Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp

9 år 6 måneder siden #13 af ChrillRM14
Casilla
Marcelo - Ramos - Nacho - Danilo
Kroos - Casemiro - Asensio
Morata - Mariano - Vazquez

Giv den gas drenge! Vis lige omverdenen hvor uafhængige vi er af tre af de mest højtagtede offensive spillere i verden (BBC). Kan vi spille en overbevisende kamp i dag, så ser jeg ikke særlig mange hold, der kan slå os i sæsonen ud.
Hala Madrid!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #14 af ChrillRM14

ChrillRM14 skrev: Casilla
Marcelo - Ramos - Nacho - Danilo
Kroos - Casemiro - Asensio
Morata - Mariano - Vazquez

Giv den gas drenge! Vis lige omverdenen hvor uafhængige vi er af tre af de mest højtagtede offensive spillere i verden (BBC). Kan vi spille en overbevisende kamp i dag, så ser jeg ikke særlig mange hold, der kan slå os i sæsonen ud.
Hala Madrid!

Jeg jinxede det med min positivitet... Hvad filan laver Danilo på det her hold?

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 6 måneder siden #15 af asp3200
Utroligt Zidane tør stille op sådan mod sevillas stærkeste.

Allerede bagud. Bliver en lang aften. Forstår ikke hvorfor han sparer så mange.

9 år 6 måneder siden #16 af unicum
burde ikke være op til diskussion mere, Danilo er fortid, og er ved at skrive sig ind i kategorien sammen med Drenthe, Faubert og Illarramendi.

Edit : woodgate blev til illarramendi, for de unges skyld
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved unicum.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 år 6 måneder siden #17 af Daniel
Real Madrid kan jo ikke have så talentløs en højreback som reserve. Der findes bedre. Endda på Castilla!

Væk med ham...
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 år 6 måneder siden #18 af Brylle

asp3200 skrev: Utroligt Zidane tør stille op sådan mod sevillas stærkeste.

Allerede bagud. Bliver en lang aften. Forstår ikke hvorfor han sparer så mange.

Det har jo intet med valg af spillere at gøre... Nacho bør være god nok til Sevilla, Asensio bør være god nok til Sevilla, Lucas bør være god nok til Sevilla og Morata bør være god nok til Sevilla. Mariano er fortsat et ubeskrevet blad, men en enkelt angriber gør ikke forskellen.
For mig er det tydeligt, at man har sat spillerne op på en måde, som gør, at man hele tiden er i undertal på midten og derudover mangler et led mellem kæderne. Angriberne bliver isoleret og kantspillerne har ingen at kombinere med fordi Casemiro og Kroos er så låste. To tunge spillere alene på en midtbane er håbløst.

Så det er ikke fordi der bliver sparet et par spillere. Det synes jeg er noget vås.

Og så gælder det vel bare om at give Danilo til nogle, der er dumme nok.

9 år 6 måneder siden #19 af Dios
Kroos har ingen at spille fodbold med. Jeg er ked af at sige det, men det her er bold uden teknik! Nuvel, så kan det godt være at Lucas, Mariano, Morata etc. løber lidt længere efter modstanderen, men hvis de ikke kan spille fodbold med en fodbold, så ser vi dette indianer resultatet.

I øvrigt trækker jeg alle mine forholdvis positive ord om Danilo i mig igen. Han er som en spion sendt fra modstanderholdet af. Kan du komme afsted!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, ChrillRM14

9 år 6 måneder siden #20 af Doc.juego
En yderst intens kamp. Mine små halvlegs tanker er, at Danilo er forfærdelig, Kroos og casemiro gør det egentlig ok, lucas har en dårlig dag, men Mariano bliver mere og mer spændende, han kæmper, og så er han stærk og giftig. Ærgeligt at afleveringen ikke kom lidt før ved hans annulerede mål, for det var da ellers noget af en kasse.

Lav lige et mål her i 2. Og så ender den 1-1.

9 år 6 måneder siden #21 af Zyconith
Slap nu lige lidt af, der er 45 min. endnu. Start 11'eren er usædvanlig og på udebane mod Sevilla, ligaens nr. 2 og som er gået videre i CL. Jeg tror stadig på en sejr. Vores spillere er trods alt af høj kvalitet og nogenlunde sammenspillet.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 6 måneder siden #22 af ChrillRM14
Der mangler noget power og noget erfaring i boksen. En Ronaldo eller en fysisk stærk Bale havde været godt... Morata fylder for lidt - i hvert fald i dag...

Men slaget er ikke tabt. Når vi har bolden skal der bare spilles mere direkte, og lige pludselig havner den hos den rigtige på det rigtige tidspunkt.

Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved ChrillRM14.
Følgende bruger(e) sagde tak: Rasmus75

9 år 6 måneder siden #23 af Chamartin
Wauv...bare wauv.

Sikken et løb!

9 år 6 måneder siden #24 af madrid2000
Bale who?

Hahaha Sikke en kasse. Sikke et drive med bolden. Verdensklasse.

Leveret af Kunena Forum