Truppen mod Sevilla - Copa del Rey, 1/8-finale - returkamp
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Super mål af Asensio. Han er nu oppe på 7 mål og 1 assist i hans første 20 kampe for Real Madrid. Endnu mere imponerende, når han i de 20 kampe har spillet 53 minutter i gennemsnit. Man glemmer, at det er hans første sæson i Real Madrid og blot er 20 år gammel. Jeg forventer mig store ting af ham!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vildt at Zidane i al stilhed bliver ved med at levere resultater. Stor aften.
Matamoro skrev: Zidane er for sej. Han foretager investeringer til fremtiden når han giver spilletid til hele truppen. Risikovillighed er afgørende hvis man vil være en vinder. Det besidder Zidane. Minder en del om Ferguson i sin tilgang til det med at tage chancer og lade de unge komme til. Modsætningen er Mourinho der ikke har modet til at satse på marginalspillerne og derfor aldrig får investeret nok i fremtiden. Han brænder hovedstolen af i de første par sæsoner. Zidane derimod ligner i den grad en mand med en plan.
Mener den skrøne er modbevist. Som i at han i RM gav en del ungdomsspillere/marginalspillere chancen. Men ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Ellers enig i resten.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
= 0 nederlag
Just sayin'... Nogle gange er navlepilleri helt iorden
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Brylle
- Gæst
-
1. Du ved da ikke hvad jeg har set fra Castilla?CRSeven skrev:
Nuvel, du skriver:Brylle skrev:
Så skal du vist til at læse hele indlæg i stedet for blot at pille ud. Det er sgu for dumt :)CRSeven skrev: Hold nu kæft Asensio! Hvem var det der påstod at Enzo var bedre?
Brylle skrev: Men hvem vil du stille med på midten, hvis Kovacic og Enzo ikke skal spille? Asensio? Personligt er jeg skeptisk, for defensivt har han ikke set stærk ud, og jeg føler virkelig ikke, at han har vist et slutprodukt udover den kanon han smed i krydset tilbage i sæsonens første kamp. Jeg tror ikke nødvendigvis at Asensio er et langt bedre valg end Enzo på midten.
Jeg forstår bare ikke din forudsætning for at vælge Enzo, som vel dybest set er baseret på 30 min imod et hold fra 3. Division, hvorimod Asensio har spillet flere kampe af den kaliber her.
2. Asensio var placeret ude til venstre. Ikke på midten.
Derfor tog du hele lortet ud af kontekst og så kan man jo få en del vås ud af alt. Så kom nu lidt :)
Matamoro skrev: Jeg mindes overhovedet ikke at ungdomspillere for alvor fik chancen i Madrid eller nogen anden klub hvor han har været træner
Det gjorde de ret beset heller ikke, men han gav ekstremt mange debut. Bl.a. fik to unge målmænd debut i samme (ubetydelige) kamp.
- Freddy0203
- Forum begynder
-
Zyconith skrev:
Matamoro skrev: Zidane er for sej. Han foretager investeringer til fremtiden når han giver spilletid til hele truppen. Risikovillighed er afgørende hvis man vil være en vinder. Det besidder Zidane. Minder en del om Ferguson i sin tilgang til det med at tage chancer og lade de unge komme til. Modsætningen er Mourinho der ikke har modet til at satse på marginalspillerne og derfor aldrig får investeret nok i fremtiden. Han brænder hovedstolen af i de første par sæsoner. Zidane derimod ligner i den grad en mand med en plan.
Mener den skrøne er modbevist. Som i at han i RM gav en del ungdomsspillere/marginalspillere chancen. Men ret mig gerne hvis jeg tager fejl. Ellers enig i resten.
Som jeg husker det gav han en ung Varane chancen (gudskelov!) Ellers stillede han pretty much med det samme hold hele tiden. Han skiftede stort set kun mellem Coentrao og Marcello.
En ung spiller han gav chancen var vidst kun en målmand, og det var vidst for at pisse Casillas af. Ligesom den fadæse med Adan.
Mourinho stillede næsten altid med:
Casillas
Arbeloa - Carane/Pepe - Ramos - Marcello
Khedira - Xabi Alonso
Di Maria - Özil - Ronaldo
Benzema
Doc.juego skrev:
Zyconith skrev:
Som jeg husker det gav han en ung Varane chancen (gudskelov!) Ellers stillede han pretty much med det samme hold hele tiden, han skiftede stort set kun mellem Coentrao og Marcello.
En ung spillet han gav chancen vat vidst kun en målmand, og det var vidst for at pisse Casillas2x af. Ligesom den fadæse med Adan.
Mourinho stillede næsten altid med:
Casillas
Arbeloa varane/pepe Ramos Marcello
Khedira xabi alonso
Di Maria Özil Ronaldo
Benzema
Benz og Higuain roterede også en del.
Glem ikke profiler som Lass og Altintop :-D
Brylle skrev: 1. Du ved da ikke hvad jeg har set fra Castilla?
Derfor tog du hele lortet ud af kontekst og så kan man jo få en del vås ud af alt. Så kom nu lidt :)
Det har du helt ret i jeg ikke ved, hvorfor det virker endnu mere besynderligt at ville foretrække Enzo fremfor en Asensio, når førstnævnte dårlig nok har erfaring fra førstholdsfodbold.
Kan du ikke forklare hvad du ser i Enzo efter hvad du har set fra Castilla? For mig virker det som om at du vælger ham på navnet, hvilket egentlig var lidt min bagtanke bag den første post.
Og please, hæv lige niveauet engang frem for at skrive at jeg manipulerer med dit indlæg. Det gør jeg på ingen måde - jeg prøver blot at finde frem til hvorfor du ville have en uprøvet spiller i starteren, imod holdet som pr ligger nr. 2 i Ligaen. Udover at han hedder Zidane til efternavn.
- Brylle
- Gæst
-
Fat nu, at du påstår, at jeg kalder Enzo bedre end Asensio.CRSeven skrev:
Brylle skrev: 1. Du ved da ikke hvad jeg har set fra Castilla?
Det har du helt ret i jeg ikke ved, hvorfor det virker endnu mere besynderligt at ville foretrække Enzo fremfor en Asensio, når førstnævnte dårlig nok har erfaring fra førstholdsfodbold.
Kan du ikke forklare hvad du ser i Enzo efter hvad du har set fra Castilla? For mig virker det som om at du vælger ham på navnet, hvilket egentlig var lidt min bagtanke bag den første post.
Og please, hæv lige niveauet engang frem for at skrive at jeg manipulerer med dit indlæg. Det gør jeg på ingen måde - jeg prøver blot at finde frem til hvorfor du ville have en uprøvet spiller i starteren, imod holdet som pr ligger nr. 2 i Ligaen. Udover at han hedder Zidane til efternavn.
Fat nu, at jeg nævner, at jeg hellere ser ham på midten end Asensio på en uvant plads.
Fat nu, at de to ovenstående ting er to forskellige ting og at du derfor tager noget ud af kontekst og deraf manipulerer med mit indlæg. Det gør du netop. Det kan ikke være svært at fatte. Undskyld tonen, men det var da utroligt.
Jeg ser en spiller, der er vant til at spille derinde og derfor naturligt kunne hjælpe den midtbane, som virkelig var i undertal i går. De fløj rundt omkring Kroos og Casemiro, som ikke havde en jordisk chance for at lukke det ned. Havde man spillet med en ekstra spiller, som kan placere sig rigtigt derinde og som fylder en smule, så havde det været lettere at etablere noget possession, og der havde generelt bare været en anden struktur over det. Der tror jeg ikke, at Asensio ville være til den store gavn, da han ikke fylder noget som helst, trækker sig ofte i duellerne og derudover er spillet helt ud af position, endda i større grad end Isco og James, som jo brugte en del tid på at falde naturligt ind i rollen og stadig ikke mestrer det 100% når de spiller der.
Jeg vælger sgu ikke en spiller på navnet, men grundet det, som jeg lige har skrevet. Jeg finder det vanvittigt at beskylde mig for noget så dumt som at foretrække en spiller på baggrund af navnet. Jeg tror sgu ikke, at han når så langt som Zidane, men mindre kan også gøre det og specielt i forhold til Asensio, som bare ikke passer ind på en central midt.