #23 af Dios

Zyconith skrev:

Hmmm... Måske er det en måde at beskytte sig selv på og forebygge fremtidige tacklinger, istedet for at lade den ene vanvidstackling efter den anden gå upasseret hen. I samme kategori kan man også tænke Ronaldo og til dels Messi og Hazard... Spillere der har evnerne til at sætte forsvarsspillere af. ... og Busquets:P

Tit ærgrer jeg mig også over de frispark der bliver begået imod dem, da målene og lækkerierne er dét det hele handler om for mit vedkommende.

Jeg synes stadig Neymar er interessant, da han nok er den dygtigste "Ronaldinho-like" spiller i øjeblikket, med et spændende felt af spillere i hælene som Bruma (Galatasarays med afstand bedste spiller i år), Gelson Martins, Dembele, Cerny, Zaha, Inaki, etc. Det er altid spændende når Neymar får bolden og se hvad han nu trækker ud af hatten. Ligesom C. Ronaldo, engang...

Det ligger bare til nogle spillere at overdramatisere, og den kategori falder Neymar i sammen med bla. Ronaldo. Det samme kan man ikke sige om Messi, Hazard, Iniesta etc.. Det er dommerens og spillerforbundets ansvar at dømme hårdt når taklingerne er grimme. Hvor mange gange har man ikke set Neymar lave svanens død? Alt for mange gange, og det er faktisk det der skal give den hårdeste straf, hvis det stod til mig.

9 år 7 måneder siden #24 af Dios
Angående Reus, så var han for 3-4? år siden den spiller jeg aller helst så i klubben. Han er den eneste spiller som ville kunne nærme sig Ronaldo og Messi standarder IMO. Han kan det hele, og er både kampafgørende med mål og assist, men har samtidig det flow i sit spil som er lækkert at se på. Jeg ville elske og se ham i Real, hvis ikke det var for de forbandede skader han får konstant. Han er mere skadet end Bale og Robben tilsammen, og det gør jo at han stadig er at finde i Dortmund.

@Sebberg.

Reus er foran Hazard i min bog, for så god er Reus! :) Hans eneste minus er hans konstante skader, og derfor er jeg da også gået all in på Hazard, selvom jeg egentlig helst så en skadesfri Reus dominere i kongetrøjen.

Følgende bruger(e) sagde tak: BBB

Leveret af Kunena Forum