Status på James’ 2016 – en falmet stjerne

9 år 7 måneder siden #25 af Neye
Jeg tror desværre det ville være så godt som umuligt at hente hhv. Reus fra Dortmund eller Hazard fra Chelsea. Holdene er bygget op omkring deres stjerner at transfersummen ville være så skyhøje, at det kunne blive svært at se det rentable i en sådan investering. Det ændre ikke på, at det ville være en fantastisk drøm med en spids (4-2-3-1) der så sådan ud:

****************Ronaldo************(Morata/Mariano)
Hazard/Reus****Isco******Bale (Asensio/Vazquez))
*******Kroos********Modric********(Kovacic/Casemiro)
Marcelo*Ramos*Varane*Carvajal (Nacho/Pepe/Vallejo/HB )
****************Courtois************(Navas)

Men ok, hvis enten Hazard eller Reus stiller sig på bagbenene, kan klubberne komme ud i at være tvunget til et salg.
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Neye.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 7 måneder siden #26 af ChrillRM14

Neye skrev: Jeg tror desværre det ville være så godt som umuligt at hente hhv. Reus fra Dortmund eller Hazard fra Chelsea. Holdene er bygget op omkring deres stjerner at transfersummen ville være så skyhøje, at det kunne blive svært at se det rentable i en sådan investering. Det ændre ikke på, at det ville være en fantastisk drøm med en spids (4-2-3-1) der så sådan ud:

Men ok, hvis enten Hazard eller Reus stiller sig på bagbenene, kan klubberne komme ud i at være tvunget til et salg.

Sæt De Gea på det hold der, og så har du et hold, som jeg simpelthen ikke kan se nogen slå.
Vi er Real Madrid, vi er ikke en Premier League- eller Bundesligaklub. Har det ikke altid været sådan, at når RM har villet have en spiller, og interessen er gengældt af spilleren, så ender det 99/100 gange i en transfer? Stejler Hazard og siger til Conte, at han VIL til RM, så er det kun en faxmaskine, der kan forhindre os i at få ham.
Spørgsmålet er, om Zidane vil fortsætte sin lidt tilbageholdne facon på transfermarkedet? Vi har jo rimelig mange unge spillere, der banker på for at få en plads i startopstillingen. Han virker ikke som en mand, der får stådreng af at tænke på de penge, han har til rådighed til spillerkøb.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

9 år 7 måneder siden #27 af Kassow-Rossing

ChrillRM14 skrev: Vi er Real Madrid, vi er ikke en Premier League- eller Bundesligaklub. Har det ikke altid været sådan, at når RM har villet have en spiller, og interessen er gengældt af spilleren, så ender det 99/100 gange i en transfer?

Jo sådan har det historisk været.

ChrillRM14 skrev: Spørgsmålet er, om Zidane vil fortsætte sin lidt tilbageholdne facon på transfermarkedet? Vi har jo rimelig mange unge spillere, der banker på for at få en plads i startopstillingen. Han virker ikke som en mand, der får stådreng af at tænke på de penge, han har til rådighed til spillerkøb.

Helt enig. Og det er egentlig lidt morsomt, når man tænker på at det var netop sådan Zidane kom til verdens største klub.

I øvrigt: Velkommen tilbage Neye :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 7 måneder siden #28 af Neye

Kassow-Rossing skrev: I øvrigt: Velkommen tilbage Neye :)

Takker ;)

9 år 7 måneder siden #29 af Sebberg

Neye skrev: Jeg tror desværre det ville være så godt som umuligt at hente hhv. Reus fra Dortmund eller Hazard fra Chelsea. Holdene er bygget op omkring deres stjerner at transfersummen ville være så skyhøje, at det kunne blive svært at se det rentable i en sådan investering. Det ændre ikke på, at det ville være en fantastisk drøm med en spids (4-2-3-1) der så sådan ud:

Det er fandme et lækkert hold.... i FIFA. Ej, men husk nu, hvad de sidste år har vist os. Vi har brug for balance på holdet.

Det havde vi i 2014 med Xabi og Di Maria, men da vi i lang tid prøvede os med en Kroos-Modric-Isco/James konstellation viste det os gang på gang, at bliver løbet over ende, når vi møder et godt hold. Derfor kan tilgangen af Casemiro ikke roses for lidt ift. vores CHL-trofæ. Det er så nemt at glemme, når man kigger på vores profilerede holdkort, men vi bliver simpelthen nødt til at have den kedelige spiller på den midtbane :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Siempre fiel, Pelle

9 år 7 måneder siden #30 af ChrillRM14

Sebberg skrev:

Det er fandme et lækkert hold.... i FIFA. Ej, men husk nu, hvad de sidste år har vist os. Vi har brug for balance på holdet.

Det havde vi i 2014 med Xabi og Di Maria, men da vi i lang tid prøvede os med en Kroos-Modric-Isco/James konstellation viste det os gang på gang, at bliver løbet over ende, når vi møder et godt hold. Derfor kan tilgangen af Casemiro ikke roses for lidt ift. vores CHL-trofæ. Det er så nemt at glemme, når man kigger på vores profilerede holdkort, men vi bliver simpelthen nødt til at have den kedelige spiller på den midtbane :-)

For mig at se er Kroos/Modric-konstellationen den mest spilstærke og pasningsdygtige midtbaneduo i verden de seneste mange år. Det er rigtigt, at vi ofte er blevet løbet over ende og har manglet balance, men Casemiro er ikke alfa-omega for mig. Vi skal bare have spillere fremme af banen, der gider arbejde i genpresset også og lave de rigtige tilbageløb. Mod Atletico - som vi er blevet kørt over af på netop midtbanen tre år i træk - var vi uden Casemiro og Kroos, men havde en helt sindssygt sikker boldomgang og balance, fordi vi blandt andet spillede med Kova og Vasquez, der har et stort arbejdsraseri og med en formation, hvor Isco og Ronaldo var de forreste.
Kovacic og Modric er begge stærkere i det defensive genpres, end man lige tror, og Vasquez og Bale synes jeg begge laver fornuftige tilbageløb. Går man væk fra at absolut at skulle spille med BBC, så kan du spille med en sejere 4-mandsmidtbaneakse, der ikke behøves et decideret defensivt anker i Casemiro - omend han selvfølgelig er et fantastisk aktiv.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 7 måneder siden #31 af Neye

Sebberg skrev:

Jeg kan sagtens se, at der er kampe, hvor det er en god ide at spille med en mere udpræget 6´er. Ja jeg ville endda kunne gå med til en 4-1-4-1. Her vil jeg dog til hver en tid foretrække Kovacic frem for Casemiro, som jeg aldrig har været rigtig begejstret for.
Sidste redigering: 9 år 7 måneder siden ved Neye.

9 år 7 måneder siden #32 af Mathiaska
Jorge Mendes udtaler, at James ikke forlader klubben denne vinter. Strålende nyheder for trup-bredden.

Leveret af Kunena Forum